ေနာင္တခ်ိန္ လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ၾကပါေစရန္ တရားပံုမ်ား၏ comment တြင္ တရားစာမ်ားပါ ထဲ့ေပးထားပါသည္။






သူေတာ္ေကာင္းတရားမ်ား လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ရန္ ဤအ၀ိုင္းေလးမ်ား အတြင္းမွာ တရားစာမ်ား တရားပံုမ်ားကို သြပ္သြင္းထားပါတယ္ သင္တို႔ စိတ္တိုင္းၾက ကူးယူျဖတ္ေတာက္ လြတ္လပ္စြာ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။


Friday, March 26, 2010

လိုခ်င္မႈ 'ဆႏၵ' သည္ ဆင္းရဲ၏ အရင္းခံေပတည္း...


ဘျဒကသုတ္

လိုခ်င္မႈဆႏၵသည္ ဆင္းရဲ၏ အရင္းခံေပတည္း...


အခါတစ္ပါး၌ ျမတ္စြာဘုရားသည္ မလႅတိုင္း ဥ႐ုေဝလကပၸမည္ေသာ မလႅမင္းတို႔၏ နိဂံုး၌ သီတင္းသံုး ေနေတာ္မူ၏၊ ထိုအခါ ဘျဒကရြာသူႀကီးသည္ ျမတ္စြာဘုရားထံသို႔ ခ်ဥ္းကပ္ၿပီးလွ်င္ ရွိခိုး၍ တစ္ခုေသာ ေနရာ၌ ထိုင္ေနလ်က္ ''အသွ်င္ဘုရား ေတာင္းပန္ပါ၏၊ ျမတ္စြာဘုရားသည္ အကြၽႏု္ပ္အား ဆင္းရဲျဖစ္ျခင္း ခ်ဳပ္ျခင္းကို ေဟာေတာ္မူပါ'' ဟု ေလွ်ာက္၏။

ရြာသူႀကီး ''လြန္ၿပီးကာလ၌ ဤသို႔ ျဖစ္ဖူးၿပီ'' ဟု ငါသည္ သင့္အား အတိတ္ကာလကို အေၾကာင္းျပဳ၍ ဆင္းရဲျဖစ္ျခင္း ခ်ဳပ္ျခင္းကို ေဟာခဲ့မူ ထိုအတိတ္ ကာလကို အေၾကာင္းျပဳ၍ သင့္အား ယံုမွား ျဖစ္ရာ၏၊ ေတြးေတာမႈ ျဖစ္ရာ၏။ ရြာသူႀကီး ''အနာဂတ္ကာလ၌ ဤသို႔ ျဖစ္လိမ့္မည္'' ဟု ငါသည္ သင့္အား အနာဂတ္ကာလကို အေၾကာင္းျပဳ၍ ဆင္းရဲျဖစ္ျခင္း ခ်ဳပ္ျခင္းကို ေဟာခဲ့မူ ထိုအနာဂတ္ကာလ၌လည္း သင့္အား ယံုမွား ျဖစ္ရာ၏၊ ေတြးေတာမႈ ျဖစ္ရာ၏။ ရြာသူႀကီး စင္စစ္ ငါသည္ ဤေနရာ၌ ထိုင္လ်က္ပင္လွ်င္ ဤေနရာ၌ ထိုင္လ်က္ရွိေသာ သင့္အား ဆင္းရဲျဖစ္ျခင္း ခ်ဳပ္ျခင္း ကို ေဟာေပအံ့၊ ထိုတရားကို နာေလာ့၊ ေကာင္းစြာ ႏွလံုးသြင္းေလာ့၊ ေဟာျပေပအံ့ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။

အသွ်င္ဘုရား ေကာင္းပါၿပီဟု
ဘျဒကရြာသူႀကီးသည္ ျမတ္စြာဘုရား၏ စကားကို ဝန္ခံ၏။
ျမတ္စြာဘုရားသည္ ဤစကားကို မိန္႔ေတာ္မူ၏-

ရြာသူႀကီး ထိုအရာကို အဘယ္သို႔ မွတ္ထင္သနည္း။ သတ္ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ေႏွာင္ဖြဲ႕ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ဆံုး႐ံွဳးျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ကဲ့ရဲ႕ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း ပူေဆြးမႈ ငိုေၾကြးမႈ ကိုယ္ဆင္းရဲမႈ စိတ္ဆင္းရဲမႈ ျပင္းစြာပင္ပန္းမႈမ်ား ျဖစ္ႏိုင္ကုန္ရာေသာ သင္ႏွင့္ စပ္သူတို႔သည္ ဥ႐ုေဝလကပၸ၌ ရွိကုန္ သေလာ။ အသွ်င္ဘုရား သတ္ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ေႏွာင္ဖြဲ႕ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ဆံုး႐ံွဳးျခင္း ေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ကဲ့ရဲ႕ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း ပူေဆြးမႈ ငိုေၾကြးမႈ ကိုယ္ဆင္းရဲမႈ စိတ္ဆင္းရဲမႈ ျပင္းစြာ ပင္ပန္းမႈမ်ား ျဖစ္ႏိုင္ကုန္ရာေသာ အကြၽႏု္ပ္ႏွင့္ စပ္သူတို႔သည္ ဥ႐ုေဝလကပၸ၌ ရွိပါကုန္၏။ ရြာသူႀကီး သတ္ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ေႏွာင္ဖြဲ႕ျခင္း ေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ဆံုး႐ံွဳးျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ကဲ့ရဲ႕ျခင္း ေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း ပူေဆြးမႈ ငိုေၾကြးမႈ ကိုယ္ဆင္းရဲမႈ စိတ္ဆင္းရဲမႈ ျပင္းစြာပင္ပန္းမႈမ်ား မျဖစ္ႏိုင္ကုန္ရာေသာ သင္ႏွင့္မစပ္သူ လူတို႔သည္ ဥ႐ုေဝလကပၸ၌ ရွိကုန္သေလာ။

အသွ်င္ဘုရား သတ္ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ေႏွာင္ဖြဲ႕ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ဆံုး႐ံွဳးျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ကဲ့ရဲ႕ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း ပူေဆြးမႈ ငိုေၾကြးမႈ ကိုယ္ဆင္းရဲမႈ စိတ္ဆင္းရဲမႈ ျပင္းစြာပင္ပန္းမႈမ်ား မျဖစ္ႏိုင္ကုန္ရာေသာ အကြၽႏု္ပ္ႏွင့္ မစပ္သူ လူတို႔ သည္လည္း ဥ႐ုေဝလကပၸ၌ ရွိပါကုန္၏။

ရြာသူႀကီး အခ်ဳိ႕ေသာ ဥ႐ုေဝလကပၸ၌ ေနသူလူတို႔ကို သတ္ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ေႏွာင္ဖြဲ႕ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ဆံုး႐ံွဳးျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ကဲ့ရဲ႕ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း ပူေဆြးမႈ ငိုေၾကြးမႈ ကိုယ္ဆင္းရဲမႈ စိတ္ဆင္းရဲမႈ ျပင္းစြာပင္ပန္းမႈမ်ား ျဖစ္ႏိုင္ကုန္ရာေသာ အေၾကာင္း အေထာက္အပံ့ကား အဘယ္နည္း။ အသွ်င္ဘုရား သတ္ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ေႏွာင္ဖြဲ႕ျခင္း ေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ဆံုး႐ံွဳးျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ကဲ့ရဲ႕ျခင္း ေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း ပူေဆြးမႈ ငိုေၾကြးမႈ ကိုယ္ဆင္းရဲမႈ စိတ္ဆင္းရဲမႈ ျပင္းစြာပင္ပန္းမႈမ်ား ျဖစ္ႏိုင္ကုန္ရာေသာ ဥ႐ုေဝလကပၸ၌ ေနၾကသူ အခ်ဳိ႕လူတို႔၌ အကြၽႏု္ပ္အား လိုခ်င္တပ္မက္မႈ 'ဆႏၵရာဂ' ရွိပါ၏။ သတ္ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ေႏွာင္ဖြဲ႕ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ဆံုး႐ံွဳးျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ကဲ့ရဲ႕ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း ပူေဆြးမႈ ငိုေၾကြးမႈ ကိုယ္ဆင္းရဲမႈ စိတ္ဆင္းရဲမႈ ျပင္းစြာပင္ပန္းမႈမ်ား မျဖစ္ႏိုင္ ကုန္ရာေသာ ဥ႐ုေဝလကပၸ၌ ေနၾကသူ အခ်ဳိ႕လူတို႔၌ အကြၽႏု္ပ္အား လိုခ်င္တပ္မက္မႈ 'ဆႏၵရာဂ' မရွိပါ။

ရြာသူႀကီး သင္သည္ ျမင္အပ္ေသာ သိအပ္ေသာ ကာလ မျခားဘဲ ေရာက္လာေသာ ဉာဏ္ျဖင့္ သက္ဝင္ႏိုင္ေသာ ဤသေဘာျဖင့္ အတိတ္အနာဂတ္၌ နည္းကို ေဆာင္ေလေလာ့၊ အတိတ္ကာလ၌ ျဖစ္ခဲ့သည့္ ဆင္းရဲ ဟူသမွ် အလံုးစံုသည္ လိုခ်င္မႈ 'ဆႏၵ' လွ်င္ အရင္းခံရွိ၏၊ လိုခ်င္မႈ 'ဆႏၵ' လွ်င္ အေၾကာင္းခံရွိ၏။ မွန္၏၊ လိုခ်င္မႈ 'ဆႏၵ' သည္ ဆင္းရဲ၏ အရင္းခံတည္း၊ အနာဂတ္ကာလ၌ ျဖစ္မည့္ ဆင္းရဲဟူသမွ် အလံုးစံုသည္ လိုခ်င္မႈ 'ဆႏၵ' လွ်င္ အရင္းခံရွိ၏၊ လိုခ်င္မႈ 'ဆႏၵ' လွ်င္ အေၾကာင္းခံရွိ၏။
မွန္၏၊ လိုခ်င္မႈ 'ဆႏၵ' သည္ ဆင္းရဲ၏ အရင္းခံတည္း။

အသွ်င္ဘုရား တရားေတာ္သည္ အံ့ဖြယ္ ရွိပါေပစြ၊ အသွ်င္ဘုရား တရားေတာ္သည္ မျဖစ္ဖူးျမဲ ျဖစ္ပါေပစြ၊ ''ဆင္းရဲဟူသမွ် အားလံုးသည္လိုခ်င္မႈ 'ဆႏၵ'လွ်င္ အရင္းခံရွိ၏၊ လိုခ်င္မႈ 'ဆႏၵ' လွ်င္ အေၾကာင္းခံရွိ၏''။ မွန္၏၊ လိုခ်င္မႈ 'ဆႏၵ' သည္ ဆင္းရဲ၏ အရင္းခံတည္းဟူေသာ ဤစကားကို ျမတ္စြာ ဘုရားသည္ အလြန္ေကာင္းစြာ ဆိုေတာ္မူပါ၏။

အသွ်င္ဘုရား အကြၽႏု္ပ္အား ၿမိဳ႕ျပင္ပအိမ္၌ ေနေသာ စိရဝါသိမည္ေသာ သူငယ္ရွိပါ၏၊ အသွ်င္ဘုရား အကြၽႏု္ပ္သည္ နံနက္ ေစာေစာ ထ၍ ေယာက်္ား တစ္ေယာက္ကို ''အခ်င္း သြားေလာ့၊ စိရဝါသိသူငယ္ကို သိေအာင္ ျပဳေလေလာ့'' ဟု လႊတ္လိုက္ပါ၏၊ အသွ်င္ဘုရား ထိုေယာက်္ား မလာသမွ် ကာလပတ္လံုး အကြၽႏု္ပ္မွာ ''စိရဝါသိသူငယ္အား တစ္ခုခု ထိခိုက္မႈ မျဖစ္ပါေစလင့္'' ဟု စိတ္ေဖာက္ျပန္မႈ ျဖစ္သည္ သာလွ်င္တည္း။

ရြာသူႀကီး ထိုအရာကို အဘယ္သို႔ မွတ္ထင္သနည္း။ စိရဝါသိသူငယ္ကို သတ္ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ေႏွာင္ဖြဲ႕ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ဆံုး႐ံွဳးျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ကဲ့ရဲ႕ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း သင့္အား ပူေဆြးမႈ ငိုေၾကြးမႈ ကိုယ္ဆင္းရဲမႈ စိတ္ဆင္းရဲမႈ ျပင္းစြာပင္ပန္းမႈတို႔ ျဖစ္ကုန္ရာသေလာ။ အသွ်င္ဘုရား စိရဝါသိ သူငယ္ကို သတ္ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ေႏွာင္ဖြဲ႕ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ဆံုး႐ံွဳးျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ကဲ့ရဲ႕ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း အကြၽႏု္ပ္အား အသက္ေသာ္လည္း ေသေလာက္ရာ၏၊ ပူေဆြးမႈ ငိုေၾကြးမႈ ကိုယ္ဆင္းရဲမႈ စိတ္ဆင္းရဲမႈ ျပင္းစြာပင္ပန္းမႈတို႔ကား အဘယ္မွာ မျဖစ္ကုန္ဘဲ ရွိပါအံ့နည္း။

