ေနာင္တခ်ိန္ လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ၾကပါေစရန္ တရားပံုမ်ား၏ comment တြင္ တရားစာမ်ားပါ ထဲ့ေပးထားပါသည္။






သူေတာ္ေကာင္းတရားမ်ား လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ရန္ ဤအ၀ိုင္းေလးမ်ား အတြင္းမွာ တရားစာမ်ား တရားပံုမ်ားကို သြပ္သြင္းထားပါတယ္ သင္တို႔ စိတ္တိုင္းၾက ကူးယူျဖတ္ေတာက္ လြတ္လပ္စြာ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။


Sunday, March 29, 2009

ေသသည္ရွိေသာ္ ေနာင္တ ပူပန္ရတတ္၏ ...

အႏုတပၸိယသုတ္ - (ေနာင္တပူပန္ေစတတ္သည္)

ထိုအခါ၌ အသွ်င္သာရိပုၾတာသည္ ရဟန္းတို႔ကုိ မိန္႔ဆို၏-
ငါ့သွ်င္တို႔ အၾကင္ အၾကင္ အျခင္းအရာအားျဖင့္ ေနျခင္းကုိ ျပဳေသာ ရဟန္းအား ေသသည္ရွိေသာ္ ေနာင္တ ပူပန္ရတတ္၏၊ ထိုထို အျခင္းအရာအားျဖင့္ ရဟန္း သည္ ေနျခင္းကုိ ျပဳ၏။

ငါ့သွ်င္တို႔ ...
အဘယ္သုိ႔လွ်င္ ရဟန္းသည္ ေသသည္ရွိေသာ္ ေနာင္တ ပူပန္ရတတ္ေသာ အျခင္းအရာအားျဖင့္ ေနျခင္းကုိ ျပဳသနည္း။

ငါ့သွ်င္တို႔ ...
ဤသာသနာေတာ္၌ ရဟန္းသည္ အမႈသစ္၌ ေမြ႕ေလ်ာ္၏၊ အမႈသစ္၌ ေပ်ာ္ပုိက္၏၊
အမႈသစ္၌ ေမြ႕ေလ်ာ္သည့္ အျဖစ္ကုိ အဖန္ဖန္ အားထုတ္၏။ စကား ေျပာျခင္း၌ ေမြ႕ေလ်ာ္၏။ အိပ္ျခင္း၌ ေမြ႕ေလ်ာ္၏။ အေပါင္းအေဖာ္၌ ေမြ႕ေလ်ာ္၏။ ႏွီးေႏွာမႈ (ငါးမ်ဳိး)၌ ေမြ႕ေလ်ာ္၏။ ခ်ဲ႕ထြင္မႈ'ပပၪၥတရား'၌ ေမြ႔ေလ်ာ္၏၊ ခ်ဲ႕ထြင္မႈ၌ ေပ်ာ္ပုိက္ ၏၊ ခ်ဲ႕ထြင္မႈ၌ ေမြ႕ေလ်ာ္သည့္ အျဖစ္ကုိ အဖန္ဖန္အားထုတ္၏။

ငါ့သွ်င္တို႔ ...
ဤသို႔လွ်င္ ရဟန္းသည္ ေသသည္ရွိေသာ္ ေနာင္တ ပူပန္ရတတ္ေသာ အျခင္း အရာ အားျဖင့္ ေနျခင္းကုိ ျပဳ၏။

ငါ့သွ်င္တို႔ ...
ဤရဟန္းကုိ ထင္ရွားရွိေသာ ခႏၶာငါးပါး (သကၠာယ)၌ ေမြ႕ေလ်ာ္ေသာ ရဟန္း၊ ဝဋ္ဆင္းရဲ၏ အဆံုးကုိ ေကာင္းစြာ ျပဳရန္ သကၠာယကုိ မစြန္႔ပယ္ႏိုင္ေသာ ရဟန္း ဟူ၍ ဆိုအပ္၏။

ငါ့သွ်င္တို႔ ...
အၾကင္ အၾကင္ အျခင္းအရာအားျဖင့္ ေနျခင္းကုိ ျပဳေသာ ရဟန္းအား ေသသည္ ရွိေသာ္ ေနာင္တ ပူပန္ျခင္း မရွိ၊ ထိုထို အျခင္းအရာအားျဖင့္ ရဟန္းသည္ ေနျခင္း ကုိ ျပဳ၏။

ငါ့သွ်င္တို႔ ...
အဘယ္သို႔လွ်င္ ရဟန္းသည္ ေသသည္ရွိေသာ္ ေနာင္တ ပူပန္ရျခင္း မရွိေသာ အျခင္းအရာအားျဖင့္ ေနျခင္းကို ျပဳသနည္း။

ငါ့သွ်င္တို႔ ...
ဤသာသနာေတာ္၌ ရဟန္းသည္ အမႈသစ္၌ မေမြ႕ေလ်ာ္၊ အမႈသစ္၌ မေပ်ာ္ပုိက္၊ အမႈသစ္၌ ေမြ႕ေလ်ာ္သည့္ အျဖစ္ကုိ အဖန္ဖန္ အားမထုတ္။ စကားေျပာျခင္း၌ မေမြ႕ေလ်ာ္။ အိပ္ျခင္း၌ မေမြ႕ေလ်ာ္။ အေပါင္းအေဖာ္၌ မေမြ႕ေလ်ာ္။ ႏွီးေႏွာမႈ (ငါးမ်ဳိး)၌ မေမြ႕ေလ်ာ္။ ခ်ဲ႕ထြင္မႈ 'ပပၪၥတရား'၌ မေမြ႕ေလ်ာ္။ ခ်ဲ႕ထြင္မႈ၌ မေပ်ာ္ ပုိက္၊ ခ်ဲ႕ထြင္မႈ၌ ေမြ႕ေလ်ာ္သည့္ အျဖစ္ကုိ အဖန္ဖန္ အားမထုတ္။

ငါ့သွ်င္တို႔ ...
ဤသို႔လွ်င္ ရဟန္းသည္ ေသသည္ရွိေသာ္ ေနာင္တပူပန္ျခင္း မရွိေသာ အျခင္း အရာအားျဖင့္ ေနျခင္းကုိ ျပဳ၏။

ငါ့သွ်င္တို႔ ...
ဤရဟန္းကုိ နိဗၺာန္၌ ေမြ႕ေလ်ာ္ေသာ ရဟန္း၊ ဝဋ္ဆင္းရဲ၏ အဆံုးကုိ ေကာင္းစြာ ျပဳရန္ သကၠာယကုိ စြန္႔ပယ္ႏိုင္ေသာ ရဟန္းဟူ၍ ဆိုအပ္၏ ဟု (မိန္႔ဆို၏)။
ငါ့သွ်င္တို႔ ...
သားသမင္ႏွင့္ တူသူသည္ ခ်ဲ႕႔ထြင္မႈ 'ပပၪၥတရား'၌ အဖန္ဖန္ အားထုတ္သည္ ျဖစ္ ၍ ခ်ဲ႕႔ထြင္မႈ၌ ေမြ႕ေလ်ာ္ရကား ေယာဂေလးပါးတို႔ကုန္ရာ အတု မရွိေသာ နိဗၺာန္ကုိ လဲြေခ်ာ္ေစ၏။

ခ်ဲ႕ထြင္မႈ 'ပပၪၥတရား'ကုိ စြန္႔၍ ခ်ဲ႕ထြင္မႈ မရွိရာ နိဗၺာန္၌ ေမြ႕ေလ်ာ္သူသည္ ေယာဂ ေလးပါး ကုန္ရာ အတုမရွိေသာ နိဗၺာန္ကုိ ျပည့္စံုေစ၏ ဟု (မိန္႔ဆို၏)။

၅ - အႏုတပၸိယသုတ္၊ သာရဏီရ၀ဂ္၊ အဂၤုတၱိဳရ္။

ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။