ေနာင္တခ်ိန္ လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ၾကပါေစရန္ တရားပံုမ်ား၏ comment တြင္ တရားစာမ်ားပါ ထဲ့ေပးထားပါသည္။






သူေတာ္ေကာင္းတရားမ်ား လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ရန္ ဤအ၀ိုင္းေလးမ်ား အတြင္းမွာ တရားစာမ်ား တရားပံုမ်ားကို သြပ္သြင္းထားပါတယ္ သင္တို႔ စိတ္တိုင္းၾက ကူးယူျဖတ္ေတာက္ လြတ္လပ္စြာ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။


Sunday, May 8, 2011

ကံျဖစ္ေပၚေၾကာင္း...



နိဒါနသုတ္

ရဟန္းတုိ႔ ဝဋ္ဆင္းရဲသုိ႔
ေရာက္ေစတတ္ကုန္ေသာ ကံတုိ႔ ျဖစ္ေပၚရန္ 
အေၾကာင္းတုိ႔သည္ ဤသံုးမ်ဳိးတုိ႔နည္း။

အဘယ္သံုးမ်ဳိးတုိ႔နည္းဟူမူ...

လိုခ်င္မႈ 'ေလာဘ' သည္ ကံတုိ႔ ျဖစ္ေပၚရန္ အေၾကာင္းတည္း။
အမ်က္ထြက္မႈ 'ေဒါသ' သည္ ကံတုိ႔ ျဖစ္ေပၚရန္ အေၾကာင္းတည္း။
ေတြေဝမႈ 'ေမာဟ' သည္ ကံတုိ႔ ျဖစ္ေပၚရန္ အေၾကာင္းတည္း။

ရဟန္းတုိ႔ လိုခ်င္မႈ 'ေလာဘ' ေၾကာင့္ မလိုခ်င္မႈ 'အေလာဘ' မျဖစ္၊ ရဟန္းတုိ႔ စင္စစ္ေသာ္ကား လိုခ်င္မႈ 'ေလာဘ' ေၾကာင့္ လိုခ်င္မႈ 'ေလာဘ' သာလွ်င္ ျဖစ္၏။

ရဟန္းတုိ႔ အမ်က္ထြက္မႈ 'ေဒါသ' ေၾကာင့္ အမ်က္မထြက္မႈ 'အေဒါသ' မျဖစ္၊ ရဟန္းတုိ႔ စင္စစ္ေသာ္ကား အမ်က္ထြက္မႈ 'ေဒါသ' ေၾကာင့္ အမ်က္ထြက္မႈ 'ေဒါသ' သာလွ်င္ ျဖစ္၏။

ရဟန္းတုိ႔ ေတြေဝမႈ 'ေမာဟ' ေၾကာင့္ မေတြေဝမႈ 'အေမာဟ' မျဖစ္၊ ရဟန္းတုိ႔ စင္စစ္ေသာ္ကား ေတြေဝမႈ 'ေမာဟ' ေၾကာင့္ ေတြေဝမႈ 'ေမာဟ' သာလွ်င္ ျဖစ္၏။

ရဟန္းတုိ႔ လိုခ်င္မႈ 'ေလာဘ' ေၾကာင့္ ျဖစ္ေသာ ကံ၊ အမ်က္ထြက္မႈ 'ေဒါသ' ေၾကာင့္ ျဖစ္ေသာ ကံ၊ ေတြေဝမႈ 'ေမာဟ' ေၾကာင့္ ျဖစ္ေသာ ကံတို႔ေၾကာင့္ နတ္တုိ႔ကို မေတြ႕ျမင္ရကုန္၊ လူတုိ႔ကို မေတြ႕ျမင္ရကုန္၊ အျခား တစ္စံုတစ္ခုေသာ သုဂတိဘုံတုိ႔ကိုလည္း မေတြ႕ျမင္ရကုန္။

ရဟန္းတုိ႔ စင္စစ္ေသာ္ကား လိုခ်င္မႈ 'ေလာဘ' ေၾကာင့္ ျဖစ္ေသာ ကံ၊ အမ်က္ထြက္မႈ 'ေဒါသ'ေၾကာင့္ ျဖစ္ေသာ ကံ၊ ေတြေဝမႈ 'ေမာဟ' ေၾကာင့္ ျဖစ္ေသာ ကံတုိ႔ေၾကာင့္ ငရဲဘံုကို ေတြ႕ျမင္ရ၏၊

တိရစၧာန္ဘံုကို ေတြ႕ျမင္ရ၏၊ ၿပိတၱာဘံုကို ေတြ႕ျမင္ရ၏၊ အျခား တစ္စံုတစ္ခုေသာ ဒုဂၢတိဘံုတုိ႔ကိုလည္း ေတြ႕ျမင္ရကုန္၏။

ရဟန္းတုိ႔ ဝဋ္ဆင္းရဲသုိ႔ ေရာက္ေစတတ္ကုန္ေသာ ကံတုိ႔ ျဖစ္ေပၚရန္ အေၾကာင္းတုိ႔သည္ ဤသံုးမ်ဳိးတုိ႔တည္း။

-

ရဟန္းတုိ႔ ဝဋ္ကင္းရာ နိဗၺာန္သုိ႔
ေရာက္ေစတတ္ကုန္ေသာ ကံတုိ႔ ျဖစ္ေပၚရန္ 
အေၾကာင္းတုိ႔သည္ ဤသံုးမ်ဳိးတုိ႔တည္း။

အဘယ္သံုး မ်ဳိးတုိ႔နည္းဟူမူ...
မလိုခ်င္မႈ'အေလာဘ' သည္ ကံတုိ႔ ျဖစ္ေပၚရန္ အေၾကာင္းတည္း။
အမ်က္မထြက္မႈ 'အေဒါသ' သည္ ကံတုိ႔ ျဖစ္ေပၚရန္ အေၾကာင္းတည္း။
မေတြေဝမႈ 'အေမာဟ' သည္ ကံတုိ႔ ျဖစ္ေပၚရန္ အေၾကာင္းတည္း။

ရဟန္းတုိ႔ မလိုခ်င္မႈ 'အေလာဘ' ေၾကာင့္ လိုခ်င္မႈ 'ေလာဘ' မျဖစ္၊ ရဟန္းတုိ႔ စင္စစ္ေသာ္ကား မလိုခ်င္မႈ 'အေလာဘ' ေၾကာင့္ မလိုခ်င္မႈ 'အေလာဘ' သာလွ်င္ ျဖစ္၏။

ရဟန္းတုိ႔ အမ်က္မထြက္မႈ 'အေဒါသ' ေၾကာင့္ အမ်က္ထြက္မႈ 'ေဒါသ' မျဖစ္၊ ရဟန္းတုိ႔ စင္စစ္ေသာ္ကား အမ်က္မထြက္မႈ 'အေဒါသ' ေၾကာင့္ အမ်က္မထြက္မႈ 'အေဒါသ' သာလွ်င္ ျဖစ္၏။

ရဟန္းတုိ႔ မေတြေဝမႈ 'အေမာဟ' ေၾကာင့္ ေတြေဝမႈ 'ေမာဟ' မျဖစ္၊ ရဟန္းတုိ႔ စင္စစ္ေသာ္ကား မေတြေဝမႈ 'အေမာဟ' ေၾကာင့္ မေတြေဝမႈ 'အေမာဟ' သာလွ်င္ ျဖစ္၏။

ရဟန္းတုိ႔ မလိုခ်င္မႈ 'အေလာဘ' ေၾကာင့္ ျဖစ္ေသာ ကံ၊ အမ်က္မထြက္မႈ 'အေဒါသ' ေၾကာင့္ ျဖစ္ေသာ ကံ၊ မေတြေဝမႈ 'အေမာဟ' ေၾကာင့္ ျဖစ္ေသာ ကံတို႔ေၾကာင့္ ငရဲဘံုကို မေတြ႕ျမင္ရ၊ တိရစၧာန္ဘံုကို မေတြ႕ျမင္ရ၊ ၿပိတၱာဘံုကို မေတြ႕ျမင္ရ၊ အျခား တစ္စံုတစ္ခုေသာ ဒုဂၢတိဘံုတုိ႔ကိုလည္း မေတြ႕ျမင္ရကုန္။

ရဟန္းတုိ႔ စင္စစ္ေသာ္ကား မလိုခ်င္မႈ 'အေလာဘ' ေၾကာင့္ ျဖစ္ေသာ ကံ၊ အမ်က္မထြက္မႈ 'အေဒါသ' ေၾကာင့္ ျဖစ္ေသာ ကံ၊ မေတြေဝမႈ 'အေမာဟ' ေၾကာင့္ ျဖစ္ေသာ ကံတုိ႔ေၾကာင့္ နတ္တုိ႔ကိုေတြ႕ျမင္ ရကုန္၏၊ လူတုိ႔ကို ေတြ႕ျမင္ရကုန္၏၊ အျခား တစ္စံုတစ္ခုေသာ သုဂတိ ဘံုဘဝတုိ႔ကိုလည္း ေတြ႕ျမင္ရကုန္၏။

ရဟန္းတုိ႔ ဝဋ္ကင္းရာ နိဗၺာန္သုိ႔ ေရာက္ေစတတ္ကုန္ေသာ ကံတုိ႔ ျဖစ္ေပၚရန္ အေၾကာင္းတုိ႔သည္ ဤသံုးမ်ဳိးတုိ႔တည္း ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ 39

၉ - နိဒါနသုတ္၊ ေဒ၀တာ၀ဂ္၊ ဆကၠနိပါတ္၊ အဂၤုတၱိဳရ္ပါဠိေတာ္။





ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။

No comments: