ရဟန္းတို႔ ပရိသတ္တို႔သည္ ဤႏွစ္မ်ဳိးတို႔တည္း။
အဘယ္ႏွစ္မ်ဳိးတို႔နည္းဟူမူ...
တရား မဟုတ္သည္ကို ဆိုေလ့ရွိေသာ 'အဓမၼဝါဒီ' ပရိသတ္ လည္းေကာင္း၊
တရား ဟုတ္သည္ကို ဆိုေလ့ ရွိေသာ 'ဓမၼဝါဒီ' ပရိသတ္ လည္းေကာင္းတို႔တည္း။
ရဟန္းတို႔...
တရားမဟုတ္သည္ကို ဆိုေလ့ရွိေသာ 'အဓမၼဝါဒီ' ပရိသတ္ဟူသည္ အဘယ္နည္း၊
ရဟန္းတို႔ ဤသာသနာေတာ္ဝယ္ အၾကင္ ပရိသတ္၌ ရဟန္းတို႔သည္ တရားႏွင့္ ေလ်ာ္ေသာ အဓိက႐ုဏ္းကို ေသာ္လည္းေကာင္း၊ တရားႏွင့္ မေလ်ာ္ေသာ အဓိက႐ုဏ္းကိုေသာ္ လည္းေကာင္း ယူကုန္၏၊ ထိုရဟန္းတို႔သည္ ထိုအဓိက႐ုဏ္း ကို ယူ၍ အခ်င္းခ်င္း သိရွိနားလည္ရန္လည္း မေျပာၾကားကုန္၊ သိရွိနားလည္ရန္ ေျပာၾကားျခင္းငွါလည္း မစည္းေဝးကုန္၊ ႏွစ္သိမ့္ေၾကေအးရန္လည္း မျပဳကုန္၊ ႏွစ္သိမ့္ေၾကေအးရန္ ျပဳျခင္းငွါလည္း မစည္းေဝးကုန္။ ထိုရဟန္းတို႔သည္ သိရွိ နားလည္ရန္ ေျပာၾကားျခင္း အင္အားမရွိကုန္ ႏွစ္သိမ့္ေၾကေအးရန္ ျပဳျခင္း အင္အားမရွိကုန္ အဓိက႐ုဏ္းကို စြန္႔ျခင္း၌ တိုင္ပင္ျခင္း မရွိကုန္မူ၍ ထိုအဓိက႐ုဏ္းကိုပင္လွ်င္ မွားေသာ ျမင္ျခင္း၏ အစြမ္းအားျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ မွားေသာ သံုးသပ္ျခင္းအားျဖင့္ လည္းေကာင္း သက္ဝင္ စဲြလမ္း၍ ''ငါ့အယူသာ မွန္၏၊ တစ္ပါးေသာ အယူသည္ အခ်ည္းႏွီးတည္း'' ဟု ေျပာဆိုကုန္၏။ ရဟန္းတို႔ ဤပရိသတ္ကို တရား မဟုတ္သည္ကို ဆိုေလ့ရွိေသာ 'အဓမၼဝါဒီ' ပရိသတ္ ဟူ၍ ဆိုအပ္၏။
ရဟန္းတို႔ ...
တရား ဟုတ္သည္ကို ဆိုေလ့ရွိေသာ 'ဓမၼဝါဒီ' ပရိသတ္ ဟူသည္ အဘယ္နည္း၊
ဤသာသနာေတာ္ဝယ္ အၾကင္ ပရိသတ္၌ ရဟန္းတို႔သည္ တရားႏွင့္ ေလ်ာ္ေသာ အဓိက႐ုဏ္းကိုေသာ္ လည္းေကာင္း၊ တရားႏွင့္ မေလ်ာ္ေသာ အဓိက႐ုဏ္းကို ေသာ္လည္းေကာင္း ယူကုန္၏။ ထိုရဟန္းတို႔သည္ ထိုအဓိက႐ုဏ္းကို ယူ၍ အခ်င္းခ်င္း သိရွိ နားလည္ရန္လည္း ေျပာၾကားကုန္၏၊ သိရွိ နားလည္ရန္ ေျပာၾကားျခင္းငွါလည္း စည္းေဝးကုန္၏၊ ႏွစ္သိမ့္ ေၾကေအးရန္လည္း ျပဳကုန္၏၊ ႏွစ္သိမ့္ ေၾကေအးရန္ ျပဳျခင္းငွါလည္း စည္းေဝးကုန္၏၊ ထိုရဟန္းတို႔သည္ သိရွိ နားလည္ရန္ ေျပာၾကားျခင္း အင္အားရွိကုန္သည္ ႏွစ္သိမ့္ေၾကေအးရန္ ျပဳျခင္း အင္အားရွိကုန္သည္ အဓိက႐ုဏ္းကို စြန္႔ျခင္းငွါ တိုင္ပင္ျခင္း ရွိကုန္သည္ ျဖစ္၍ ထိုအဓိက႐ုဏ္းကိုပင္လွ်င္ မွားေသာ ျမင္ျခင္း၏ အစြမ္းအားျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ မွားေသာ သံုးသပ္ျခင္းျဖင့္ လည္းေကာင္း သက္ဝင္ စဲြလမ္း၍ ''ငါ့အယူသာ မွန္၏၊ တစ္ပါးေသာ အယူသည္ အခ်ည္းႏွီးတည္း'' ဟု မေျပာဆိုကုန္။ ရဟန္းတို႔ ဤပရိသတ္ကို တရား ဟုတ္သည္ကို ဆိုေလ့ရွိေသာ 'ဓမၼဝါဒီ' ပရိသတ္ ဟူ၍ ဆိုအပ္၏။
ရဟန္းတို႔ ပရိသတ္တို႔သည္ ဤႏွစ္မ်ဳိးတို႔ေပတည္း။
ရဟန္းတို႔ ဤႏွစ္မ်ဳိးေသာ ပရိသတ္တို႔တြင္ တရား ဟုတ္သည္ကို ဆိုေလ့ရွိေသာ အၾကင္ 'ဓမၼဝါဒီ' ပရိသတ္သည္ ရွိ၏၊ ထိုပရိသတ္သည္ ျမတ္ေပသတည္း ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ 52 (၁ဝ)
ပရိသဝဂ္ မွ၊ ဒုကနိပါတ္၊ အဂၤုတၱိဳရ္ပါဠိေတာ္။
အဘယ္ႏွစ္မ်ဳိးတို႔နည္းဟူမူ...
တရား မဟုတ္သည္ကို ဆိုေလ့ရွိေသာ 'အဓမၼဝါဒီ' ပရိသတ္ လည္းေကာင္း၊
တရား ဟုတ္သည္ကို ဆိုေလ့ ရွိေသာ 'ဓမၼဝါဒီ' ပရိသတ္ လည္းေကာင္းတို႔တည္း။
ရဟန္းတို႔...
တရားမဟုတ္သည္ကို ဆိုေလ့ရွိေသာ 'အဓမၼဝါဒီ' ပရိသတ္ဟူသည္ အဘယ္နည္း၊
ရဟန္းတို႔ ဤသာသနာေတာ္ဝယ္ အၾကင္ ပရိသတ္၌ ရဟန္းတို႔သည္ တရားႏွင့္ ေလ်ာ္ေသာ အဓိက႐ုဏ္းကို ေသာ္လည္းေကာင္း၊ တရားႏွင့္ မေလ်ာ္ေသာ အဓိက႐ုဏ္းကိုေသာ္ လည္းေကာင္း ယူကုန္၏၊ ထိုရဟန္းတို႔သည္ ထိုအဓိက႐ုဏ္း ကို ယူ၍ အခ်င္းခ်င္း သိရွိနားလည္ရန္လည္း မေျပာၾကားကုန္၊ သိရွိနားလည္ရန္ ေျပာၾကားျခင္းငွါလည္း မစည္းေဝးကုန္၊ ႏွစ္သိမ့္ေၾကေအးရန္လည္း မျပဳကုန္၊ ႏွစ္သိမ့္ေၾကေအးရန္ ျပဳျခင္းငွါလည္း မစည္းေဝးကုန္။ ထိုရဟန္းတို႔သည္ သိရွိ နားလည္ရန္ ေျပာၾကားျခင္း အင္အားမရွိကုန္ ႏွစ္သိမ့္ေၾကေအးရန္ ျပဳျခင္း အင္အားမရွိကုန္ အဓိက႐ုဏ္းကို စြန္႔ျခင္း၌ တိုင္ပင္ျခင္း မရွိကုန္မူ၍ ထိုအဓိက႐ုဏ္းကိုပင္လွ်င္ မွားေသာ ျမင္ျခင္း၏ အစြမ္းအားျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ မွားေသာ သံုးသပ္ျခင္းအားျဖင့္ လည္းေကာင္း သက္ဝင္ စဲြလမ္း၍ ''ငါ့အယူသာ မွန္၏၊ တစ္ပါးေသာ အယူသည္ အခ်ည္းႏွီးတည္း'' ဟု ေျပာဆိုကုန္၏။ ရဟန္းတို႔ ဤပရိသတ္ကို တရား မဟုတ္သည္ကို ဆိုေလ့ရွိေသာ 'အဓမၼဝါဒီ' ပရိသတ္ ဟူ၍ ဆိုအပ္၏။
ရဟန္းတို႔ ...
တရား ဟုတ္သည္ကို ဆိုေလ့ရွိေသာ 'ဓမၼဝါဒီ' ပရိသတ္ ဟူသည္ အဘယ္နည္း၊
ဤသာသနာေတာ္ဝယ္ အၾကင္ ပရိသတ္၌ ရဟန္းတို႔သည္ တရားႏွင့္ ေလ်ာ္ေသာ အဓိက႐ုဏ္းကိုေသာ္ လည္းေကာင္း၊ တရားႏွင့္ မေလ်ာ္ေသာ အဓိက႐ုဏ္းကို ေသာ္လည္းေကာင္း ယူကုန္၏။ ထိုရဟန္းတို႔သည္ ထိုအဓိက႐ုဏ္းကို ယူ၍ အခ်င္းခ်င္း သိရွိ နားလည္ရန္လည္း ေျပာၾကားကုန္၏၊ သိရွိ နားလည္ရန္ ေျပာၾကားျခင္းငွါလည္း စည္းေဝးကုန္၏၊ ႏွစ္သိမ့္ ေၾကေအးရန္လည္း ျပဳကုန္၏၊ ႏွစ္သိမ့္ ေၾကေအးရန္ ျပဳျခင္းငွါလည္း စည္းေဝးကုန္၏၊ ထိုရဟန္းတို႔သည္ သိရွိ နားလည္ရန္ ေျပာၾကားျခင္း အင္အားရွိကုန္သည္ ႏွစ္သိမ့္ေၾကေအးရန္ ျပဳျခင္း အင္အားရွိကုန္သည္ အဓိက႐ုဏ္းကို စြန္႔ျခင္းငွါ တိုင္ပင္ျခင္း ရွိကုန္သည္ ျဖစ္၍ ထိုအဓိက႐ုဏ္းကိုပင္လွ်င္ မွားေသာ ျမင္ျခင္း၏ အစြမ္းအားျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ မွားေသာ သံုးသပ္ျခင္းျဖင့္ လည္းေကာင္း သက္ဝင္ စဲြလမ္း၍ ''ငါ့အယူသာ မွန္၏၊ တစ္ပါးေသာ အယူသည္ အခ်ည္းႏွီးတည္း'' ဟု မေျပာဆိုကုန္။ ရဟန္းတို႔ ဤပရိသတ္ကို တရား ဟုတ္သည္ကို ဆိုေလ့ရွိေသာ 'ဓမၼဝါဒီ' ပရိသတ္ ဟူ၍ ဆိုအပ္၏။
ရဟန္းတို႔ ပရိသတ္တို႔သည္ ဤႏွစ္မ်ဳိးတို႔ေပတည္း။
ရဟန္းတို႔ ဤႏွစ္မ်ဳိးေသာ ပရိသတ္တို႔တြင္ တရား ဟုတ္သည္ကို ဆိုေလ့ရွိေသာ အၾကင္ 'ဓမၼဝါဒီ' ပရိသတ္သည္ ရွိ၏၊ ထိုပရိသတ္သည္ ျမတ္ေပသတည္း ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ 52 (၁ဝ)
ပရိသဝဂ္ မွ၊ ဒုကနိပါတ္၊ အဂၤုတၱိဳရ္ပါဠိေတာ္။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။
No comments:
Post a Comment