သံဃာပိုင္ ပစၥည္း မစြန္႔ထုိက္...
ရဟန္းတို႔ ...
ဤမစြန္႔ထုိက္ေသာ ဘ႑ာပစၥည္း ငါးမ်ဳိးတို႔ကို သံဃာသည္ လည္းေကာင္း၊ ဂိုဏ္းသည္ လည္းေကာင္း၊ ပုဂၢိဳလ္သည္ လည္းေကာင္း မစြန္႔ထုိက္ကုန္၊ စြန္႔ေသာ္လည္း စြန္႔ရာ မေရာက္ကုန္၊ စြန္႔ေသာ ရဟန္းအား ထုလႅစၥဥ္း အာပတ္ သင့္၏။
ငါးမ်ဳိးေသာ ဘ႑ာတို႔ကား အဘယ္တို႔နည္း။
၁။ 'အရံ အရံရာ' ဤကား မစြန္႔ထုိက္ေသာ ပဌမဘ႑ာ အစုတည္း၊ သံဃာသည္ လည္းေကာင္း၊ ဂုိဏ္းသည္ လည္းေကာင္း၊ ပုဂၢိဳလ္သည္ လည္းေကာင္း မစြန္႔ထုိက္၊ စြန္႔ေသာ္လည္း စြန္႔သည္ မမည္၊ စြန္႔ေသာ ရဟန္းအား ထုလႅစၥဥ္း အာပတ္ သင့္၏။
၂။ 'ေက်ာင္း ေက်ာင္းရာ' ဤကား မစြန္႔ထုိက္ေသာ ဒုတိယ ဘ႑ာအစုတည္း၊ သံဃာသည္ လည္းေကာင္း၊ ဂုိဏ္းသည္ လည္းေကာင္း၊ ပုဂၢိဳလ္သည္ လည္းေကာင္း မစြန္႔ထုိက္၊ စြန္႔ေသာ္လည္း စြန္႔သည္ မမည္၊ စြန္႔ေသာ ရဟန္းအား ထုလႅစၥဥ္း အာပတ္ သင့္၏။
၃။ 'ေညာင္ေစာင္း အင္းပ်ဥ္ ဘံုလွ်ဳိ 'ဖံု' ေခါင္းအံုး' ဤကား မစြန္႔ထုိက္ေသာ တတိယဘ႑ာ အစုတည္း၊ သံဃာသည္ လည္းေကာင္း၊ ဂုိဏ္းသည္ လည္းေကာင္း၊ ပုဂၢိဳလ္သည္ လည္းေကာင္း မစြန္႔ထုိက္၊ စြန္႔ေသာ္လည္း စြန္႔သည္ မမည္၊ စြန္႔ေသာ ရဟန္းအား ထုလႅစၥဥ္း အာပတ္ သင့္၏။
၄။ 'ေၾကးအုိးႀကီး ေၾကးအုိး စရည္း ေၾကးအင္တြဲ ေၾကးဖ်ဥ္း ပဲခြပ္ ပုဆိန္ ဓားမ ေပါက္တူး ေဆာက္' ဤကား မစြန္႔ထုိက္ေသာ စတုတၴဘ႑ာ အစုတည္း၊ သံဃာသည္ လည္းေကာင္း၊ ဂုိဏ္းသည္ လည္းေကာင္း၊ ပုဂၢိဳလ္သည္ လည္းေကာင္း မစြန္႔ထုိက္၊ စြန္႔ေသာ္လည္း စြန္႔သည္ မမည္၊ စြန္႔ေသာ ရဟန္းအား ထုလႅစၥဥ္း အာပတ္ သင့္၏။
၅။ 'ႏြယ္ ဝါး ျဖဴဆံျမက္ ၿပိတ္ျမက္ ျမက္ ေျမညက္ သစ္ဘ႑ာ ေျမဘ႑ာ' ဤကား မစြန္႔ထုိက္ေသာ ပၪၥမဘ႑ာ အစုတည္း၊ သံဃာသည္ လည္းေကာင္း၊ ဂုိဏ္းသည္ လည္းေကာင္း၊ ပုဂၢိဳလ္သည္ လည္းေကာင္း မစြန္႔ထုိက္၊ စြန္႔ေသာ္လည္း စြန္႔သည္ မမည္၊ စြန္႔ေသာ ရဟန္းအား ထုလႅစၥဥ္း အာပတ္ သင့္၏။
ရဟန္းတို႔ ဤငါးမ်ဳိးေသာ ဘ႑ာတို႔ကုိ မစြန္႔ထုိက္ကုန္၊ သံဃာသည္ လည္းေကာင္း၊ ဂုိဏ္းသည္ လည္းေကာင္း၊ ပုဂၢိဳလ္သည္ လည္းေကာင္း မစြန္႔ထုိက္၊ စြန္႔ေသာ္လည္း စြန္႔သည္ မမည္၊ စြန္႔ေသာ ရဟန္းအား ထုလႅစၥဥ္းအာပတ္ သင့္၏ ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။
၃ - တတိယအခန္း၊ ေသနာသနကၡႏၶက၊ စူဠ၀ဂ္ပါဠိေတာ္။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။
No comments:
Post a Comment