ေနာင္တခ်ိန္ လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ၾကပါေစရန္ တရားပံုမ်ား၏ comment တြင္ တရားစာမ်ားပါ ထဲ့ေပးထားပါသည္။






သူေတာ္ေကာင္းတရားမ်ား လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ရန္ ဤအ၀ိုင္းေလးမ်ား အတြင္းမွာ တရားစာမ်ား တရားပံုမ်ားကို သြပ္သြင္းထားပါတယ္ သင္တို႔ စိတ္တိုင္းၾက ကူးယူျဖတ္ေတာက္ လြတ္လပ္စြာ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။


Wednesday, July 9, 2008

အနတၱလကၡဏသုတ္ ပါဠိေတာ္ ျမန္မာျပန္-

ဗုဒၶံ၊ ျမတ္စြာဘုရားကို။ ပူေဇမိ၊ ပူေဇာ္ပါ၏။
ဓမၼံ၊ တရားေတာ္ျမတ္ကို။ ပူေဇမိ၊ ပူေဇာ္ပါ၏။
သံဃံ၊ သံဃာေတာ္ျမတ္ကို။ ပူေဇမိ၊ ပူေဇာ္ပါ၏။

အနတၱလကၡဏသုတ္ ပါဠိေတာ္
( အနတၱလကၡဏသုတ္ အမႊန္း )

(က) ဓမၼစကၠံ ပ၀ေတၱတြာ၊ အာသဠွိယံ ဟိ ပုဏၰေမ။
နဂေရ ဗာရာဏသိယံ၊ ဣသိပတန၀ွေယ ၀ေန။
(ခ) ပါေပတြာဒိ ဖလံ ေနသံ၊ အႏုကၠေမန ေဒသယိ။
ယံ တံ ပကၡႆ ပဥၥမ်ံ၊ ၀ိမုတၱတၳံ ဘဏာမ ေဟ။

( အနတၱလကၡဏသုတ္ နိဒါန္း )

ဧ၀ံ ေမ သုတံ-
ဧကံ သမယံ ဘဂ၀ါ ဗာရာဏသိယံ ၀ိဟရတိ ဣသိပတေန မိဂဒါေယ။ တၾတ ေခါ ဘဂ၀ါ ပဥၥ၀ဂၢိေယ ဘိကၡဴ အာမေႏၲသိ ဘိကၡေ၀ါတိ။ ဘဒၵေႏၲတိ ေတ ဘိကၡဴ ဘဂ၀ေတာ ပစၥေႆာသံု။ ဘဂ၀ါ ဧတဒေ၀ါစ-

-အနတၱလကၡဏသုတ္ နိဒါန္း ျမန္မာျပန္-
အခါတစ္ပါး၌ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ဗာရာဏသီျပည္ ဣသိပတန မိဂါ၀ုန္ေတာ၌ သီတင္း သံုး ေနေတာ္မူ၏။
ထိုအခါ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ပဥၥ၀ဂၢီရဟန္းတို႔ကို ရဟန္းတို႔ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။
အသွ်င္ဘုရားဟု .....
ထိုရဟန္းတို႔သည္ ျမတ္စြာဘုရားအား ျပန္ၾကားေလွ်ာက္ထားၾကကုန္၏။


( ႐ူပကၡႏၶာ အနတၱျဖစ္ပံု )

႐ူပံ ဘိကၡေ၀ အနတၱာ။
႐ူပဥၥ ဟိဒံ ဘိကၡေ၀ အတၱာ အဘ၀ိႆ၊ နယိဒံ ႐ူပံ အာဗာဓာယ သံ၀ေတၱယ်။
လေဗၻထ စ ႐ူေပ ဧ၀ံ ေမ ႐ူပံ ေဟာတု၊ ဧ၀ံ ေမ ႐ူပံ မာ အေဟာသီ တိ။
ယသၼာ စ ေခါ ဘိကၡေ၀ ႐ူပံ အနတၱာ၊ တသၼာ ႐ူပံ အာဗာဓာယ သံ၀တၱတိ။
န စ လဗၻတိ ႐ူုေပ ဧ၀ံ ေမ ႐ူပံ ေဟာတု၊ ဧ၀ံ ေမ ႐ူပံ မာ အေဟာသီ တိ။

-ျမန္မာျပန္-

ရဟန္းတို႔ ႐ုပ္သည္ အတၱမဟုတ္၊ ရဟန္းတို႔ ႐ုပ္သည္ အတၱျဖစ္ခဲ့ျငားအံ့၊ ဤ႐ုပ္သည္ နာက်င္ျခင္းငွါ မျဖစ္ရာ၊ ငါ၏႐ုပ္သည္ ဤသို႔ျဖစ္ေစ၊ ငါ၏႐ုပ္သည္ ဤသို႔ မျဖစ္ ေစလင့္ဟု ႐ုပ္၌ ေတာင့္တမႈကို ရေကာင္းရာ၏။ ရဟန္းတို႔ ႐ုပ္သည္ အတၱမဟုတ္ ေသာေၾကာင့္ နာက်င္ျခင္းငွာ ျဖစ္၏။ ငါ၏႐ုပ္သည္ ဤသို႔ျဖစ္ေစ၊ ငါ၏႐ုပ္သည္ ဤသို႔ မျဖစ္ေစလင့္ဟု ႐ုပ္၌ ေတာင့္တမႈကို ရလည္းမရ။

( ေ၀ဒနာကၡႏၶာ အနတၱျဖစ္ပံု )

ေ၀ဒနာ အနတၱာ။
ေ၀ဒနာ စ ဟိဒံ ဘိကၡေ၀ အတၱာ အဘ၀ိႆ၊ နယိဒံ ေ၀ဒနာ အာဗာဓာယ သံ၀ေတၱယ်။ လေဗၻထ စ ေ၀ဒနာယ ဧ၀ံ ေမ ေ၀ဒနာ ေဟာတု၊ ဧ၀ံ ေမ ေ၀ဒနာ မာ အေဟာသီ တိ။ ယသၼာ စ ေခါ ဘိကၡေ၀ ေ၀ဒနာ အနတၱာ၊ တသၼာ ေ၀ဒနာ အာဗာဓာယ သံ၀တၱတိ။ န စ လဗၻတိ ေ၀ဒနာယ ဧ၀ံ ေမ ေ၀ဒနာ ေဟာတု၊ ဧ၀ံ ေမ ေ၀ဒနာ မာ အေဟာသီ တိ။

-ျမန္မာျပန္-

ေ၀ဒနာသည္ အတၱမဟုတ္၊ ရဟန္းတို႔ ေ၀ဒနာသည္ အတၱျဖစ္ခဲ့ျငားအံ့၊ ဤေ၀ဒနာသည္ နာက်င္ျခင္းငွါ မျဖစ္ရာ၊ ငါ၏ေ၀ဒနာသည္ ဤသို႔ျဖစ္ေစ၊ ငါ၏ ေ၀ဒနာသည္ ဤသို႔ မျဖစ္ေစလင့္ဟု ေ၀ဒနာ၌ ေတာင့္တမႈကို ရေကာင္းရာ၏။ ရဟန္းတို႔ ေ၀ဒနာသည္ အတၱမဟုတ္ေသာေၾကာင့္ နာက်င္ျခင္းငွာ ျဖစ္၏။ ငါ၏ေ၀ဒနာသည္ ဤသို႔ျဖစ္ေစ၊ ငါ၏ ေ၀ဒနာသည္ ဤသို႔ မျဖစ္ေစလင့္ဟု ေ၀ဒနာ၌ ေတာင့္တမႈကို ရလည္းမရ။

( သညာကၡႏၶာ အနတၱျဖစ္ပံု )

သညာ အနတၱာ။
သညာ စ ဟိဒံ ဘိကၡေ၀ အတၱာ အဘ၀ိႆ၊ နယိဒံ သညာ အာဗာဓာယ သံ၀ေတၱယ်။
လေဗၻထ စ သညာယ ဧ၀ံ ေမ သညာ ေဟာတု၊ ဧ၀ံ ေမ သညာ မာ အေဟာသီ တိ။
ယသၼာ စ ေခါ ဘိကၡေ၀ သညာ အနတၱာ၊ တသၼာ သညာ အာဗာဓာယ သံ၀တၱတိ။
န စ လဗၻတိ သညာယ ဧ၀ံ ေမ သညာ ေဟာတု၊ ဧ၀ံ ေမ သညာ မာ အေဟာသီ တိ။

-ျမန္မာျပန္-

သညာသည္ အတၱမဟုတ္၊ ရဟန္းတို႔ သညာသည္ အတၱျဖစ္ခဲ့ျငားအံ့၊ ဤသညာသည္ နာက်င္ျခင္းငွါ မျဖစ္ရာ၊ ငါ၏သညာသည္ ဤသို႔ျဖစ္ေစ၊ ငါ၏ သညာသည္ ဤသို႔ မျဖစ္ေစ လင့္ဟု သညာ၌ ေတာင့္တမႈကို ရေကာင္းရာ၏။ ရဟန္းတို႔ သညာသည္ အတၱ မဟုတ္ ေသာေၾကာင့္ နာက်င္ျခင္းငွာျဖစ္၏။ ငါ၏သညာသည္ ဤသို႔ျဖစ္ေစ၊ ငါ၏ သညာသည္ ဤသို႔ မျဖစ္ေစလင့္ဟု သညာ၌ ေတာင့္တမႈကို ရလည္းမရ။