ရြာသူႀကီး ဤအေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း ''ဆင္းရဲဟူသမွ် အလံုးစံုသည္ လိုခ်င္မႈ 'ဆႏၵ' လွ်င္ အရင္းခံရွိ၏၊ လိုခ်င္မႈ 'ဆႏၵ' လွ်င္ အေၾကာင္းခံရွိ၏။ မွန္၏၊ လိုခ်င္မႈ 'ဆႏၵ' သည္ ဆင္းရဲ၏ အရင္းခံတည္း'' ဟု ဤအေၾကာင္းကို သိရမည္။ ရြာသူႀကီး ထိုအရာကို အဘယ္သို႔ မွတ္ထင္သနည္း။ စိရဝါသိ မိခင္ကို သင္မျမင္ရ မၾကားရေသာအခါ သူ႕အေပၚမွာ သင္၏ ႏွစ္သက္မႈ 'ဆႏၵ' သည္ လည္းေကာင္း၊ တပ္မက္မႈ 'ရာဂ' သည္ လည္းေကာင္း၊ ခ်စ္ခင္မႈ 'ေပမ' သည္ လည္းေကာင္း ျဖစ္သေလာ။

အသွ်င္ဘုရား မျဖစ္ပါ။

ရြာသူႀကီး သင့္အား ျမင္မႈကို လည္းေကာင္း၊ ၾကားမႈကို လည္းေကာင္း စြဲ၍ စိရဝါသိ၏ မိခင္အေပၚမွာ ဤသို႔ ႏွစ္သက္မႈ 'ဆႏၵ' သည္ လည္းေကာင္း၊ တပ္မက္မႈ 'ရာဂ' သည္ လည္းေကာင္း၊ ခ်စ္ခင္မႈ 'ေပမ'သည္ လည္းေကာင္း ျဖစ္သေလာ။

အသွ်င္ဘုရား ျဖစ္သည္ မွန္ပါ၏။

ရြာသူႀကီး ထိုအရာကို အဘယ္သို႔ မွတ္ထင္သနည္း။ စိရဝါသိ၏ မိခင္ကို သတ္ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ေႏွာင္ဖြဲ႕ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ဆံုး႐ံွဳးျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ကဲ့ရဲ႕ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း ပူေဆြးမႈ ငိုေၾကြးမႈ ကိုယ္ဆင္းရဲမႈ စိတ္ဆင္းရဲမႈ ျပင္းစြာပင္ပန္းမႈတို႔ ျဖစ္ကုန္ရာသေလာ။

အသွ်င္ဘုရား စိရဝါသိ မိခင္ကို သတ္ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ေႏွာင္ဖြဲ႕ျခင္း ေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ဆံုး႐ံွဳးျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ကဲ့ရဲ႕ျခင္းေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း အကြၽႏု္ပ္အား အသက္ေသာ္လည္း ေသေလာက္ရာ၏၊ ပူေဆြးမႈ ငိုေၾကြးမႈ ကိုယ္ဆင္းရဲမႈ စိတ္ဆင္းရဲမႈ ျပင္းစြာပင္ပန္းမႈတို႔ကား အဘယ္မွာ မျဖစ္ကုန္ဘဲ ရွိပါအံ့နည္း။

ရြာသူႀကီး ဤအေၾကာင္း ေၾကာင့္လည္း ''ဆင္းရဲ ဟူသမွ် အလံုးစံုသည္ လိုခ်င္မႈ 'ဆႏၵ' လွ်င္ အရင္းခံရွိ၏၊ လိုခ်င္မႈ 'ဆႏၵ' လွ်င္ အေၾကာင္းခံရွိ၏။ မွန္၏၊ လိုခ်င္မႈ 'ဆႏၵ' သည္ ဆင္းရဲ၏ အရင္းခံတည္း'' ဟု ဤအေၾကာင္းကို သိအပ္၏ ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ 363

၁၁ - ဘျဒကသုတ္၊ ဂါမဏိသံယုတ္၊ သဠာယတန၀ဂၢသံယုတ္ပါဠိေတာ္။



ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။

No comments: