ေနာင္တခ်ိန္ လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ၾကပါေစရန္ တရားပံုမ်ား၏ comment တြင္ တရားစာမ်ားပါ ထဲ့ေပးထားပါသည္။






သူေတာ္ေကာင္းတရားမ်ား လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ရန္ ဤအ၀ိုင္းေလးမ်ား အတြင္းမွာ တရားစာမ်ား တရားပံုမ်ားကို သြပ္သြင္းထားပါတယ္ သင္တို႔ စိတ္တိုင္းၾက ကူးယူျဖတ္ေတာက္ လြတ္လပ္စြာ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။


Monday, May 12, 2008

ၿပိတၱာျဖစ္ပံု-

ဦးေခါင္းကုိ အစဥ္႐ုိက္ခြဲၾကသျဖင့္ ဆင္းရဲႀကီးစြာ ခံေနရေသာ ၿပိတၱာျဖစ္ပံုကို-

ၿပိတၱာ-

ေပတ၀တၳဳ ပါဠိေတာ္မွ

မဟာ၀ဂ္၊ သ႒ိကူဋေပတ၀တၳဳ။

ေၾကာက္လန္႔ေျပးသြား သံတူေျခာက္ေသာင္းတို႔သည္ ဦးေခါင္းကုိ အစဥ္႐ုိက္ခြဲၾကသျဖင့္ ဆင္းရဲႀကီးစြာ ခံေနရေသာ ၿပိတၱာျဖစ္ပံုကို ျမင္ေလေသာ္-

သင္သည္ အဘယ္ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ႐ူးေသာသူကဲ့သို႔ လည္းေကာင္း၊
ေၾကာက္လန္႔သျဖင့္ တုန္လႈပ္ေသာ သားသမင္ကဲ့သို႔ လည္းေကာင္း ထုိမွ ဤမွ ေျပးသြားသနည္း၊ သင္သည္ ယံုမွားမရွိေလာက္ေအာင္ပင္ ယုတ္ညံ့ေသာ အသက္ေမြးမႈရွိလ်က္ အဘယ္အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျမည္တမ္းေနဘိသနည္းဟု အသွ်င္မဟာေမာဂၢလႅာန္က ေမး၏။

အရွင္ဘုရား အကြၽႏု္ပ္သည္ ယမမင္းႏိုင္ငံ ၿပိတၱာဘံု၌ အက်ဳံး၀င္ေသာ မေကာင္းေသာလားရာ ဒုဂၢတိဘံုသို႔ လားေရာက္ရေသာ ၿပိတၱာ ျဖစ္ပါ၏၊ အရွင္ဘုရား အကြၽႏု္ပ္သည္ မေကာင္းမႈကံကို ျပဳခဲ့မိျခင္းေၾကာင့္ ဤလူ႔ဘံုမွ ၿပိတၱာဘံုသို႔ ေရာက္ရပါ၏။

ေျခာက္ေသာင္းတိတိ ျပည့္ေသာ သံတူတို႔သည္ အကြၽႏု္ပ္၏ ဦးေခါင္း၌ အခ်င္းခပ္သိမ္း က်ပါကုန္၏၊ ထုိေျခာက္ေသာင္းကုန္ေသာ သံတူတို႔သည္ အကြၽႏု္ပ္၏ ဦးေခါင္းကို ခြဲလည္း ခြဲၾကပါကုန္၏ဟု ၿပိတၱာက ေလွ်ာက္၏။

သင္သည္ ကိုယ္ျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ ႏႈတ္ျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ စိတ္ျဖင့္ လည္းေကာင္း အဘယ္ မေကာင္းမႈ ကံကို ျပဳခဲ့ပါသနည္း၊ အဘယ္ မေကာင္းမႈကံ၏ အက်ဳိးေၾကာင့္ ဤဆင္းရဲကို ခံရသနည္း။

အရွင္ဘုရား အကြၽႏု္ပ္သည္ သစ္ပင္ရင္း၌ ထုိင္ေနေတာ္မူေသာ အရိယာမဂ္ျဖင့္ ပြါးေစအပ္ၿပီးသည့္ ဣေႁႏၵရွိေသာ အရဟတၱဖိုလ္ စ်ာန္လည္းရွိေသာ ကိေလသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည့္ ေဘးလည္း
မရွိေသာ သုေနတၱအမည္ရွိေသာ ပေစၥက ဗုဒၶါကို ျမင္ခဲ့ပါ၏။

ထုိအခါ ထုိပေစၥကဗုဒၶါ၏ ဦးေခါင္းကို ေက်ာက္စရစ္တို႔ျဖင့္ ပစ္ခတ္ေသာအားျဖင့္ ခြဲခဲ့ဖူးပါ၏၊ အရွင္ဘုရား ထုိကံ၏ အက်ဳိးေၾကာင့္ ဤသို႔ေသာ ဆင္းရဲကို ခံရပါ၏။

ေျခာက္ေသာင္းတိတိ ျပည့္ေသာ သံတူတို႔သည္ အကြၽႏု္ပ္၏ ဦးေခါင္း၌ အခ်င္းခပ္သိမ္း က်ပါကုန္၏၊ ထုိေျခာက္ေသာင္းေသာ သံတူတို႔သည္ အကြၽႏု္ပ္၏ ဦးေခါင္းကို ခြဲလည္း ခြဲၾကပါကုန္၏ဟု ၿပိတၱာက ေလွ်ာက္၏။

သ႒ိကူဋေပတ၀တၳဳ ၿပီး၏။

မဟာ၀ဂ္ပါဠိေတာ္။
သင္တို႔ ဤကဲ့သို႔ မခံစားလိုေသာ္ ဘုရား တရား သံဃာကို မျပစ္မွားၾကေစလို။

No comments: