ေနာင္တခ်ိန္ လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ၾကပါေစရန္ တရားပံုမ်ား၏ comment တြင္ တရားစာမ်ားပါ ထဲ့ေပးထားပါသည္။






သူေတာ္ေကာင္းတရားမ်ား လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ရန္ ဤအ၀ိုင္းေလးမ်ား အတြင္းမွာ တရားစာမ်ား တရားပံုမ်ားကို သြပ္သြင္းထားပါတယ္ သင္တို႔ စိတ္တိုင္းၾက ကူးယူျဖတ္ေတာက္ လြတ္လပ္စြာ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။


Saturday, February 6, 2010

အမ်ဳိးဇာတ္ေျခာက္မ်ဳိး သတ္မွတ္ပံု...


အမ်ဳိးဇာတ္ေျခာက္မ်ဳိးကို
ျမတ္စြာဘုရား သတ္မွတ္ပံု ႏွင့္
မိစၧာဒိ႒ိ၀င္ ပူရဏကႆပ သတ္မွတ္ပံု

မွားယြင္းေသာအယူရွိသူ ပူရဏကႆပ ဂိုဏ္းဆရာ၏ အယူ

ျမတ္စြာဘုရားသည္ ရာဇၿဂိဳဟ္ျပည္ ဂိဇၩကုဋ္ေတာင္၌ သီတင္းသံုး ေနေတာ္မူ၏။

ထုိအခါ အသွ်င္အာနႏၵာသည္ ျမတ္စြာဘုရားထံသုိ႔ ခ်ဥ္းကပ္၍ ျမတ္စြာဘုရားကို ရွိခိုးၿပီးလွ်င္ တစ္ခုေသာ ေနရာ၌ ထုိင္ေနလ်က္ ျမတ္စြာဘုရားအား ဤစကားကို ေလွ်ာက္၏ -

အသွ်င္ဘုရား ပူရဏကႆပသည္ အမ်ဳိးဇာတ္ ေျခာက္မ်ဳိးတုိ႔ကို ပညတ္ပါ၏။

၁... မည္းညစ္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ကို ပညတ္၏၊
၂... ညိဳေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ကို ပညတ္၏၊
၃... နီေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ကို ပညတ္၏၊
၄... ဝါေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ကို ပညတ္၏၊
၅... ျဖဴေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ကို ပညတ္၏၊
၆... အလြန္ျဖဴေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ကို ပညတ္၏။

အသွ်င္ဘုရား ပူရဏကႆပသည္ ဆိတ္သတ္သမား ဝက္သတ္သမား ငွက္သတ္သမား သားသတ္သမား မုဆိုး တံငါ ခိုးသူ ခုိးသူသတ္ ေယာက်္ား ေထာင္မွဴးတုိ႔ႏွင့္ အျခား ၾကမ္းၾကဳတ္ေသာ အမႈျဖင့္အသက္ေမြးသူ ဟူသမွ်တုိ႔ကို မည္းညစ္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ ဟု ပညတ္ပါ၏။

အသွ်င္ဘုရား ပူရဏကႆပသည္ ပစၥည္းေလးပါး၌ ဆူးေျငာင့္သဖြယ္ ျဖစ္ေသာ ဆႏၵ ရာဂျဖင့္ အသက္ေမြးျခင္းရွိသည့္ ရဟန္းတုိ႔ႏွင့္ အျခား ကမၼဝါဒီ ႀကိယဝါဒီ ဟူသမွ်တုိ႔ကို ညိဳေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ ဟု ပညတ္ပါ၏။

အသွ်င္ဘုရား ပူရဏကႆပသည္ အဝတ္တစ္ခုတည္းကို ဝတ္ေသာ နိဂဏၭတကၠတြန္းကို နီေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ ဟု ပညတ္ပါ၏။

အသွ်င္ဘုရား ပူရဏကႆပသည္ အဝတ္မဝတ္သူ 'တကၠတြန္း' တုိ႔၏ တပည့္ အဝတ္ျဖဴဝတ္သည့္ သူတုိ႔ကို ဝါေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ ဟု ပညတ္ပါ၏။

အသွ်င္ဘုရား ပူရဏကႆပသည္ အာဇီဝက တကၠတြန္းႏွင့္ အာဇီဝက တကၠတြန္းမတုိ႔ကို ျဖဴေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ ဟု ပညတ္ပါ၏။

အသွ်င္ဘုရား ပူရဏကႆပသည္ နႏၵဝစၧ, ကိသသံကိစၥႏွင့္ မကၡလိေဂါသာလတုိ႔ကို အလြန္ျဖဴစင္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ ဟု ပညတ္ပါ၏။

အသွ်င္ဘုရား ပူရဏကႆပသည္ ဤသုိ႔လွ်င္ အမ်ဳိးဇာတ္ ေျခာက္မ်ဳိးတုိ႔ကို ပညတ္ပါ၏ ဟုေလွ်ာက္၏။

အာနႏၵာ အသုိ႔နည္း၊ ပူရဏကႆပအား တစ္ေလာကလံုးက ဤအမ်ဳိးဇာတ္ ေျခာက္မ်ဳိးတုိ႔ကို ပညတ္ရန္ ခြင့္ျပဳပါသေလာ ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။

အသွ်င္ဘုရား ခြင့္ျပဳၾကသည္ မဟုတ္ပါ။

အာနႏၵာ ကိုယ္ပိုင္ဥစၥာ မရွိေသာ မႂကြယ္ဝေသာ ဆင္းရဲေသာ ေယာက်္ားသည္ ရွိရာ၏။ ထုိသူအား အခ်င္းေယာက်္ား သင္သည္ ဤႏြားသားကိုလည္း စားရမည္၊ အဖိုးကိုလည္း ေပးရမည္ဟုဆို၍ အလိုမရွိဘဲလ်က္ အမဲသားတြဲကို အတင္း ထုိးေပး သကဲ့သုိ႔၊ အာနႏၵာ ဤအတူသာလွ်င္ ပူရဏကႆပသည္ ဤသမဏျဗာဟၼဏ တုိ႔အား ဤဇာတ္ ေျခာက္မ်ဳိးတုိ႔ကို ဝန္ခံခ်က္ မရဘဲ မိုက္ေသာ မကြၽမ္းက်င္ေသာ ေခတ္ကို မသိေသာ မလိမၼာေသာ ေယာက်္ားသည္ ပညတ္ သကဲ့သုိ႔ ပညတ္၏။

ျမတ္ဗုဒၶ၏အယူ

အာနႏၵာ ငါသည္ အမ်ဳိးဇာတ္ ေျခာက္မ်ိဳးတုိ႔ကို ပညတ္အံ့၊ ထုိတရားကို နာေလာ့၊ ေကာင္းစြာ ႏွလံုးသြင္းေလာ့၊ ေဟာၾကားေပအံ့ ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။

''အသွ်င္ဘုရား ေကာင္းပါၿပီ'' ဟူ၍ အသွ်င္အာနႏၵာသည္ ျမတ္စြာဘုရားအား ေလွ်ာက္၏၊

ျမတ္စြာဘုရားသည္ ဤစကားကို မိန္႔ေတာ္မူ၏ -

အာနႏၵာ အမ်ဳိးဇာတ္ ေျခာက္မ်ဳိးတုိ႔ဟူသည္ အဘယ္တုိ႔နည္း။

၁...
အာနႏၵာ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ သူသည္ မည္းညစ္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ရွိသူ ျဖစ္ပါလ်က္ မည္းညစ္ေသာ သေဘာတရားကို ျဖစ္ေစ၏။

၂...
အာနႏၵာ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ သူသည္ မည္းညစ္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ရွိသူ ျဖစ္ပါလ်က္ ျဖဴစင္ေသာ သေဘာတရားကို ျဖစ္ေစ၏။

၃...
အာနႏၵာ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ သူသည္ မည္းညစ္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ရွိသူ ျဖစ္ပါလ်က္ မည္းညစ္သည္လည္း မဟုတ္ ျဖဴစင္သည္လည္း မဟုတ္ေသာ နိဗၺာန္သုိ႔ ေရာက္၏။

၄...
အာနႏၵာ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ သူသည္ ျဖဴစင္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ရွိသူ ျဖစ္ပါလ်က္ မည္းညစ္ေသာ သေဘာတရားကို ျဖစ္ေစ၏။

၅...
အာနႏၵာ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ သူသည္ ျဖဴစင္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ရွိသူ ျဖစ္ပါလ်က္ ျဖဴစင္ေသာ သေဘာတရားကို ျဖစ္ေစ၏။

၆...
အာနႏၵာ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ သူသည္ ျဖဴစင္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ရွိသူ ျဖစ္ပါလ်က္ မည္းညစ္သည္လည္း မဟုတ္ ျဖဴစင္သည္လည္း မဟုတ္ေသာ နိဗၺာန္သုိ႔ ေရာက္၏။


အနႏၵာ အဘယ္သုိ႔လွ်င္ မည္းညစ္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ရွိသူ ျဖစ္ပါလ်က္ မည္းညစ္ေသာ သေဘာတရားကို ျဖစ္ေစသနည္း။ အာနႏၵာ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ သူသည္ ယုတ္နိမ့္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ျဖစ္သည့္ ဒြန္းစ႑ားမ်ဳိး၌ ျဖစ္ေစ မုဆိုး တံငါမ်ဳိး၌ ျဖစ္ေစ ႏွီးသမားအမ်ဳိး၌ ျဖစ္ေစ သားေရနယ္အမ်ဳိး၌ ျဖစ္ေစ ပန္းမႈိက္သြန္အမ်ဳိး၌ ျဖစ္ေစ ထမင္း အေဖ်ာ္ နည္းပါးေသာ ၿငိဳျငင္စြာ အသက္ေမြးရသည့္ လူမြဲမ်ဳိး၌ ျဖစ္ရ၏၊ ယင္းအမ်ဳိးတုိ႔၌ ၿငိဳျငင္စြာ အဝတ္အစားကို ရ၏၊ ထုိသူသည္ အဆင္းမလွ၊ ႐ႈခ်င္ဖြယ္ မရွိ၊ ပုကြ၏၊ အနာေရာဂါ မ်ား၏။ ကန္းသူ ေကာက္ေကြးသူ ခြင္သူ ေျခဆြံ႕သူမူလည္း ျဖစ္၏။ ထမင္း အေဖ်ာ္ အဝတ္ ယာဥ္ ပန္း နံ႔သာ နံ႔သာေပ်ာင္း အိပ္ရာ ေနရာ ဆီမီးကို မရရွိေလ၊ ထုိသူသည္ ကိုယ္ျဖင့္ မေကာင္းေသာ အက်င့္ကို က်င့္၏၊ ႏႈတ္ျဖင့္ မေကာင္းေသာ အက်င့္ကို က်င့္၏၊ စိတ္ျဖင့္ မေကာင္းေသာ အက်င့္ကို က်င့္၏၊ ထုိသူသည္ ကိုယ္ ႏႈတ္ စိတ္ျဖင့္ မေကာင္းေသာ အက်င့္ကို ျပဳက်င့္ေသာေၾကာင့္ ခႏၶာကုိယ္ ပ်က္စီး၍ ေသၿပီးသည္မွ ေနာက္၌ ခ်မ္းသာ ကင္းေသာ မေကာင္းေသာ လားရာ ငရဲ၌ ျဖစ္ရ၏။ အာနႏၵာ ဤသုိ႔လွ်င္ မည္းညစ္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ရွိသူ ျဖစ္ပါလ်က္ မည္းညစ္ေသာ သေဘာ တရားကို ျဖစ္ေစ၏။


