ေနာင္တခ်ိန္ လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ၾကပါေစရန္ တရားပံုမ်ား၏ comment တြင္ တရားစာမ်ားပါ ထဲ့ေပးထားပါသည္။






သူေတာ္ေကာင္းတရားမ်ား လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ရန္ ဤအ၀ိုင္းေလးမ်ား အတြင္းမွာ တရားစာမ်ား တရားပံုမ်ားကို သြပ္သြင္းထားပါတယ္ သင္တို႔ စိတ္တိုင္းၾက ကူးယူျဖတ္ေတာက္ လြတ္လပ္စြာ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။


Monday, November 2, 2009

မည္သည့္အသားဟင္းမ်ဳိး စားသင့္ မစားသင့္...

ဇီဝကသုတ္

မည္သည့္အသားဟင္းမ်ဳိး စားသင့္ မစားသင့္...

အကြၽႏု္ပ္သည္ ဤသို႔ ၾကားနာခဲ့ရပါသည္ အခါတစ္ပါး၌ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ရာဇၿဂိဳဟ္ျပည္ အဘယမင္းသား ေမြးစားေသာ ဇီဝက၏ သရက္ဥယ်ာဥ္၌ သီတင္းသံုး ေနေတာ္မူ၏။ ထိုအခါ အဘယမင္းသား ေမြးစားေသာ ဇီဝကသည္ ျမတ္စြာဘုရားထံသို႔ ခ်ဥ္းကပ္၍ ျမတ္စြာဘုရားကို ရွိခိုးၿပီးလွ်င္ တစ္ခုေသာ ေနရာ၌ ထိုင္ေနၿပီးေသာ္ ျမတ္စြာဘုရားအား ''အသွ်င္ဘုရား တပည့္ေတာ္သည္ ဤသို႔ေသာ စကားကို ၾကားဖူးပါ၏-

'ရဟန္းေဂါတမကို ရည္ညႊန္း၍ သတၱဝါကို သတ္ၾက ကုန္၏၊ ရည္ညႊန္း၍ ျပဳေသာ မိမိကို စြဲ၍ ျပဳေသာ ထိုအသားကို ရဟန္းေဂါတမသည္ သိလ်က္ သံုးေဆာင္ စားေသာက္၏' ဟု ၾကားရပါသည္။ အသွ်င္ဘုရား 'ရဟန္းေဂါတမကို ရည္ညႊန္း၍ သတၱဝါကို သတ္ၾက ကုန္၏၊ ရည္ညႊန္း၍ ျပဳေသာ မိမိကို စြဲ၍ ျပဳေသာ ထိုအသားကို ရဟန္းေဂါတမသည္ သိလ်က္ သံုးေဆာင္ စားေသာက္၏' ဟု ဤသို႔ ေျပာဆိုေသာ သူတို႔သည္ ျမတ္စြာဘုရား၏ စကားအရ ေျပာဆိုသူမ်ား ျဖစ္ၾကပါ ကုန္၏ေလာ၊ ျမတ္စြာဘုရားကို မဟုတ္ မမွန္ေသာ အားျဖင့္ မစြပ္စြဲဘဲလည္း ရွိၾကပါ ကုန္၏ေလာ၊ အေၾကာင္းမွန္ကိုလည္း အေၾကာင္းမွန္ အားေလ်ာ္စြာ ေျပာၾကားၾကပါ ကုန္၏ေလာ၊ ျမတ္စြာဘုရား၏ စကားကို လိုက္၍ ေျပာဆိုျခင္းသည္ သူတစ္ပါး ကဲ့ရဲ႕အပ္ေသာ အေၾကာင္းရွိသည္ ျဖစ္၍ ကဲ့ရဲ႕စရာ အေၾကာင္းသည္ အနည္းငယ္မွ် မျဖစ္ပါ သေလာ'' ဟု ေလွ်ာက္၏။ 51


ဇီဝက ''ရဟန္းေဂါတမကို ရည္ညႊန္း၍ သတၱဝါကို သတ္ၾက ကုန္၏၊ ရည္ညႊန္း၍ ျပဳေသာ မိမိကို စြဲ၍ ျပဳေသာ ထိုအသားကို ရဟန္းေဂါတမသည္ သိလ်က္ သံုးေဆာင္ စားေသာက္၏'' ဟု ေျပာဆိုၾကေသာ သူတို႔သည္ ငါ၏ စကားကို လိုက္၍ ေျပာဆိုသူမ်ား မဟုတ္ကုန္၊ ငါ့ကို မဟုတ္ မမွန္ေသာ အားျဖင့္ စြပ္စြဲၾက ကုန္၏။ ဇီဝက သံုးပါးေသာ အေၾကာင္းတို႔ျဖင့္ အသားကို မသံုးေဆာင္ေကာင္း ဟူ၍ ငါ ေဟာၾကား၏။ ျမင္ျခင္း၊ ၾကားျခင္း၊ ယံုမွားျခင္း ဟူေသာ ဤသံုးပါးေသာ အေၾကာင္းတို႔ျဖင့္ အသားကို မသံုးေဆာင္ေကာင္း ဟူ၍ ငါ ေဟာၾကား၏။ ဇီဝက သံုးပါးေသာ အေၾကာင္းတို႔ျဖင့္ အသားကို သံုးေဆာင္ ေကာင္း၏ ဟူ၍ ငါ ေဟာၾကား၏။ မျမင္ျခင္း၊ မၾကားျခင္း၊ ယံုမွား မရွိျခင္း ဟူေသာ ဤသံုးပါးေသာ အေၾကာင္းတို႔ျဖင့္ အသားကို သံုးေဆာင္ ေကာင္း၏ ဟူ၍ ငါ ေဟာၾကား၏။ 52

ဇီဝက ဤသာသနာေတာ္၌ ရဟန္းသည္ တစ္ခုခုေသာ ရြာကို လည္းေကာင္း နိဂံုးကိုလည္း ေကာင္းမွီ၍ ေန၏၊ ထိုရဟန္းသည္ ခ်စ္ျခင္း 'ေမတၱာ' ႏွင့္ယွဥ္ေသာ စိတ္ျဖင့္ တစ္ခုေသာ အရပ္ကို ပ်ံ႕ႏံွ႕ ေစ၍ေန၏၊ ထို႔အတူ ႏွစ္ခုေျမာက္ အရပ္ကို။ သံုးခုေျမာက္ အရပ္ကို။ ေလးခုေျမာက္ အရပ္ကို။ ဤနည္းျဖင့္ အထက္ ေအာက္ ဖီလာ အရပ္ကို ပ်ံ႕ႏွံ႕ေစ၍ ေန၏။ အလံုးစံုေသာ အရပ္ အလံုးစံုေသာ သတၱဝါတို႔၌ မိမိႏွင့္တူစြာ သတၱဝါအားလံုး ပါရွိေသာ သတၱေလာကကို ျပန္႔ေျပာေသာ ျမတ္ေသာ အပိုင္းအျခားမရွိေသာ ရန္မရွိေသာ ေၾကာင့္ၾကမရွိေသာ ေမတၱာႏွင့္ ယွဥ္ေသာ စိတ္ျဖင့္ ပ်ံ႕ႏွံ႕ေစ၍ေန၏။

ထိုရဟန္းကို သူႂကြယ္သည္ လည္းေကာင္း၊ သူႂကြယ္၏သားသည္ လည္းေကာင္း ခ်ဥ္းကပ္၍ နက္ျဖန္ အတြက္ ဆြမ္းစား ပင့္၏၊ ဇီဝက ရဟန္းသည္ အလိုရွိသည္ ျဖစ္၍ သာလွ်င္ လက္ခံ၏။ ထိုရဟန္းသည္ ထိုညဥ္႕ကို လြန္သျဖင့္ နံနက္ အခ်ိန္၌ သကၤန္းကို ျပင္ဝတ္လ်က္ သပိတ္ သကၤန္းကို ယူ၍ သူႂကြယ္၏ လည္းေကာင္း၊ သူႂကြယ္သား၏ လည္းေကာင္း အိမ္သို႔ ခ်ဥ္းကပ္ၿပီးလွ်င္ ခင္းထားေသာ ေနရာ၌ ထိုင္ေန၏။ ထိုရဟန္းကို ထိုသူႂကြယ္သည္ လည္းေကာင္း၊ ထိုသူႂကြယ္၏ သားသည္ လည္းေကာင္း မြန္ျမတ္ေသာ ဆြမ္းျဖင့္ လုပ္ေကြၽး၏၊ ထိုရဟန္းအား ''ငါ့အား ဤသူႂကြယ္သည္ လည္းေကာင္း၊ သူႂကြယ္၏သားသည္ လည္းေကာင္း မြန္ျမတ္ေသာ ဆြမ္းျဖင့္ လုပ္ေကြၽးပါမူ ေကာင္းေလစြ'' ဟု ဤသို႔ေသာ အၾကံသည္ မျဖစ္၊ ''ငါ့အား ဤသူႂကြယ္သည္ လည္းေကာင္း၊ ဤသူႂကြယ္၏သားသည္ လည္းေကာင္း ေနာင္အခါ၌လည္း ဤသို႔ေသာ မြန္ျမတ္ေသာ ဆြမ္းျဖင့္ လုပ္ေကြၽးပါမူ ေကာင္းေလစြ'' ဟု ဤသို႔လည္း ထိုရဟန္းအား အၾကံသည္ မျဖစ္၊ ထိုရဟန္းသည္ ထိုဆြမ္းကို မတပ္မက္ မေတြေဝ မစြဲလမ္း မူ၍ အျပစ္ကို ႐ႈေလ့ ရွိသည္ ျဖစ္၍ လြတ္ေျမာက္ေၾကာင္း အဆင္အျခင္ ရွိသည္ ျဖစ္၍ သံုးေဆာင္၏။

ဇီဝက ထိုစကားကို သင္ အဘယ္သို႔ မွတ္ထင္ သနည္း၊ ထိုရဟန္းသည္ ထိုအခါ၌ မိမိ ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ေစ့ေဆာ္သေလာ၊ သူတစ္ပါး ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ေစ့ေဆာ္ သေလာ၊ မိမိ သူတစ္ပါး ႏွစ္ဦးလံုး ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ေစ့ေဆာ္သေလာ ဟု ေမးေတာ္မူ၏။
အသွ်င္ဘုရား မေစ့ေဆာ္ပါ ဟုေလွ်ာက္၏။

ဇီဝက ထိုရဟန္းသည္ ထိုအခါ၌ အျပစ္ မရွိသည္ သာလွ်င္ ျဖစ္ေသာ အာဟာရကို
သံုးေဆာင္သည္ မဟုတ္ေလာ ဟု ေမးေတာ္ မူ၏။
အသွ်င္ဘုရား မွန္ပါသည္ ဟု ေလွ်ာက္၏။

အသွ်င္ဘုရား ''ျဗဟၼာသည္ ေမတၱာျဖင့္ ေနေလ့ရွိ၏'' ဟူေသာ ဤစကားကို တပည့္ေတာ္ ၾကားဖူးပါသည္၊ အသွ်င္ဘုရား ထိုျဗဟၼာႀကီး ဟူသည္ ဤသည္ပင္တည္း ဟု ျမတ္စြာဘုရားကို အကြၽႏု္ပ္ မ်က္ျမင္ ေတြ႕ရပါသည္၊ အသွ်င္ဘုရား ျမတ္စြာဘုရားသည္ ေမတၱာျဖင့္ ေနေလ့ ရွိေတာ္ မူပါေပသည္ဟု ေလွ်ာက္၏။

ဇီဝက အၾကင္ ရာဂေၾကာင့္ လည္းေကာင္း၊ ေဒါသေၾကာင့္ လည္းေကာင္း၊ ေမာဟေၾကာင့္ လည္းေကာင္း ဆင္းရဲ ျဖစ္ရာ၏၊ ငါဘုရားသည္ ထိုရာဂ ေဒါသ ေမာဟကို ပယ္ၿပီးၿပီ၊ အျမစ္ကို အႂကြင္းမဲ့ ျဖတ္ၿပီးၿပီ၊ ႏုတ္ၿပီးေသာ ထန္းပင္ရာ ကဲ့သို႔ ျပဳၿပီးၿပီ၊ အသစ္ မျဖစ္ျခင္းကို ျပဳၿပီးၿပီ၊ ေနာင္အခါ ျဖစ္ျခင္း သေဘာ မရွိေတာ့ေခ်။ ဇီဝက သင္သည္ ဤသေဘာကို ရည္ရြယ္လ်က္ အကယ္၍ ေျပာဆို
သည္ ျဖစ္အံ့၊ ''ငါဘုရားသည္ သင္၏ ထိုစကားကို ခြင့္ျပဳ၏'' ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။

အသွ်င္ဘုရား တပည့္ေတာ္သည္ ဤသေဘာကိုသာလွ်င္ ရည္ရြယ္၍ ေျပာဆိုပါ၏ ဟု ေလွ်ာက္၏။ 53

ဇီဝက ဤသာသနာေတာ္၌ ရဟန္းသည္ တစ္ခုခုေသာ ရြာကို လည္းေကာင္း၊ နိဂံုးကို လည္းေကာင္း အမွီျပဳ၍ ေန၏၊ ထိုရဟန္းသည္ သနားျခင္း 'ကရုဏာ' ႏွင့္ယွဥ္ေသာ စိတ္ျဖင့္။ပ။ ဝမ္းေျမာက္ျခင္း 'မုဒိတာ' ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ စိတ္ျဖင့္။ပ။ လ်စ္လ်ဴ႐ႈျခင္း 'ဥေပကၡာ' ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ စိတ္ျဖင့္ တစ္ခုေသာ အရပ္ကို ပ်ံ႕ႏွံ႕ေစ၍ ေန၏။ ထို႔အတူ ႏွစ္ခုေျမာက္ အရပ္ကို။ သံုးခုေျမာက္ အရပ္ကို။ ေလးခုေျမာက္ အရပ္ကို။ ဤနည္းျဖင့္ အထက္ ေအာက္ ဖီလာ အရပ္ကို ပ်ံ႕ႏွံ႕ ေစ၍ ေန၏။ အလံုးစံုေသာ အရပ္ အလံုးစံုေသာ သတၱဝါတို႔၌ မိမိႏွင့္ တူစြာ သတၱဝါ အားလံုး ပါရွိေသာ သတၱ ေလာကကို ျပန္႔ေျပာေသာ ျမတ္ေသာ အပိုင္းအျခား မရွိေသာ ရန္မရွိေသာ ေၾကာင့္ၾက မရွိေသာ လ်စ္လ်ဴ႐ႈျခင္း 'ဥေပကၡာ' ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ စိတ္ျဖင့္ ပ်ံ႕ႏွံ႕ ေစ၍ ေန၏။

ထိုရဟန္းကို သူႂကြယ္သည္ လည္းေကာင္း၊ သူႂကြယ္္၏ သားသည္ လည္းေကာင္း ခ်ဥ္းကပ္၍ နက္ျဖန္ အတြက္ ဆြမ္းစား ပင့္၏၊ ဇီဝက ရဟန္းသည္ အလိုရွိသည္ ျဖစ္၍ သာလွ်င္ လက္ခံ၏။ ထိုရဟန္းသည္ ထိုညဥ္႕ကို လြန္သျဖင့္ နံနက္ အခ်ိန္၌ သကၤန္းကို ျပင္ဝတ္လ်က္ သပိတ္ သကၤန္းကို ယူ၍ သူႂကြယ္၏ လည္းေကာင္း၊ သူႂကြယ္သား၏ လည္းေကာင္း အိမ္သို႔ ခ်ဥ္းကပ္ၿပီးလွ်င္ ခင္းထားေသာ ေနရာ၌ ထိုင္ေန၏။ ထိုရဟန္းကို ထိုသူႂကြယ္သည္ လည္းေကာင္း၊ ထိုသူႂကြယ္္၏ သားသည္ လည္းေကာင္း မြန္ျမတ္ေသာ ဆြမ္းျဖင့္ လုပ္ေကြၽး၏၊ ထိုရဟန္းအား ''ငါ့အား ဤသူႂကြယ္သည္ လည္းေကာင္း၊ ဤသူႂကြယ္၏ သားသည္ လည္းေကာင္း မြန္ျမတ္ေသာ ဆြမ္းျဖင့္ လုပ္ေကြၽးပါမူ ေကာင္းေလစြ'' ဟု ဤသို႔ေသာ အၾကံသည္ မျဖစ္၊ ''ငါ့အား ဤသူႂကြယ္သည္ လည္းေကာင္း၊ ဤသူႂကြယ္၏ သားသည္ လည္းေကာင္း ေနာင္အခါ၌လည္း ဤသို႔ေသာ မြန္ျမတ္ေသာ ဆြမ္းျဖင့္ လုပ္ေကြၽးပါမူ ေကာင္းေလစြ'' ဟု ဤသို႔လည္း ထိုရဟန္းအား အၾကံ မျဖစ္၊ ထိုရဟန္းသည္ ထိုဆြမ္းကို မတပ္မက္ မေတြေဝ မစြဲလမ္းမူ၍ အျပစ္ကို ႐ႈေလ့ ရွိသည္ ျဖစ္၍ လြတ္ေျမာက္ေၾကာင္း အဆင္အျခင္ ရွိသည္ ျဖစ္၍ သံုးေဆာင္၏။

ဇီဝက ထိုစကားကို သင္ အဘယ္သို႔ မွတ္ထင္သနည္း၊ ထိုရဟန္းသည္ ထိုအခါ၌ မိမိ ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ေစ့ေဆာ္သေလာ၊ သူတစ္ပါး ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ေစ့ေဆာ္သေလာ၊မိမိ သူတစ္ပါး ႏွစ္ဦးလံုး ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ေစ့ေဆာ္သေလာ ဟု ေမးေတာ္မူ၏။
အသွ်င္ဘုရား မေစ့ေဆာ္ပါ ဟု ေလွ်ာက္၏။

ဇီဝက ထိုရဟန္းသည္ ထိုအခါ၌ အျပစ္မရွိသည္ သာလွ်င္ ျဖစ္ေသာ အာဟာရကို သံုးေဆာင္သည္ မဟုတ္ေလာ ဟု (ေမးေတာ္မူ၏)။ အသွ်င္ဘုရား မွန္ပါသည္ (ဟု ေလွ်ာက္၏)။ အသွ်င္ဘုရား ''ျဗဟၼာသည္ ဥေပကၡာျဖင့္ ေနေလ့ ရွိ၏'' ဟူေသာ ဤစကားကို တပည့္ေတာ္ ၾကားဖူးပါသည္၊ အသွ်င္ဘုရား ထိုျဗဟၼာႀကီး ဟူသည္ ဤသည္ပင္တည္း ဟု ျမတ္စြာဘုရားကို အကြၽႏု္ပ္ မ်က္ျမင္ ေတြ႕ရပါသည္၊ အသွ်င္ဘုရား ျမတ္စြာဘုရားသည္ ဥေပကၡာျဖင့္ ေနေလ့ရွိေတာ္ မူပါေပသည္ ဟုေလွ်ာက္၏။

ဇီဝက အၾကင္ ရာဂေၾကာင့္ လည္းေကာင္း ေဒါသေၾကာင့္ လည္းေကာင္း ေမာဟေၾကာင့္ လည္းေကာင္း ဆင္းရဲျခင္း မေမြ႕ေလ်ာ္ျခင္း အမ်က္ ထြက္ျခင္း ျဖစ္ရာ၏၊ ငါဘုရားသည္ ထိုရာဂ ေဒါသ ေမာဟကို ပယ္ၿပီးၿပီ၊ အျမစ္ကို အႂကြင္းမဲ့ ျဖတ္ၿပီးၿပီ၊ ႏုတ္ၿပီးေသာ ထန္းပင္ရာ ကဲ့သို႔ ျပဳၿပီးၿပီ၊ အသစ္ မျဖစ္ျခင္းကို ျပဳၿပီးၿပီ၊ ေနာင္အခါ ျဖစ္ျခင္း သေဘာ မရွိေတာ့ေခ်။ ဇီဝက သင္သည္ ဤသေဘာကို ရည္ရြယ္၍ အကယ္၍ ေျပာဆိုသည္ ျဖစ္အံ့၊ ''ငါဘုရားသည္ သင္၏ ထိုစကားကို ခြင့္ျပဳ၏'' ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။
အသွ်င္ဘုရား တပည့္ေတာ္သည္ ဤသေဘာကို သာလွ်င္ ရည္ရြယ္၍ ေျပာဆို
ပါ၏ ဟု ေလွ်ာက္၏။ 54

ဇီဝက ျမတ္စြာဘုရားကို လည္းေကာင္း ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားကို လည္းေကာင္း ရည္ညႊန္း၍ သတၱဝါကို သတ္ျဖတ္ ညႇဥ္းဆဲေသာ ထိုသူႂကြယ္သည္ ငါးပါးေသာ အေၾကာင္းတို႔ျဖင့္ မ်ားစြာေသာ မေကာင္းမႈကို ျဖစ္ပြါးေစ၏။ ထိုသူႂကြယ္သည္ ''သြားၾက ေလကုန္၊ ဤမည္ေသာ သတၱဝါကို ေဆာင္ယူ ခဲ့ၾကကုန္'' ဟု ဤသို႔ ေျပာဆိုေသာ ဤေရွးဦးစြာေသာ အေၾကာင္းျဖင့္ မ်ားစြာေသာ မေကာင္းမႈကို ျဖစ္ပြါးေစ၏။ ထိုသူသည္ လည္ပင္း၌ ဖြဲ႕ခ်ည္၍ အေဆာင္ ခံရေသာ သတၱဝါ၏ ကိုယ္ဆင္းရဲ စိတ္ဆင္းရဲ ခံစားရျခင္း ဟူေသာ ဤႏွစ္ခုေျမာက္ေသာ အေၾကာင္းျဖင့္ မ်ားစြာေသာ မေကာင္းမႈကို ျဖစ္ပြါးေစ၏။ ထိုသူသည္ ''သြားၾကကုန္၊ ဤသတၱဝါကို သတ္ခဲ့ၾကေလကုန္''ဟု ဤသို႔ ေျပာဆိုေသာ ဤသံုးခုေျမာက္ အေၾကာင္းျဖင့္ မ်ားစြာေသာ မေကာင္းမႈကို ျဖစ္ပြါးေစ၏။ ထိုသူသည္ အသတ္ခံရေသာ သတၱဝါ၏ ကိုယ္ဆင္းရဲ စိတ္ဆင္းရဲ ခံစားရျခင္း ဟူေသာ ဤေလးခုေျမာက္ အေၾကာင္းျဖင့္ မ်ားစြာေသာ မေကာင္းမႈကို ျဖစ္ပြါးေစ၏။ ထိုသူသည္ ျမတ္စြာဘုရားကို လည္းေကာင္း၊ ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားကို လည္းေကာင္း မအပ္ေသာ အသားမ်ဳိးျဖင့္ အရွိန္ အေစာ္ မဲ့ေစျခင္း ဟူေသာ ဤငါးခု ေျမာက္ အေၾကာင္းျဖင့္ မ်ားစြာေသာ မေကာင္းမႈကို ျဖစ္ပြါးေစ၏။

ဇီဝက ျမတ္စြာဘုရားကို လည္းေကာင္း ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားကို လည္းေကာင္း ရည္ညႊန္း၍ သတၱဝါကို သတ္ျဖတ္ ညႇဥ္းဆဲေသာ သူသည္ ဤငါးပါးေသာ အေၾကာင္းတို႔ျဖင့္ မ်ားစြာေသာ မေကာင္းမႈကို ျဖစ္ပြါး ေစ၏။

ဤသို႔ မိန္႔ေတာ္မူေသာ္ အဘယမင္းသား ေမြးစားေသာ ဇီဝကသည္ ျမတ္စြာ ဘုရားအား ''အသွ်င္ဘုရား အံ့ဖြယ္ ရွိပါေပစြ၊ အသွ်င္ဘုရား မျဖစ္ဖူးျမဲ ျဖစ္ပါေပစြ၊ အသွ်င္ဘုရား အပ္ေသာ အာဟာရကိုသာလွ်င္ ရဟန္းေတာ္တို႔သည္ သံုးေဆာင္ ၾကေပကုန္စြ တကား။ အသွ်င္ဘုရား ရဟန္းေတာ္တို႔သည္ အျပစ္ မရွိေသာ အာဟာရကိုသာလွ်င္ သံုးေဆာင္ၾကေပကုန္စြတကား။ အသွ်င္ဘုရား တရား ေတာ္သည္ အလြန္ ႏွစ္သက္ဖြယ္ ရွိပါေပစြ၊ အသွ်င္ဘုရား တရားေတာ္သည္ အလြန္ ႏွစ္သက္ဖြယ္ ရွိပါေပစြ။ပ။

ျမတ္စြာဘုရားသည္ တပည့္ေတာ္ကို ယေန႔မွ အစျပဳ၍ အသက္ထက္ဆံုး ရတနာ သံုးပါးကို ကိုးကြယ္ ဆည္းကပ္ တတ္ေသာ ဥပါသကာ ဟူ၍ မွတ္ေတာ္မူပါ ဟု ေလွ်ာက္ထားေလ၏။ 55

၅ - ဇီဝကသုတ္၊ ဂဟပတိဝဂ္၊ မဇၥ်ိမပဏၰာသပါဠိေတာ္။

ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။


သက္သတ္လြတ္ သတ္သတ္လြတ္

No comments: