အမၺလ႒ိကရာဟုေလာဝါဒသုတ္-
ရာဟုလာ သင္သည္ အၾကင္အမႈကို ႏႈတ္ျဖင့္ ျပဳလိုသည္ ျဖစ္အံ့၊
ထိုႏႈတ္အမႈကို သင္ၾကည့္႐ႈ 'ဆင္ျခင္' ရမည္-
''ငါသည္ အၾကင္အမႈကို ႏႈတ္ျဖင့္ ျပဳလို၏၊ ငါ၏ ဤႏႈတ္အမႈသည္ မိမိ ဆင္းရဲျခင္း ငွါလည္း ျဖစ္ရာသေလာ၊ သူတစ္ပါး ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္ရာသေလာ၊ မိမိ သူတစ္ပါး ႏွစ္ပါးစံု ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္ရာသေလာ၊ ဤႏႈတ္အမႈသည္ အကု သိုလ္ေလာ၊ ဆင္းရဲကို ျဖစ္ပြါး ေစတတ္သေလာ၊ ဆင္းရဲေသာ အက်ဳိးရွိေလ သေလာ''ဟု ၾကည့္႐ႈ ဆင္ျခင္ရမည္။
ရာဟုလာ သင္သည္ ၾကည့္႐ႈ 'ဆင္ျခင္' ေသာ္ ''ငါသည္ အၾကင္ အမႈကို ႏႈတ္ျဖင့္ ျပဳလို၏၊ ငါ၏ ဤႏႈတ္ အမႈသည္ မိမိ ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္ရာ၏၊ သူတစ္ပါး ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္ရာ၏၊ မိမိ သူတစ္ပါး ႏွစ္ပါးစံု ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္ရာ ၏၊ ဤႏႈတ္အမႈသည္ အကုသိုလ္တည္း၊ ဆင္းရဲကို ျဖစ္ပြါးေစတတ္၏၊ ဆင္းရဲ ေသာ အက်ဳိးရွိ၏'' ဟု အကယ္၍ သိျငားအံ့၊ ရာဟုလာ ဤသို႔ သေဘာ ရွိေသာ ႏႈတ္အမႈကို သင္သည္ စင္စစ္ မျပဳသင့္။
ရာဟုလာ သင္သည္ ၾကည့္႐ႈ 'ဆင္ျခင္' ေသာ္ ''ငါသည္ အၾကင္ အမႈကို ႏႈတ္ျဖင့္ ျပဳလို၏၊ ငါ၏ ဤႏႈတ္ အမႈသည္ မိမိ ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း မျဖစ္ရာ၊ သူတစ္ပါး ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း မျဖစ္ရာ၊ မိမိ သူတစ္ပါး ႏွစ္ပါးစံု ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း မျဖစ္ရာ၊ ဤႏႈတ္အမႈသည္ ကုသိုလ္တည္း၊ ခ်မ္းသာကို ျဖစ္ပြါး ေစတတ္၏၊ ခ်မ္းသာေသာ အက်ဳိးရွိ၏'' ဟု အကယ္၍ သိျငားအံ့၊ ရာဟုလာ ဤသို႔ သေဘာ ရွိေသာ ႏႈတ္အမႈ ကို သင္သည္ ျပဳသင့္၏။
ရာဟုလာ သင္သည္ ႏႈတ္အမႈကို ျပဳေနဆဲ ျဖစ္ေသာ္လည္း ထိုႏႈတ္ အမႈကို သင္ ၾကည့္႐ႈ 'ဆင္ျခင္'ရမည္၊ ''ငါသည္ အၾကင္ အမႈကို ႏႈတ္ျဖင့္ ျပဳဆဲျဖစ္၏၊ ငါ၏ ဤႏႈတ္ အမႈသည္ မိမိ ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္ရာသေလာ၊ သူတစ္ပါး ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္ရာသေလာ၊ မိမိသူတစ္ပါး ႏွစ္ပါးစံု ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္ရာသေလာ၊ ဤႏႈတ္ အမႈသည္ အကုသိုလ္ေလာ၊ ဆင္းရဲကို ျဖစ္ပြါး ေစတတ္ သေလာ၊ ဆင္းရဲေသာ အက်ဳိး ရွိေလသေလာ'' ဟု (ၾကည့္႐ႈ ဆင္ျခင္ရမည္)။
ရာဟုလာ သင္သည္ ၾကည့္႐ႈ 'ဆင္ျခင္' ေသာ္ ''ငါသည္ အၾကင္ အမႈကို ႏႈတ္ျဖင့္ ျပဳ၏၊ ငါ၏ ဤႏႈတ္အမႈသည္ မိမိ ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္၏၊ သူတစ္ပါး ဆင္းရဲ ျခင္းငွါလည္း ျဖစ္၏၊ မိမိ သူတစ္ပါး ႏွစ္ပါးစံု ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္၏၊ ဤႏႈတ္ အမႈသည္ အကုသိုလ္တည္း၊ ဆင္းရဲကို ျဖစ္ပြါးေစတတ္၏၊ ဆင္းရဲေသာ အက်ဳိး ရွိ၏'' ဟု အကယ္၍ သိျငားအံ့...
ရာဟုလာ ဤသို႔ သေဘာ ရွိေသာ ႏႈတ္အမႈကို သင္သည္ ႐ုပ္သိမ္းေလေလာ့။
ရာဟုလာ သင္သည္ ၾကည့္႐ႈ 'ဆင္ျခင္' ေသာ္ ''ငါသည္ အၾကင္ အမႈကို ႏႈတ္ျဖင့္ ျပဳ၏၊ ငါ၏ ဤႏႈတ္ အမႈသည္ မိမိ ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း မျဖစ္၊ သူတစ္ပါး ဆင္းရဲ ျခင္းငွါလည္း မျဖစ္၊ မိမိ သူတစ္ပါး ႏွစ္ပါးစံု ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း မျဖစ္၊ ဤႏႈတ္ အမႈသည္ ကုသိုလ္တည္း၊ ခ်မ္းသာကို ျဖစ္ပြါးေစတတ္၏၊ ခ်မ္းသာေသာ အက်ဳိး ရွိ၏'' ဟု အကယ္၍ သိျငားအံ့...
ရာဟုလာ ဤသို႔ သေဘာရွိေသာ ႏႈတ္အမႈကို သင္သည္ ႀကိဳးပမ္းေလေလာ့။
ရာဟုလာ သင္သည္ ႏႈတ္ အမႈကို ျပဳၿပီးေသာ္လည္း ထိုႏႈတ္အမႈကို သင္ ၾကည့္႐ႈ 'ဆင္ျခင္' ရမည္၊ ''ငါသည္ အၾကင္အမႈကို ႏႈတ္ျဖင့္ ျပဳမိၿပီ၊ ငါ၏ ဤႏႈတ္ အမႈသည္ မိမိ ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္ရာသေလာ၊ သူတစ္ပါး ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္ရာသေလာ၊ မိမိ သူတစ္ပါး ႏွစ္ပါးစံု ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္ရာသေလာ၊ ဤႏႈတ္ အမႈသည္ အကုသိုလ္ေလာ၊ ဆင္းရဲကို ျဖစ္ပြါးေစတတ္သေလာ၊ ဆင္းရဲေသာ အက်ဳိးရွိေလသေလာ'' ဟု (ၾကည့္႐ႈ ဆင္ျခင္ရမည္)။
ရာဟုလာ သင္သည္ ၾကည့္႐ႈ 'ဆင္ျခင္' ေသာ္ ''ငါသည္ အၾကင္ ႏႈတ္အမႈကို ျပဳမိၿပီ၊ ငါ၏ ဤႏႈတ္အမႈသည္ မိမိ ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္၏၊ သူတစ္ပါး ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္၏၊ မိမိ သူတစ္ပါး ႏွစ္ပါးစံု ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္၏၊ ဤႏႈတ္အမႈသည္ အကုသိုလ္တည္း၊ ဆင္းရဲကို ျဖစ္ပြါးေစတတ္၏၊ ဆင္းရဲေသာ အက်ဳိးရွိ၏'' ဟု အကယ္၍ သိျငားအံ့၊ ရာဟုလာ ဤသို႔ သေဘာ ရွိေသာ ႏႈတ္အမႈ ကို သင္သည္ ဆရာ့ထံ၌ ျဖစ္ေစ၊ ပညာရွိတို႔ထံ၌ ျဖစ္ေစ၊ သီတင္း သံုးေဖာ္တို႔ထံ၌ ျဖစ္ေစ ေျပာၾကားရမည္၊ ဖြင့္ျပရမည္၊ ထင္စြာ ျပဳရမည္၊ ေျပာၾကား၍ ဖြင့္ျပ၍ ထင္စြာျပဳ၍ ေနာင္အခါ၌ ေစာင့္ေရွာက္ျခင္းသို႔ ေရာက္ရမည္။
ရာဟုလာ သင္သည္ ၾကည့္႐ႈ 'ဆင္ျခင္' ေသာ္ ''ငါသည္ ႏႈတ္ျဖင့္ အၾကင္ အမႈကို ျပဳမိၿပီ၊ ငါ၏ ဤႏႈတ္အမႈသည္ မိမိ ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း မျဖစ္၊ သူတစ္ပါး ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း မျဖစ္၊ မိမိ သူတစ္ပါး ႏွစ္ပါးစံု ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း မျဖစ္၊ ဤႏႈတ္အမႈသည္ ကုသိုလ္တည္း၊ ခ်မ္းသာကို ျဖစ္ပြါးေစတတ္၏၊ ခ်မ္းသာေသာ အက်ဳိးရွိ၏'' ဟု အကယ္၍ သိျငားအံ့၊ ရာဟုလာ သင္သည္ ထိုသို႔ ႏွစ္သက္ ဝမ္းေျမာက္ ျခင္းျဖင့္သာလွ်င္ ကုသိုလ္ တရားတို႔၌ ေန႔ေရာ ညဥ့္ပါ က်င့္ၾကံလ်က္ ေနရာ၏။ 110
ရာဟုလာ သင္သည္ အၾကင္အမႈကို စိတ္ျဖင့္ ျပဳလို၏၊ သင္သည္ ထိုသို႔ သေဘာ ရွိေသာ စိတ္အမႈကို ၾကည့္႐ႈ 'ဆင္ျခင္' ရမည္။
၁ - အမၺလ႒ိကရာဟုေလာဝါဒသုတ္-မွ၊ ဘိကၡဳ၀ဂ္၊ မဇၥ်ိမပဏၰာသပါဠိေတာ္။
ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။
ရာဟုလာ သင္သည္ အၾကင္အမႈကို ႏႈတ္ျဖင့္ ျပဳလိုသည္ ျဖစ္အံ့၊
ထိုႏႈတ္အမႈကို သင္ၾကည့္႐ႈ 'ဆင္ျခင္' ရမည္-
''ငါသည္ အၾကင္အမႈကို ႏႈတ္ျဖင့္ ျပဳလို၏၊ ငါ၏ ဤႏႈတ္အမႈသည္ မိမိ ဆင္းရဲျခင္း ငွါလည္း ျဖစ္ရာသေလာ၊ သူတစ္ပါး ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္ရာသေလာ၊ မိမိ သူတစ္ပါး ႏွစ္ပါးစံု ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္ရာသေလာ၊ ဤႏႈတ္အမႈသည္ အကု သိုလ္ေလာ၊ ဆင္းရဲကို ျဖစ္ပြါး ေစတတ္သေလာ၊ ဆင္းရဲေသာ အက်ဳိးရွိေလ သေလာ''ဟု ၾကည့္႐ႈ ဆင္ျခင္ရမည္။
ရာဟုလာ သင္သည္ ၾကည့္႐ႈ 'ဆင္ျခင္' ေသာ္ ''ငါသည္ အၾကင္ အမႈကို ႏႈတ္ျဖင့္ ျပဳလို၏၊ ငါ၏ ဤႏႈတ္ အမႈသည္ မိမိ ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္ရာ၏၊ သူတစ္ပါး ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္ရာ၏၊ မိမိ သူတစ္ပါး ႏွစ္ပါးစံု ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္ရာ ၏၊ ဤႏႈတ္အမႈသည္ အကုသိုလ္တည္း၊ ဆင္းရဲကို ျဖစ္ပြါးေစတတ္၏၊ ဆင္းရဲ ေသာ အက်ဳိးရွိ၏'' ဟု အကယ္၍ သိျငားအံ့၊ ရာဟုလာ ဤသို႔ သေဘာ ရွိေသာ ႏႈတ္အမႈကို သင္သည္ စင္စစ္ မျပဳသင့္။
ရာဟုလာ သင္သည္ ၾကည့္႐ႈ 'ဆင္ျခင္' ေသာ္ ''ငါသည္ အၾကင္ အမႈကို ႏႈတ္ျဖင့္ ျပဳလို၏၊ ငါ၏ ဤႏႈတ္ အမႈသည္ မိမိ ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း မျဖစ္ရာ၊ သူတစ္ပါး ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း မျဖစ္ရာ၊ မိမိ သူတစ္ပါး ႏွစ္ပါးစံု ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း မျဖစ္ရာ၊ ဤႏႈတ္အမႈသည္ ကုသိုလ္တည္း၊ ခ်မ္းသာကို ျဖစ္ပြါး ေစတတ္၏၊ ခ်မ္းသာေသာ အက်ဳိးရွိ၏'' ဟု အကယ္၍ သိျငားအံ့၊ ရာဟုလာ ဤသို႔ သေဘာ ရွိေသာ ႏႈတ္အမႈ ကို သင္သည္ ျပဳသင့္၏။
ရာဟုလာ သင္သည္ ႏႈတ္အမႈကို ျပဳေနဆဲ ျဖစ္ေသာ္လည္း ထိုႏႈတ္ အမႈကို သင္ ၾကည့္႐ႈ 'ဆင္ျခင္'ရမည္၊ ''ငါသည္ အၾကင္ အမႈကို ႏႈတ္ျဖင့္ ျပဳဆဲျဖစ္၏၊ ငါ၏ ဤႏႈတ္ အမႈသည္ မိမိ ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္ရာသေလာ၊ သူတစ္ပါး ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္ရာသေလာ၊ မိမိသူတစ္ပါး ႏွစ္ပါးစံု ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္ရာသေလာ၊ ဤႏႈတ္ အမႈသည္ အကုသိုလ္ေလာ၊ ဆင္းရဲကို ျဖစ္ပြါး ေစတတ္ သေလာ၊ ဆင္းရဲေသာ အက်ဳိး ရွိေလသေလာ'' ဟု (ၾကည့္႐ႈ ဆင္ျခင္ရမည္)။
ရာဟုလာ သင္သည္ ၾကည့္႐ႈ 'ဆင္ျခင္' ေသာ္ ''ငါသည္ အၾကင္ အမႈကို ႏႈတ္ျဖင့္ ျပဳ၏၊ ငါ၏ ဤႏႈတ္အမႈသည္ မိမိ ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္၏၊ သူတစ္ပါး ဆင္းရဲ ျခင္းငွါလည္း ျဖစ္၏၊ မိမိ သူတစ္ပါး ႏွစ္ပါးစံု ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္၏၊ ဤႏႈတ္ အမႈသည္ အကုသိုလ္တည္း၊ ဆင္းရဲကို ျဖစ္ပြါးေစတတ္၏၊ ဆင္းရဲေသာ အက်ဳိး ရွိ၏'' ဟု အကယ္၍ သိျငားအံ့...
ရာဟုလာ ဤသို႔ သေဘာ ရွိေသာ ႏႈတ္အမႈကို သင္သည္ ႐ုပ္သိမ္းေလေလာ့။
ရာဟုလာ သင္သည္ ၾကည့္႐ႈ 'ဆင္ျခင္' ေသာ္ ''ငါသည္ အၾကင္ အမႈကို ႏႈတ္ျဖင့္ ျပဳ၏၊ ငါ၏ ဤႏႈတ္ အမႈသည္ မိမိ ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း မျဖစ္၊ သူတစ္ပါး ဆင္းရဲ ျခင္းငွါလည္း မျဖစ္၊ မိမိ သူတစ္ပါး ႏွစ္ပါးစံု ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း မျဖစ္၊ ဤႏႈတ္ အမႈသည္ ကုသိုလ္တည္း၊ ခ်မ္းသာကို ျဖစ္ပြါးေစတတ္၏၊ ခ်မ္းသာေသာ အက်ဳိး ရွိ၏'' ဟု အကယ္၍ သိျငားအံ့...
ရာဟုလာ ဤသို႔ သေဘာရွိေသာ ႏႈတ္အမႈကို သင္သည္ ႀကိဳးပမ္းေလေလာ့။
ရာဟုလာ သင္သည္ ႏႈတ္ အမႈကို ျပဳၿပီးေသာ္လည္း ထိုႏႈတ္အမႈကို သင္ ၾကည့္႐ႈ 'ဆင္ျခင္' ရမည္၊ ''ငါသည္ အၾကင္အမႈကို ႏႈတ္ျဖင့္ ျပဳမိၿပီ၊ ငါ၏ ဤႏႈတ္ အမႈသည္ မိမိ ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္ရာသေလာ၊ သူတစ္ပါး ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္ရာသေလာ၊ မိမိ သူတစ္ပါး ႏွစ္ပါးစံု ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္ရာသေလာ၊ ဤႏႈတ္ အမႈသည္ အကုသိုလ္ေလာ၊ ဆင္းရဲကို ျဖစ္ပြါးေစတတ္သေလာ၊ ဆင္းရဲေသာ အက်ဳိးရွိေလသေလာ'' ဟု (ၾကည့္႐ႈ ဆင္ျခင္ရမည္)။
ရာဟုလာ သင္သည္ ၾကည့္႐ႈ 'ဆင္ျခင္' ေသာ္ ''ငါသည္ အၾကင္ ႏႈတ္အမႈကို ျပဳမိၿပီ၊ ငါ၏ ဤႏႈတ္အမႈသည္ မိမိ ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္၏၊ သူတစ္ပါး ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္၏၊ မိမိ သူတစ္ပါး ႏွစ္ပါးစံု ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း ျဖစ္၏၊ ဤႏႈတ္အမႈသည္ အကုသိုလ္တည္း၊ ဆင္းရဲကို ျဖစ္ပြါးေစတတ္၏၊ ဆင္းရဲေသာ အက်ဳိးရွိ၏'' ဟု အကယ္၍ သိျငားအံ့၊ ရာဟုလာ ဤသို႔ သေဘာ ရွိေသာ ႏႈတ္အမႈ ကို သင္သည္ ဆရာ့ထံ၌ ျဖစ္ေစ၊ ပညာရွိတို႔ထံ၌ ျဖစ္ေစ၊ သီတင္း သံုးေဖာ္တို႔ထံ၌ ျဖစ္ေစ ေျပာၾကားရမည္၊ ဖြင့္ျပရမည္၊ ထင္စြာ ျပဳရမည္၊ ေျပာၾကား၍ ဖြင့္ျပ၍ ထင္စြာျပဳ၍ ေနာင္အခါ၌ ေစာင့္ေရွာက္ျခင္းသို႔ ေရာက္ရမည္။
ရာဟုလာ သင္သည္ ၾကည့္႐ႈ 'ဆင္ျခင္' ေသာ္ ''ငါသည္ ႏႈတ္ျဖင့္ အၾကင္ အမႈကို ျပဳမိၿပီ၊ ငါ၏ ဤႏႈတ္အမႈသည္ မိမိ ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း မျဖစ္၊ သူတစ္ပါး ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း မျဖစ္၊ မိမိ သူတစ္ပါး ႏွစ္ပါးစံု ဆင္းရဲျခင္းငွါလည္း မျဖစ္၊ ဤႏႈတ္အမႈသည္ ကုသိုလ္တည္း၊ ခ်မ္းသာကို ျဖစ္ပြါးေစတတ္၏၊ ခ်မ္းသာေသာ အက်ဳိးရွိ၏'' ဟု အကယ္၍ သိျငားအံ့၊ ရာဟုလာ သင္သည္ ထိုသို႔ ႏွစ္သက္ ဝမ္းေျမာက္ ျခင္းျဖင့္သာလွ်င္ ကုသိုလ္ တရားတို႔၌ ေန႔ေရာ ညဥ့္ပါ က်င့္ၾကံလ်က္ ေနရာ၏။ 110
ရာဟုလာ သင္သည္ အၾကင္အမႈကို စိတ္ျဖင့္ ျပဳလို၏၊ သင္သည္ ထိုသို႔ သေဘာ ရွိေသာ စိတ္အမႈကို ၾကည့္႐ႈ 'ဆင္ျခင္' ရမည္။
၁ - အမၺလ႒ိကရာဟုေလာဝါဒသုတ္-မွ၊ ဘိကၡဳ၀ဂ္၊ မဇၥ်ိမပဏၰာသပါဠိေတာ္။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။
3 comments:
အရွင္ဘုရား မွတ္သားရပါတယ္ ဘုရား။ ဟာသနဲ႔ပတ္သက္ျပီး ေမးျမန္းခ်င္လုိ႔ပါဘုရား။ ဥပမာ လူတစ္ေယာက္က ဘာမွမဟုတ္ေသာ အရာတစ္ခုကို ဟာသ အေနႏွင့္ေျပာေသာ္၊ အကုသုိလ္အလုပ္ျဖစ္ပါသလားဘုရား။ ျမတ္စြာဘုရား ၏ တရားေတာ္မ်ားမွာ အဖ်င္းစကား ေျပာျခင္းသည္ အကုသိုလ္ကံေျမွာက္ပါသည္ဘုရား။ ဟာသ မ်ားေျပာျခင္းသည္ လူအမ်ားကို ရယ္ႏုိင္ေစေသာ္လည္း ကုသိုလ္မျဖစ္ဟုထင္ပါသည္ ဘုရား။ ဘုးရားတပည့္ေတာ္ ၏ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႔ ျငင္းခံုေနလုိ႔ပါဘုရား။ ေျဖၾကားေပးပါဘုရား။
saisai ေရ...
ဟာသနဲ႔ပါတ္သက္လို႔ေျပာျခင္းသည္ သိမ္ဖ်င္းတဲ့စကား ေျပာဆိုျခင္းမွန္ပါတယ္... မုသာ၀ါဒလည္း တခ်ဳိ႕ထပ္ၿပီးပါႏိုင္ပါေသးတယ္... သူတစ္ပါးကို ၿပံဳးေပ်ာ္ ရယ္ရႊင္ေစလိုတာကေတာ့ ကုသိုလ္စိတ္ကေလး ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္... ၿပံဳးေပ်ာ္ ရယ္ရႊင္ေစလိုၿပီးေနာက္ သိမ္ဖ်င္းေသာစကား မုသာ၀ါဒစကားမ်ဳိးကေတာ့ အကုသိုလ္ အလုပ္ျဖစ္ပါတယ္... လုပ္ငန္းတိုင္းမွာ စိတ္ကေလးေတြ စဥ္ဆက္မျပတ္ျဖစ္ေနပါတယ္... ကုသိုလ္ အကုသိုလ္ ေရာပါေနတတ္သည့္ အတြက္ေၾကာင့္ အမွန္ကို သိျမင္ဖို႔ရာ ခဲယဥ္းသြားပါတယ္...
အေကာင္းဆံုးကေတာ့ သူတစ္ပါး ၿပံဳးေပ်ာ္ ရယ္ရႊင္ေစလိုတယ္ဆိုရင္ အကုသိုလ္မပါတဲ့နည္းနဲ႔ ျပဳေစလိုပါတယ္...
ဥပမာ.....။ သူလိုအပ္ေနတဲ့ ပစၥည္းေလးတစ္ခု ၀ယ္ေပးလိုက္ပါ....
သူအရမ္းကို ၀မ္းသာသြားပါလိမ့္မယ္...
*** မုသာ၀ါဒစကားဆို ရယ္ရႊင္လိုလို႔ေတာင္ မေျပာသင့္ပါ...
*** သိမ္ဖ်င္းေသာစကားဆို ရယ္ရႊင္လိုလို႔ေတာင္ မေျပာသင့္ပါ...
စိတ္ခ်မ္းသာပါေစ...
ဦးေလာကနာထ
မွတ္သားရပါတယ္ဘုရား။ ေနာင္ေနာင္လည္း မုသားကို ေရွာင္ႏုိင္သေလာက္ေရွာင္ပါ့မယ္ ဘုရား။ အရွင္ဘုရား စိတ္ခ်မ္းေျမ့စြာျဖင့္ သာသနာကို ျပဳႏုိင္ပါေစဘုရား။ ရွိေသစြာရွိခိုးလ်က္
စိုင္းစိုင္း
Post a Comment