တိကပုဂၢလပညတ္ - မွ...
လွန္၍ ထားေသာ အိုးႏွင့္တူသည့္
က်ယ္ျပန္႔ေသာ ပညာရွိေသာ 'ပုထုပည' ပုဂၢိဳလ္ဟူသည္ အဘယ္နည္း...
ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ ရဟန္းတို႕၏ အထံ၌ တရားနာအံ့ေသာငွါ ေက်ာင္းအရံသို႔ မျပတ္သြား၏၊ ထိုပုဂၢိဳလ္အား ရဟန္းတို႔သည္ အစ၌ ေကာင္းျခင္း ရွိေသာ၊ အလယ္၌ ေကာင္းျခင္းရွိေသာ၊ အဆံုး၌ ေကာင္းျခင္းရွိေသာ၊ အနက္ႏွင့္လည္း ျပည့္စံုေသာ၊ သဒၵါႏွင့္လည္း ျပည့္စံုေသာ၊ အလံုးစံု ျပည့္စံုေသာ တရားကုိေဟာကုန္၏၊ ပြတ္သစ္စခ႐ုသင္းအတူ ျဖဴစင္ေသာ ျမတ္ေသာ အက်င့္ကုိ ျပကုန္၏၊ ထိုပုဂၢိဳလ္သည္ ထိုေနရာ၌ ထိုင္ေနလ်က္ ထိုတရားစကား၏ အစကုိ လည္းေကာင္း၊ အလယ္ကုိ လည္းေကာင္း၊ အဆံုးကုိ လည္းေကာင္း ႏွလံုးသြင္း၏၊ ထိုေနရာမွ ထသြားသည္ရွိေသာ္ ထိုတရားစကား၏ အစကုိ လည္းေကာင္း၊ အလယ္ကုိ လည္းေကာင္း၊ အဆံုးကုိ လည္းေကာင္း ႏွလံုးသြင္း၏။
ဥပမာေသာ္ကား...
လွန္၍ ထားေသာ အိုး၌ ေလာင္းထည့္အပ္ေသာ ေရသည္ တည္သကဲ့သို႔ လည္း ေကာင္း၊ မယိုသကဲ့သို႔ လည္းေကာင္း ဤအတူပင္လွ်င္ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ ရဟန္းတို႔၏ အထံ၌ တရားနာအံ့ေသာငွါ ေက်ာင္းအရံသို႔ မျပတ္သြား၏၊ ထိုပုဂၢိဳလ္အား ရဟန္းတို႔သည္ အစ၌ ေကာင္းျခင္းရွိေသာ၊ အလယ္၌ ေကာင္းျခင္းရွိေသာ၊ အဆံုး၌ ေကာင္းျခင္းရွိေသာ၊ အနက္ႏွင့္လည္း ျပည့္စံုေသာ၊ သဒၵါႏွင့္လည္း ျပည့္စံုေသာ၊ အလံုးစံု ျပည့္စံုေသာ တရားကုိ ေဟာကုန္၏၊ ပြတ္သစ္စ ခ႐ုသင္းအတူ ျဖဴစင္ေသာ ျမတ္ေသာ အက်င့္ကုိ ျပကုန္၏၊ ထိုပုဂၢိဳလ္သည္ ထိုေနရာ၌ ထိုင္ေနလ်က္ ထိုတရားစကား၏ အစကုိ လည္းေကာင္း၊ အလယ္ကုိ လည္းေကာင္း၊ အဆံုးကုိ လည္းေကာင္း ႏွလံုးသြင္း၏၊ ထိုေနရာမွ ထသြားသည္ရွိေသာ္လည္း ထိုတရားစကား၏ အစကုိ လည္းေကာင္း၊ အလယ္ကုိ လည္းေကာင္း၊ အဆံုးကုိ လည္းေကာင္း ႏွလံုးသြင္း၏၊ ဤပုဂၢိဳလ္ကုိ လွန္၍ ထားေသာအိုးႏွင့္ တူသည့္ က်ယ္ျပန္႔ေသာ ပညာရွိေသာ 'ပုထုပည' ပုဂၢိဳလ္ဟူ၍ ဆိုအပ္၏။ 109
၃ - တိကပုဂၢလပညတ္ - မွ၊ ပုဂၢလပညတ္ပါဠိေတာ္။
လွန္၍ ထားေသာ အိုးႏွင့္တူသည့္
က်ယ္ျပန္႔ေသာ ပညာရွိေသာ 'ပုထုပည' ပုဂၢိဳလ္ဟူသည္ အဘယ္နည္း...
ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ ရဟန္းတို႕၏ အထံ၌ တရားနာအံ့ေသာငွါ ေက်ာင္းအရံသို႔ မျပတ္သြား၏၊ ထိုပုဂၢိဳလ္အား ရဟန္းတို႔သည္ အစ၌ ေကာင္းျခင္း ရွိေသာ၊ အလယ္၌ ေကာင္းျခင္းရွိေသာ၊ အဆံုး၌ ေကာင္းျခင္းရွိေသာ၊ အနက္ႏွင့္လည္း ျပည့္စံုေသာ၊ သဒၵါႏွင့္လည္း ျပည့္စံုေသာ၊ အလံုးစံု ျပည့္စံုေသာ တရားကုိေဟာကုန္၏၊ ပြတ္သစ္စခ႐ုသင္းအတူ ျဖဴစင္ေသာ ျမတ္ေသာ အက်င့္ကုိ ျပကုန္၏၊ ထိုပုဂၢိဳလ္သည္ ထိုေနရာ၌ ထိုင္ေနလ်က္ ထိုတရားစကား၏ အစကုိ လည္းေကာင္း၊ အလယ္ကုိ လည္းေကာင္း၊ အဆံုးကုိ လည္းေကာင္း ႏွလံုးသြင္း၏၊ ထိုေနရာမွ ထသြားသည္ရွိေသာ္ ထိုတရားစကား၏ အစကုိ လည္းေကာင္း၊ အလယ္ကုိ လည္းေကာင္း၊ အဆံုးကုိ လည္းေကာင္း ႏွလံုးသြင္း၏။
ဥပမာေသာ္ကား...
လွန္၍ ထားေသာ အိုး၌ ေလာင္းထည့္အပ္ေသာ ေရသည္ တည္သကဲ့သို႔ လည္း ေကာင္း၊ မယိုသကဲ့သို႔ လည္းေကာင္း ဤအတူပင္လွ်င္ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ ရဟန္းတို႔၏ အထံ၌ တရားနာအံ့ေသာငွါ ေက်ာင္းအရံသို႔ မျပတ္သြား၏၊ ထိုပုဂၢိဳလ္အား ရဟန္းတို႔သည္ အစ၌ ေကာင္းျခင္းရွိေသာ၊ အလယ္၌ ေကာင္းျခင္းရွိေသာ၊ အဆံုး၌ ေကာင္းျခင္းရွိေသာ၊ အနက္ႏွင့္လည္း ျပည့္စံုေသာ၊ သဒၵါႏွင့္လည္း ျပည့္စံုေသာ၊ အလံုးစံု ျပည့္စံုေသာ တရားကုိ ေဟာကုန္၏၊ ပြတ္သစ္စ ခ႐ုသင္းအတူ ျဖဴစင္ေသာ ျမတ္ေသာ အက်င့္ကုိ ျပကုန္၏၊ ထိုပုဂၢိဳလ္သည္ ထိုေနရာ၌ ထိုင္ေနလ်က္ ထိုတရားစကား၏ အစကုိ လည္းေကာင္း၊ အလယ္ကုိ လည္းေကာင္း၊ အဆံုးကုိ လည္းေကာင္း ႏွလံုးသြင္း၏၊ ထိုေနရာမွ ထသြားသည္ရွိေသာ္လည္း ထိုတရားစကား၏ အစကုိ လည္းေကာင္း၊ အလယ္ကုိ လည္းေကာင္း၊ အဆံုးကုိ လည္းေကာင္း ႏွလံုးသြင္း၏၊ ဤပုဂၢိဳလ္ကုိ လွန္၍ ထားေသာအိုးႏွင့္ တူသည့္ က်ယ္ျပန္႔ေသာ ပညာရွိေသာ 'ပုထုပည' ပုဂၢိဳလ္ဟူ၍ ဆိုအပ္၏။ 109
၃ - တိကပုဂၢလပညတ္ - မွ၊ ပုဂၢလပညတ္ပါဠိေတာ္။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။
No comments:
Post a Comment