အာနႏၵာ အဘယ္သုိ႔လွ်င္ မည္းညစ္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ရွိသူ ျဖစ္ပါလ်က္ ျဖဴစင္ေသာ သေဘာတရားကို ျဖစ္ေစသနည္း။ အာနႏၵာ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ သူသည္ ယုတ္နိမ့္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ျဖစ္သည့္ ဒြန္းစ႑ားမ်ဳိး၌ ျဖစ္ေစ။ပ။ အိပ္ရာ ေနရာ ဆီမီးကို မရႏိုင္ေခ်။ ထုိသူသည္ ကိုယ္ျဖင့္ ေကာင္းေသာ အက်င့္ကို က်င့္၏၊ ႏႈတ္ျဖင့္ ေကာင္းေသာ အက်င့္ကို က်င့္၏၊ စိတ္ျဖင့္ ေကာင္းေသာ အက်င့္ကို က်င့္၏၊ ထုိသူသည္ ကိုယ္ ႏႈတ္ စိတ္ျဖင့္ ေကာင္းေသာ အက်င့္ကို ျပဳက်င့္ေသာေၾကာင့္ ခႏၶာကုိယ္ ပ်က္စီး၍ ေသၿပီးသည္မွ ေနာက္၌ ေကာင္းေသာ လားရာ နတ္ျပည္၌ ျဖစ္ရ၏။ အာနႏၵာ ဤသုိ႔လွ်င္ မည္းညစ္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ရွိသူ ျဖစ္ပါလ်က္ ျဖဴစင္ေသာ သေဘာတရားကိုျဖစ္ေစ၏။


အာနႏၵာ အဘယ္သုိ႔လွ်င္ မည္းညစ္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ရွိသူ ျဖစ္ပါလ်က္ မည္းညစ္သည္လည္းမဟုတ္ ျဖဴစင္သည္လည္း မဟုတ္ေသာ နိဗၺာန္သုိ႔ ေရာက္သနည္း။ အာနႏၵာ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ သူသည္ ယုတ္နိမ့္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ျဖစ္သည့္ ဒြန္းစ႑ားမ်ဳိး၌ ျဖစ္ေစ။ပ။ ထုိသူသည္ကား အဆင္းမလွ၊ ႐ႈခ်င္ဖြယ္ မရွိ၊ ပုကြ၏၊ ထုိသူသည္ ဆံမုတ္ဆိတ္ကို ပယ္၍ ဖန္ရည္ဆိုးေသာ အဝတ္တုိ႔ကို ဝတ္ကာ လူ႔ေဘာင္မွ ရဟန္းေဘာင္သုိ႔ ဝင္၏၊ ထုိသူသည္ ဤသုိ႔ ရဟန္းျပဳသည္ ရွိေသာ္ စိတ္ညစ္ညဴးေၾကာင္း ျဖစ္ကုန္ေသာ ပညာ၏ အားနည္းျခင္းကို ျပဳတတ္ကုန္ေသာ အပိတ္အပင္ 'နီဝရဏ' တရားငါးပါးတုိ႔ကို ပယ္ၿပီးလွ်င္ သတိပ႒ာန္ ေလးပါးတုိ႔၌ စိတ္ကို ေကာင္းစြာ တည္ေစလ်က္ ေဗာဇၩင္ခုနစ္ပါးတုိ႔ကို ဟုတ္တုိင္းမွန္စြာ ပြါးမ်ား၍ မည္းညစ္သည္လည္း မဟုတ္ ျဖဴစင္သည္လည္း မဟုတ္ေသာ နိဗၺာန္သုိ႔ ေရာက္၏။ အာနႏၵာ ဤသုိ႔လွ်င္ မည္းညစ္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ရွိသူ ျဖစ္ပါလ်က္ မည္းညစ္သည္ လည္း မဟုတ္ ျဖဴစင္သည္လည္း မဟုတ္ေသာ နိဗၺာန္သုိ႔ ေရာက္၏။


အာနႏၵာ အဘယ္သုိ႔လွ်င္ ျဖဴစင္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ရွိသူ ျဖစ္ပါလ်က္ မည္းညစ္ေသာ သေဘာတရားကို ျဖစ္ေစသနည္း။ အာနႏၵာ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ သူသည္ ၾကြယ္ဝေသာ မ်ားေသာ ဥစၥာရွိေသာ မ်ားေသာ စည္းစိမ္ ရွိေသာ မ်ားေသာ ေရႊ ေငြ ရွိေသာ မ်ားေသာအသံုးအေဆာင္ရွိေသာ မ်ားေသာဥစၥာစပါးရွိေသာ ခတၱိယမဟာသာလ မင္းမ်ဳိး၊ ျဗာဟၼဏမဟာသာလ ပုဏၰားမ်ဳိး၊ ဂဟပတိမဟာသာလ သူၾကြယ္မ်ဳိးျဖစ္သည့္ ျမင့္ျမတ္ေသာ အမ်ဳိး၌ ျဖစ္၏၊ ထုိသူသည္ အဆင္းလွ၏၊ ႐ႈခ်င္ဖြယ္ ရွိ၏၊ စိတ္ၾကည္လင္ဖြယ္ ရွိ၏၊ လြန္ကဲေသာ အဆင္း ကိုယ္ သဏၭာန္ႏွင့္ ျပည့္စံု၏၊ ထမင္း အေဖ်ာ္ အဝတ္ ယာဥ္ ပန္း နံ႔သာ နံ႔သာေပ်ာင္း အိပ္ရာ ေနရာ ဆီမီးတုိ႔ကို ရလြယ္၏၊ ထုိသူသည္ ကိုယ္ျဖင့္ မေကာင္းေသာအက်င့္ကို က်င့္၏၊ ႏႈတ္ျဖင့္ မေကာင္းေသာ အက်င့္ကို က်င့္၏၊ စိတ္ျဖင့္ မေကာင္းေသာ အက်င့္ကိုက်င့္၏၊ ထုိသူသည္ ကိုယ္ ႏႈတ္ စိတ္ျဖင့္ မေကာင္းေသာ အက်င့္ကို ျပဳက်င့္ေသာေၾကာင့္ ခႏၶာကုိယ္ပ်က္စီး၍ ေသၿပီးသည္မွ ေနာက္၌ ခ်မ္းသာ ကင္းေသာ မေကာင္းေသာ လားရာ ငရဲ၌ ျဖစ္ရ၏။ အာနႏၵာ ဤသုိ႔လွ်င္ ျဖဴစင္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ရွိသူ ျဖစ္ပါလ်က္ မည္းညစ္ေသာ သေဘာတရားကို ျဖစ္ေစ၏။


အာနႏၵာ အဘယ္သုိ႔လွ်င္ ျဖဴစင္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ရွိသူ ျဖစ္ပါလ်က္ ျဖဴစင္ေသာ သေဘာတရားကို ျဖစ္ေစသနည္း။အာနႏၵာ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ သူသည္ ၾကြယ္ဝေသာ မ်ားေသာ ဥစၥာရွိေသာ ျမင့္ျမတ္ေသာ အမ်ဳိး၌ ျဖစ္၏။ပ။ အိပ္ရာ ေနရာ ဆီမီးတုိ႔ကို ရ၏၊ ထုိသူသည္ ကိုယ္ျဖင့္ ေကာင္းေသာ အက်င့္ကိုက်င့္၏၊ ႏႈတ္ျဖင့္ ေကာင္းေသာ အက်င့္ကို က်င့္၏၊ စိတ္ျဖင့္ ေကာင္းေသာ အက်င့္ကို က်င့္၏၊ ထုိသူသည္ ကိုယ္ ႏႈတ္ စိတ္ျဖင့္ ေကာင္းေသာ အက်င့္ကို ျပဳက်င့္ေသာေၾကာင့္ ခႏၶာကုိယ္ ပ်က္စီး၍ ေသၿပီးသည္မွ ေနာက္၌ ေကာင္းေသာ လားရာျဖစ္ေသာ နတ္ျပည္၌ ျဖစ္ရ၏။ အာနႏၵာ ဤသုိ႔လွ်င္ ျဖဴစင္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ရွိသူ ျဖစ္ပါလ်က္ ျဖဴစင္ေသာ သေဘာတရားကို ျဖစ္ေစ၏။

အာနႏၵာ အဘယ္သုိ႔လွ်င္ ျဖဴစင္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ရွိသူ ျဖစ္ပါလ်က္ မည္းညစ္သည္လည္း မဟုတ္ ျဖဴစင္သည္လည္း မဟုတ္ေသာ နိဗၺာန္သုိ႔ ေရာက္သနည္း။ အာနႏၵာ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ သူသည္ ၾကြယ္ဝေသာ မ်ားေသာ ဥစၥာရွိေသာ မ်ားေသာစည္းစိမ္ ရွိေသာ မ်ားေသာ ေရႊေငြရွိေသာ မ်ားေသာ အသံုးအေဆာင္ ရွိေသာ မ်ားေသာ ဥစၥာစပါးရွိေသာ ခတၱိယမဟာသာလ မင္းမ်ဳိး၊ ျဗာဟၼဏမဟာသာလ ပုဏၰားမ်ဳိး၊ ဂဟပတိမဟာသာလ သူၾကြယ္မ်ဳိးျဖစ္သည့္ ျမတ္ေသာ အမ်ဳိး၌ ျဖစ္၏၊ ထုိသူသည္ အဆင္းလွ၏၊ ႐ႈခ်င္ဖြယ္ ရွိ၏၊ စိတ္ ၾကည္လင္ဖြယ္ ရွိ၏၊ လြန္ကဲေသာ အဆင္းကိုယ္ သဏၭာန္ႏွင့္ ျပည့္စံု၏၊ ထမင္း အေဖ်ာ္ အဝတ္ ယာဥ္ ပန္း နံ႔သာ နံ႔သာေပ်ာင္း အိပ္ရာ ေနရာ ဆီမီးတုိ႔ကို ရလြယ္၏။ ထုိသူသည္ ဆံမုတ္ဆိတ္ကို ပယ္၍ ဖန္ရည္ဆိုးေသာ အဝတ္တုိ႔ကို ဝတ္႐ံုကာ လူ႔ေဘာင္မွ ရဟန္းေဘာင္သုိ႔ ဝင္၏၊ ထုိသူသည္ ဤသုိ႔ ရဟန္းျပဳသည္ ရွိေသာ္ စိတ္ညစ္ညဴးေၾကာင္း ျဖစ္ကုန္ေသာ ပညာ၏ အားနည္းျခင္းကို ျပဳတတ္ကုန္ေသာ အပိတ္အပင့္ 'နီဝရဏ' တရားငါးပါးတုိ႔ကို ပယ္ၿပီး၍ သတိပ႒ာန္ ေလးပါးတုိ႔၌ စိတ္ကို
ေကာင္းစြာ တည္ေစလ်က္ ေဗာဇၩင္ခုနစ္ပါးတုိ႔ကို ဟုတ္တုိင္းမွန္စြာ ပြါးမ်ား၍ မည္းညစ္သည္လည္း မဟုတ္ ျဖဴစင္သည္လည္း မဟုတ္ေသာ နိဗၺာန္သုိ႔ ေရာက္၏။ အာနႏၵာ ဤသုိ႔လွ်င္ ျဖဴစင္ေသာ အမ်ဳိးဇာတ္ရွိသူ ျဖစ္ပါလ်က္ မည္းညစ္သည္လည္း မဟုတ္ ျဖဴစင္သည္လည္း မဟုတ္ေသာ နိဗၺာန္သုိ႔ ေရာက္၏။

အာနႏၵာ အမ်ဳိးဇာတ္ ေျခာက္မ်ဳိးတုိ႔ဟူသည္ ဤသည္တုိ႔ပင္တည္းဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။

၃ - ဆဠဘိဇာတိသုတ္၊ မဟာ၀ဂ္၊ ဆကၠနိပါတ္၊ အဂၤုတၱိဳရ္။ 57





ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။

No comments: