ဘယသုတ္
''ဆင္းရဲ'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္ ကာမဂုဏ္တို႔၏ အမည္တည္း။
''ေရာဂါ'' ဟူေသာဤအမည္သည္ ကာမဂုဏ္တို႔၏ အမည္တည္း။
''အိုင္းအမာ'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္ကာမဂုဏ္တို႔၏ အမည္တည္း။
''ေျငာင့္'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္ ကာမဂုဏ္တို႔၏ အမည္တည္း။
''ကပ္ၿငိမႈ'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္ ကာမဂုဏ္တို႔၏ အမည္တည္း။
''ၫြန္''ဟူေသာ ဤအမည္သည္ ကာမဂုဏ္တို႔၏ အမည္တည္း။
''အမိဝမ္းတုိက္ ကိန္းေအာင္းမႈ''ဟူေသာ ဤအမည္သည္ ကာမဂုဏ္တို႔၏။ ပ ။
ရဟန္းတို႔ အဘယ္ေၾကာင့္လွ်င္...
''ေဘး'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္ ကာမဂုဏ္တို႔၏ အမည္ျဖစ္သနည္း၊ ရဟန္းတို႔ အၾကင့္ေၾကာင့္ ကာမ ရာဂျဖင့္ တပ္မက္၍ ဆႏၵ ရာဂ ေႏွာင္ဖြဲ႕အပ္ေသာ ဤသတၱဝါသည္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ ျဖစ္ေသာ ေဘးမွလည္း မလြတ္၊ တမလြန္ ဘဝ၌ ျဖစ္ေသာ ေဘးမွလည္း မလြတ္၊ ထို႔ေၾကာင့္ ေဘးဟူေသာ ဤအမည္သည္ ကာမဂုဏ္တို႔၏ အမည္ျဖစ္၏။
''ဆင္းရဲ'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္။ ပ ။
''ေရာဂါ'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္။ ပ ။
''အိုင္းအမာ'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္။ ပ ။
''ေျငာင့္'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္။ ပ ။
''ကပ္ၿငိမႈ'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္။ ပ ။
''ၫြန္'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္။ ပ ။
''အမိဝမ္းတုိက္ ကိန္းေအာင္းမႈ'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္။ ပ ။
ရဟန္းတို႔ အၾကင့္ေၾကာင့္ ကာမရာဂျဖင့္ တပ္မက္၍ ဆႏၵ ရာဂ ေႏွာင္ဖြဲ႕အပ္ေသာ ဤသတၱဝါ သည္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ ျဖစ္ေသာ အမိဝမ္းတုိက္ ကိန္းေအာင္းမႈမွလည္း မလြတ္၊ တမလြန္ ဘဝ၌ ျဖစ္ေသာ အမိဝမ္းတုိက္ ကိန္းေအာင္းမႈမွလည္း မလြတ္၊ ထို႔ေၾကာင့္ အမိဝမ္းတုိက္ ကိန္းေအာင္းမႈ ဟူေသာ ဤအမည္သည္ ကာမဂုဏ္တို႔၏ အမည္ျဖစ္၏။ ကာမဂုဏ္တို႔ကိုပင္ ပစၥဳပၸန္တမလြန္ ႏွစ္ပါးစံု ျဖစ္ေသာ ေဘး - ဆင္းရဲ - ေရာဂါ – အနာ - ဆူးေျငာင့္ - ၿငိကပ္မႈ - ၫြန္ - အမိဝမ္းတုိက္ ကိန္းေအာင္းမႈတို႔ ဟု ဆိုအပ္ကုန္၏၊ ယင္းကာမဂုဏ္၌ ၿငိကပ္ေသာ ပုထုဇဥ္သည္ သာယာအပ္ေသာ သေဘာရွိေသာ ကာမဂုဏ္ ခ်မ္းသာျဖင့္ သက္ဝင္သည္ ျဖစ္၍ တစ္ဖန္ အမိဝမ္းတုိက္၌ ကိန္းေအာင္းျခင္းငွါ ေရာက္ရ၏။
အၾကင္အခါ၌ကား ကိေလသာတို႔ကို ပူပန္ေစတတ္ေသာ လုံ႔လရွိေသာ ရဟန္းသည္ ေကာင္းစြာ အျပားအားျဖင့္ သိတတ္ေသာ ပညာကို မကင္းလြတ္ေစ၊ ထုိအခါ၌ ထုိသို႔ သေဘာရွိေသာ ထုိရဟန္းသည္ ကူးႏိုင္ခဲေသာ ဤသံသရာ ခရီးခဲကို လြန္ေျမာက္၍ ပဋိသေႏၶေနျခင္း အိုျခင္းႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ တုန္လႈပ္ေသာ သတၱဝါအေပါင္းကို ဉာဏ္ျဖင့္ ႐ႈျမင္ႏိုင္၏ ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ 56
၆ - ဘယသုတ္၊ ေဂါတမီဝဂ္၊ အ႒ကနိပါတ္၊ အဂၤုတၱိဳရ္ပါဠိေတာ္။
ရဟန္းတို႔...
''ေဘး'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္ ကာမဂုဏ္တို႔၏ အမည္တည္း။ ''ဆင္းရဲ'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္ ကာမဂုဏ္တို႔၏ အမည္တည္း။
''ေရာဂါ'' ဟူေသာဤအမည္သည္ ကာမဂုဏ္တို႔၏ အမည္တည္း။
''အိုင္းအမာ'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္ကာမဂုဏ္တို႔၏ အမည္တည္း။
''ေျငာင့္'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္ ကာမဂုဏ္တို႔၏ အမည္တည္း။
''ကပ္ၿငိမႈ'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္ ကာမဂုဏ္တို႔၏ အမည္တည္း။
''ၫြန္''ဟူေသာ ဤအမည္သည္ ကာမဂုဏ္တို႔၏ အမည္တည္း။
''အမိဝမ္းတုိက္ ကိန္းေအာင္းမႈ''ဟူေသာ ဤအမည္သည္ ကာမဂုဏ္တို႔၏။ ပ ။
ရဟန္းတို႔ အဘယ္ေၾကာင့္လွ်င္...
''ေဘး'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္ ကာမဂုဏ္တို႔၏ အမည္ျဖစ္သနည္း၊ ရဟန္းတို႔ အၾကင့္ေၾကာင့္ ကာမ ရာဂျဖင့္ တပ္မက္၍ ဆႏၵ ရာဂ ေႏွာင္ဖြဲ႕အပ္ေသာ ဤသတၱဝါသည္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ ျဖစ္ေသာ ေဘးမွလည္း မလြတ္၊ တမလြန္ ဘဝ၌ ျဖစ္ေသာ ေဘးမွလည္း မလြတ္၊ ထို႔ေၾကာင့္ ေဘးဟူေသာ ဤအမည္သည္ ကာမဂုဏ္တို႔၏ အမည္ျဖစ္၏။
''ဆင္းရဲ'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္။ ပ ။
''ေရာဂါ'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္။ ပ ။
''အိုင္းအမာ'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္။ ပ ။
''ေျငာင့္'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္။ ပ ။
''ကပ္ၿငိမႈ'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္။ ပ ။
''ၫြန္'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္။ ပ ။
''အမိဝမ္းတုိက္ ကိန္းေအာင္းမႈ'' ဟူေသာ ဤအမည္သည္။ ပ ။
ရဟန္းတို႔ အၾကင့္ေၾကာင့္ ကာမရာဂျဖင့္ တပ္မက္၍ ဆႏၵ ရာဂ ေႏွာင္ဖြဲ႕အပ္ေသာ ဤသတၱဝါ သည္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ ျဖစ္ေသာ အမိဝမ္းတုိက္ ကိန္းေအာင္းမႈမွလည္း မလြတ္၊ တမလြန္ ဘဝ၌ ျဖစ္ေသာ အမိဝမ္းတုိက္ ကိန္းေအာင္းမႈမွလည္း မလြတ္၊ ထို႔ေၾကာင့္ အမိဝမ္းတုိက္ ကိန္းေအာင္းမႈ ဟူေသာ ဤအမည္သည္ ကာမဂုဏ္တို႔၏ အမည္ျဖစ္၏။ ကာမဂုဏ္တို႔ကိုပင္ ပစၥဳပၸန္တမလြန္ ႏွစ္ပါးစံု ျဖစ္ေသာ ေဘး - ဆင္းရဲ - ေရာဂါ – အနာ - ဆူးေျငာင့္ - ၿငိကပ္မႈ - ၫြန္ - အမိဝမ္းတုိက္ ကိန္းေအာင္းမႈတို႔ ဟု ဆိုအပ္ကုန္၏၊ ယင္းကာမဂုဏ္၌ ၿငိကပ္ေသာ ပုထုဇဥ္သည္ သာယာအပ္ေသာ သေဘာရွိေသာ ကာမဂုဏ္ ခ်မ္းသာျဖင့္ သက္ဝင္သည္ ျဖစ္၍ တစ္ဖန္ အမိဝမ္းတုိက္၌ ကိန္းေအာင္းျခင္းငွါ ေရာက္ရ၏။
အၾကင္အခါ၌ကား ကိေလသာတို႔ကို ပူပန္ေစတတ္ေသာ လုံ႔လရွိေသာ ရဟန္းသည္ ေကာင္းစြာ အျပားအားျဖင့္ သိတတ္ေသာ ပညာကို မကင္းလြတ္ေစ၊ ထုိအခါ၌ ထုိသို႔ သေဘာရွိေသာ ထုိရဟန္းသည္ ကူးႏိုင္ခဲေသာ ဤသံသရာ ခရီးခဲကို လြန္ေျမာက္၍ ပဋိသေႏၶေနျခင္း အိုျခင္းႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ တုန္လႈပ္ေသာ သတၱဝါအေပါင္းကို ဉာဏ္ျဖင့္ ႐ႈျမင္ႏိုင္၏ ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ 56
၆ - ဘယသုတ္၊ ေဂါတမီဝဂ္၊ အ႒ကနိပါတ္၊ အဂၤုတၱိဳရ္ပါဠိေတာ္။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။
No comments:
Post a Comment