ေနာင္တခ်ိန္ လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ၾကပါေစရန္ တရားပံုမ်ား၏ comment တြင္ တရားစာမ်ားပါ ထဲ့ေပးထားပါသည္။






သူေတာ္ေကာင္းတရားမ်ား လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ရန္ ဤအ၀ိုင္းေလးမ်ား အတြင္းမွာ တရားစာမ်ား တရားပံုမ်ားကို သြပ္သြင္းထားပါတယ္ သင္တို႔ စိတ္တိုင္းၾက ကူးယူျဖတ္ေတာက္ လြတ္လပ္စြာ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။


Wednesday, April 15, 2009

ေခါင္းေလွ်ာ္ေရခ်ဳိး မေကာင္းမႈကို ႏွင္ထုတ္မယ္ဆိုမွ...

အက်င့္မေကာင္း ...
သၾကၤန္တြင္း ေခါင္းေလွ်ာ္ေရခ်ဳိး မေကာင္းမႈကို ႏွင္ထုတ္မယ္ဆိုမွ ေရကမလႈပ္...




ျဗဟၼဏပေစၥာေရာဟဏီသုတ္-

ဇာဏုေႆာဏိပုဏၰားသည္ ဥပုသ္ေန႔၌ ေခါင္းေလွ်ာ္ေရခ်ဳိးၿပီး၍ အသစ္ျဖစ္ေသာ ေခါမမည္ေသာ အဝတ္စံုကိုဝတ္ကာ စိုေသာ သမန္းျမက္ဆုပ္ကုိ ယူ၍ ျမတ္စြာ ဘုရား၏ အနီးတစ္ခုေသာ ေနရာ၌ ရပ္တည္၏။ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ထုိဥပုသ္ေန႔ ၌ ေခါင္းေလွ်ာ္ ေရခ်ဳိးၿပီး၍ ေခါမမည္ေသာ အဝတ္စံုကို ဝတ္ကာ စိုေသာ သမန္း ျမက္ဆုပ္ကိုယူ၍ တစ္ခုေသာေနရာ၌ ရပ္တည္ေနေသာ ဇာဏုေႆာဏိပုဏၰားကုိ ျမင္ေတာ္မူ၍ ဇာဏုေႆာဏိ ပုဏၰားအား -

''ပုဏၰား အဘယ္ေၾကာင့္သင္သည္ ထုိဥပုသ္ေန႔၌ ေခါင္းေလွ်ာ္ ေရခ်ဳိးၿပီး၍ အသစ္ ျဖစ္ေသာ ေခါမမည္ေသာ အဝတ္စံုကုိဝတ္ကာ စိုေသာ သမန္းျမက္ဆုပ္ကိုယူ၍ တစ္ခုေသာေနရာ၌ ရပ္တည္ေနဘိသနည္း၊ ပုဏၰား ယေန႔ပုဏၰားမ်ဳိးအား အဘယ္ မည္ေသာ ကိစၥ ျဖစ္သနည္း'' ဟု ေမးေတာ္မူ၏။

အသွ်င္ေဂါတမ ...
ယေန႔ ပုဏၰားမ်ဳိးအား မေကာင္းမႈကို ႏွင္ထုတ္ျခင္းမည္ေသာ ကိစၥျဖစ္ပါ၏။

ပုဏၰား ...
အဘယ္အျခင္းအရာျဖင့္ ပုဏၰားတို႔၏ မေကာင္းမႈကို ႏွင္ထုတ္ျခင္း ျဖစ္သနည္း။

အသွ်င္ေဂါတမ ...
ဤေလာက၌ ပုဏၰားတို႔သည္ ထိုဥပုသ္ေန႔၌ ေခါင္းေလွ်ာ္ ေရခ်ဳိးၿပီး အသစ္ျဖစ္ ေသာ ေခါမမည္ေသာ အဝတ္စံုကို ဝတ္ကာ စုိေသာ ႏြားေခ်းျဖင့္ ေျမကုိ လိမ္းက်ံ၍ စိမ္းစိုေသာ သမန္းျမက္တို႔ကို ျဖန္႔ခင္းလ်က္ သဲပံုႏွင့္ မီးတင္းကုပ္ အၾကား၌ အိပ္ျခင္းကို ျပဳကုန္၏၊ ထိုပုဏၰားတို႔သည္ ထိုညဥ့္၌ သံုးႀကိမ္ထ၍ လက္အုပ္ခ်ီကာ ''အသွ်င့္ထံသို႔ (မေကာင္းမႈကုိ) ႏွင္ထုတ္ပါကုန္၏၊ အသွ်င္ထံသို႔ (မေကာင္းမႈကို) ႏွင္ထုတ္ပါကုန္၏'' ဟု (ဆုိ၍) မီးကို ရွိခုိးကုန္၏၊ မ်ားစြာေသာ ေထာပတ္ ဆီ ဆီဦး တို႔ ျဖင့္လည္း မီးစာေကြၽးကုန္၏၊ ထိုညဥ့္လြန္ေျမာက္ေသာအခါ၌လည္း မြန္ျမတ္ ေသာ ခဲဖြယ္ ေဘာဇဥ္ျဖင့္ ပုဏၰားတို႔ကို ေရာင့္ရဲေစကုန္၏။ အသွ်င္ေဂါတမ ဤသို႔ အားျဖင့္ ပုဏၰားတို႔၏ မေကာင္းမႈကုိ ႏွင္ထုတ္ျခင္းျဖစ္ပါ၏ ဟု (ေလွ်ာက္၏)။

ပုဏၰား ပုဏၰားတို႔၏ မေကာင္းမႈကုိ ႏွင္ထုတ္ျခင္းသည္ တစ္မ်ဳိးျဖစ္၏၊

အရိယာ၏ ...
ဝိနည္း၌ မေကာင္းမႈကို ႏွင္ထုတ္ျခင္းသည္ တစ္မ်ဳိးျဖစ္၏ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။

အသွ်င္ေဂါတမ ...
အရိယာ၏ ဝိနည္း၌ မေကာင္းမႈကို ႏွင္ထုတ္ျခင္းကား အဘယ္သို႔ပါနည္း၊ ေတာင္း ပန္ပါ၏၊ အကြၽႏု္ပ္အား အသွ်င္ေဂါတမသည္ အရိယာဝိနည္း၌ မေကာင္းမႈ ႏွင္ ထုတ္ပံုတရားကို ေဟာေတာ္မူပါေလာ့ဟု (ေလွ်ာက္၏)။

ပုဏၰား ...
ထိုသို႔ျဖစ္လွ်င္ နာေလာ့၊ ေကာင္းစြာႏွလံုးသြင္းေလာ့၊ ေဟာေပအံ့ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။
''အသွ်င္ေဂါတမ ေကာင္းပါၿပီ'' ဟု ဇာဏုေႆာဏိပုဏၰားသည္ ျမတ္စြာဘုရား အား ျပန္ၾကားေလွ်ာက္ထား၏။ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ဤစကားကို မိန္႔ေတာ္မူ၏ -

ပုဏၰား ...
ဤေလာက၌ အရိယာတပည့္သည္ ''မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ လည္းေကာင္း၊ တမလြန္ ဘဝ၌ လည္းေကာင္း သူ႕အသက္သတ္ျခင္း၏ အက်ဳိးသည္ ယုတ္မာ၏'' ဟု ဆင္ျခင္၏၊ ထိုသူသည္ ဤသို႔ ဆင္ျခင္၍ သူ႕အသက္ သတ္ျခင္းကို ပယ္စြန္႔၏၊ သူ႕အသက္ သတ္ျခင္းကို ႏွင္ထုတ္၏။ ''မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ လည္းေကာင္း၊ တမ လြန္ဘဝ၌ လည္းေကာင္း သူ႕ဥစၥာကုိ ခုိးျခင္း၏ အက်ဳိးသည္ ယုတ္မာ၏'' ဟု ဆင္ျခင္၏၊ ထိုသူသည္ ဤသို႔ ဆင္ျခင္၍ သူ႕ဥစၥာခိုးျခင္းကို ပယ္စြန္႔၏၊ သူ႕ဥစၥာ ခိုးယူျခင္းကို ႏွင္ထုတ္၏ -

''မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ လည္းေကာင္း၊ တမလြန္ဘဝ၌ လည္းေကာင္း ကာမတို႔၌ မွားယြင္းစြာ က်င့္ျခင္း၏ အက်ဳိးသည္ ယုတ္မာ၏''ဟု ဆင္ျခင္၏၊ ထိုသူသည္ ဤ သို႔ ဆင္ျခင္၍ ကာမတို႔၌ မွားယြင္းစြာ က်င့္ျခင္းကို ပယ္စြန္႔၏၊ ကာမတို႔၌ မွားယြင္း စြာ က်င့္ျခင္းကို ႏွင္ထုတ္၏။

''မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ လည္းေကာင္း၊ တမလြန္ဘဝ၌ လည္းေကာင္း မဟုတ္မမွန္ ေျပာျခင္း၏ အက်ဳိးသည္ ယုတ္မာ၏'' ဟု ဆင္ျခင္၏၊ ထိုသူသည္ ဤသို႔ ဆင္ျခင္ ၍ မဟုတ္မမွန္ ေျပာျခင္းကို ပယ္စြန္႔၏၊ မဟုတ္မမွန္ ေျပာျခင္းကို ႏွင္ထုတ္၏။

''မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ လည္းေကာင္း၊ တမလြန္ဘဝ၌ လည္းေကာင္း ကုန္းစကား၏ အက်ဳိးသည္ ယုတ္မာ၏''ဟု ဆင္ျခင္၏၊ထိုသူသည္ ဤသို႔ဆင္ျခင္၍ ကုန္းစကား ကို ပယ္စြန္႔၏၊ ကုန္းစကားကို ႏွင္ထုတ္၏။

''မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ လည္းေကာင္း၊ တမလြန္ဘဝ၌ လည္းေကာင္း ႐ုန္႔ရင္းၾကမ္း တမ္းေသာ စကား၏ အက်ဳိး သည္ ယုတ္မာ၏'' ဟု ဆင္ျခင္၏၊ ထိုသူသည္ ဤသို႔ ဆင္ျခင္၍ ႐ုန္႔ရင္း ၾကမ္း တမ္းေသာ စကားကို ပယ္စြန္႔၏၊ ႐ုန္႔ရင္းၾကမ္းတမ္းေသာ စကားကို ႏွင္ထုတ္၏။

''မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ လည္းေကာင္း၊ တမလြန္ဘဝ၌ လည္းေကာင္း သိမ္ဖ်င္းေသာ စကား၏ အက်ဳိးသည္ ယုတ္မာ၏''ဟု ဆင္ျခင္၏၊ ထိုသူသည္ ဤသို႔ ဆင္ျခင္၍ သိမ္ဖ်င္းေသာ စကားကို ပယ္စြန္႔၏၊ သိမ္ဖ်င္းေသာစကားကို ႏွင္ထုတ္၏။

''မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ လည္းေကာင္း၊ တမလြန္ဘဝ၌ လည္းေကာင္း ေရွး႐ႈၾကံစည္မႈ 'အဘိဇၩာ'၏ အက်ဳိးသည္ ယုတ္မာ၏''ဟု ဆင္ျခင္၏၊ ထိုသူသည္ ဤသို႔ ဆင္ျခင္ ၍ ေရွး႐ႈၾကံစည္မႈ 'အဘိဇၩာ'ကို ပယ္စြန္႔၏၊ ေရွး႐ႈၾကံစည္မႈ 'အဘိဇၩာ'ကို ႏွင္ထုတ္ ၏။

''မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ လည္းေကာင္း၊ တမလြန္ဘဝ၌ လည္းေကာင္း ပ်က္စီးေစလုိမႈ 'ဗ်ာပါဒ'၏ အက်ဳိးသည္ ယုတ္မာ၏'' ဟု ဆင္ျခင္၏၊ ထိုသူသည္ ဤသို႔ဆင္ျခင္၍ ပ်က္စီးေစလုိမႈ 'ဗ်ာပါဒ' ကို ပယ္စြန္႔၏၊ ပ်က္စီးေစလုိ မႈ 'ဗ်ာပါဒ' ကို ႏွင္ထုတ္၏။

''မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ လည္းေကာင္း၊ တမလြန္ဘဝ၌ လည္းေကာင္း မွားယြင္းေသာ အယူ၏ အက်ဳိးသည္ ယုတ္မာ၏'' ဟု ဆင္ျခင္၏၊ ထိုသူသည္ ဤသို႔ဆင္ျခင္၍ မွားယြင္းေသာ အယူကို ပယ္စြန္႔၏၊ မွားယြင္းေသာ အယူကုိ ႏွင္ထုတ္၏။

ပုဏၰား... ဤသို႔ အရိယာ၏ ဝိနည္း၌ မေကာင္းမႈကို ႏွင္ထုတ္ျခင္းသည္ျဖစ္၏ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။

အသွ်င္ေဂါတမ ပုဏၰားတို႔၏ မေကာင္းမႈကို ႏွင္ထုတ္ျခင္းသည္ တစ္မ်ဳိးျဖစ္၏၊
အရိယာ၏ဝိနည္း၌ မေကာင္းမႈကို ႏွင္ထုတ္ျခင္းကား တစ္မ်ဳိးျဖစ္၏၊
အသွ်င္ေဂါတမ ပုဏၰားတို႔၏ မေကာင္းမႈကုိ ႏွင္ထုတ္ျခင္းသည္ ဤအရိယာ၏ ဝိနည္း၌ မေကာင္းမႈကို ႏွင္ထုတ္ျခင္း၏ တစ္ဆယ့္ေျခာက္စိတ္ တစ္စိတ္မွ် မမီပါ။ အသွ်င္ေဂါတမ အလြန္ႏွစ္သက္ဖြယ္ရွိေပစြ။ပ။ အသွ်င္ေဂါတမသည္ အကြၽႏု္ပ္ကို ယေန႔မွစ၍ အသက္ထက္ဆံုး (ရတနာသုံးပါး) ကိုးကြယ္ဆည္းကပ္ေသာ ဥပါသ ကာဟု မွတ္ေတာ္မူပါဟု (ေလွ်ာက္၏)။167

၁ - ျဗဟၼဏပေစၥာေရာဟဏီသုတ္၊ ဇာဏုေႆာဏိ၀ဂ္၊ ဒႆကနိပါတ္၊



ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။