( သခၤါရကၡႏၶာ အနတၱျဖစ္ပံု )

သခၤါရာ အနတၱာ။
သခၤါရာ စ ဟိဒံ ဘိကၡေ၀ အတၱာ အဘ၀ိႆံသု၊ နယိဒံ သခၤါရာ အာဗာဓာယ သံ၀ေတၱယ်ဳံ။ လေဗၻထ စ သခၤါေရသု ဧ၀ံ ေမ သခၤါရာ ေဟာႏၲဳ၊ ဧ၀ံ ေမ သခၤါရာ မာ အေဟသု ႏၲိ။ ယသၼာ စ ေခါ ဘိကၡေ၀ သခၤါရာ အနတၱာ၊ တသၼာ သခၤါရာ အာဗာဓာယ သံ၀တၱႏၲိ။ န စ လဗၻတိ သခၤါေရသု ဧ၀ံ ေမ သခၤါရာ ေဟာႏၲဳ၊ ဧ၀ံ ေမ သခၤါရာ မာ အေဟသုႏၲိ။

-ျမန္မာျပန္-

သခၤါရတို႔သည္ အတၱမဟုတ္၊ ရဟန္းတို႔ သခၤါရတို႔သည္ အတၱျဖစ္ခဲ့ျငားအံ့၊ ဤသခၤါရတို႔ သည္ နာက်င္ျခင္းငွါ မျဖစ္ရာ၊ ငါ၏သခၤါရတို႔သည္ ဤသို႔ျဖစ္ေစကုန္သတည္း၊ ငါ၏သခၤါရ တို႔သည္ ဤသို႔မျဖစ္ေစကုန္ သတည္းဟု သခၤါရတို႔၌ ေတာင့္တမႈကို ရေကာင္းရာ၏။ ရဟန္းတို႔သခၤါရတို႔သည္ အတၱမဟုတ္ေသာေၾကာင့္ နာက်င္ျခင္းငွာ ျဖစ္ကုန္၏။ ငါ၏သခၤါရတို႔သည္ ဤသို႔ျဖစ္ေစကုန္သတည္း၊ ငါ၏သခၤါရတို႔သည္ ဤသို႔ မျဖစ္ေစကုန္ သတည္းဟု သခၤါရတို႔၌ ေတာင့္တမႈကို ရလည္းမရ။

( ၀ိညာဏကၡႏၶာ အနတၱျဖစ္ပံု )

၀ိညာဏံ အနတၱာ။
၀ိညာဏဥၥ ဟိဒံ ဘိကၡေ၀ အတၱာ အဘ၀ိႆ၊ နယိဒံ ၀ိညာဏံ အာဗာဓာယ သံ၀ေတၱယ်။ လေဗၻထ စ ၀ိညာေဏ ဧ၀ံ ေမ ၀ိညာဏံ ေဟာတု၊ ဧ၀ံ ေမ ၀ိညာဏံ မာ အေဟာသီတိ။ ယသၼာ စ ေခါ ဘိကၡေ၀ ၀ိညာဏံ အနတၱာ၊ တသၼာ ၀ိညာဏံ အာဗာဓာယ သံ၀တၱတိ။ န စ လဗၻတိ ၀ိညာေဏ ဧ၀ံ ေမ ၀ိညာဏံ ေဟာတု၊ ဧ၀ံ ေမ ၀ိညာဏံ မာ အေဟာသီ တိ။

-ျမန္မာျပန္-

၀ိညာဏ္သည္ အတၱမဟုတ္၊ ရဟန္းတို႔ ၀ိညာဏ္သည္ အတၱျဖစ္ခဲ့ျငားအံ့၊ ဤ၀ိညာဏ္ သည္ နာက်င္ျခင္းငွါ မျဖစ္ရာ၊ ငါ၏၀ိညာဏ္သည္ ဤသို႔ျဖစ္ေစ၊ ငါ၏ ၀ိညာဏ္သည္ ဤသို႔ မျဖစ္ေစလင့္ဟု ၀ိညာဏ္၌ ေတာင့္တမႈကို ရေကာင္းရာ၏။ ရဟန္းတို႔ ၀ိညာဏ္ သည္ အတၱမဟုတ္ေသာေၾကာင့္ နာက်င္ျခင္းငွာျဖစ္၏။ ငါ၏၀ိညာဏ္သည္ ဤသို႔ ျဖစ္ေစ၊ ငါ၏၀ိညာဏ္သည္ ဤသို႔မျဖစ္ေစလင့္ဟု ၀ိညာဏ္၌ ေတာင့္တမႈကို ရလည္း မရ။

( ႐ူပကၡႏၶာ၌ လကၡဏာေရးသံုးပါး )

တံ ကႎ မညထ ဘိကၡေ၀၊ ႐ူပံ နိစၥံ ၀ါ အနိစၥံ ၀ါတိ။ အနိစၥံ ဘေႏၲ။ ယံ ပနာနိစၥံ၊ ဒုကၡံ ၀ါ တံ သုခံ ၀ါတိ။ ဒုကၡံ ဘေႏၲ။ ယံ ပနာနိစၥံ ဒုကၡံ ၀ိပရိဏာမဓမၼံ၊ ကလႅံ ႏု တံ သမႏုပႆိတံု ဧတံ မမ၊ ဧေသာဟမသၼိ၊ ဧေသာ ေမ အတၱာ တိ။ ေနာ ေဟတံ ဘေႏၲ။

-ျမန္မာျပန္-

ရဟန္းတို႔ ထိုအရာကို အဘယ္သို႔ မွတ္ထင္ကုန္သနည္း၊ ႐ုပ္သည္ ျမဲသေလာ မျမဲသေလာ။ မျမဲပါ အသွ်င္ဘုရား။ မျမဲေသာ႐ုပ္သည္ ဆင္းရဲေလာ ခ်မ္းသာေလာ။ ဆင္းရဲပါ အသွ်င္ဘုရား။ မျမဲေသာ ဆင္းရဲေသာ ေဖာက္ျပန္ျခင္းသေဘာရွိေသာ ႐ုပ္ကို ဤ႐ုပ္သည္ ငါ့ဥစၥာျဖစ္၏၊ ဤ႐ုပ္သည္ ငါျဖစ္၏၊ ဤ႐ုပ္သည္ ငါ၏ကိုယ္ အတၱတည္းဟု ႐ႈျခင္းငွာ သင့္ေလ်ာ္ပါမည္ေလာ။ မသင့္ေလ်ာ္ပါ အသွ်င္ဘုရား။

( နာမကၡႏၶာေလးပါး၌ လကၡဏာေရးသံုးပါး )

ေ၀ဒနာ နိစၥာ ၀ါ အနိစၥာ ၀ါတိ။ အနိစၥာ ဘေႏၲ။ ယံ ပနာနိစၥံ၊ ဒုကၡံ ၀ါ တံ သုခံ ၀ါတိ။ ဒုကၡံ ဘေႏၲ။ ယံ ပနာနိစၥံ ဒုကၡံ ၀ိပရိဏာမဓမၼံ၊ ကလႅံ ႏု တံ သမႏုပႆိတံု ဧတံ မမ၊ ဧေသာဟမသၼိ၊ ဧေသာ ေမ အတၱာ တိ။ ေနာ ေဟတံ ဘေႏၲ။

-ျမန္မာျပန္-

ေ၀ဒနာသည္ ျမဲသေလာ မျမဲသေလာ။ မျမဲပါ အသွ်င္ဘုရား။ မျမဲေသာေ၀ဒနာသည္ ဆင္းရဲေလာ ခ်မ္းသာေလာ။ ဆင္းရဲပါ အသွ်င္ဘုရား။ မျမဲေသာ ဆင္းရဲေသာ ေဖာက္ ျပန္ျခင္း သေဘာရွိေသာ ေ၀ဒနာကို ဤေ၀ဒနာသည္ ငါ့ဥစၥာျဖစ္၏၊ ဤေ၀ဒနာသည္ ငါျဖစ္၏၊ ဤေ၀ဒနာသည္ ငါ၏ကိုယ္အတၱတည္းဟု ႐ႈျခင္းငွာ သင့္ေလ်ာ္ပါမည္ေလာ။ မသင့္ေလ်ာ္ပါ အသွ်င္ဘုရား။

သညာ နိစၥာ ၀ါ အနိစၥာ ၀ါတိ။ အနိစၥာ ဘေႏၲ။ ယံ ပနာနိစၥံ၊ ဒုကၡံ ၀ါ တံ သုခံ ၀ါတိ။ ဒုကၡံ ဘေႏၲ။ ယံ ပနာနိစၥံ ဒုကၡံ ၀ိပရိဏာမဓမၼံ၊ ကလႅံ ႏု တံ သမႏုပႆိတံု ဧတံ မမ၊ ဧေသာဟမသၼိ၊ ဧေသာ ေမ အတၱာ တိ။ ေနာ ေဟတံ ဘေႏၲ။

-ျမန္မာျပန္-

သညာသည္ ျမဲသေလာ မျမဲသေလာ။ မျမဲပါ အသွ်င္ဘုရား။ မျမဲေသာသညာသည္ ဆင္းရဲေလာ ခ်မ္းသာေလာ။ ဆင္းရဲပါ အသွ်င္ဘုရား။ မျမဲေသာ ဆင္းရဲေသာ ေဖာက္ျပန္ ျခင္းသေဘာရွိေသာ သညာကို ဤသညာသည္ ငါ့ဥစၥာျဖစ္၏၊ ဤသညာ သည္ ငါျဖစ္၏၊ ဤသညာသည္ ငါ၏ကိုယ္အတၱတည္းဟု ႐ႈျခင္းငွာ သင့္ေလ်ာ္ပါမည္ ေလာ။ မသင့္ေလ်ာ္ပါ အသွ်င္ဘုရား။

သခၤါရာ နိစၥာ ၀ါ အနိစၥာ ၀ါတိ။ အနိစၥာ ဘေႏၲ။ ယံ ပနာနိစၥံ၊ ဒုကၡံ ၀ါ တံ သုခံ ၀ါတိ။ ဒုကၡံ ဘေႏၲ။ ယံ ပနာနိစၥံ ဒုကၡံ ၀ိပရိဏာမဓမၼံ၊ ကလႅံ ႏု တံ သမႏုပႆိတံု ဧတံ မမ၊ ဧေသာဟမသၼိ၊ ဧေသာ ေမ အတၱာ တိ။ ေနာ ေဟတံ ဘေႏၲ။

-ျမန္မာျပန္-

သခၤါရတို႔သည္ ျမဲသေလာ မျမဲသေလာ။ မျမဲပါ အသွ်င္ဘုရား။ မျမဲေသာသခၤါရတို႔သည္ ဆင္းရဲေလာ ခ်မ္းသာေလာ။ ဆင္းရဲပါ အသွ်င္ဘုရား။ မျမဲေသာ ဆင္းရဲေသာ ေဖာက္ ျပန္ျခင္းသေဘာရွိေသာ သခၤါရတို႔ကို ဤသခၤါရတို႔သည္ ငါ့ဥစၥာျဖစ္၏၊ ဤသခၤါရ တို႔သည္ ငါျဖစ္၏၊ ဤသခၤါရတို႔သည္ ငါ၏ကိုယ္ အတၱတည္းဟု ႐ႈျခင္းငွာ သင့္ေလ်ာ္ပါ မည္ေလာ။ မသင့္ေလ်ာ္ပါ အသွ်င္ဘုရား။

၀ိညာဏံ နိစၥံ ၀ါ အနိစၥံ ၀ါတိ။ အနိစၥံ ဘေႏၲ။ ယံ ပနာနိစၥံ၊ ဒုကၡံ ၀ါ တံ သုခံ ၀ါတိ။ ဒုကၡံ ဘေႏၲ။ ယံ ပနာနိစၥံ ဒုကၡံ ၀ိပရိဏာမဓမၼံ၊ ကလႅံ ႏု တံ သမႏုပႆိတံု ဧတံ မမ၊ ဧေသာဟမသၼိ၊ ဧေသာ ေမ အတၱာ တိ။ ေနာ ေဟတံ ဘေႏၲ။

-ျမန္မာျပန္-

၀ိညာဏ္သည္ ျမဲသေလာ မျမဲသေလာ။ မျမဲပါ အသွ်င္ဘုရား။ မျမဲေသာ၀ိညာဏ္သည္ ဆင္းရဲေလာ ခ်မ္းသာေလာ။ ဆင္းရဲပါ အသွ်င္ဘုရား။ မျမဲေသာ ဆင္းရဲေသာ ေဖာက္ ျပန္ျခင္းသေဘာရွိေသာ ၀ိညာဏ္ကို ဤ၀ိညာဏ္သည္ ငါ့ဥစၥာျဖစ္၏၊ ဤ၀ိညာဏ္သည္ ငါျဖစ္၏၊ ဤ၀ိညာဏ္သည္ ငါ၏ကိုယ္အတၱတည္းဟု ႐ႈျခင္းငွာ သင့္ေလ်ာ္ပါမည္ေလာ။ မသင့္ေလ်ာ္ပါ အသွ်င္ဘုရား။

( ႐ုပ္တရားကို တဏွာ မာန ဒိ႒ိဂါဟတို႔ျဖင့္ မ႐ႈၾကည့္အပ္ပံု )

တသၼာ တိဟ ဘိကၡေ၀ ယံကိဥၥိ ႐ူပံ အတီတာ နာဂတပစၥဳပၸႏၷံ အဇၩတၱံ ၀ါ ဗဟိဒၶါ ၀ါ ၾသဠာရိကံ ၀ါ သုခုမံ ၀ါ ဟီနံ ၀ါ ပဏီတံ ၀ါ ယံ ဒူေရ သႏၲိေက ၀ါ၊ သဗၺံ ႐ူပံ ေနတံ မမ၊ ေနေသာဟမသၼိ၊ န ေမေသာ အတၱာ တိ ဧ၀ေမတံ ယထာဘူတံ သမၼပၸညာယ ဒ႒ဗၺံ။

-ျမန္မာျပန္-

ရဟန္းတို႔ ထိုသို႔ျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ အတိတ္ အနာဂတ္ ပစၥဳပၸန္လည္းျဖစ္ေသာ၊ အတြင္း အျပင္လည္းျဖစ္ေသာ၊ အၾကမ္း အႏုလည္းျဖစ္ေသာ၊ အယုတ္ အျမတ္လည္း ျဖစ္ေသာ၊ အေ၀း အနီးလည္းျဖစ္ေသာ အလံုးစံုေသာ ႐ုပ္ကို ဤ႐ုပ္သည္ ငါ့ဥစၥာမဟုတ္၊ ဤ႐ုပ္ သည္ ငါမဟုတ္၊ ဤ႐ုပ္သည္ ငါ၏ကိုယ္အတၱမဟုတ္ဟု ဤသို႔ ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ မွန္ကန္ေသာ ပညာျဖင့္ ႐ႈရမည္။

(ေ၀ဒနာတရားကို တဏွာ မာန ဒိ႒ိဂါဟတို႔ျဖင့္ မ႐ႈၾကည့္အပ္ပံု)

ယာကာစိ ေ၀ဒနာ အတီတာနာဂတပစၥဳပၸႏၷာ အဇၩတၱံ ၀ါ ဗဟိဒၶါ ၀ါ ၾသဠာရိကာ ၀ါ သုခုမာ ၀ါ ဟီနာ ၀ါ ပဏီတာ ၀ါ ယာ ဒူေရ သႏၲိေက ၀ါ၊ သဗၺာ ေ၀ဒနာ ေနတံ မမ၊ ေနေသာ-ဟမသၼိ၊ န ေမေသာ အတၱာ တိ ဧ၀ေမတံ ယထာဘူတံ သမၼပၸညာယ ဒ႒ဗၺံ။

-ျမန္မာျပန္-

အတိတ္ အနာဂတ္ ပစၥဳပၸန္လည္းျဖစ္ေသာ၊ အတြင္း အျပင္လည္းျဖစ္ေသာ၊ အၾကမ္း အႏုလည္းျဖစ္ေသာ၊ အယုတ္အျမတ္လည္း ျဖစ္ေသာ၊ အေ၀းအနီးလည္း ျဖစ္ေသာ အလံုးစံုေသာ ေ၀ဒနာကို ဤ ေ၀ဒနာသည္ ငါ့ဥစၥာမဟုတ္၊ ဤေ၀ဒနာသည္ ငါမဟုတ္၊ ဤ ေ၀ဒနာသည္ ငါ၏ ကိုယ္အတၱမဟုတ္ဟု ဤသို႔ ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ မွန္ကန္ေသာ ပညာျဖင့္ ႐ႈရမည္။

(သညာတရားကို တဏွာ မာန ဒိ႒ိဂါဟတို႔ျဖင့္ မ႐ႈၾကည့္အပ္ပံု)

ယာကာစိ သညာ အတီတာနာဂတပစၥဳပၸႏၷာ အဇၩတၱံ ၀ါ ဗဟိဒၶါ ၀ါ ၾသဠာရိကာ ၀ါ သုခုမာ ၀ါ ဟီနာ ၀ါ ပဏီတာ ၀ါ ယာ ဒူေရ သႏၲိေက ၀ါ၊ သဗၺာ သညာ ေနတံ မမ၊ ေနေသာဟမသၼိ၊ န ေမေသာ အတၱာ တိ ဧ၀ေမတံ ယထာဘူတံ သမၼပၸညာယ ဒ႒ဗၺံ။

-ျမန္မာျပန္-

အတိတ္ အနာဂတ္ ပစၥဳပၸန္လည္းျဖစ္ေသာ၊ အတြင္းအျပင္လည္း ျဖစ္ေသာ၊ အၾကမ္း အႏုလည္းျဖစ္ေသာ၊ အယုတ္အျမတ္လည္း ျဖစ္ေသာ၊ အေ၀းအနီးလည္း ျဖစ္ေသာ အလံုးစံုေသာသညာကို ဤသညာသည္ ငါ့ ဥစၥာမဟုတ္၊ ဤသညာသည္ ငါမဟုတ္၊ ဤသညာ သည္ ငါ၏ကိုယ္အတၱမဟုတ္ဟု ဤသို႔ ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ မွန္ကန္ေသာ ပညာျဖင့္ ႐ႈရမည္။

(သခၤါရတရားကို တဏွာ မာန ဒိ႒ိဂါဟတို႔ျဖင့္ မ႐ႈၾကည့္အပ္ပံု)

ေယေကစိ သခၤါရာ အတီတာနာဂတပစၥဳပၸႏၷာ အဇၩတၱံ ၀ါ ဗဟိဒၶါ ၀ါ ၾသဠာရိကာ ၀ါ သုခုမာ ၀ါ ဟီနာ ၀ါ ပဏီတာ ၀ါ ေယ ဒူေရ သႏၲိေက ၀ါ၊ သေဗၺ သခၤါရာ ေနတံ မမ၊ ေနေသာဟမသၼိ၊ န ေမေသာ အတၱာ တိ ဧ၀ေမတံ ယထာဘူတံ သမၼပၸညာယ ဒ႒ဗၺံ။

-ျမန္မာျပန္-

အတိတ္ အနာဂတ္ ပစၥဳပၸန္လည္းျဖစ္ေသာ၊ အတြင္းအျပင္လည္း ျဖစ္ေသာ၊ အၾကမ္း အႏုလည္းျဖစ္ေသာ၊ အယုတ္ အျမတ္လည္းျဖစ္ေသာ၊ အေ၀း အနီးလည္း ျဖစ္ေသာ အလံုးစံုေသာ သခၤါရတို႔ကို ဤသခၤါရတို႔ သည္ ငါ့ဥစၥာမဟုတ္ကုန္၊ ဤသခၤါရတို႔သည္ ငါမဟုတ္ကုန္၊ ဤသခၤါရတို႔သည္ ငါ၏ကိုယ္အတၱမဟုတ္ကုန္ဟု ဤသို႔ ဟုတ္တိုင္း မွန္စြာ မွန္ကန္ေသာ ပညာျဖင့္ ႐ႈရမည္။

(၀ိညာဏ္္တရားကို တဏွာçမာန ဒိ႒ိဂါဟတို႔ျဖင့္ မ႐ႈၾကည့္အပ္ပံု)

ယံကိဥၥိ ၀ိညာဏံ အတီတာနာဂတပစၥဳပၸႏၷံ အဇၩတၱံ ၀ါ ဗဟိဒၶါ ၀ါ ၾသဠာရိကံ ၀ါ သုခုမံ ၀ါ ဟီနံ ၀ါ ပဏီတံ ၀ါ ယံ ဒူေရ သႏၲိေက ၀ါ၊ သဗၺံ ၀ိညာဏံ ေနတံ မမ၊ ေနေသာဟမသၼိ၊ န ေမေသာ အတၱာ တိ ဧ၀ေမတံ ယထာဘူတံ သမၼပၸညာယ ဒ႒ဗၺံ။

-ျမန္မာျပန္-

အတိတ္ အနာဂတ္ ပစၥဳပၸန္လည္းျဖစ္ေသာ၊ အတြင္းအျပင္လည္း ျဖစ္ေသာ၊ အၾကမ္း အႏုလည္းျဖစ္ေသာ၊ အယုတ္အျမတ္လည္း ျဖစ္ေသာ၊ အေ၀းအနီးလည္း ျဖစ္ေသာ အလံုးစံုေသာ ၀ိညာဏ္ကို ဤ၀ိညာဏ္သည္ ငါ့ဥစၥာမဟုတ္၊ ဤ၀ိညာဏ္သည္ ငါမ ဟုတ္၊ ဤ၀ိညာဏ္သည္ ငါ၏ကိုယ္အတၱမဟုတ္ဟု ဤသို႔ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ မွန္ကန္ ေသာ ပညာျဖင့္ ႐ႈရမည္။

( နိဗၺိႏၵဉာဏ္မွစ၍ မဂ္ကိစၥတစ္ဆယ့္ေျခာက္ခ်က္ျဖစ္ပံု )

ဧ၀ံ ပႆံ ဘိကၡေ၀ သုတ၀ါ အရိယသာ၀ေကာ ႐ူပသၼိမၸိ နိဗၺိႏၵတိ၊ ေ၀ဒနာယပိ နိဗၺိႏၵတိ၊ သညာယပိ နိဗၺိႏၵတိ၊ သခၤါေရသုပိ နိဗၺိႏၵတိ၊ ၀ိညာဏသၼိမၸိ နိဗၺိႏၵတိ။ နိဗၺိႏၵံ ၀ိရဇၨတိ။ ၀ိရာဂါ ၀ိမုစၥတိ။ ၀ိမုတၱသၼႎ ၀ိမုတၱမီတိ ဉာဏံ ေဟာတိ။ ခီဏာ ဇာတိ။ ၀ုသိတံ ျဗဟၼစရိယံ။ ကတံ ကရဏီယံ။ နာပရံ ဣတၳတၱာယာတိ ပဇာနာတိ။

-ျမန္မာျပန္-

ရဟန္းတို႔ ဤသို႔ ႐ႈေသာ အၾကားအျမင္ရွိေသာ အရိယာတပည့္သည္ ႐ုပ္၌လည္း ျငီးေငြ႕၏၊ ေ၀ဒနာ၌လည္း ျငီးေငြ႕၏၊ သညာ၌လည္း ျငီးေငြ႕၏၊ သခၤါရတို႔၌လည္း ျငီးေငြ႕ ၏၊ ၀ိညာဏ္၌လည္း ျငီးေငြ႕၏၊ ျငီးေငြ႕ေသာ္ စြဲမက္မႈကင္း၏၊ စြဲမက္မႈကင္းျခင္းေၾကာင့္ (ကိေလသာမွ) လြတ္ေျမာက္၏၊ (ကိေလသာမွ) လြတ္ေျမာက္ေသာ္ (ကိေလသာမွ) လြတ္ေျမာက္ျပီဟု အသိ ဉာဏ္ျဖစ္ေပၚ၏၊ ပဋိသေႏၶ ေနမႈကုန္ျပီ၊ အက်င့္ျမတ္ကို က်င့္သံုးၿပီးၿပီ၊ ျပဳဖြယ္(မဂ္)ကိစၥကို ျပဳၿပီးၿပီ၊ ဤမဂ္ကိစၥအလို႔ငွာ တစ္ပါးေသာျပဳဖြယ္ မရွိေတာ့ၿပီဟု ေဟာေတာ္မူ၏။

( ပဥၥ၀ဂၢီရဟန္းမ်ား ရဟႏၲာျဖစ္ပံု )

ဣဒမေ၀ါစ ဘဂ၀ါ၊ အတၱမနာ ပဥၥ၀ဂၢိယာ ဘိကၡဴ ဘဂ၀ေတာ ဘာသိတံ အဘိနႏၵဳႏၲိ။ ဣမသၼႎ စ ပန ေ၀ယ်ာကရဏသၼႎ ဘညမာေန ပဥၥ၀ဂၢိယာနံ ဘိကၡဴနံ အႏုပါဒါယ အာသေ၀ဟိ စိတၱာနိ ၀ိမုစၥႎသူတိ။

အနတၱလကၡဏသုတၱံ နိ႒ိတံ။

-ျမန္မာျပန္-

ျမတ္စြာဘုရားသည္ ဤစကားကို မိန္႔ေတာ္မူ၏၊ ပဥၥ၀ဂၢီရဟန္းတို႔သည္ ျမတ္စြာဘုရား မိန္႔ေတာ္မူေသာ စကားကို ႏွစ္လိုသည္ျဖစ္၍ ၀မ္းေျမာက္စြာ ခံယူကုန္ၿပီ။

ဤဂါထာမဖက္ သက္သက္ေသာ ေဒသနာကို ေဟာေတာ္မူအပ္သည္ရွိေသာ္ ပဥၥ၀ဂၢီ ရဟန္းတို႔၏ စိတ္တို႔သည္ မစြဲလမ္းမူ၍ အာသေ၀ါတို႔မွ လြတ္ေျမာက္ကုန္၏။

အနတၱလကၡဏသုတ္ ျမန္မာျပန္ ၿပီးပါၿပီ။



၇ - အနတၱလကၡဏသုတ္၊ ဥပယ၀ဂ္၊ ခႏၶဝဂၢသံယုတ္ပါဠိေတာ္။

အနတၱ လကၡဏာ

အနတၱ လကၡဏာသုတ္၊ မဟာခႏၶက၊ မဟာဝဂ္ပါဠိေတာ္၊ ဝိနည္းပိဋကတ္။