ေနာင္တခ်ိန္ လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ၾကပါေစရန္ တရားပံုမ်ား၏ comment တြင္ တရားစာမ်ားပါ ထဲ့ေပးထားပါသည္။






သူေတာ္ေကာင္းတရားမ်ား လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ရန္ ဤအ၀ိုင္းေလးမ်ား အတြင္းမွာ တရားစာမ်ား တရားပံုမ်ားကို သြပ္သြင္းထားပါတယ္ သင္တို႔ စိတ္တိုင္းၾက ကူးယူျဖတ္ေတာက္ လြတ္လပ္စြာ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။


Wednesday, August 4, 2010

ဆရာငါးဦးကုိျပျခင္း...



ဆရာငါးဦးကုိျပျခင္း


ေမာဂၢလႅာန္ ေလာက၌ ဆရာငါးဦးတို႔သည္ ထင္ရွား ရွိကုန္၏၊
ငါးဦးတို႔ကား အဘယ္သူတို႔နည္း။

ေမာဂၢလႅာန္ ဤေလာက၌ ဆရာအခ်ဳိ႕သည္...
စင္ၾကယ္ေသာ သီလ မရွိဘဲလ်က္ ''စင္ၾကယ္ေသာ သီလ ရွိ၏''၊ ''ငါ၏ သီလသည္ စင္ၾကယ္၏၊ ျဖဴစင္၏၊ မညစ္ႏြမ္း'' ဟု ဝန္ခံ၏။ ထုိဆရာကုိ တပည့္တို႔သည္ ''ဤအသွ်င္ ဆရာသည္ စင္ၾကယ္ေသာ သီလ မရွိဘဲလ်က္ 'စင္ၾကယ္ေသာ သီလ ရွိ၏'၊ 'ငါ၏ သီလသည္ စင္ၾကယ္၏၊ ျဖဴစင္၏၊ မညစ္ႏြမ္း' ဟု ဝန္ခံ၏။ ငါတို႔သည္ လူတို႔အား ေျပာကုန္မူဤဆရာသည္ မႏွစ္ၿမဳိ႕ရာ၊ ငါတို႔သည္ ထုိမႏွစ္ၿမဳိ႕ဖြယ္ စကားျဖင့္ ထုိဆရာကုိ အဘယ့္ေၾကာင့္ ေျပာကုန္အံ့နည္း၊ သကၤန္း ဆြမ္း ေက်ာင္း သူနာ အရံအတား ေဆးပစၥည္း ပရိကၡရာတို႔ျဖင့္ ေထာက္ပံ့ထား၏။ အၾကင္ အမႈကုိ ထုိဆရာသည္ ျပဳလုပ္အံ့၊ ထုိအမႈျဖင့္ပင္ ထုိဆရာသည္ ထင္ရွားလတၱံ႕'' ဟု သိကုန္၏။ ေမာဂၢလႅာန္ ဤသို႔ေသာ ဆရာကုိ တပည့္တို႔သည္ သီလမွ ေစာင့္ကုန္၏။ ဤသို႔ေသာ ဆရာသည္လည္း တပည့္တို႔၏ သီလမွ ေစာင့္ျခင္းကုိ ေတာင့္တ၏။


ေမာဂၢလႅာန္ ေနာက္တစ္မ်ဳိးကား
ဤေလာက၌ ဆရာ အခ်ိဳ႕သည္ စင္ၾကယ္ေသာ အသက္ေမြးျခင္း မရွိဘဲလ်က္ ''စင္ၾကယ္ေသာ အသက္ ေမြးျခင္း ရွိ၏''၊ ''ငါ၏ အသက္ ေမြးျခင္းသည္ စင္ၾကယ္၏၊ ျဖဴစင္၏၊ မညစ္ႏြမ္း'' ဟု ဝန္ခံ၏။ ထုိဆရာကုိ တပည့္တို႔သည္ ''ဤအသွ်င္ ဆရာသည္ စင္ၾကယ္ေသာ အသက္ ေမြးျခင္း မရွိဘဲလ်က္ 'စင္ၾကယ္ေသာ အသက္ ေမြးျခင္း ရွိ၏'၊ 'ငါ၏ အသက္ ေမြးျခင္းသည္ စင္ၾကယ္၏၊ ျဖဴစင္၏၊ မညစ္ႏြမ္း' ဟု ဝန္ခံ၏။ ငါတို႔သည္ လူတို႔အား ေျပာကုန္မူ ဤအသွ်င္ ဆရာသည္ မႏွစ္ၿမဳိ႕ရာ၊ ငါတို႔သည္ ထုိမႏွစ္ၿမဳိ႕ဖြယ္ေသာ စကားျဖင့္ ထုိဆရာကုိ အဘယ့္ေၾကာင့္ ေျပာကုန္အံ့နည္း၊ သကၤန္း ဆြမ္း ေက်ာင္း သူနာ အရံအတား ေဆးပစၥည္း ပရိကၡရာတို႔ျဖင့္ ေထာက္ပံ့ထား၏၊ အၾကင္အမႈကုိ ထုိဆရာသည္ ျပဳလုပ္အံ့၊ ထုိအမႈျဖင့္ပင္ ထုိဆရာသည္ ထင္ရွားလတၱံ႕'' ဟု သိကုန္၏၊ ေမာဂၢလႅာန္ ဤသို႔ေသာ ဆရာကုိ တပည့္တို႔သည္ အသက္ ေမြးျခင္းမွ ေစာင့္ကုန္၏၊ ဤသို႔ေသာ ဆရာသည္လည္း တပည့္တို႔၏ အသက္ ေမြးျခင္းမွ ေစာင့္ျခင္းကုိ ေတာင့္တ၏။


ေမာဂၢလႅာန္ ေနာက္တစ္မ်ဳိးကား
ဤေလာက၌ ဆရာ အခ်ိဳ႕သည္ မစင္ၾကယ္ေသာ တရားေဟာျခင္း ရွိလ်က္ ''စင္ၾကယ္ေသာ တရား ေဟာျခင္း ရွိ၏''၊ ''ငါ၏ တရား ေဟာျခင္းသည္ စင္ၾကယ္၏၊ ျဖဴစင္၏၊ မညစ္ႏြမ္း'' ဟု ဝန္ခံ၏။ ထုိဆရာကုိ တပည့္တို႔သည္ ''ဤအသွ်င္ ဆရာသည္ မစင္ၾကယ္ေသာ တရားေဟာျခင္း ရွိလ်က္ 'စင္ၾကယ္ေသာ တရား ေဟာျခင္း ရွိ၏'၊ 'ငါ၏ တရား ေဟာျခင္းသည္ စင္ၾကယ္၏၊ ျဖဴစင္၏၊ မညစ္ႏြမ္း' ဟု ဝန္ခံ၏။ ငါတို႔သည္ လူတို႔အား ေျပာကုန္မူ ဤအသွ်င္ ဆရာသည္ မႏွစ္ၿမဳိ႕ရာ၊ ငါတို႔သည္ ထုိမႏွစ္ၿမဳိ႕ဖြယ္ စကားျဖင့္ ထုိဆရာကုိ အဘယ့္ေၾကာင့္ ေျပာကုန္အံ့နည္း၊ သကၤန္း ဆြမ္း ေက်ာင္း သူနာ အရံအတား ေဆးပစၥည္း ပရိကၡရာတို႔ျဖင့္ ေထာက္ပံ့ထား၏။ အၾကင္ အမႈကုိ ထုိဆရာသည္ ျပဳလုပ္အံ့၊ ထုိအမႈျဖင့္ပင္ ထုိဆရာသည္ ထင္ရွား လတၱံ႕'' ဟု သိကုန္၏၊ ေမာဂၢလႅာန္ ဤသို႔ေသာ ဆရာကုိ တပည့္တို႔သည္ တရား ေဟာျခင္းမွ ေစာင့္ကုန္၏။ ဤသို႔ေသာ ဆရာသည္လည္း တပည့္တို႔၏ တရား ေဟာျခင္းမွ ေစာင့္ျခင္းကုိ ေတာင့္တ၏။

ေမာဂၢလႅာန္ ေနာက္တစ္မ်ဳိးကား
ဤေလာက၌ ဆရာအခ်ဳိ႕သည္ မစင္ၾကယ္ေသာ ေျပာၾကားျခင္း ရွိလ်က္ ''စင္ၾကယ္ေသာ ေျပာၾကားျခင္း ရွိ၏''၊ ''ငါ၏ ေျပာၾကားျခင္းသည္ စင္ၾကယ္၏၊ ျဖဴစင္၏၊ မညစ္ႏြမ္း'' ဟု ဝန္ခံ၏။ ထုိဆရာကုိ တပည့္တို႔သည္ ''ဤအသွ်င္ ဆရာသည္ မစင္ၾကယ္ေသာ ေျပာၾကားျခင္းရွိလ်က္ 'စင္ၾကယ္ေသာ ေျပာၾကားျခင္း ရွိ၏'၊ 'ငါ၏ ေျပာၾကားျခင္းသည္ စင္ၾကယ္၏၊ ျဖဴစင္၏၊ မညစ္ႏြမ္း' ဟု ဝန္ခံ၏။ ငါတို႔သည္ လူတို႔အား ေျပာကုန္မူ ဤအသွ်င္ ဆရာသည္ မႏွစ္ၿမဳိ႕ရာ၊ ငါတို႔သည္ ထုိမႏွစ္ၿမဳိ႕ဖြယ္ စကားျဖင့္ ထုိဆရာကုိ အဘယ့္ေၾကာင့္ ေျပာကုန္ အံ့နည္း၊ သကၤန္း ဆြမ္း ေက်ာင္း သူနာ အရံအတား ေဆးပစၥည္း ပရိကၡရာတို႔ျဖင့္ ေထာက္ပံ့ ထား၏၊ အၾကင္ အမႈကုိ ထုိဆရာသည္ ျပဳလုပ္အံ့၊ ထုိအမႈျဖင့္ပင္ ထုိဆရာသည္ ထင္ရွား လတၱံ႕'' ဟု သိကုန္၏၊ ေမာဂၢလာန္ ဤသို႔ေသာ ဆရာကုိ တပည့္တို႔သည္ ေျပာၾကားျခင္းမွ ေစာင့္ကုန္၏၊ ဤသို႔ေသာ ဆရာသည္လည္း တပည့္တို႔၏ ေျပာၾကားျခင္းမွ ေစာင့္ျခင္းကုိ ေတာင့္တ၏။

ေမာဂၢလႅာန္ ေနာက္တစ္မ်ဳိးကား
ဤေလာက၌ ဆရာအခ်ဳိ႕သည္ မစင္ၾကယ္ေသာ ဉာဏ္ အျမင္ရွိလ်က္ ''စင္ၾကယ္ေသာ ဉာဏ္ အျမင္ ရွိ၏''၊ ''ငါ၏ ဉာဏ္ အျမင္သည္ စင္ၾကယ္၏၊ ျဖဴစင္၏၊ မညစ္ႏြမ္း'' ဟု ဝန္ခံ၏။ ထုိဆရာကုိ တပည့္တို႔သည္ ''ဤအသွ်င္ ဆရာသည္ မစင္ၾကယ္ေသာ ဉာဏ္အျမင္ ရွိလ်က္ 'စင္ၾကယ္ေသာ ဉာဏ္ အျမင္ ရွိ၏'၊ 'ငါ၏ ဉာဏ္ အျမင္သည္ စင္ၾကယ္၏၊ ျဖဴစင္၏၊ မညစ္ႏြမ္း' ဟု ဝန္ခံ၏။ ငါတို႔သည္ လူတို႔အား ေျပာကုန္မူ ဤအသွ်င္ ဆရာသည္ မႏွစ္ၿမဳိ႕ရာ၊ ငါတို႔သည္ ထုိမႏွစ္ၿမဳိ႕ဖြယ္ စကားျဖင့္ ထုိဆရာကုိ အဘယ့္ေၾကာင့္ ေျပာကုန္အံ့နည္း၊ သကၤန္း ဆြမ္း ေက်ာင္း သူနာ အရံအတား ေဆး ပစၥည္း ပရိကၡရာတို႔ျဖင့္ ေထာက္ပံ့ထား၏၊ အၾကင္ အမႈကုိ ထုိဆရာသည္ ျပဳလုပ္အံ့၊ ထုိအမႈျဖင့္ပင္ ထုိဆရာသည္ ထင္ရွား လတၱံ႕'' ဟု သိကုန္၏၊ ေမာဂၢလႅာန္ ဤသို႔ေသာ ဆရာကုိ တပည့္တို႔သည္ ဉာဏ္အျမင္မွ ေစာင့္ကုန္၏၊ ဤသို႔ေသာ ဆရာသည္လည္း တပည့္တို႔၏ ဉာဏ္အျမင္မွ ေစာင့္ျခင္းကုိ ေတာင့္တ၏။

ေမာဂၢလႅာန္ ေလာက၌ ဤဆရာ ငါးဦးတို႔သည္ ရွိကုန္၏။
ေမာဂၢလႅာန္ ငါမူကား စင္ၾကယ္ေသာ သီလ ရွိေသာေၾကာင့္ ''စင္ၾကယ္ေသာ သီလ ရွိ၏''၊ ''ငါ၏သီလသည္ စင္ၾကယ္၏၊ ျဖဴစင္၏၊ မညစ္ႏြမ္း'' ဟု ဝန္ခံ၏။ ငါ့ကုိလည္း တပည့္တို႔သည္ သီလမွ မေစာင့္ကုန္၊ ငါသည္လည္း တပည့္တို႔၏ သီလမွ ေစာင့္ျခင္းကုိ မေတာင့္တ။ စင္ၾကယ္ေသာ အသက္ေမြးျခင္း ရွိေသာေၾကာင့္။ပ။ စင္ၾကယ္ေသာ တရား ေဟာျခင္း ရွိေသာေၾကာင့္။ပ။ စင္ၾကယ္ေသာ ေျပာၾကားျခင္း ရွိေသာေၾကာင့္။ပ။ စင္ၾကယ္ေသာ ဉာဏ္အျမင္ ရွိေသာေၾကာင့္ ''စင္ၾကယ္ေသာ ဉာဏ္အျမင္ ရွိ၏''၊ ''ငါ၏ ဉာဏ္အျမင္သည္ စင္ၾကယ္၏၊ ျဖဴစင္၏၊ မညစ္ႏြမ္း'' ဟု ဝန္ခံ၏။ ငါ့ကုိလည္း တပည့္တို႔သည္ ဉာဏ္အျမင္မွ မေစာင့္ကုန္၊ ငါသည္လည္း တပည့္တို႔၏ ဉာဏ္အျမင္မွ ေစာင့္ျခင္းကုိ မေတာင့္တ ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ 334

ဆရာငါးဦးကုိျပျခင္း၊ သံဃေဘဒကၡႏၶ၊ စူဠ၀ဂ္ပါဠိေတာ္။



ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။

No comments: