ေနာင္တခ်ိန္ လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ၾကပါေစရန္ တရားပံုမ်ား၏ comment တြင္ တရားစာမ်ားပါ ထဲ့ေပးထားပါသည္။






သူေတာ္ေကာင္းတရားမ်ား လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ရန္ ဤအ၀ိုင္းေလးမ်ား အတြင္းမွာ တရားစာမ်ား တရားပံုမ်ားကို သြပ္သြင္းထားပါတယ္ သင္တို႔ စိတ္တိုင္းၾက ကူးယူျဖတ္ေတာက္ လြတ္လပ္စြာ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။


Sunday, October 18, 2009

ကာမကို မွီဝဲမႈတို႔သည္ ဤသံုးပါးတို႔တည္း...

ကာမူပပတၱိသုတ္...

ဤေဒသနာကို ဘုန္းေတာ္ႀကီးေသာ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ေဟာေတာ္မူ၏၊ ပူေဇာ္အထူးကို ခံေတာ္မူထိုက္ေသာ ျမတ္စြာဘုရား ေဟာေတာ္မူ၏ဟု အကြၽႏု္ပ္ ၾကားနာခဲ့ရပါသည္- ရဟန္းတို႔ ကာမကို မွီဝဲမႈတို႔သည္ ဤသံုးပါးတို႔တည္း၊

အဘယ္သံုးပါးတို႔နည္း-

၁...
အျမဲထင္ရွားရွိေသာ ကာမကို မွီဝဲသူတို႔ လည္းေကာင္း၊

၂...
ကိုယ္တိုင္ ဖန္ဆင္း၍ ေမြ႔ေလ်ာ္တတ္သူ နိမၼာနရတိနတ္တို႔ လည္းေကာင္း၊

၃...
သူတစ္ပါးတို႔ ဖန္ဆင္းေသာ ကာမ၌ မိမိအလိုသို႔ လိုက္ေစေသာ ပရနိမၼိတ ဝသဝတၱီနတ္တို႔ လည္းေကာင္းတို႔တည္း၊

ရဟန္းတို႔ ကာမကို မွီဝဲမႈတို႔သည္ ဤသံုးပါးတို႔တည္း၊ ဤအနက္သေဘာကို ျမတ္စြာဘုရား ေဟာေတာ္မူ၏၊

ထိုသုတ္၌ ဤအနက္သေဘာကို -
''အၾကင္ ပရနိမၼိတဝသဝတၱီနတ္တို႔သည္ သူတစ္ပါး ဖန္ဆင္းေသာ ကာမ၌ မိမိ အလိုသို႔ လိုက္ေစကုန္၏၊ အၾကင္ နိမၼာနရတိနတ္တို႔သည္ ကိုယ္တိုင္ဖန္ဆင္း၍ ေမြ႕ေလ်ာ္တတ္ကုန္၏၊ ဆိုခဲ့ၿပီးေသာ နတ္တို႔မွ တစ္ပါးကုန္ေသာ အၾကင္လူ အစရွိေသာ ကာမ ခံစားသူတို႔သည္ အျမဲထင္ရွားရွိေသာ ကာမကို မွီဝဲကုန္၏၊ ထိုသတၱဝါအားလံုးတို႔သည္ ဤဘဝ တစ္ပါးေသာဘဝဟု ဆိုအပ္ေသာ သံသရာ ကို မလြန္ႏိုင္ကုန္။

ပညာရွိသည္ ကာမ ခံစားသူတို႔၌ ျဖစ္ေသာ ထိုအျပစ္မ်ဳိးကို သိ၍ နတ္၌ ျဖစ္ေသာ ကာမလူ၌ျဖစ္ေသာ ကာမအားလံုးတို႔ကို စြန္႔ပစ္ရာ၏။

ပညာရွိတို႔သည္ ခ်စ္အပ္ေသာ သေဘာရွိေသာ ႐ူပါ႐ံုစသည္တို႔၌ သုခေဝဒနာကို သာယာမႈျဖင့္ တပ္မက္ေသာ လူသာမန္တို႔ လြန္ေျမာက္ႏိုင္ခဲသည့္ တဏွာ အလ်ဥ္ကို အရဟတၱမဂ္ျဖင့္ ျဖတ္၍ အႂကြင္းမဲ့ ၿငိမ္းေအးၾကကုန္ၿပီ၊ အႂကြင္းမဲ့ ဆင္းရဲမွ လြတ္ေျမာက္ၾကကုန္ၿပီ။ အရိယသစၥာတရားကို သိျမင္ကုန္ေသာ မဂ္ပညာျဖင့္ သံသရာအဆံုးသို႔ ေရာက္ကုန္ေသာ ပညာရွိတို႔သည္ (ကုသိုလ္ ခႏၶာစသည္ကို) ေကာင္းစြာသိ၍ ဇာတိကုန္ရာ နိဗၺာန္ကို ထူးေသာ အရဟတၱမဂ္ဉာဏ္ျဖင့္ သိေသာေၾကာင့္ တစ္ဖန္ ဘဝသစ္သို႔ မေရာက္ၾကရကုန္'' ဟု ဤဂါထာျဖင့္ ဆိုအပ္၏။

ဤအနက္သေဘာကိုလည္း-
ျမတ္စြာဘုရားေဟာအပ္၏ဟု အကြၽႏု္ပ္ ၾကားနာခဲ့ရပါသည္။ 95

၆ - ကာမူပပတၱိသုတ္၊ ပဥၥမဝဂ္၊ ဣတိဝုတ္ပါဠိေတာ္။ ခုဒၵကနိကာယ္။


ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။

No comments: