ေနာင္တခ်ိန္ လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ၾကပါေစရန္ တရားပံုမ်ား၏ comment တြင္ တရားစာမ်ားပါ ထဲ့ေပးထားပါသည္။






သူေတာ္ေကာင္းတရားမ်ား လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ရန္ ဤအ၀ိုင္းေလးမ်ား အတြင္းမွာ တရားစာမ်ား တရားပံုမ်ားကို သြပ္သြင္းထားပါတယ္ သင္တို႔ စိတ္တိုင္းၾက ကူးယူျဖတ္ေတာက္ လြတ္လပ္စြာ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။


Wednesday, September 2, 2009

သူေတာ္ေကာင္း တရားခုနစ္ပါးတုိ႔ႏွင့္ ျပည့္စံုရ၏...




နဂေရာပမသုတ္ - (နဂရ= ၿမိဳ႕၊ ၾသပမ= ဥပမာ၊ ႏႈိင္းယွဥ္ျခင္း)

ရဟန္းတုိ႔ ဤအတူသာလွ်င္ အၾကင္အခါ၌ အရိယာျဖစ္ေသာ တပည့္သည္ သူေတာ္ေကာင္း တရားခုနစ္ပါးတုိ႔ႏွင့္ ျပည့္စံု၏၊ လြန္ျမတ္ေသာ စိတ္၌္ ျဖစ္ကုန္ေသာ ယခုဘဝ၌ ခ်မ္းသာစြာ ေနေၾကာင္း ျဖစ္ကုန္ေသာ စ်ာန္ေလးပါးတုိ႔ကုိ အလုိရွိတုိင္းရ၏၊ မၿငဳိမျငင္ရ၏၊ မပင္မပန္းရ၏။ ရဟန္းတုိ႔ ထုိအခါ၌ ဤအရိယာသာဝကကုိ မာရ္မင္းသည္ အလုိရွိတုိင္း မျပဳႏုိင္ေသာ ရဟန္း ဟူ၍ လည္းေကာင္း၊ ယုတ္မာေသာ မာရ္မင္းသည္ အလုိရွိတုိင္း မျပဳႏုိင္ေသာ ရဟန္း ဟူ၍ လည္းေကာင္း ဆိုအပ္၏။

အဘယ္ သူေတာ္ေကာင္းတရား ခုနစ္ပါးတုိ႔ႏွင့္ ျပည့္စံုသနည္းဟူမူ -

၁...
ရဟန္းတုိ႔ မင္း၏ အစြန္အဖ်ားက်ေသာ ၿမဳိ႕၌ ၿမဳိ႕တြင္း ေနသူတုိ႔ လံုျခံဳေစရန္ လည္းေကာင္း ၿမဳိ႕ပ၌ ေနေသာ ရန္သူတုိ႔ကုိ တားျမစ္ရန္ လည္းေကာင္း တု႐ုိဏ္းတုိင္သည္ နက္ေသာ တြင္းရွိသည္ ေကာင္းစြာ ေျမ၌ စုိက္ျမႇဳပ္အပ္သည္ တုန္လႈပ္ျခင္း မရွိသည္ ျဖစ္၍ ထုိမွဤမွ ယိမ္းယုိင္ျခင္း မရွိသကဲ့သုိ႔...

ရဟန္းတုိ႔ ဤအတူသာလွ်င္ အရိယာသာဝကသည္ ယံုၾကည္မႈ သဒၶါႏွင့္ ျပည့္စံု၏၊ ျမတ္စြာဘုရား၏ အရဟတၱမဂ္ဉာဏ္ အဗၺညဳတဉာဏ္ကုိ ယံုၾကည္၏။
''ထုိျမတ္စြာဘုရားသည္ ပူေဇာ္အထူးကုိ ခံေတာ္ မူထုိက္ေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း အရဟံ မည္ေတာ္မူ၏။ပ။ ဘုန္းတန္ခုိး ႀကီးေတာ္မူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း ဘဂဝါ မည္ေတာ္မူ၏'' ဟု (ယုံၾကည္၏)။ ရဟန္းတုိ႔ ယံုၾကည္မႈ သဒၶါရွိေသာ အရိယာသာဝကသည္ အကုသုိလ္ကုိ ပယ္၏၊ ကုသုိလ္ကုိ
ပြါးမ်ား၏၊ အျပစ္ရွိေသာ (အကုသုိလ္) တရားကုိ ပယ္၏၊ အျပစ္မရွိေသာ (ကုသုိလ္) တရားကုိ ပြါးမ်ား၏၊ မိမိကုိယ္ကုိ စင္ၾကယ္စြာ ေဆာင္၏။ ဤပဌမ သူေတာ္ေကာင္းတရားႏွင့္ ျပည့္စံု၏။

