ေနာင္တခ်ိန္ လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ၾကပါေစရန္ တရားပံုမ်ား၏ comment တြင္ တရားစာမ်ားပါ ထဲ့ေပးထားပါသည္။






သူေတာ္ေကာင္းတရားမ်ား လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ရန္ ဤအ၀ိုင္းေလးမ်ား အတြင္းမွာ တရားစာမ်ား တရားပံုမ်ားကို သြပ္သြင္းထားပါတယ္ သင္တို႔ စိတ္တိုင္းၾက ကူးယူျဖတ္ေတာက္ လြတ္လပ္စြာ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။


Monday, June 7, 2010

မအပ္မစပ္ အလွဴခံမႈ...




ဥပကၡဋသိကၡာပုဒ္ - (ျပဳျပင္စီရင္အပ္သည္)

ဘုန္းေတာ္ႀကီးေသာ ျမတ္စြာဘုရားသည္ သာဝတၴိၿမဳိ႕ အနာထပိဏ္သူေဌး၏ အရံျဖစ္ေသာ ေဇတဝန္ေက်ာင္း၌ သီတင္းသုံးေနေတာ္မူေသာအခါ ေယာက်္ား တစ္ေယာက္သည္ ဇနီး 'မယား' ကုိ ''အသွ်င္ ဥပနႏၵအား သကၤန္းျဖင့္ ဖုံးလႊမ္းအံ့ 'လွဴအံ့'''ဟု ေျပာဆုိ၏၊ ဆြမ္းခံ ရဟန္းတစ္ပါးသည္ ထုိေယာက်္ား၏ ေျပာဆုိေသာ စကားကုိ ၾကားခဲ့၏၊ ထုိအခါ ထုိရဟန္းသည္ သာကီဝင္မင္းသား အသွ်င္ဥပနႏၵ ထံသို႔ ခ်ဥ္းကပ္၍ သာဝကီဝင္မင္းသား အသွ်င္ဥပနႏၵအား...

''ငါ့သွ်င္ဥပနႏၵ သင္သည္ ဘုန္းႀကီးသူျဖစ္၏၊ ဤမည္ေသာ အရပ္၌ ေယာက်္ား တစ္ေယာက္သည္ဇနီး 'မယား' ကုိ အသွ်င္ဥပနႏၵအား သကၤန္းျဖင့္ ဖုံးလႊမ္း 'လွဴဒါန္း' အံ့ဟု ေျပာပါသည္''ဟု ဆုိ၏။ ငါ့သွ်င္ ရွိေပသည္၊ ထုိသူသည္ ငါ၏ အလုပ္အေကြၽးတည္းဟု ေျပာ၏။ ထုိအခါ သာကီဝင္မင္းသား အသွ်င္ဥပနႏၵသည္ ထုိေယာက်္ားထံသို႔ ခ်ဥ္းကပ္ၿပီးလွ်င္ ထုိေယာက်္ားအား...

''ဒါယကာ သင္သည္ ငါ့ကုိ သကၤန္း လွဴလုိ၏'' ဟူသည္ မွန္သေလာဟု ေမးျမန္း၏။ အသွ်င္ အကြၽႏု္ပ္အား အသွ်င္ဥပနႏၵကုိ သကၤန္းျဖင့္ ဖုံးလႊမ္းအံ့ဟု အၾကံျဖစ္ပါသည္ဟု ေလွ်ာက္၏။

ဒါယကာ အကယ္၍ သင္သည္ ငါ့ကုိ သကၤန္းျဖင့္ ဖုံးလႊမ္းလုိသည္ ျဖစ္အံ့၊ ဤသို႔ သေဘာရွိေသာ သကၤန္းျဖင့္ ဖုံးလႊမ္းေလာ့၊ ငါသုံးေဆာင္မည္ မဟုတ္ေသာ သကၤန္းျဖင့္ ဖုံးလႊမ္းေသာ္လည္း အဘယ္ ျပဳအံ့နည္းဟု ဆုိ၏။

အသွ်င္ဥပနႏၵသည္ အလွဴရွင္လွဴလိုေသာ သကၤန္းထက္ ပို၍ ေကာင္းေသာ သကၤန္းကို စီမံသည့္အတြက္ လည္းေကာင္း အရွင္ဘုရား အလွဴခံေတာ္မူပါဟူ၍ လည္းေကာင္း မဖိတ္ၾကားေသးပဲ အလွဴခံျခင္း ပိုလြန္ေအာင္ စီမံျခင္းတို႔ေၾကာင့္ လူမ်ားကလည္းကဲ့ရဲ႕ ျမတ္ဗုဒၶမွလည္း ကဲရဲ႕ေပသည္...

သည္အျဖစ္အျပက္မ်ဳိး ယခုေခတ္တြင္ ေျမာက္မ်ားစြာ ျဖစ္ေပၚေနၾကေပသည္... အလွဴရွင္ လွဴလိုသည္က သည္ေရြ႔သည္မွ်သာ ဘုန္းေတာ္ႀကီးက ဟိုေလာက္ႀကီး ဆိုတာမ်ဳိးေတြ မ်ားလွေပသည္... ရြာအလွဴတစ္ခုတြင္ အလွဴရွင္ ပင့္ဖိတ္လိုသည္က သံဃာ ငါးပါးသာ ေက်ာင္းဘုန္းႀကီးက ရြာနီးခ်ဳပ္စပ္ သံဃာ ၁၈-ပါးေလာက္ မဖိတ္မေကာင္း၍ ဖိတ္ၾကားသည္ အလွဴပြဲေန႔တြင္ လွဴဖြယ္ မေလာက္ငွသည့္အတြက္ ရန္ျဖစ္ မ်က္ႏွာပ်က္ၾကရျပန္သည္...

ျပည္ပေရာက္ ဘုန္းေတာ္ႀကီးတစ္ပါးကို... ဒကာက လိုအပ္တာ လွဴဒါန္းလို၍ အေရာင္းဆိုင္ေခၚသြားပါတယ္... ဆိုင္ေရာက္ေတာ့ ဘုန္းေတာ္ႀကီး လိုခ်င္တာကို ဒကာက မတတ္ႏိုင္... ဒကာလွဴႏိုင္တာကို ဘုန္းေတာ္ႀကီးက မႀကိဳက္... ဒါနဲ႔ပဲ မ်က္ႏွာပူပူနဲ႔ ဆိုင္ထဲက ႏွစ္ဦးသား ျပန္ထြက္ခဲ့ၾကရေလေတာ့သတည္း... ဆိုၿပီး အဆံုးသတ္ခဲ့ရတာ ေတြလည္း ၾကားေနရေပသည္... ရန္ေတာ့ မျဖစ္ၾက ေတာ္ေပေသး၏...

ထုိအခါ ထုိေယာက်္ားသည္ ''ဤသာကီဝင္မင္းသား ဘုရားအႏြယ္ေတာ္ျဖစ္ေသာ ရဟန္းတို႔သည္ အလုိႀကီးကုန္၏၊ မေရာင့္ရဲႏုိင္ကုန္၊ ဤရဟန္းတို႔အား သကၤန္းျဖင့္ ဖုံးလႊမ္းျခင္းငွါ မလြယ္ကူေပ၊ အဘယ့္ေၾကာင့္ အသွ်င္ဥပနႏၵသည္ ငါသည္ ေရွးက မဖိတ္ၾကားအပ္ဘဲ ငါ့ထံသို႔ ခ်ဥ္းကပ္၍ သကၤန္း၌ အထူးစီရင္ျခင္းသို႔ ေရာက္ဘိသနည္း'' ဟု ကဲ့ရဲ႕၏၊ ႐ႈတ္ခ်၏၊ အျပစ္ျပ ေျပာဆုိ၏၊ ရဟန္းတို႔သည္ ကဲ့ရဲ႕႐ႈတ္ခ် အျပစ္ျပ ေျပာဆုိေသာ ထုိေယာက်္ား၏ စကားကုိ ၾကားၾကသည္သာတည္း။
တစ္ခ်ဳိ႕ဘုန္းႀကီးမ်ားက ခုေခတ္ေပၚ သရီး႐ိုင္ဖယ္ သကၤန္းကိုမွ အလွဴခံသည္ဟု ၾကားရေပသည္... သည္လိုၾကားမိေတာ့ ျပံဳးမိပါ၏... ျပည္ပမွာကေတာ့ သရီးရိုင္ဖယ္ကိုမလို... လာေသာသကၤန္း လွဴေသာသကၤန္းကို လကၡံေပသည္... မေရြးခ်ယ္ေပ... လွဴခ်င္ေသာသကၤန္း လွဴႏိုင္ပါသည္ အေရးမလုပ္ပါ... သို႔ေသာ္ ကြန္ျပဴတာဆို ပန္းသီးေလးမွ ႏွစ္သက္ပါသည္... ဖံုးဆို အိုင္ဖုံုးေနာ္ဟု တစ္ခ်ဳိ႔ ေျပာေနၾကေပသည္... သည္ထဲမွာ ကြ်ႏု္ပ္ကထိပ္ဆံုးကေပါ့... တစ္ခ်ဳိ႔ လူေတြကကဲ့ရဲ႕ပါသည္ အတၱႀကီးသည္ဟု ေျပာၾကပါသည္... ျမတ္ဗုဒၶ မႏွစ္သက္ေသာ အလုပ္မ်ား ေရွာင္ၾကဥ္သင့္ေပသည္... ဘုန္းကံႀကီး၍ အပ္စပ္ေသာပစၥည္းမ်ား အပ္စပ္စြာ ျဖစ္ေပၚလာသည္မ်ားကေတာ့ အျပစ္ဟူ၍ မဆိုသာ... သည္ေနရာတြင္ သကၤန္းဟု ဆိုသည့္အတြက္ က်န္တာမပါဟု တစ္ခ်ဳိ႕က ဆိုၾကေပေသးသည္... က်ယ္ျပန္႔လွေပသည္...

အလုိနည္းေသာ ရဟန္းတို႔သည္ ''သာကီဝင္မင္းသား အသွ်င္ဥပနႏၵသည္ ေရွးက မဖိတ္ၾကားအပ္ဘဲ အိမ္ရွင္သို႔ ခ်ဥ္းကပ္၍ သကၤန္း၌ အထူးစီရင္ျခင္းသို႔ အဘယ့္ေၾကာင့္ ေရာက္ဘိသနည္း'' ဟု ကဲ့ရဲ႕ကုန္၏၊ ႐ႈတ္ခ်ကုန္၏၊ အျပစ္ျပ ေျပာဆုိၾကကုန္၏၊ ထုိအခါ ရဟန္းတို႔သည္ သာကီဝင္မင္းသား အသွ်င္ဥပနႏၵကုိ မ်ားစြာေသာ အေၾကာင္းျဖင့္ ကဲ့ရဲ႕ျပစ္တင္ၾကၿပီးလွ်င္ ျမတ္စြာဘုရားအား ဤအေၾကာင္းကုိေလွ်ာက္ၾကကုန္၏။ပ။

''ဥပနႏၵ သင္သည္ ေရွးက မဖိတ္ၾကားအပ္ဘဲ အိမ္ရွင္သို႔ ခ်ဥ္းကပ္၍ သကၤန္း၌ အထူးစီရင္ျခင္းသို႔ ေရာက္၏ ဟူသည္ မွန္သေလာ''ဟု စိစစ္ေမးျမန္းေတာ္မူ၏။

မွန္ပါသည္ ျမတ္စြာဘုရားဟု ေလွ်ာက္၏။

ဥပနႏၵ သင္ႏွင့္ ေဆြမ်ဳိးေတာ္စပ္သေလာ၊ ေဆြမ်ဳိးမေတာ္စပ္သေလာဟု ေမးေတာ္မူရာ ျမတ္စြာဘုရား ေဆြမ်ဳိးမေတာ္စပ္ပါဟု ေလွ်ာက္၏။

မဂ္ဖုိလ္မွ အခ်ည္းႏွီးျဖစ္ေသာ ေယာက်္ား...
ေဆြမ်ဳိးမေတာ္စပ္သူသည္ ေဆြမ်ဳိး မေတာ္စပ္သူ၏ သင့္ေတာ္သည္ကုိ လည္းေကာင္း၊ မသင့္ေတာ္သည္ကုိ လည္းေကာင္း၊ ရွိသည္ကုိ လည္းေကာင္း၊ မရွိသည္ကုိ လည္းေကာင္း မသိႏုိင္ေပ၊

မဂ္ဖုိလ္မွ အခ်ည္းႏွီးျဖစ္ေသာ ေယာက်္ား...
ထုိသို႔ျဖစ္ပါလ်က္ သင္သည္ ေရွးက မဖိတ္ၾကားအပ္ဘဲ ေဆြမ်ဳိးမေတာ္ေသာ အိမ္ရွင္သို႔ ခ်ဥ္းကပ္၍ သကၤန္း၌ အထူးစီရင္ျခင္းသို႔ ေရာက္တုံဘိ၏၊

မဂ္ဖုိလ္မွ အခ်ည္းႏွီးျဖစ္ေသာ ေယာက်္ား...
ဤ သင္ျပဳမိေသာအမႈသည္ မၾကည္ညိဳေသးေသာ သူတို႔အား ၾကည္ညိဳေစျခင္းငွါ လည္းေကာင္း။ပ။ ရဟန္းတို႔ ဤသို႔လွ်င္ ဤသိကၡာပုဒ္ေတာ္ကုိ ျပၾကကုန္ေလာ့။ 527

ပညတ္သိကၡာပုဒ္

''ရဟန္းကုိသာလွ်င္ ရည္ၫႊန္း၍ ေဆြမ်ိဳးမေတာ္စပ္ေသာ အိမ္ရွင္သည္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ အိမ္ရွင္မသည္ေသာ္ လည္းေကာင္း သကၤန္းဖုိးကုိ 'ဤ သကၤန္းဖုိးျဖင့္ သကၤန္းကုိ ဝယ္၍ ဤမည္ေသာ ရဟန္းကုိ သကၤန္းျဖင့္ ဖုံးလႊမ္းအံ့'ဟု စီရင္အပ္၏၊ အကယ္၍ ထုိဒါယကာသို႔ ထုိရဟန္းသည္ ေရွးက မဖိတ္ၾကားအပ္ဘဲ ခ်ဥ္းကပ္၍ 'ဒါယကာ ေတာင္းပန္ပါသည္၊ အကြၽႏု္ပ္ကုိ ဒါယကာသည္ ဤသကၤန္းဖုိးျဖင့္ ဤသို႔ သေဘာရွိသည္လည္းျဖစ္ေသာ ဤသို႔ သေဘာရွိသည္လည္းျဖစ္ေသာ သကၤန္းကုိ ဝယ္၍ ဖုံးလႊမ္းပါေလာ့' ဟု ေကာင္းသည္ကုိ အလုိရွိသည္၏ အျဖစ္ကုိစြဲ၍ သကၤန္း၌ အထူးစီရင္ျခင္းသို႔ ေရာက္ျငားအံ့၊ ထုိရဟန္းအား နိႆဂၢိပါစိတ္အာပတ္ သင့္၏''ဤသို႔ ျပၾကကုန္ေလာ့ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ 27, 8-528

မဂ္ဖုိလ္မွ အခ်ည္းႏွီးျဖစ္ေသာ ေယာက်္ား... ဟူ၍... သည္ကိစၥကို ျမတ္ဗုဒၶ အျပစ္ေျပာေနေပၿပီတကား... ကြ်ႏ္ုပ္တို႔ ရဟန္း၀တ္ၾကျခင္းမွာ မဂ္ဖိုလ္ လိုခ်င္လို႔သာ ျဖစ္သင့္ေပသည္... အစားေခ်ာင္ အေနေခ်ာင္၍ မျဖစ္သင့္ေပ... မဂ္ဖိုလ္မွ အခ်ီးႏွီးေသာ ေယာက္်ားဟူ၍ အေျပာမခံရေအာင္ ေနသင့္ က်င့္သင့္ေပသည္... အလွဴရွင္မ်ား လွဴဒါန္းလိုသည္ထက္ ပိုလြန္၍ အလွဴမခံသင့္ေပ... သည္လို အလွဴခံမိ၍ ရလာေသာ ပစၥည္းမ်ားကိုလည္း စြန္႔ျပစ္ရေပေတာ့မည္... မစြန္႔ျပစ္ပဲ သံုးေဆာင္ေနပါက အျပစ္မ်ားထပ္၍ ေနေတာ့မည္...


၈ - ဥပကၡဋသိကၡာပုဒ္ အဖြင့္

ရဟန္းကိုသာလွ်င္ ရည္ၫႊန္း၍ဟူသည္ ရဟန္း၏ အက်ဳိးငွါ ရဟန္းကို အာ႐ံုျပဳ၍ ရဟန္းကို ဖံုးလႊမ္းလို၍။ ေဆြမ်ဳိးမေတာ္စပ္သူ မည္သည္ အမိဘက္မွေသာ္ လည္းေကာင္း၊ အဖဘက္မွေသာ္ လည္းေကာင္း ခုနစ္ဆက္ေျမာက္ေသာ ဘိုးေဘး အစံုတိုင္ေအာင္ မဆက္စပ္ေသာ။ အိမ္ရွင္ မည္သည္ အိမ္၌ေနသူ ေယာက္်ားတစ္ဦး တစ္ေယာက္တည္း။ အိမ္ရွင္မ မည္သည္ အိမ္၌ေနသူ မိန္းမတစ္ဦးတစ္ေယာက္တည္း။ သကၤန္းဖိုး မည္သည္ ေငြ ေရႊ ပုလဲ ပတၱျမား သႏၲာ ပယင္း ေတးခပ္ျပာ ခ်ည္ ဝါ တစ္ခုခုတည္း။ ဤသကၤန္းဖိုးျဖင့္ဟူသည္ ေရွး႐ႈမ်က္ေမွာက္ ေရာက္ေနေသာ သကၤန္းဖိုးျဖင့္။ ဝယ္၍ဟူသည္ လဲလွယ္၍။ ဖံုးလႊမ္းအံ့ဟူသည္ လွဴအံ့။

အကယ္၍ ထိုဒါယကာသို႔ ထိုရဟန္းသည္ ဟူသည္ အၾကင္ရဟန္းကို ရည္ၫႊန္း၍ သကၤန္းဖိုးကို စီရင္အပ္၏၊ ထိုရဟန္းသည္။ ေရွးက မဖိတ္ၾကားအပ္ဘဲဟူသည္ ''အသွ်င္ဘုရား အသွ်င္ဘုရားသည္ အဘယ္သို႔ သေဘာရွိေသာ သကၤန္းကို အလိုရွိပါသနည္း၊ အသွ်င္ဘုရားအတြက္ အဘယ္သို႔ သေဘာရွိေသာ သကၤန္းကို ဝယ္ရမည္နည္း'' ဟု ေရွးက မဆိုအပ္ဘဲ။

ခ်ဥ္းကပ္၍ဟူသည္ အိမ္သို႔ သြား၍ တစ္ေနရာသို႔ ခ်ဥ္းကပ္၍။

သကၤန္း၌ အထူးစီရင္ျခင္းသို႔ ေရာက္ျငားအံ့ဟူသည္ အလ်ားရွည္သည္လည္းျဖစ္ေစ အနံျပန္႔သည္လည္းျဖစ္ေစ အသားထူသည္လည္းျဖစ္ေစ ႏူးညံ့ 'ေခ်ာညက္' သည္လည္း ျဖစ္ေစ။ ဤသကၤန္းဖိုးျဖင့္ဟူသည္ ေရွး႐ႈ မ်က္ေမွာက္ေရာက္ေနေသာ သကၤန္းဖိုးျဖင့္။ ဤသို႔ သေဘာရွိသည္လည္းျဖစ္ေသာ ဤသို႔ သေဘာရွိသည္လည္းျဖစ္ေသာဟူသည္ အလ်ားရွည္သည္ လည္းေကာင္း၊ အနံျပန္႔သည္လည္းေကာင္း၊ အသားထူသည္ လည္းေကာင္း၊ ႏူးညံ့'ေခ်ာညက္'သည္ လည္းေကာင္း ျဖစ္ေသာ။ ဝယ္၍ဟူသည္ လဲလွယ္ 'ဖလွယ္' ၍။ ဖံုးလႊမ္းေလာ့ဟူသည္ လွဴေလာ့။ ေကာင္းသည္ကို အလိုရွိသည္၏ အျဖစ္ကို စြဲ၍ဟူသည္ အေကာင္းကို အလိုရွိသည္ျဖစ္၍ အဖိုးတန္ကို အလိုရွိသည္ျဖစ္၍။ ထိုရဟန္း၏ စကားျဖင့္ အလ်ားရွည္သည္ကို လည္းေကာင္း၊ အနံျပန္႔သည္ကိုလည္းေကာင္း၊ အသားထူသည္ကို လည္းေကာင္း၊ ႏူးညံ့ 'ေခ်ာညက္' သည္ကိုလည္းေကာင္း ဝယ္အံ့၊ အားထုတ္မႈ ပေယာဂေၾကာင့္ ဒုကၠဋ္အာပတ္ သင့္၏။ ရျခင္းေၾကာင့္ စြန္႔ျခင္း ဝိနည္းကံ ရွိ၏။ သံဃာအားေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ဂိုဏ္းအားေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ပုဂၢိဳလ္အားေသာ္ လည္းေကာင္း စြန္႔ရမည္။ ရဟန္းတို႔ ဤသို႔ စြန္႔ရမည္။ပ။

''အသွ်င္ဘုရားတို႔ ဤ အကြၽႏု္ပ္၏ သကၤန္းသည္ ေရွးက မဖိတ္ၾကားအပ္ဘဲ ေဆြမ်ဳိး မေတာ္စပ္ေသာ အိမ္ရွင္သို႔ ခ်ဥ္းကပ္၍ သကၤန္း၌ အထူးစီရင္ျခင္းသို႔ ေရာက္သျဖင့္ စြန္႔ျခင္း (ဝိနည္းကံ) ရွိပါသည္၊ အကြၽႏု္ပ္သည္ ဤသကၤန္းကို သံဃာအား စြန္႔ပါ၏''ဟု။ပ။ ေပးရာ၏ဟု။ပ။ ေပးကုန္ရာ၏ဟု။ပ။ အသွ်င့္အား ေပးပါ၏ဟု (ျပန္ေပးရမည္)။ 529

ေဆြမ်ဳိး မေတာ္စပ္သူ၌ ေဆြမ်ဳိးမေတာ္စပ္ဟု ထင္မွတ္ျခင္းရွိ၍ ေရွးက မဖိတ္ၾကားအပ္ဘဲ အိမ္ရွင္သို႔ ခ်ဥ္းကပ္၍ သကၤန္း၌ အထူးစီရင္ျခင္းသို႔ ေရာက္အံ့၊ နိႆဂၢိပါစိတ္အာပတ္ သင့္၏။ ေဆြမ်ဳိးမေတာ္စပ္သူ၌ ယံုမွားရွိ၍ ေရွးက မဖိတ္ၾကားအပ္ဘဲ အိမ္ရွင္သို႔ ခ်ဥ္းကပ္၍ သကၤန္း၌ အထူးစီရင္ျခင္းသို႔ ေရာက္အံ့၊ နိႆဂၢိပါစိတ္အာပတ္ သင့္၏။ ေဆြမ်ဳိးမေတာ္စပ္သူ၌ ေဆြမ်ဳိးေတာ္စပ္သူဟု ထင္မွတ္ျခင္း ရွိ၍ ေရွးက မဖိတ္ၾကားအပ္ဘဲ အိမ္ရွင္သို႔ ခ်ဥ္းကပ္၍ သကၤန္း၌ အထူးစီရင္ျခင္းသို႔ ေရာက္အံ့၊ နိႆဂၢိပါစိတ္အာပတ္ သင့္၏။ ေဆြမ်ဳိးေတာ္စပ္သူ၌ ေဆြမ်ဳိးမေတာ္စပ္ဟု ထင္မွတ္ျခင္းရွိအံ့၊ ဒုကၠဋ္အာပတ္ သင့္၏။ ေဆြမ်ဳိးေတာ္စပ္သူ၌ ယံုမွားရွိအံ့ ဒုကၠဋ္အာပတ္ သင့္၏။ ေဆြမ်ဳိးေတာ္စပ္သူ၌ ေဆြမ်ဳိးေတာ္စပ္သူဟု ထင္မွတ္ျခင္း ရွိအံ့၊ အာပတ္ မသင့္။ 530

ေဆြမ်ဳိးေတာ္စပ္သူတို႔အား ဖိတ္ၾကားသူတို႔အား သူတစ္ပါးအက်ဳိးငွါ မိမိ ဥစၥာျဖင့္ စီရင္ျခင္းသို႔ ေရာက္အံ့၊ အာပတ္ မသင့္၊ အဖိုးမ်ားစြာ တန္သည္ကို ဝယ္လိုသူအား အဖိုးအနည္းငယ္ တန္သည္ကိုဝယ္ေစအံ့၊ အာပတ္ မသင့္။ ႐ူးေသာ ရဟန္း အစလက္ဦးလြန္က်ဴးေသာ ရဟန္းအား အာပတ္ မသင့္။

၈ - ဥပကၡဋသိကၡာပုဒ္၊ ၁၁ --- စီဝရ၀ဂ္၊ နိႆဂၢိယ အခန္း၊ ပါရာဇိကဏ္ပါဠိေတာ္။




ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။

No comments: