ေနာင္တခ်ိန္ လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ၾကပါေစရန္ တရားပံုမ်ား၏ comment တြင္ တရားစာမ်ားပါ ထဲ့ေပးထားပါသည္။






သူေတာ္ေကာင္းတရားမ်ား လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ရန္ ဤအ၀ိုင္းေလးမ်ား အတြင္းမွာ တရားစာမ်ား တရားပံုမ်ားကို သြပ္သြင္းထားပါတယ္ သင္တို႔ စိတ္တိုင္းၾက ကူးယူျဖတ္ေတာက္ လြတ္လပ္စြာ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။


Wednesday, August 13, 2008

အာသာဒုပၸဇ၀ဂ္-မွ-

အာသာဒုပၸဇ၀ဂ္-မွ-

ရဟန္းတို႔ စြန္႔ႏိုင္ခဲကုန္ေသာ တပ္မက္ျခင္း {အာသာ} ႏွစ္မ်ဳိးရွိ၏-
၁။ လာဘ္ကို တပ္မက္ျခင္း {အာသာ}
၂။ အသက္ကို တပ္မက္ျခင္း {အာသာ} တို႔ေပတည္း။
ရဟန္းတို႔ စြန္႔ႏိုင္ခဲကုန္ေသာ တပ္မက္ျခင္းတို႔သည္ ဤႏွစ္မ်ဳိးတို႔ ေပတည္း ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။ (၁)

ရဟန္းတို႔ ေလာက၌ ရႏိုင္ခဲကုန္ေသာ ပုဂၢဳိလ္ ႏွစ္မ်ဳိးရွိ၏-
၁။ ေရွးဦးစြာ ေက်းဇူးျပဳ တတ္ေသာ ပုဂၢဳိလ္။ ၁==
၂။ ျပဳဖူးေသာ ေက်းဇူးကိုသိ၍ ေက်းဇူးတုံ႔ ျပဳတတ္ေသာ ပုဂၢဳိလ္တို႔ေပတည္း။၂==
ရဟန္းတို႔ ေလာက၌ ရႏိုင္ခဲေသာ ပုဂၢဳိလ္တို႔သည္ ဤႏွစ္မ်ဳိးတို႔ေပတည္း ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။ (၂)

ရဟန္းတို႔ ေလာက၌ ရႏိုင္ခဲကုန္ေသာ ပုဂၢဳိလ္ ႏွစ္မ်ဳိးရွိ၏-
၁။ ေရာင့္ရဲေသာ ပုဂၢဳိလ္။ ၃==
၂။ ေရာင့္ရဲေစတတ္ေသာ ပုဂၢဳိလ္တို႔ေပတည္း။ ၄==
ရဟန္းတို႔ ေလာက၌ ရႏိုင္ခဲေသာ ပုဂၢဳိလ္တို႔သည္ ဤႏွစ္မ်ဳိး တို႔ေပတည္း ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။ (၃)

ရဟန္းတို႔ ေရာင့္ရဲေစႏိုင္ခဲေသာ ပုဂၢဳိလ္ ႏွစ္မ်ဳိးရွိ၏-
၁။ ရတိုင္း ရတိုင္းေသာ ပစၥည္းကို မသံုးမစား သိမ္းဆည္း၍ထားေသာသူ။
၂။ ရတိုင္း ရတိုင္းေသာ ပစၥည္းကို စြန္႔၍ ခ်ည္းပစ္ေသာ ပုဂၢဳိလ္တို႔ေပတည္း။ ရဟန္းတို႔ ေရာင့္ရဲေစႏိုင္ခဲေသာ ပုဂၢဳိလ္တို႔သည္ ဤႏွစ္မ်ဳိး တို႔ေပတည္း ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။ (၄)

ရဟန္းတို႔ ေရာင့္ရဲလြယ္ ေစႏိုင္ေသာ ပုဂၢဳိလ္ ႏွစ္မ်ဳိးရွိ၏-
၁။ ရတိုင္း ရတိုင္းေသာ ပစၥည္းကို သိမ္းဆည္း၍ ခ်ည္းမထားေသာ ပုဂၢဳိလ္။
၂။ ရတိုင္း ရတိုင္းေသာ ပစၥည္းကို စြန္႔၍ ခ်ည္းမပစ္ေသာ ပုဂၢဳိလ္တို႔ေပတည္း။ ရဟန္းတို႔ ေရာင့္ရဲလြယ္ေစႏိုင္ေသာ ပုဂၢဳိလ္တို႔သည္ ဤႏွစ္မ်ဳိးတို႔ေပတည္း ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။ (၅)

ရဟန္းတို႔ ရာဂ ျဖစ္ေပၚရန္ အေၾကာင္းတို႔သည္ ႏွစ္မ်ဳိးရွိ၏-
၁။ တင့္တယ္ေသာ ဣ႒ာ႐ံု လည္းေကာင္း၊
၂။ မသင့္ေလ်ာ္ေသာ အေၾကာင္းအားျဖင့္ ႏွလံုးသြင္းျခင္း လည္းေကာင္း။
ရဟန္းတို႔ ရာဂ ျဖစ္ေပၚရန္ အေၾကာင္းတို႔သည္ ဤႏွစ္မ်ဳိးတို႔ေပတည္း ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။ (၆)

ရဟန္းတို႔ ေဒါသ ျဖစ္ေပၚရန္ အေၾကာင္းတို႔သည္ ႏွစ္မ်ဳိးရွိ၏-
၁။ ေဒါသ ျဖစ္ေၾကာင္း အနိ႒ာ႐ံု လည္းေကာင္း၊
၂။ မသင့္ေလ်ာ္ေသာ အေၾကာင္းအားျဖင့္ ႏွလံုးသြင္းျခင္း လည္းေကာင္းတို႔တည္း။ ရဟန္းတို႔ ေဒါသ ျဖစ္ေပၚရန္ အေၾကာင္းတို႔သည္ ဤႏွစ္မ်ဳိးတို႔ေပတည္း ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။ (၇)

ရဟန္းတို႔ မိစၦာဒိ႒ိ ျဖစ္ေပၚရန္ အေၾကာင္းတို႔သည္ ႏွစ္မ်ဳိးရွိ၏-
၁။ တစ္ပါးသူထံမွ မသူေတာ္ တရားသံကို ၾကားနာရျခင္း လည္းေကာင္း၊
၂။ မသင့္ေလ်ာ္ေသာ အေၾကာင္းအားျဖင့္ ႏွလံုးသြင္းျခင္း လည္းေကာင္း။
ရဟန္းတို႔ မိစၦာဒိ႒ိ ျဖစ္ေပၚရန္ အေၾကာင္းတို႔သည္ ဤႏွစ္မ်ဳိးတို႔ေပတည္း ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။ (၈)

ရဟန္းတို႔ သမၼာဒိ႒ိ ျဖစ္ေပၚရန္ အေၾကာင္းတို႔သည္ ႏွစ္မ်ဳိးရွိ၏-
၁။ တစ္ပါးသူထံမွ သူေတာ္ေကာင္း တရားသံကို ၾကားနာရျခင္း လည္းေကာင္း၊
၂။ သင့္ေလ်ာ္ေသာ အေၾကာင္းအားျဖင့္ ႏွလံုးသြင္းျခင္း လည္းေကာင္း တို႔တည္း။ ရဟန္းတို႔ သမၼာဒိ႒ိ ျဖစ္ေပၚရန္ အေၾကာင္းတို႔သည္ ဤႏွစ္မ်ဳိးတို႔ေပတည္း ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။ (၉)

ရဟန္းတို႔ အာပတ္တို႔သည္ ႏွစ္မ်ဳိးရွိ၏-
၁။ ေပါ့ေသာ လဟုကအာပတ္ လည္းေကာင္း၊
၂။ ေလးေသာ ဂ႐ုကအာပတ္ လည္းေကာင္း တို႔တည္း။
ရဟန္းတို႔ အာပတ္တို႔သည္ ဤႏွစ္မ်ဳိးတို႔ေပတည္း ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။ (၁၀)

ရဟန္းတို႔ အာပတ္တို႔သည္ ႏွစ္မ်ဳိးရွိ၏-
၁။ ႐ုန္႔ရင္းေသာ {ဒု႒ဳလ} အာပတ္ လည္းေကာင္း၊
၂။ မ႐ုန္႔ရင္းေသာ {အဒု႒ဳလ} အာပတ္ လည္းေကာင္း တို႔တည္း။
ရဟန္းတို႔ အာပတ္တို႔သည္ ဤႏွစ္မ်ဳိးတို႔ေပတည္း ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။ (၁၁)

ရဟန္းတို႔ အာပတ္တို႔သည္ ဤႏွစ္မ်ဳိးတို႔တည္း။
၁။ ကုစားရန္ အႂကြင္းရွိေသာ {သာ၀ေသသ} အာပတ္ လည္းေကာင္း၊
၂။ ကုစားရန္ အႂကြင္းမရွိေသာ{အနာ၀ေသသ} အာပတ္ လည္းေကာင္းတို႔တည္း။
ရဟန္းတို႔ အာပတ္တို႔သည္ ဤႏွစ္မ်ဳိးတို႔ေပတည္း ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။ (၁၂)

ေရွးဦးစြာေသာ အာသာဒုပၸဇဟ၀ဂ္ ၿပီး၏။
အာသာဒုပၸဇ၀ဂ္၊ တတိယပဏၰာသက၊ အဂၤုတၱိဳရ္။

၁။ ပုဗၺကာရီ ပုဂၢဳိလ္။
၂။ ကတညဳတ ကတေ၀ဒီပုဂၢဳိလ္။
၃။ တရား အထြတ္အထိပ္သို႔ ေရာက္၍
ႏွလံုး အလိုျပည့္သျဖင့္ ႏွစ္သိမ့္ေက်နပ္ေသာ ရဟႏၲာႏွင့္ ပေစၥကဗုဒၶါ။

၄။ တရား အထြတ္အထိပ္သို႔ ေရာက္၍
ႏွလံုး အလိုျပည့္သျဖင့္ မိမိလည္း ႏွစ္သိမ့္ေက်နပ္၍ ေ၀ေနယ် အမ်ားကိုလည္း
ႏွစ္သိမ့္ေက်နပ္ေစေသာ သဗၺညဳျမတ္စြာဘုရား။