၂...
ရဟန္းတုိ႔ မင္း၏ အစြန္အဖ်ားက်ေသာ ၿမဳိ႕၌ ၿမဳိ႕တြင္းေနသူတုိ႔ လံုျခံဳေစရန္ လည္းေကာင္း၊ ၿမဳိ႕ပ၌ေနေသာ ရန္သူတုိ႔ကုိ တားျမစ္ရန္ လည္းေကာင္း နက္လည္း နက္၍ က်ယ္လည္း က်ယ္ေသာ က်ဳံးသည္ ျဖစ္သကဲ့သုိ႔...

ရဟန္းတုိ႔ ဤအတူသာလွ်င္ အရိယာသာဝကသည္ အရွက္ရွိ၏၊ ကာယ ဝစီ မေနာ ဒုစ႐ုိက္မွ ရွက္တတ္၏၊ ယုတ္ညံ့သည့္ အကုသုိလ္ တရားတုိ႔သုိ႔ ေရာက္ရန္ ရွက္တတ္၏။ ရဟန္းတုိ႔ ရွက္တတ္ေသာ အရိယာသာဝကသည္ အကုသုိလ္ကုိ ပယ္၏၊ ကုသုိလ္ ကုိ ပြါးမ်ား၏၊ အျပစ္ရွိေသာ (အကုသုိလ္)တရားကုိ ပယ္၏၊ အျပစ္မရွိေသာ (ကုသုိလ္) တရားကုိ ပြါးမ်ား၏၊ မိမိကုိယ္ကုိ စင္ၾကယ္စြာ ေဆာင္၏။ ဤဒုတိယ သူေတာ္ေကာင္းတရားႏွင့္ ျပည့္စံု၏။

၃...
ရဟန္းတုိ႔ မင္း၏ အစြန္အဖ်ားက်ေသာ ၿမဳိ႕၌ ၿမဳိ႕တြင္းေနသူတုိ႔ လံုျခံဳေစရန္ လည္းေကာင္း၊ ၿမဳိ႕ပ၌ ေနေသာ ရန္သူတုိ႔ကုိ တားျမစ္ရန္ လည္းေကာင္း ျမင့္လည္း ျမင့္၍ က်ယ္လည္း က်ယ္ေသာ ၿမဳိ႕တံတုိင္း အတြင္း၌ ထက္ဝန္းက်င္ လွည့္လည္ႏုိင္ေသာ လမ္းသည္ ျဖစ္သကဲ့သုိ႔၊ ရဟန္းတုိ႔ ဤအတူသာလွ်င္ အရိယာသာဝကသည္ ထိတ္လန္႔မႈရွိ၏၊ ကာယ ဝစီ မေနာ ဒုစ႐ုိက္ မွ ထိတ္လန္႔ တတ္၏၊ ယုတ္ညံ့ကုန္ေသာ အကုသုိလ္ တရားတုိ႔သုိ႔ ေရာက္ရန္ ထိတ္လန္႔တတ္ ၏။ ရဟန္းတုိ႔ ဒုစ႐ုိက္မွ ထိတ္လန္႔ေသာ အရိယာတပည့္သည္ အကုသုိလ္ကုိ ပယ္စြန္႔၏၊ ကုသုိလ္ကုိ ပြါးမ်ား၏၊ အျပစ္ရွိေသာ (အကုသုိလ္) တရားကုိ ပယ္စြန္႔၏၊ အျပစ္မရွိေသာ (ကုသုိလ္) တရား ကုိ ပြါးမ်ား၏၊ မိမိကုိယ္ကုိ စင္ၾကယ္စြာ ေဆာင္၏။ ဤတတိယ သူေတာ္ေကာင္းတရားႏွင့္ ျပည့္စံု၏။

၄...
ရဟန္းတုိ႔ မင္း၏ အစြန္အဖ်ားက်ေသာ ၿမဳိ႕၌ ၿမဳိ႕တြင္းေနသူတုိ႔ လံုျခံဳေစရန္ လည္းေကာင္း၊ ၿမဳိ႕ပ၌ေနေသာ ရန္သူတုိ႔ကုိ တားျမစ္ရန္ လည္းေကာင္း၊ ျမား စေသာ ပစ္လႊတ္အပ္ေသာ လက္နက္ကုိ လည္းေကာင္း၊ ဓားစေသာ ႂကြင္းေသာ လက္နက္ကုိ လည္းေကာင္း လက္နက္ မ်ားစြာကုိ သုိမွီးအပ္ သကဲ့သုိ႔...

ရဟန္းတုိ႔ ဤအတူသာလွ်င္ အရိယာသာဝကသည္ အၾကားအျမင္ မ်ား၏။ပ။ ပညာျဖင့္ ေကာင္းစြာ ထုိးထြင္း၍ သိ၏။ ရဟန္းတုိ႔ အၾကားအျမင္ မ်ားေသာ အရိယာ တပည့္သည္ အကုသုိလ္ကုိ ပယ္စြန္႔၏၊ ကုသုိလ္ကုိ ပြါးမ်ား၏၊ အျပစ္ရွိေသာ (အကုသုိလ္) တရားကုိ ပယ္၏၊ အျပစ္မရွိေသာ (ကုသုိလ္) တရားကုိ ပြါးမ်ား၏၊ မိမိကုိယ္ကုိ စင္ၾကယ္စြာ ေဆာင္၏။ ဤစတုတၳ သူေတာ္ေကာင္း တရားႏွင့္ ျပည့္စံု၏။

၅...
ရဟန္းတုိ႔ မင္း၏ အစြန္အဖ်ားက်ေသာ ၿမဳိ႕၌ ၿမဳိ႕တြင္းေနသူတုိ႔ လံုျခံဳေစရန္ လည္းေကာင္း၊ ၿမဳိ႕ပ၌ေနေသာ ရန္သူတုိ႔ကုိ တားျမစ္ရန္ လည္းေကာင္း ဆင္စီးသူရဲ၊ ျမင္းစီးသူရဲ၊ ရထားစီးသူရဲ၊ ေလးသည္မ်ား၊ ေအာင္လံကုိင္မ်ား၊ စစ္ဆင္သူ၊ တစ္ဖက္စစ္တပ္သုိ႔ ဝင္၍ ဦးေခါင္းကုိ အတံုး အတစ္ ျဖတ္ေတာက္ သြားႏုိင္သူ၊ စစ္ေရး၌ ထူးခြၽန္ေက်ာ္ေစာေသာ မင္းသား၊ တဟုန္တည္း ေျပးဝင္ စစ္ထုိးႏုိင္သူ၊ ဆင္ေျပာင္ ကဲ့သုိ႔ေသာ သူရဲ၊ လြန္စြာ ရဲရင့္သူမ်ား၊ ခ်ပ္ဝတ္သူရဲ၊ ကြၽန္ယံုေတာ္ ဟူေသာ မ်ားစြာေသာ စစ္သည္ ဗုိလ္ပါ အေပါင္းသည္ ေနဘိသကဲ့သုိ႔...

ရဟန္းတုိ႔ ဤဥပမာအတူ သာလွ်င္ အရိယာသာဝကသည္ အကုသုိလ္ တရား တုိ႔ကုိ ပယ္ရန္ ကုသုိလ္ တရားတုိ႔၌ ျပည့္စံုေစရန္ ထက္သန္ေသာ လံု႔လ ရွိသည္ျဖစ္၍ ေန၏၊ အားအစြမ္းရွိ၏၊ ျမဲျမံေသာ အားထုတ္ မႈရွိ၏၊ ကုသုိလ္ တရားတုိ႔၌ တာဝန္ကုိ ခ်မထား။ ရဟန္းတုိ႔ ဝီရိယဗုိလ္ပါအားႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ အရိယာသာဝကသည္ အကုသုိလ္ တရားကုိပယ္၏၊ ကုသုိလ္တရားကုိ ပြါးမ်ား၏၊ အျပစ္ရွိေသာ အကုသုိလ္ တရားကို ပယ္၏။ အျပစ္မရွိေသာ ကုသုိလ္ တရားကုိ ပြါးမ်ား၏၊ မိမိကုိယ္ကုိ စင္ၾကယ္စြာ ေဆာင္၏။ ဤပၪၥမ သူေတာ္ေကာင္းတရားႏွင့္ ျပည့္စံု၏။

၆...
ရဟန္းတုိ႔ မင္း၏ အစြန္အဖ်ားက်ေသာ ၿမဳိ႕၌ ၿမဳိ႕တြင္းေနသူတုိ႔ လံုျခံဳေစရန္ လည္းေကာင္း၊ ၿမဳိ႕ပ၌ ေနေသာ ရန္သူတုိ႔ကုိ တားျမစ္ရန္ လည္းေကာင္း မသိသူတုိ႔ကုိ တားျမစ္တတ္၍ သိသူတုိ႔ကုိ ဝင္ေစတတ္ေသာ ပညာရွိ၍ လိမၼာထက္ျမက္ေသာ ပညာႏွင့္ျပည့္စံုေသာ တံခါးမွဴးသည္ ရွိသကဲ့သုိ႔...

ရဟန္းတုိ႔ ဤ အတူသာလွ်င္ အရိယာတပည့္သည္ သတိႏွင့္ ျပည့္စံု၏၊ ျမတ္ေသာ ရင့္က်က္ေသာ သတိႏွင့္ ျပည့္စံု၏၊ ၾကာျမင့္စြာအခါက ျပဳအပ္ ေျပာဆုိ အပ္ခဲ့သည္ကုိ ေအာက္ ေမ့ႏုိင္၏၊ အဖန္ဖန္ ေအာက္ေမ့ႏုိင္၏။ ရဟန္းတုိ႔ သတိတည္း ဟူေသာ တံခါးေစာင့္ရွိေသာ အရိယာတပည့္သည္ အကုသုိလ္ကုိ ပယ္စြန္႔၏၊ ကုသုိလ္ကုိ ပြါးမ်ား၏၊ အျပစ္ရွိေသာ အကုသုိလ္ တရားကို ပယ္၏။ အျပစ္မရွိေသာ ကုသုိလ္တရားကုိ ပြါးမ်ား၏၊ မိမိကုိယ္ကုိ စင္ၾကယ္စြာ ေဆာင္၏။ ဤဆ႒ သူေတာ္ေကာင္းတရားႏွင့္ ျပည့္စံု၏။

၇...
ရဟန္းတုိ႔ မင္း၏ အစြန္အဖ်ားက်ေသာ ၿမဳိ႕၌ ၿမဳိ႕တြင္းေနသူတုိ႔ လံုျခံဳေစရန္ လည္းေကာင္း၊ ၿမဳိ႕ပ၌ ေနေသာ ရန္သူတုိ႔ကုိ တားျမစ္ရန္ လည္းေကာင္း ျမင့္လည္း ျမင့္၍ က်ယ္လည္း က်ယ္ေသာ အေပါက္ အလံုးစံု ပိတ္ဆုိ႔ေသာ အဂၤေတလိမ္းက်ံေသာ ၿမဳိ႕တံတုိင္းသည္ ျဖစ္သကဲ့သုိ႔...

ရဟန္းတုိ႔ ဤအတူသာလွ်င္ အရိယာတပည့္သည္ ပညာရွိ၏၊ ျဖစ္ျခင္း ပ်က္ျခင္းကုိ ျမင္စြမ္း ႏုိင္၍ ကိေလသာကုိ ေဖာက္ခြဲ ႏုိင္သည့္ျပင္ ဒုကၡ၏ကုန္ရာ နိဗၺန္သုိ႔ ေကာင္းစြာ ေရာက္ေစႏုိင္ေသာ ျမတ္ေသာ ပညာႏွင့္ ျပည့္စံု၏။ ရဟန္းတုိ႔ အလံုးစံုေသာ အေပါက္တုိ႔ကုိ ပိတ္ဆုိ႔ေစတတ္ေသာ အဂၤေတတည္း ဟူေသာ ပညာႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ အရိယာတပည့္သည္ အကုသုိလ္ကုိ ပယ္၏၊ ကုသုိလ္ကုိ ပြါးမ်ား၏၊ အျပစ္ ရွိေသာ အကုသုိလ္တရားကို ပယ္၏။ အျပစ္မရွိေသာ ကုသုိလ္ တရားကုိ ပြါးမ်ား၏၊ မိမိကုိယ္ကုိ စင္ၾကယ္စြာ ေဆာင္၏။ ဤသတၱမ သူေတာ္ေကာင္းတရားႏွင့္ ျပည့္စံု၏။ ဤသူေတာ္ ေကာင္းတရား ခုနစ္ပါးတုိ႔ႏွင့္ ျပည့္စံု၏။

လြန္ျမတ္ေသာ စိတ္၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ ခ်မ္းသာစြာ ေနေၾကာင္း ျဖစ္ကုန္ေသာ အဘယ္ စ်ာန္ေလးပါးတုိ႔ကုိ အလုိရွိတုိင္း ရသနည္း၊ မၿငဳိမျငင္ မပင္မပန္း ရသနည္း။

၁...
ရဟန္းတုိ႔ မင္း၏ အစြန္အဖ်ားက်ေသာ ၿမဳိ႕၌ ၿမဳိ႕တြင္းေနသူတုိ႔ ေမြ႕ေလ်ာ္ ေပ်ာ္ပုိက္ရန္ မထိတ္လန္႔ ေစရန္ ခ်မ္းသာစြာ ေနႏုိင္ရန္ ျပင္ပမွ ရန္သူတုိ႔ကုိ တားျမစ္ရန္ မ်ားျပားေသာ ျမက္ ထင္း ေရကုိ သုိမွီး သိမ္းဆည္းအပ္ သကဲ့သုိ႔၊ ရဟန္းတုိ႔ ဤအတူသာလွ်င္ အရိယာတပည့္သည္ မိမိ ေမြ႕ေလ်ာ္ ေပ်ာ္ပုိက္ရန္ မေတာင့္တရန္ ခ်မ္းသာစြာ ေနရရန္ နိဗၺာန္သုိ႔ သက္ဝင္ရန္ ကာမဂုဏ္တုိ႔မွ ကင္းဆိတ္၍ သာလွ်င္။ပ။ ပဌမစ်ာန္သုိ႔ ေရာက္၍ ေန၏။

၂...
ရဟန္းတုိ႔ မင္း၏ အစြန္အဖ်ားက်ေသာ ၿမဳိ႕၌ အတြင္းေနသူတုိ႔ ေမြ႕ေလ်ာ္ ေပ်ာ္ပုိက္ရန္ မထိတ္လန္႔ေစရန္ ခ်မ္းသာစြာ ေနႏုိင္ရန္ ျပင္ပမွ ရန္သူတုိ႔ကုိ တားျမစ္ရန္ မ်ားျပားေသာ သေလးစပါး မုေယာစပါးကုိ သုိမွီး သိမ္းဆည္းအပ္ သကဲ့သုိ႔၊ ရဟန္းတို႔ ဤအတူသာလွ်င္ အရိယာ သာဝကသည္ မိမိ ေမြ႔ေလ်ာ္ ေပ်ာ္ပုိက္ရန္ မေတာင့္တရန္ ခ်မ္းသာစြာ ေနရရန္ နိဗၺာန္ သုိ႔ သက္ဝင္ရန္ ၾကံစည္ျခင္း 'ဝိတက္' သံုးသပ္ျခင္း 'ဝိစာရ' တုိ႔၏ ခ်ဳပ္ျခင္းေၾကာင့္။ပ။ ဒုတိယ စ်ာန္သုိ႔ ေရာက္၍ ေန၏။

၃...
ရဟန္းတုိ႔ မင္း၏ အစြန္အဖ်ားက်ေသာ ၿမဳိ႕၌ အတြင္းေနသူတုိ႔ ေမြ႕ေလ်ာ္ ေပ်ာ္ပုိက္ရန္ မထိတ္လန္႔ေစရန္ ခ်မ္းသာစြာ ေနႏုိင္ရန္ ျပင္ပမွ ရန္သူတုိ႔ကုိ တားျမစ္ရန္ မ်ားျပားေသာ ႏွမ္း ပဲေနာက္ ပဲႀကီး ႂကြင္းေသာ ပဲအမ်ဳိးအေပါင္းကုိ သုိမွီး သိမ္းဆည္းအပ္ သကဲ့သုိ႔၊ ရဟန္းတုိ႔ ဤအတူသာလွ်င္ အရိယာသာဝက သည္ မိမိေမြ႔ေလ်ာ္ ေပ်ာ္ပုိက္ရန္ မေတာင့္တရန္ နိဗၺာန္သုိ႔ သက္ဝင္ရန္ ႏွစ္သိမ့္ျခင္း 'ပီတိ' ကုိလည္း မစြဲမက္ျခင္းေၾကာင့္။ပ။ တတိယစ်ာန္သုိ႔ ေရာက္၍ ေန၏။

၄...
ရဟန္းတုိ႔ မင္း၏ အစြန္အဖ်ားက်ေသာ ၿမဳိ႕၌ အတြင္းေနသူတုိ႔ ေမြ႕ေလ်ာ္ ေပ်ာ္ပုိက္ရန္ မထိတ္လန္႔ေစရန္ ခ်မ္းသာစြာ ေနႏုိင္ရန္ ျပင္ပမွ ရန္သူတုိ႔ကုိ တားျမစ္ရန္ ေထာပတ္ ဆီဦး ဆီ ပ်ား တင္လဲဆား ဟူေသာ မ်ားျပားေသာ ေဆးပစၥည္းကုိ သုိမွီး သိမ္းဆည္းအပ္ သကဲ့သုိ႔၊ ရဟန္းတုိ႔ ဤအတူသာလွ်င္ အရိယာတပည့္သည္ မိမိေမြ႔ေလ်ာ္ရန္ မေတာင့္တရန္ နိဗၺာန္သုိ႔ သက္ဝင္ရန္ ခ်မ္းသာျခင္း 'သုခ' ကုိလည္း ပယ္ျခင္းေၾကာင့္ ဆင္းရဲျခင္း 'ဒုကၡ' ကုိလည္း ပယ္ျခင္း ေၾကာင့္ ေရွးဦးကပင္လွ်င္ ဝမ္းသာျခင္း 'ေသာမနႆ' ႏွလံုးမသာျခင္း 'ေဒါမနႆ'တုိ႔၏ ခ်ဳပ္ျခင္းေၾကာင့္ ဆင္းရဲလည္းမဟုတ္ ခ်မ္းသာလည္း မဟုတ္ေသာ လ်စ္လ်ဴ႐ႈျခင္း 'ဥေပကၡာ' ေၾကာင့္ျဖစ္သည့္ သတိ၏ စင္ၾကယ္ျခင္း ရွိေသာ စတုတၴစ်ာန္သုိ႔ ေရာက္၍ ေန၏။ လြန္ျမတ္ေသာ စိတ္၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ မ်က္ေမွာက္၌ ခ်မ္းသာစြာ ေနေၾကာင္း ျဖစ္ကုန္ေသာ ဤစ်ာန္ ေလးပါးတုိ႔ကုိ အလုိရွိတုိင္းရ၏၊ မၿငဳိမျငင္ မပင္မပန္းရ၏။

ရဟန္းတုိ႔ အၾကင္အခါ၌ အရိယာသာဝကသည္ ဤသူေတာ္ေကာင္းတရား ခုနစ္ပါးတုိ႔ႏွင့္ ျပည့္စံု၏၊ လြန္ျမတ္ေသာ စိတ္၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ ယခုဘဝ၌ ခ်မ္းသာစြာ ေနေၾကာင္း ျဖစ္ကုန္ေသာ ဤစ်ာန္ ေလးပါးတုိ႔ကုိလည္း အလုိရွိတုိင္း ရ၏၊ မၿငဳိမျငင္ မပင္မပန္းရ၏။

ရဟန္းတုိ႔ ထုိအခါ ဤအရိယာသာဝကကုိ မာရ္မင္းသည္ အလုိရွိတုိင္း မျပဳႏုိင္ေသာ ရဟန္းဟူ၍ လည္းေကာင္း၊ ယုတ္မာေသာ မာရ္မင္းသည္ အလုိရွိတုိင္း မျပဳႏုိင္ေသာ ရဟန္းဟူ၍ လည္းေကာင္း ဆုိအပ္၏ ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။ 67

ၿမဳိ႕ကုိ ၿမဳိ႕၏ အျခံအရံ ခုနစ္ခုတုိ႔ျဖင့္ ေကာင္းစြာ ျခံရံအပ္၏၊ ပထမပိုင္း...

၃ - နဂေရာပမသုတ္၊မွ၊ မဟာဝဂ္၊ သတၱကနိပါတ္၊ အဂၤုတၱိဳရ္ပါဠိေတာ္။

ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။

No comments: