ေနာင္တခ်ိန္ လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ၾကပါေစရန္ တရားပံုမ်ား၏ comment တြင္ တရားစာမ်ားပါ ထဲ့ေပးထားပါသည္။






သူေတာ္ေကာင္းတရားမ်ား လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ရန္ ဤအ၀ိုင္းေလးမ်ား အတြင္းမွာ တရားစာမ်ား တရားပံုမ်ားကို သြပ္သြင္းထားပါတယ္ သင္တို႔ စိတ္တိုင္းၾက ကူးယူျဖတ္ေတာက္ လြတ္လပ္စြာ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။


Monday, September 14, 2009

ျငင္းခံုျခင္း၏ အေၾကာင္းရင္းကို မွတ္သားပါ...

ဝိဝါဒမူလသုတ္ - (ဝိဝါဒ= ျငင္းခံုျခင္း၊ ဆန္က်င္ေသာစကား။ မူလ= အေၾကာင္းရင္း၊ အျမစ္၊ အရင္း၊ ေဆးျမစ္)

ရဟန္းတုိ႔ ျငင္းခံုျခင္း၏ အေၾကာင္းရင္းတုိ႔သည္ ဤေျခာက္ပါးတုိ႔တည္း။

ရဟန္းတုိ႔ ဤသာသနာေတာ္၌ ရဟန္းသည္

၁... အမ်က္ ထြက္တတ္၏၊
၂... ရန္ျငိဳး ဖဲြ႕တတ္၏၊
အမ်က္ထြက္တတ္ ရန္ၿငိဳးဖဲြ႕တတ္ေသာ ရဟန္းသည္...
၃... ျမတ္စြာဘုရား၌လည္း ႐ုိေသမႈ တုပ္ဝပ္မႈ မရွိသည္ ျဖစ္၍ ေန၏၊
၄... တရားေတာ္၌လည္း ႐ုိေသမႈ တုပ္ဝပ္မႈ မရွိသည္ ျဖစ္၍ ေန၏၊
၅... သံဃာေတာ္၌လည္း ႐ုိေသမႈ တုပ္ဝပ္မႈ မရွိသည္ ျဖစ္၍ ေန၏၊
၆... အက်င့္သိကၡာ၌လည္း ျဖည့္က်င့္ေလ့ မရွိ။

ရဟန္းတုိ႔ ျမတ္စြာဘုရား၌ ႐ုိေသမႈ တုပ္ဝပ္မႈမရွိ တရားေတာ္၌ ႐ုိေသမႈ တုပ္ဝပ္မႈ မရွိ သံဃာေတာ္၌ ႐ုိေသမႈ တုပ္ဝပ္မႈ မရွိသည္ ျဖစ္၍ ေနေသာ အက်င့္သိကၡာ၌ ျဖည့္က်င့္ေလ့ မရွိေသာ ရဟန္းသည္ သံဃာ၌ ျငင္းခုံျခင္းကို ျဖစ္ေစ၏၊ ယင္းျငင္းခံုျခင္းသည္ လူအမ်ား အစီးအပြါးမဲ့ရန္ လူအမ်ား ခ်မ္းသာမဲ့ရန္ ျဖစ္၏၊ နတ္လူတုိ႔ အက်ဳိးစီးပြါးမဲ့ရန္ ဆင္းရဲရန္ ျဖစ္၏။

ရဟန္းတုိ႔ ဤသုိ႔ သေဘာရွိေသာ ျငင္းခံုျခင္း၏ အေၾကာင္းရင္းကို သင္တုိ႔သည္ မိမိသႏၲာန္၌ျဖစ္ေစ၊ သူတစ္ပါး သႏၲာန္၌ ျဖစ္ေစ အကယ္၍ ျမင္ကုန္ျငားအံ့၊ ထုိသုိ႔ ေတြ႕ျမင္ကုန္ေသာ္ မေကာင္းေသာ ထုိျငင္းခံုျခင္း၏ အေၾကာင္းရင္းကို ပယ္ရန္ လံု႔လ ျပဳကုန္ေလာ့၊ ရဟန္းတုိ႔ သင္တုိ႔သည္ ဤသုိ႔သေဘာရွိေသာ ျငင္းခံုျခင္း၏ အေၾကာင္းရင္းကို မိမိသႏၲာန္၌ ျဖစ္ေစ၊ သူတစ္ပါး သႏၲာန္၌ ျဖစ္ေစ အကယ္၍ မေတြ႕ျမင္ ကုန္ျငားအံ့၊ ထုိသုိ႔ မေတြ႔ျမင္ကုန္ေသာ္ မေကာင္းေသာ ထုိျငင္းခံုျခင္း ၏ အေၾကာင္းရင္းကို ေနာင္အခါ၌ မျဖစ္ပြါးေစရန္ က်င့္ၾကကုန္ေလာ့။

ဤသုိ႔ က်င့္သည္ရွိေသာ္ မေကာင္းေသာ ထုိျငင္းခံုျခင္း၏ အေၾကာင္းရင္းကို ပယ္သည္ မည္၏၊ ဤသုိ႔ ပယ္သည္ရွိေသာ္ မေကာင္းေသာ ထုိျငင္းခံုျခင္း၏ အေၾကာင္းရင္းကို ေနာင္အခါ၌ မျဖစ္ပြါးေစသည္ မည္၏။

ရဟန္းတုိ႔ ေနာက္တစ္မ်ဳိးကား ရဟန္းသည္ ေက်းဇူးကို ေခ်ဖ်က္တတ္၏၊ အၿပဳိင္ ျပဳတတ္၏။ပ။ ျငဴစူတတ္၏၊ ဝန္တုိတတ္၏၊ စဥ္းလဲတတ္၏၊ လွည့္ပတ္တတ္၏၊ မေကာင္းေသာ အလိုရွိ၏၊ မွားေသာအယူရွိ၏၊ မိမိအယူကို မွားေသာအားျဖင့္ စြဲလမ္းတတ္၏၊ မိမိအယူကို ျမဲစြာ ယူတတ္၏၊ စြန္႔လႊတ္ႏိုင္ခဲ၏။

ရဟန္းတုိ႔ မိမိအယူကို မွားေသာအားျဖင့္ စြဲလမ္းတတ္သူ မိမိအယူကို ျမဲစြာ ယူတတ္သူ စြန္႔လႊတ္ႏိုင္ခဲသူ ရဟန္းသည္ ျမတ္စြာဘုရား၌လည္း ႐ိုေသ တုပ္ဝပ္မႈ မရွိ၊ တရားေတာ္၌လည္း ႐ိုေသ တုပ္ဝပ္မႈမရွိ၊ သံဃာေတာ္၌လည္း ႐ိုေသ တုပ္ဝပ္မႈ မရွိသည္ျဖစ္၍ ေန၏၊ အက်င့္သိကၡာ၌လည္း ျဖည့္က်င့္ေလ့မရွိ။

ရဟန္းတုိ႔ ျမတ္စြာဘုရား၌ ႐ိုေသမႈ တုပ္ဝပ္မႈ မရွိ တရားေတာ္၌လည္း ႐ိုေသမႈ တုပ္ဝပ္မႈမရွိ သံဃာေတာ္၌လည္း ႐ိုေသမႈ တုပ္ဝပ္မႈ မရွိသည္ျဖစ္၍ ေနေသာ အက်င့္သိကၡာ၌လည္း ျဖည့္က်င့္ေလ့ မရွိသည့္ ရဟန္းသည္ သံဃာ့ေဘာင္၌ ျငင္းခံုျခင္းကို ျဖစ္ေစ၏၊ ယင္းျငင္းခုံျခင္းသည္ လူအမ်ား အစီးအပြါးမဲ့ရန္ လူအမ်ား ခ်မ္းသာမဲ့ရန္ ျဖစ္၏၊ နတ္လူတုိ႔ အက်ဳိးစီးပြါးမဲ့ရန္ ဆင္းရဲရန္ ျဖစ္၏။

ရဟန္းတုိ႔ သင္တုိ႔သည္ ဤသုိ႔ သေဘာရွိေသာ ျငင္းခံုျခင္း၏ အေၾကာင္းရင္းကို မိမိသႏၲာန္၌ ျဖစ္ေစ၊ သူတစ္ပါး သႏၲာန္၌ ျဖစ္ေစ၊ အကယ္၍ ေတြ႕ျမင္ကုန္ျငားအံ့၊ ထုိသုိ႔ ေတြ႕ျမင္ကုန္ေသာ္ မေကာင္းေသာ ထုိျငင္းခံုျခင္း၏ အေၾကာင္းရင္းကို ပယ္ရန္ လံု႔လကို ျပဳကုန္ေလာ့။

ရဟန္းတုိ႔ သင္တုိ႔သည္ ဤသုိ႔ သေဘာရွိေသာ ျငင္းခံုျခင္း၏ အေၾကာင္းရင္းကို မိမိသႏၲာန္၌ ျဖစ္ေစ၊ သူတစ္ပါး သႏၲာန္၌ ျဖစ္ေစ၊ အကယ္၍ မေတြ႕ျမင္ ကုန္ျငားအံ့၊ ထုိသုိ႔ မေတြ႕ျမင္ကုန္ေသာ္ မေကာင္းေသာ ထုိျငင္းခံုျခင္း၏ အေၾကာင္းရင္းကို ေနာင္အခါ၌ မျဖစ္ပြါးေစရန္ က်င့္ကုန္ေလာ့၊ ဤသုိ႔ က်င့္ကုန္သည္ ရွိေသာ္ မေကာင္းေသာ ထုိျငင္းခံုျခင္း၏ အေၾကာင္းရင္းကို ပယ္သည္ မည္၏၊ ဤသုိ႔ ပယ္သည္ ရွိေသာ္ မေကာင္းေသာ ထုိျငင္းခံုျခင္း၏ အေၾကာင္းရင္းကို ေနာင္အခါ၌ မျဖစ္ပြါးေစသည္မည္၏၊

ရဟန္းတုိ႔ ျငင္းခံုျခင္း၏ အေၾကာင္းရင္းတိုို႔သည္ ဤေျခာက္မ်ဳိးတုိ႔တည္း ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ 36

၆ - ဝိဝါဒမူလသုတ္၊ ေဒဝတာဝဂ္၊ ဆကၠနိပါတ္၊ အဂၤုတၱိဳရ္ပါဠိေတာ္။

ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။

No comments: