အသုရသုတ္
ရဟန္းတို႔ ေလာက၌ ဤပုဂၢဳိလ္ေလးမ်ဳိးတို႔သည္ ထင္ရွားရွိကုန္၏၊
အဘယ္ ေလးမ်ဳိး တို႔နည္းဟူမူ-
၁... အသုရာျဖစ္၍ အသုရာအၿခံအရံရွိေသာ ပုဂၢဳိလ္၊
၂... အသုရာျဖစ္၍ နတ္အၿခံအရံရွိေသာ ပုဂၢဳိလ္၊
၃... နတ္ျဖစ္၍ အသုရာအၿခံအရံရွိေသာ ပုဂၢဳိလ္၊
၄... နတ္ျဖစ္၍ နတ္အၿခံအရံရွိေသာ ပုဂၢဳိလ္တို႔တည္း။
၁...
ရဟန္းတို႔ အဘယ္သို႔လွ်င္ ပုဂၢဳိလ္သည္ အသုရာျဖစ္၍ အသုရာအၿခံအရံရွိသနည္း၊
ရဟန္းတို႔ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ပုဂၢဳိလ္သည္ သီလမရွိ၊ ယုတ္ညံ့ေသာ သေဘာရွိ၏၊ ထိုသူ၏ ပရိသတ္သည္လည္း သီလမရွိ၊ ယုတ္ညံ့ေသာ သေဘာရွိ၏။ ရဟန္းတို႔ ဤသို႔လွ်င္ ပုဂၢဳိလ္သည္ အသုရာျဖစ္၍ အသုရာ အၿခံအရံရွိ၏။
၂...
ရဟန္းတို႔ အဘယ္သို႔လွ်င္ ပုဂၢဳိလ္သည္ အသုရာျဖစ္၍ နတ္အၿခံအရံရွိသနည္း၊
ရဟန္းတို႔ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ပုဂၢဳိလ္သည္ သီလ မရွိ၊ ယုတ္ညံ့ေသာ သေဘာရွိ၏၊ ထိုသူ၏ ပရိသတ္သည္ကား သီလရွိ၏၊ ေကာင္းျမတ္ေသာ သေဘာရွိ၏။ ရဟန္းတို႔ ဤသို႔လွ်င္ ပုဂၢဳိလ္သည္ အသုရာျဖစ္၍ နတ္အၿခံအရံရွိ၏။
၃...
ရဟန္းတို႔ အဘယ္သို႔လွ်င္ ပုဂၢဳိလ္သည္ နတ္ျဖစ္၍ အသုရာအၿခံအရံရွိသနည္း၊
ရဟန္းတို႔ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ပုဂၢဳိလ္သည္ သီလရွိ၏၊ ေကာင္းျမတ္ေသာ သေဘာရွိ၏။ ထိုသူ၏ ပရိသတ္သည္ကား သီလမရွိ၊ ယုတ္ညံ့ေသာ သေဘာရွိ၏။ ရဟန္းတို႔ ဤသို႔လွ်င္ ပုဂၢဳိလ္သည္ နတ္ျဖစ္၍ အသုရာ အၿခံအရံရွိ၏။
၄...
ရဟန္းတို႔ အဘယ္သို႔လွ်င္ ပုဂၢဳိလ္သည္ နတ္ျဖစ္၍ နတ္အၿခံအရံရွိသနည္း၊
ရဟန္းတို႔ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ပုဂၢဳိလ္သည္ သီလရွိ၏၊ ေကာင္းျမတ္ေသာ သေဘာရွိ၏။ ထို ပုဂၢဳိလ္၏ ပရိသတ္သည္လည္း သီလ ရွိ၏၊ ေကာင္းျမတ္ေသာ သေဘာရွိ၏။ ရဟန္းတို႔ ဤသို႔လွ်င္ ပုဂၢဳိလ္သည္ နတ္ျဖစ္၍ နတ္အၿခံအရံ ရွိ၏။ ရဟန္းတို႔ ေလာက၌ ဤပုဂၢဳိလ္ေလးမ်ဳိးးတို႔သည္ ထင္ရွားရွိကုန္၏ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ 91
၁ - အသုရသုတ္၊ မသုရ၀ဂ္၊ စတုကၠနိပါတ္၊ အဂၤုတၱိဳရ္ပါဠိေတာ္။
ရဟန္းတို႔ ေလာက၌ ဤပုဂၢဳိလ္ေလးမ်ဳိးတို႔သည္ ထင္ရွားရွိကုန္၏၊
အဘယ္ ေလးမ်ဳိး တို႔နည္းဟူမူ-
၁... အသုရာျဖစ္၍ အသုရာအၿခံအရံရွိေသာ ပုဂၢဳိလ္၊
၂... အသုရာျဖစ္၍ နတ္အၿခံအရံရွိေသာ ပုဂၢဳိလ္၊
၃... နတ္ျဖစ္၍ အသုရာအၿခံအရံရွိေသာ ပုဂၢဳိလ္၊
၄... နတ္ျဖစ္၍ နတ္အၿခံအရံရွိေသာ ပုဂၢဳိလ္တို႔တည္း။
၁...
ရဟန္းတို႔ အဘယ္သို႔လွ်င္ ပုဂၢဳိလ္သည္ အသုရာျဖစ္၍ အသုရာအၿခံအရံရွိသနည္း၊
ရဟန္းတို႔ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ပုဂၢဳိလ္သည္ သီလမရွိ၊ ယုတ္ညံ့ေသာ သေဘာရွိ၏၊ ထိုသူ၏ ပရိသတ္သည္လည္း သီလမရွိ၊ ယုတ္ညံ့ေသာ သေဘာရွိ၏။ ရဟန္းတို႔ ဤသို႔လွ်င္ ပုဂၢဳိလ္သည္ အသုရာျဖစ္၍ အသုရာ အၿခံအရံရွိ၏။
၂...
ရဟန္းတို႔ အဘယ္သို႔လွ်င္ ပုဂၢဳိလ္သည္ အသုရာျဖစ္၍ နတ္အၿခံအရံရွိသနည္း၊
ရဟန္းတို႔ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ပုဂၢဳိလ္သည္ သီလ မရွိ၊ ယုတ္ညံ့ေသာ သေဘာရွိ၏၊ ထိုသူ၏ ပရိသတ္သည္ကား သီလရွိ၏၊ ေကာင္းျမတ္ေသာ သေဘာရွိ၏။ ရဟန္းတို႔ ဤသို႔လွ်င္ ပုဂၢဳိလ္သည္ အသုရာျဖစ္၍ နတ္အၿခံအရံရွိ၏။
၃...
ရဟန္းတို႔ အဘယ္သို႔လွ်င္ ပုဂၢဳိလ္သည္ နတ္ျဖစ္၍ အသုရာအၿခံအရံရွိသနည္း၊
ရဟန္းတို႔ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ပုဂၢဳိလ္သည္ သီလရွိ၏၊ ေကာင္းျမတ္ေသာ သေဘာရွိ၏။ ထိုသူ၏ ပရိသတ္သည္ကား သီလမရွိ၊ ယုတ္ညံ့ေသာ သေဘာရွိ၏။ ရဟန္းတို႔ ဤသို႔လွ်င္ ပုဂၢဳိလ္သည္ နတ္ျဖစ္၍ အသုရာ အၿခံအရံရွိ၏။
၄...
ရဟန္းတို႔ အဘယ္သို႔လွ်င္ ပုဂၢဳိလ္သည္ နတ္ျဖစ္၍ နတ္အၿခံအရံရွိသနည္း၊
ရဟန္းတို႔ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ပုဂၢဳိလ္သည္ သီလရွိ၏၊ ေကာင္းျမတ္ေသာ သေဘာရွိ၏။ ထို ပုဂၢဳိလ္၏ ပရိသတ္သည္လည္း သီလ ရွိ၏၊ ေကာင္းျမတ္ေသာ သေဘာရွိ၏။ ရဟန္းတို႔ ဤသို႔လွ်င္ ပုဂၢဳိလ္သည္ နတ္ျဖစ္၍ နတ္အၿခံအရံ ရွိ၏။ ရဟန္းတို႔ ေလာက၌ ဤပုဂၢဳိလ္ေလးမ်ဳိးးတို႔သည္ ထင္ရွားရွိကုန္၏ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ 91
၁ - အသုရသုတ္၊ မသုရ၀ဂ္၊ စတုကၠနိပါတ္၊ အဂၤုတၱိဳရ္ပါဠိေတာ္။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။
No comments:
Post a Comment