သုလဘသုတ္ - (ရလြယ္သည္)
ဤေဒသနာကို ဘုန္းေတာ္ႀကီးေသာ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ေဟာေတာ္မူ၏၊ ပူေဇာ္အထူးကို ခံေတာ္မူထိုက္ေသာ ျမတ္စြာဘုရား ေဟာေတာ္မူ၏ဟု အကြၽႏု္ပ္ ၾကားနာခဲ့ရပါသည္-
ရဟန္းတို႔ ကိစၥလည္းနည္းကုန္ ရလည္းရလြယ္ကုန္ အျပစ္လည္းကင္းကုန္ေသာ ထိုအရာဝတၴဳတို႔သည္ ဤေလးမ်ဳိးတို႔ တည္း၊ အဘယ္ေလးမ်ဳိးတို႔နည္း-
ရဟန္းတို႔
သကၤန္းတို႔တြင္ ပံ့သကူ သကၤန္းသည္ ကိစၥလည္း နည္း၏၊ ရလည္းရလြယ္၏၊ ထိုပံ့သကူသကၤန္းသည္ အျပစ္လည္း မရွိ၊
ရဟန္းတို႔
ေဘာဇဥ္တို႔တြင္ သလံုးျမင္းေခါင္းျဖင့္ ရင္းႏွီး၍ ရအပ္ေသာ ဆြမ္းသည္ ကိစၥလည္း နည္း၏၊ ရလည္းရလြယ္၏၊ ထိုဆြမ္းသည္ အျပစ္လည္း မရွိ၊
ရဟန္းတို႔
ေက်ာင္းတို႔တြင္ သစ္ပင္ရင္းဟူေသာ ေက်ာင္းသည္ ကိစၥလည္း နည္း၏၊ ရလည္းရလြယ္၏၊ ထိုေက်ာင္းသည္ အျပစ္လည္း မရွိ၊
ရဟန္းတို႔
ေဆးတို႔တြင္ ႏြားက်င္ငယ္ျဖင့္ ထံုအပ္ေသာ ေဆးသည္ ကိစၥလည္း နည္း၏၊ ရလည္းရလြယ္၏၊ ထိုေဆးသည္ အျပစ္လည္းမရွိ၊
ရဟန္းတို႔ ကိစၥလည္းနည္း ရလည္းရလြယ္ အျပစ္လည္း မရွိကုန္ေသာ ထို အရာဝတၴဳတို႔သည္ ဤေလးမ်ဳိးတို႔တည္း၊
ရဟန္းတို႔ ရဟန္းသည္ ကိစၥနည္းသျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ ရလြယ္သျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ အျပစ္မရွိသျဖင့္ လည္းေကာင္း အၾကင္ ေရာင့္ရဲ၏၊ ထိုရဟန္း၏ ဤေရာင့္ရဲျခင္းကို သီလ သံဝရစသည္တို႔တြင္ တစ္ပါး အပါအဝင္ျဖစ္၍ အရိယမဂ္၏ အေၾကာင္း အဂၤါဟု ငါဆို၏၊ ဤအနက္သေဘာကို ျမတ္စြာဘုရား ေဟာေတာ္မူ၏၊
ထိုသုတ္၌ ဤအနက္သေဘာကို-
''အျပစ္မရွိသျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ ကိစၥနည္းသျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ ရလြယ္သျဖင့္ လည္းေကာင္း ေရာင့္ရဲေသာ ရဟန္းအား ေက်ာင္း သကၤန္း အေဖ်ာ္ေဘာဇဥ္ကို အေၾကာင္းျပဳ၍ စိတ္ပင္ပန္းမႈ မျဖစ္၊ အရပ္မ်က္ႏွာကို မညႇဥ္းဆဲ။ အရိယမဂ္ အားေလ်ာ္ကုန္ေသာ အၾကင္တရားတို႔ကို ျမတ္စြာဘုရား ေဟာၾကားေတာ္ မူအပ္ကုန္၏၊ ထိုတရားတို႔ကို မေမ့မေလ်ာ့ က်င့္ေသာ ေရာင့္ရဲလြယ္ေသာ ထိုရဟန္းသည္ သိမ္းက်ဳံးယူႏိုင္၏'' ဟု ဤဂါထာျဖင့္ ဆိုအပ္၏။ ဤအနက္ သေဘာကိုလည္း ျမတ္စြာဘုရား ေဟာအပ္၏ဟု အကြၽႏု္ပ္ ၾကားနာခဲ့ရပါသည္။
၂ - သုလဘသုတ္၊ စတုကၠနိပါတ္၊ ဣတိဝုတ္ပါဠိေတာ္။ 111
ဤေဒသနာကို ဘုန္းေတာ္ႀကီးေသာ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ေဟာေတာ္မူ၏၊ ပူေဇာ္အထူးကို ခံေတာ္မူထိုက္ေသာ ျမတ္စြာဘုရား ေဟာေတာ္မူ၏ဟု အကြၽႏု္ပ္ ၾကားနာခဲ့ရပါသည္-
ရဟန္းတို႔ ကိစၥလည္းနည္းကုန္ ရလည္းရလြယ္ကုန္ အျပစ္လည္းကင္းကုန္ေသာ ထိုအရာဝတၴဳတို႔သည္ ဤေလးမ်ဳိးတို႔ တည္း၊ အဘယ္ေလးမ်ဳိးတို႔နည္း-
ရဟန္းတို႔
သကၤန္းတို႔တြင္ ပံ့သကူ သကၤန္းသည္ ကိစၥလည္း နည္း၏၊ ရလည္းရလြယ္၏၊ ထိုပံ့သကူသကၤန္းသည္ အျပစ္လည္း မရွိ၊
ရဟန္းတို႔
ေဘာဇဥ္တို႔တြင္ သလံုးျမင္းေခါင္းျဖင့္ ရင္းႏွီး၍ ရအပ္ေသာ ဆြမ္းသည္ ကိစၥလည္း နည္း၏၊ ရလည္းရလြယ္၏၊ ထိုဆြမ္းသည္ အျပစ္လည္း မရွိ၊
ရဟန္းတို႔
ေက်ာင္းတို႔တြင္ သစ္ပင္ရင္းဟူေသာ ေက်ာင္းသည္ ကိစၥလည္း နည္း၏၊ ရလည္းရလြယ္၏၊ ထိုေက်ာင္းသည္ အျပစ္လည္း မရွိ၊
ရဟန္းတို႔
ေဆးတို႔တြင္ ႏြားက်င္ငယ္ျဖင့္ ထံုအပ္ေသာ ေဆးသည္ ကိစၥလည္း နည္း၏၊ ရလည္းရလြယ္၏၊ ထိုေဆးသည္ အျပစ္လည္းမရွိ၊
ရဟန္းတို႔ ကိစၥလည္းနည္း ရလည္းရလြယ္ အျပစ္လည္း မရွိကုန္ေသာ ထို အရာဝတၴဳတို႔သည္ ဤေလးမ်ဳိးတို႔တည္း၊
ရဟန္းတို႔ ရဟန္းသည္ ကိစၥနည္းသျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ ရလြယ္သျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ အျပစ္မရွိသျဖင့္ လည္းေကာင္း အၾကင္ ေရာင့္ရဲ၏၊ ထိုရဟန္း၏ ဤေရာင့္ရဲျခင္းကို သီလ သံဝရစသည္တို႔တြင္ တစ္ပါး အပါအဝင္ျဖစ္၍ အရိယမဂ္၏ အေၾကာင္း အဂၤါဟု ငါဆို၏၊ ဤအနက္သေဘာကို ျမတ္စြာဘုရား ေဟာေတာ္မူ၏၊
ထိုသုတ္၌ ဤအနက္သေဘာကို-
''အျပစ္မရွိသျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ ကိစၥနည္းသျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ ရလြယ္သျဖင့္ လည္းေကာင္း ေရာင့္ရဲေသာ ရဟန္းအား ေက်ာင္း သကၤန္း အေဖ်ာ္ေဘာဇဥ္ကို အေၾကာင္းျပဳ၍ စိတ္ပင္ပန္းမႈ မျဖစ္၊ အရပ္မ်က္ႏွာကို မညႇဥ္းဆဲ။ အရိယမဂ္ အားေလ်ာ္ကုန္ေသာ အၾကင္တရားတို႔ကို ျမတ္စြာဘုရား ေဟာၾကားေတာ္ မူအပ္ကုန္၏၊ ထိုတရားတို႔ကို မေမ့မေလ်ာ့ က်င့္ေသာ ေရာင့္ရဲလြယ္ေသာ ထိုရဟန္းသည္ သိမ္းက်ဳံးယူႏိုင္၏'' ဟု ဤဂါထာျဖင့္ ဆိုအပ္၏။ ဤအနက္ သေဘာကိုလည္း ျမတ္စြာဘုရား ေဟာအပ္၏ဟု အကြၽႏု္ပ္ ၾကားနာခဲ့ရပါသည္။
၂ - သုလဘသုတ္၊ စတုကၠနိပါတ္၊ ဣတိဝုတ္ပါဠိေတာ္။ 111
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။
No comments:
Post a Comment