ေနာင္တခ်ိန္ လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ၾကပါေစရန္ တရားပံုမ်ား၏ comment တြင္ တရားစာမ်ားပါ ထဲ့ေပးထားပါသည္။






သူေတာ္ေကာင္းတရားမ်ား လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ရန္ ဤအ၀ိုင္းေလးမ်ား အတြင္းမွာ တရားစာမ်ား တရားပံုမ်ားကို သြပ္သြင္းထားပါတယ္ သင္တို႔ စိတ္တိုင္းၾက ကူးယူျဖတ္ေတာက္ လြတ္လပ္စြာ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။


Thursday, April 23, 2009

ပန္း... ေလာကကသာ ငါႏွင့္ ျငင္းခံု၏...

ပုပၹသုတ္ - ပန္း

သာဝတၴိနိဒါန္း။
ရဟန္းတို႔ ငါသည္ ေလာကႏွင့္ မျငင္းခံု၊ ေလာကကသာ ငါႏွင့္ ျငင္းခံု၏။
ရဟန္းတို႔ တရားအတုိင္း ေျပာတတ္သူသည္ ေလာက၌ တစ္စံုတစ္ေယာက္ႏွင့္မွ် မျငင္းခံု၊

ရဟန္းတို႔ ေလာက၌ ပညာရွိတို႔က မရွိဟု သမုတ္အပ္သည္ကုိ ငါဘုရားကလည္း ''မရွိ'' ဟုပင္ ဆုိ၏၊

ရဟန္းတို႔ ေလာက၌ ပညာရွိတို႔က ရွိ၏ဟု သမုတ္အပ္သည္ကုိ ငါဘုရားကလည္း ''ရွိ၏'' ဟုပင္ ဆုိ၏။

ရဟန္းတို႔ ေလာက၌ ပညာရွိတို႔က မရွိဟု သမုတ္အပ္၍ ငါဘုရားကလည္း ''မရွိ'' ဟုပင္ ဆုိေသာအရာကား အဘယ္နည္း၊ ရဟန္းတို႔ ျမဲေသာ ခုိင္ခ့ံေသာ တည္တံ့ ေသာ ေဖာက္ျပန္ျခင္း သေဘာမရွိေသာ႐ုပ္ကုိ ေလာက၌ မရွိဟု ပညာရွိ တို႔ သမုတ္အပ္၏၊ ထုိ႐ုပ္မ်ဳိးကုိ ငါဘုရားကလည္း ''မရွိ'' ဟုပင္ဆုိ၏။

ေဝဒနာကုိ။ သညာကုိ။ သခၤါရတို႔ကုိ။ ျမဲေသာ ခုိင္ခံ့ေသာ တည္တံ့ေသာ ေဖာက္ ျပန္ျခင္း သေဘာမရွိေသာ ဝိညာဏ္ကုိ ေလာက၌ မရွိဟု ပညာရွိတို႔ သမုတ္ အပ္၏၊ ထုိဝိညာဏ္မ်ဳိးကုိ ငါဘုရားကလည္း ''မရွိ'' ဟုပင္ ဆုိ၏။ ရဟန္းတို႔ ေလာက၌ ပညာရွိတို႔က မရွိဟု သမုတ္အပ္၍ ငါကလည္း ''မရွိ'' ဟုပင္ဆုိေသာ အရာကား ဤသည္ပင္တည္း။

ရဟန္းတို႔ ေလာက၌ ပညာရွိတို႔က ရွိ၏ဟု သမုတ္အပ္၍ ငါဘုရားကလည္း ''ရွိ၏'' ဟု ဆုိေသာအရာကား အဘယ္နည္း၊ ရဟန္းတို႔ မျမဲေသာ ဆင္းရဲေသာ ေဖာက္ ျပန္ျခင္း သေဘာရွိေသာ ႐ုပ္မ်ဳိးကုိ ေလာက၌ ရွိ၏ ဟု ပညာရွိတို႔ သမုတ္ အပ္၏၊ ထုိ႐ုပ္မ်ဳိးကုိ ငါဘုရားကလည္း ''ရွိ၏'' ဟုပင္ဆုိ၏။ မျမဲေသာ ေဝဒနာ။ပ။ မျမဲေသာ ဆင္းရဲေသာ ေဖာက္ျပန္ ျခင္း သေဘာရွိေသာ ဝိညာဏ္ကုိ ေလာက၌ ရွိ၏ဟု ပညာရွိတို႔ သမုတ္အပ္၏၊ ထုိဝိညာဏ္မ်ဳိးကုိ ငါဘုရားကလည္း ''ရွိ၏'' ဟုပင္ ဆုိ ၏၊ ရဟန္းတို႔ ေလာက၌ ပညာရွိတို႔က ရွိ၏ဟု သမုတ္အပ္၍ ငါဘုရားကလည္း ''ရွိ၏'' ဟု ဆုိေသာ အရာကား ဤသည္ပင္တည္း။

ရဟန္းတို႔ ေလာက၌ ပ်က္စီးတတ္ေသာ တရားဟူ၍ ရွိ၏၊ ထုိတရားကုိ ငါဘုရား သည္ ကုိယ္တုိင္သိ၏၊ ထုိးထြင္း၍ သိ၏၊ ကုိယ္တုိင္ သိၿပီးလွ်င္ ထုိးထြင္း၍ သိၿပီး လွ်င္ ထုိတရားကုိ ေျပာ၏၊ ေဟာ၏၊ ပညတ္၏၊ တည္ထား၏၊ ဖြင့္ျပ၏၊ ေဝဖန္၏၊ ေပၚလြင္ေအာင္ ျပဳ၏။

ရဟန္းတို႔ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ကုိယ္တုိင္ သိ, ထုိးထြင္း၍ သိၿပီးလွ်င္ ေျပာအပ္ ေဟာအပ္ ပညတ္အပ္ တည္ထားအပ္ ဖြင့္ျပအပ္ ေဝဖန္အပ္ ေပၚလြင္ေအာင္ ျပဳအပ္ေသာ ေလာက၌ ပ်က္စီးတတ္ေသာ တရားဟူသည္ အဘယ္နည္း၊ ရဟန္း တို႔ ႐ုပ္သည္ ေလာက၌ ပ်က္စီးတတ္ေသာ တရားတည္း၊ ထုိတရားကုိ ငါဘုရား သည္ ကုိယ္တုိင္သိ၏၊ ထုိးထြင္း၍ သိ၏၊ ကုိယ္တုိင္ သိ, ထုိးထြင္း၍ သိၿပီးလွ်င္ ေျပာ၏၊ ေဟာ၏၊ ပညတ္၏၊ တည္ထား၏၊ ဖြင့္ျပ၏၊ ေဝဖန္၏၊ ေပၚလြင္ေအာင္ ျပဳ၏။ ရဟန္းတို႔ အၾကင္သူသည္ ဤသို႔ ငါဘုရားက ေျပာေသာ္လည္း ေဟာ ေသာ္လည္း ပညတ္ေသာ္လည္း တည္ထားေသာ္လည္း ဖြင့္ျပေသာ္လည္း ေဝဖန္ ေသာ္လည္း ေပၚလြင္ေအာင္ ျပဳေသာ္လည္း မသိမျမင္၊ ရဟန္းတို႔ ကန္းသည္, ဉာဏ္မ်က္စိ မပါသည္ျဖစ္၍ မသိမျမင္ေသာ ထုိပုထုဇဥ္ သူမုိက္ကုိ ငါဘုရား အဘယ္သုို႔ ျပဳႏုိင္မည္နည္း။

ရဟန္းတို႔ ေဝဒနာသည္ ေလာက၌ ပ်က္စီးတတ္ေသာ တရားတည္း။ပ။ သညာ သည္။ သခၤါရတို႔သည္။ ရဟန္းတို႔ ဝိညာဏ္သည္ ေလာက၌ ပ်က္စီးတတ္ေသာ တရားတည္း၊ ထုိတရားကုိ ငါဘုရားသည္ ကုိယ္တုိင္ သိ၏၊ ထုိထြင္း၍ သိ၏၊ ကုိယ္တုိင္ သိ, ထုိးထြင္း၍ သိၿပီးလွ်င္ ေျပာ၏၊ ေဟာ၏၊ ပညတ္၏၊ တည္ထား၏၊ ဖြင့္ျပ၏၊ ေဝဖန္၏၊ ေပၚလြင္ေအာင္ ျပဳ၏။ ရဟန္းတို႔ အၾကင္သူသည္ ဤသို႔ ငါဘုရားက ေျပာေသာ္လည္း ေဟာေသာ္လည္း ပညတ္ေသာ္လည္း တည္ထား ေသာ္လည္း ဖြင့္ျပေသာ္လည္း ေဝဖန္ေသာ္လည္း ေပၚလြင္ေအာင္ ျပဳေသာ္လည္း မသိမျမင္၊ ရဟန္းတို႔ ကန္းသည္, ဉာဏ္မ်က္စိ မပါသည္ ျဖစ္၍ မသိမျမင္ေသာ ထုိပုထုဇဥ္ သူမုိက္ကုိ ငါဘုရား အဘယ္သုို႔ ျပဳႏုိင္မည္နည္း။

ရဟန္းတို႔ ဥပမာေသာ္ကား ၾကာညဳိျဖစ္ေစ၊ ၾကာပဒုမၼာျဖစ္ေစ၊ ၾကာပု႑ရိက္ ျဖစ္ေစ ေရ၌ ေပါက္၏၊ ေရ၌ ႀကီးပြါး၏၊ ေရမွ တက္၍ တည္၏၊ ေရႏွင့္ မလိမ္းက်ံ။ ရဟန္းတို႔ ဤအတူ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ေလာက၌ ျဖစ္၏၊ ေလာက၌ ႀကီးပြါး၏၊ ေလာကကုိ လႊမ္းမုိး၍ ေန၏၊ ေလာကႏွင့္ မလိမ္းက်ံဟု (ေဟာေတာ္မူ၏)။

၂ - ပုပၹသုတ္၊ ပုပၹ၀ဂ္၊ ခႏၶ၀ဂၢသံယုတ္ပါဠိေတာ္။

ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။