ေနာင္တခ်ိန္ လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ၾကပါေစရန္ တရားပံုမ်ား၏ comment တြင္ တရားစာမ်ားပါ ထဲ့ေပးထားပါသည္။






သူေတာ္ေကာင္းတရားမ်ား လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ရန္ ဤအ၀ိုင္းေလးမ်ား အတြင္းမွာ တရားစာမ်ား တရားပံုမ်ားကို သြပ္သြင္းထားပါတယ္ သင္တို႔ စိတ္တိုင္းၾက ကူးယူျဖတ္ေတာက္ လြတ္လပ္စြာ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။


Saturday, February 27, 2010

အညစ္အေၾကး ဟူေသာ အမည္သည္...


အနဂၤဏသုတ္ မွ... (ကိေလသာကင္းေသာ၊ အျပစ္မရွိေသာ)

ငါ့သွ်င္ အညစ္အေၾကး အညစ္အေၾကး 'အဂၤဏ အဂၤဏ' ဟု ဆုိ၏။
ယင္း အညစ္အေၾကး ဟူေသာ အမည္သည္ အဘယ္တရား၏ အမည္ေပနည္း။

ငါ့သွ်င္ ယင္းအညစ္အေၾကး ဟူေသာ အမည္သည္ ယုတ္ညံ့ဆုိးရြား အကုသုိလ္တရား ျဖစ္ကုန္ေသာ အလုိဆုိးေၾကာင့္ ျဖစ္သည့္ (ေကာပ, အပၸစၥယ) တရားတို႔၏ အမည္တည္း။

ငါ့သွ်င္ ဤသာသနာေတာ္၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ရဟန္းအား...
''ငါသည္ အာပတ္သင့္ခဲ့ ျငားအံ့၊ ငါ့ကုိ အာပတ္သင့္သည္ ဟူ၍ ရဟန္းမ်ား မသိၾကပါမူ ေကာင္းေလစြ'' ဟု အလုိျဖစ္ရာေသာ အေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ သို႔ရာတြင္ ထုိရဟန္းကုိ ''ရဟန္းတို႔က အာပတ္သင့္သည္'' ဟု သိၾကရာေသာ အေၾကာင္းလည္း ရွိေပ၏။ ထုိရဟန္းသည္ ''ငါ့ကုိ အာပတ္သင့္သည္ ဟု ရဟန္းတို႔က သိၾကကုန္၏'' ဟူ၍ အမ်က္ထြက္၏၊ မႏွစ္သက္။ ငါ့သွ်င္ အမ်က္ထြက္ျခင္း 'ေကာပ' မႏွစ္သက္ျခင္း 'အပၸစၥယ' ဟူေသာ ဤႏွစ္မ်ဳိးလုံးသည္ အညစ္အေၾကး 'အဂၤဏ'မည္၏။

ငါ့သွ်င္ ဤသာသနာေတာ္၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ရဟန္းအား...
''ငါသည္ အာပတ္သင့္ခဲ့ ျငားအံ့၊ ရဟန္းတို႔သည္ ငါ့ကုိ ဆိတ္ကြယ္ရာ၌ ေစာဒနာၾက၍ သံဃာ့ အလယ္၌ မေစာဒနာၾကပါမူ ေကာင္းေလစြ'' ဟု အလုိျဖစ္ရာေသာ အေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ သို႔ရာတြင္ ထုိရဟန္းကုိ ရဟန္းတို႔သည္ သံဃာ့ အလယ္၌ ေစာဒနာၾက၍ ဆိတ္ကြယ္ရာ၌ မေစာဒနာၾကရာေသာ အေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ ထုိရဟန္းသည္ ''ရဟန္းတို႔က ငါ့ကုိ သံဃာ့ အလယ္၌ ေစာဒနာၾက၍ ဆိတ္ကြယ္ရာ၌ မေစာဒနာ ၾကကုန္'' ဟူ၍ အမ်က္ထြက္၏၊ မႏွစ္သက္။ ငါ့သွ်င္ အမ်က္ထြက္ျခင္း 'ေကာပ', မႏွစ္သက္ျခင္း 'အပၸစၥယ' ဟူေသာ ဤႏွစ္မ်ဳိးလုံးသည္ အညစ္အေၾကး မည္၏။

ငါ့သွ်င္ ဤသာသနာေတာ္၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ရဟန္းအား...
''ငါသည္ အာပတ္သင့္ခဲ့ ျငားအံ့၊ ငါ့ကုိ အာပတ္ရွိျခင္း တူေသာ ပုဂၢိဳလ္က ေစာဒနာ၍ အာပတ္ရွိျခင္း မတူေသာ ပုဂၢိဳလ္က မေစာဒနာပါမူ ေကာင္းေလစြ'' ဟု အလုိျဖစ္ရာေသာ အေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ သို႔ရာတြင္ ထုိရဟန္းကုိ အာပတ္ရွိျခင္း မတူေသာ ပုဂၢိဳလ္က ေစာဒနာ၍ အာပတ္ရွိျခင္း တူေသာ ပုဂၢိဳလ္က မေစာဒနာရာေသာ ဤအေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ ထုိရဟန္းသည္ ''ငါ့ကုိ အာပတ္ရွိျခင္း မတူေသာ ပုဂၢိဳလ္က ေစာဒနာ၍ အာပတ္ရွိျခင္း တူေသာ ပုဂၢိဳလ္က မေစာဒနာ'' ဟူ၍ အမ်က္ထြက္၏၊ မႏွစ္သက္။ ငါ့သွ်င္ အမ်က္ထြက္ျခင္း 'ေကာပ' မႏွစ္သက္ျခင္း 'အပၸစၥယ' ဟူေသာ ဤႏွစ္မ်ဳိးလုံးသည္ အညစ္အေၾကး မည္၏။

ငါ့သွ်င္ ဤသာသနာေတာ္၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ရဟန္းအား...
''ျမတ္စြာဘုရားသည္ ငါ့ကုိသာ ေမး၍ ေမး၍ ရဟန္းတို႔အား တရား ေဟာၾကားလ်က္ အျခားရဟန္းကုိ ေမး၍ ေမး၍ ရဟန္းတို႔အား တရား မေဟာၾကားပါမူ ေကာင္းေလစြ'' ဟု အလုိျဖစ္ရာေသာ အေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ သို႔ရာတြင္ ျမတ္စြာ ဘုရားသည္ အျခားရဟန္းကုိ ေမး၍ ေမး၍ ရဟန္းတို႔အား တရားကုိ ေဟာၾကားလ်က္ ထုိရဟန္းကုိ ေမး၍ ေမး၍ ရဟန္းတို႔အား တရားကုိ မေဟာၾကားရာေသာ ဤအေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ ထုိရဟန္းသည္ ''ျမတ္စြာဘုရားက အျခားရဟန္းကုိ ေမး၍ ေမး၍ ရဟန္းတို႔အား တရားကုိ ေဟာၾကားလ်က္ ငါ့ကုိ ေမး၍ ေမး၍ ရဟန္းတို႔အား တရားကုိမေဟာၾကား'' ဟူ၍ အမ်က္ထြက္၏၊ မႏွစ္သက္။ ငါ့သွ်င္ အမ်က္ထြက္ျခင္း 'ေကာပ' မႏွစ္သက္ျခင္း 'အပၸစၥယ' ဟူေသာ ဤႏွစ္မ်ဳိးလုံးသည္ အညစ္အေၾကး မည္၏။

ငါ့သွ်င္ ဤသာသနာေတာ္၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ရဟန္းအား...
''ရဟန္းတို႔သည္ ငါ့ကုိ သာလွ်င္ ေရွ႕ထား၍ ေရွ႕ထား၍ ရြာသို႔ ဆြမ္းခံဝင္ၾကလ်က္ အျခားရဟန္းကုိ ေရွ႕ထား၍ ေရွ႕ထား၍ ရြာသို႔ ဆြမ္းခံ မဝင္ၾကပါမူ ေကာင္းေလစြ'' ဟု အလုိျဖစ္ရာေသာ ဤအေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ သို႔ရာတြင္ ရဟန္းတို႔သည္ အျခားရဟန္းကုိ ေရွ႕ထား၍ ေရွ႕ထား၍ ရြာသို႔ ဆြမ္းခံဝင္ ၾကလ်က္ ထုိရဟန္းကုိ ေရွ႕ထား၍ ေရွ႕ထား၍ ရြာသို႔ ဆြမ္းခံမဝင္ၾကရာေသာ အေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ ထုိရဟန္းသည္ ''ရဟန္းတို႔က အျခားရဟန္းကုိ ေရွ႕ထား၍ ေရွ႕ထား၍ ရြာသို႔ ဆြမ္းခံ ဝင္ၾကလ်က္ ငါ့ကုိ ေရွ႕ထား၍ ေရွ႕ထား၍ ရြာသို႔ ဆြမ္းခံ မဝင္ၾကကုန္'' ဟူ၍ အမ်က္ထြက္၏၊ မႏွစ္သက္။ ငါ့သွ်င္ အမ်က္ထြက္ျခင္း 'ေကာပ' မႏွစ္သက္ျခင္း 'အပၸစၥယ' ဟူေသာ ဤႏွစ္မ်ဳိးလုံးသည္ အညစ္အေၾကး မည္၏။

ငါ့သွ်င္ ဤသာသနာေတာ္၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ရဟန္းအား...
''ငါသည္ သာလွ်င္ ဆြမ္းစားရာ ဌာန၌ ေနရာဦး ေရဦး ဆြမ္းဦးကုိ ရ၍ အျခားရဟန္းသည္ ဆြမ္းစားရာ၌ ေနရာဦး ေရဦး ဆြမ္းဦးကုိ မရပါမူ ေကာင္းေလစြ'' ဟု အလုိျဖစ္ရာေသာ အေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ သို႔ရာတြင္ အျခားရဟန္းသည္ ဆြမ္းစားရာဌာန၌ ေနရာဦး ေရဦး ဆြမ္းဦးကုိ ရ၍ ထုိရဟန္းသည္ ဆြမ္းစားရာ ဌာန၌ ေနရာဦး ေရဦးဆြမ္းဦးကုိ မရရာေသာ ဤအေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ ထုိရဟန္းသည္ ''အျခားရဟန္းက ဆြမ္းစားရာ ဌာန၌ ေနရာဦး ေရဦး ဆြမ္းဦးကုိရ၍ ငါသည္ ဆြမ္းစားရာ ဌာန၌ ေနရာဦး ေရဦး ဆြမ္းဦးကုိ မရ'' ဟူ၍ အမ်က္ထြက္၏၊ မႏွစ္သက္။ ငါ့သွ်င္ အမ်က္ထြက္ျခင္း 'ေကာပ' မႏွစ္သက္ျခင္း 'အပၸစၥယ' ဟူေသာ ဤႏွစ္မ်ဳိးလုံးသည္ အညစ္အေၾကး မည္၏။

ငါ့သွ်င္ ဤသာသနာေတာ္၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ရဟန္းအား...
''ငါသည္ သာလွ်င္ ဆြမ္းစားရာ ဌာန၌ ဆြမ္းစားၿပီးေသာ္ အႏုေမာဒနာျပဳ၍ အျခားရဟန္းသည္ ဆြမ္းစားရာ ဌာန၌ ဆြမ္းစား ၿပီးေသာ္ အႏုေမာဒနာ မျပဳရမူ ေကာင္းေလစြ'' ဟု အလုိ ျဖစ္ရာေသာ အေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ သို႔ရာတြင္ အျခားရဟန္းသည္ ဆြမ္းစားရာ ဌာန၌ ဆြမ္းစားၿပီးေသာ္ အႏုေမာဒနာ ျပဳရ၍ ထုိရဟန္းသည္ ဆြမ္းစားရာ ဌာန၌ ဆြမ္းစားၿပီးေသာ္ အႏုေမာဒနာ မျပဳရာေသာ ဤအေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ ထုိ ရဟန္းသည္ ''အျခားရဟန္းသည္ ဆြမ္းစားရာ ဌာန၌ ဆြမ္းစားၿပီးေသာ္ အႏုေမာဒနာ ျပဳ၍ ငါသည္ ဆြမ္းစားရာ ဌာန၌ ဆြမ္းစားၿပီးေသာ္ အႏုေမာဒနာ မျပဳရ'' ဟူ၍ အမ်က္ထြက္၏၊ မႏွစ္သက္။ ငါ့သွ်င္ အမ်က္ထြက္ျခင္း 'ေကာပ' မႏွစ္သက္ျခင္း 'အပၸစၥယ' ဟူေသာ ဤႏွစ္မ်ဳိးလုံးသည္ အညစ္အေၾကး မည္၏။

ငါ့သွ်င္ ဤသာသနာေတာ္၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ရဟန္းအား...
''ငါသည္ သာလွ်င္ အရံတြင္းသို႔ လာေရာက္ေသာ ရဟန္းတို႔အား တရားေဟာ၍ အျခားရဟန္းသည္ အရံတြင္းသို႔ လာေရာက္ေသာ ရဟန္းတို႔အား တရား မေဟာၾကမူ ေကာင္းေလစြ'' ဟု အလုိျဖစ္ရာေသာ အေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ သို႔ရာတြင္ အျခား ရဟန္းသည္ အရံတြင္းသို႔ လာေရာက္ေသာ ရဟန္းတို႔အား တရား ေဟာရ၍ ထုိရဟန္းသည္ အရံတြင္းသို႔ လာေရာက္ေသာ ရဟန္းတို႔အား တရား မေဟာရရာေသာ အေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ ထုိရဟန္းသည္ ''အျခားရဟန္းက အရံတြင္းသို႔ လာေရာက္ေသာ ရဟန္းတို႔အား တရား ေဟာရ၍ ငါသည္ အရံတြင္းသို႔ လာေရာက္ေသာ ရဟန္းတို႔အား တရား မေဟာရ'' ဟူ၍ အမ်က္ထြက္၏၊ မႏွစ္သက္။ ငါ့သွ်င္ အမ်က္ထြက္ျခင္း 'ေကာပ' မႏွစ္သက္ျခင္း 'အပၸစၥယ'ဟူေသာ ဤႏွစ္မ်ဳိးလုံး သည္ အညစ္အေၾကး မည္၏။

ငါ့သွ်င္ ဤသာသနာေတာ္၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ရဟန္းအား...
''ငါသည္သာလွ်င္ အရံတြင္းသို႔ လာေရာက္ေသာ ရဟန္းမိန္းမတို႔အား တရားေဟာ၍။ပ။ ဥပါသကာတို႔အား တရားေဟာ၍။ပ။ ဥပါသိကာမတို႔အား တရားေဟာ၍ အျခားရဟန္း သည္ အရံတြင္းသို႔ လာေရာက္ေသာ ဥပါသိကာမတို႔အား တရား မေဟာရမူ ေကာင္းေလစြ'' ဟု အလုိျဖစ္ရာေသာ အေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ သို႔ရာတြင္ အျခားရဟန္းသည္ အရံတြင္းသို႔ လာေရာက္ေသာ ဥပါသိကာမတို႔အား တရား ေဟာရ၍ ထုိရဟန္းသည္ အရံတြင္းသို႔ လာေရာက္ေသာ ဥပါသိကာမတို႔အား တရား မေဟာရရာေသာ အေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ ထုိရဟန္းသည္ ''အျခားရဟန္းက အရံတြင္းသို႔ လာေရာက္ေသာ ဥပါသိကာမတို႔အား တရား ေဟာရ၍ ငါသည္ အရံတြင္းသို႔ လာေရာက္ေသာ ဥပါသိကာမတို႔အား တရား မေဟာရ'' ဟူ၍ အမ်က္ထြက္၏၊ မႏွစ္သက္။ ငါ့သွ်င္ အမ်က္ထြက္ျခင္း 'ေကာပ' မႏွစ္သက္ျခင္း 'အပၸစၥယ'ဟူေသာ ဤႏွစ္မ်ဳိးလုံးသည္ အညစ္အေၾကး မည္၏။

ငါ့သွ်င္ ဤသာသနာေတာ္၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ရဟန္းအား...
''ရဟန္းတို႔သည္ ငါ့ကုိ သာလွ်င္ ႐ုိေသေလးစား ျမတ္ႏုိး ပူေဇာ္ၾက၍ အျခားရဟန္းကုိ မ႐ုိေသ မေလးစား မျမတ္ႏုိး မပူေဇာ္ၾကပါမူ ေကာင္းေလစြ'' ဟု အလုိျဖစ္ရာေသာ အေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ သို႔ရာတြင္ ရဟန္းတို႔သည္ အျခားရဟန္းကုိ ႐ုိေသ ေလးစား ျမတ္ႏုိး ပူေဇာ္ၾက၍ ထုိရဟန္းကုိ မ႐ုိေသ မေလးစား မျမတ္ႏုိး မပူေဇာ္ၾကကုန္ရာေသာ အေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ ထုိရဟန္းသည္ ''ရဟန္းတို႔က အျခားရဟန္းကုိ ႐ုိေသ ေလးစား ျမတ္ႏုိးပူေဇာ္ၾက၍ ငါ့ကုိ မ႐ုိေသ မေလးစား မျမတ္ႏုိး မပူေဇာ္ၾကကုန္'' ဟူ၍ အမ်က္ထြက္၏၊ မႏွစ္သက္။ ငါ့သွ်င္ အမ်က္ထြက္ျခင္း 'ေကာပ' မႏွစ္သက္ျခင္း 'အပၸစၥယ' ဟူေသာ ဤႏွစ္မ်ဳိးလုံးသည္ အညစ္ အေၾကး မည္၏။

ငါ့သွ်င္ ဤသာသနာေတာ္၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ရဟန္းအား...
''ရဟန္းမိန္းမ တို႔သည္ ငါ့ကုိသာလွ်င္။ပ။ ဥပါသကာ တို႔သည္။ပ။ ဥပါသိကာမ တို႔သည္ (ငါ့ကုိသာလွ်င္) ႐ုိေသ ေလးစား ျမတ္ႏုိး ပူေဇာ္ၾက၍ အျခားရဟန္းကုိ မ႐ုိေသ မေလးစား မျမတ္ႏုိး မပူေဇာ္ၾကပါမူ ေကာင္းေလစြ'' ဟု အလုိျဖစ္ရာေသာ အေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ သို႔ရာတြင္ ဥပါသိကာမတို႔သည္ အျခားရဟန္းကုိ ႐ုိေသေလးစား ျမတ္ႏုိးပူေဇာ္ၾက၍ ထုိရဟန္းကုိ မ႐ုိေသ မေလးစား မျမတ္ႏုိး မပူေဇာ္ၾကရာေသာ အေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ ထုိရဟန္းသည္ ''ဥပါသိကာမတို႔က အျခားရဟန္းကုိ ႐ုိေသ ေလးစား ျမတ္ႏုိး ပူေဇာ္ၾက၍ ငါ့ကုိ မ႐ုိေသ မေလးစား မျမတ္ႏုိး မပူေဇာ္ၾကကုန္'' ဟူ၍ အမ်က္ထြက္၏၊ မႏွစ္သက္။ ငါ့သွ်င္ အမ်က္ထြက္ျခင္း 'ေကာပ' မႏွစ္ သက္ျခင္း 'အပၸစၥယ' ဟူေသာ ဤႏွစ္မ်ဳိးလုံးသည္ အညစ္အေၾကး မည္၏။

ငါ့သွ်င္ ဤသာသနာေတာ္၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ရဟန္းအား...
''ငါသည္ သာလွ်င္ မြန္ျမတ္ေသာ သကၤန္းတို႔ကုိ ရသူ ျဖစ္၍ အျခားရဟန္းသည္ မြန္ျမတ္ေသာ သကၤန္းတို႔ကုိ ရသူမျဖစ္ပါမူ ေကာင္းေလစြ''ဟု အလုိျဖစ္ရာေသာ အေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ သို႔ရာတြင္ အျခားရဟန္းသည္ မြန္ျမတ္ေသာ သကၤန္းတို႔ကုိ ရသူ ျဖစ္၍ ထုိရဟန္းသည္ မြန္ျမတ္ေသာ သကၤန္းတို႔ကုိ ရသူ မဟုတ္ရာေသာ ဤအေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ ထုိရဟန္းသည္ ''အျခားရဟန္းက မြန္ျမတ္ေသာ သကၤန္းတို႔ကုိ ရသူျဖစ္၍ ငါသည္ မြန္ျမတ္ေသာ သကၤန္းတို႔ကုိ ရသူ မဟုတ္ပေလ'' ဟူ၍ အမ်က္ထြက္၏၊ မႏွစ္သက္။ ငါ့သွ်င္ အမ်က္ထြက္ျခင္း 'ေကာပ'မႏွစ္သက္ျခင္း 'အပၸစၥယ'ဟူေသာ ဤႏွစ္မ်ဳိးလုံးသည္ အညစ္အေၾကး မည္၏။

ငါ့သွ်င္ ဤသာသနာေတာ္၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ရဟန္းအား...
''ငါသည္သာလွ်င္ မြန္ျမတ္ေသာ ဆြမ္းတို႔ကုိ။ ပ။ မြန္ျမတ္ေသာ (ေက်ာင္း) အိပ္ရာ ေနရာတို႔ကုိ။ပ။ မြန္ျမတ္ေသာ သူနာ၏ အေထာက္အပံ့ (အသက္၏) အရံအတား အေဆာက္အဦ ျဖစ္ေသာ ေဆးတို႔ကုိ ရသူျဖစ္၍ အျခားရဟန္းသည္ မြန္ျမတ္ေသာ သူနာ၏ အေထာက္အပံ့ (အသက္၏) အရံအတား အေဆာက္အဦ ျဖစ္ေသာ ေဆးတို႔ကုိ ရသူ မဟုတ္ပါမူ ေကာင္းေလစြ'' ဟု အလုိျဖစ္ရာေသာ အေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ သို႔ရာတြင္ အျခားရဟန္းသည္ မြန္ျမတ္ေသာ သူနာ၏ အေထာက္အပံ့ (အသက္၏) အရံအတား အေဆာက္အဦ ျဖစ္ေသာ ေဆးတို႔ကုိရသူ ျဖစ္၍ ထုိရဟန္းသည္ မြန္ျမတ္ေသာ သူနာ၏ အေထာက္အပံ့ (အသက္၏) အရံအတား အေဆာက္အဦ ျဖစ္ေသာ ေဆးတို႔ကုိ ရသူ မဟုတ္ရာေသာ အေၾကာင္းသည္ ရွိေပ၏။ ထုိရဟန္းသည္ အျခားရဟန္းက မြန္ျမတ္ေသာ သူနာ၏ အေထာက္အပံ့ (အသက္၏) အရံအတား အေဆာက္အဦ ျဖစ္ေသာ ေဆးတို႔ကုိ ရသူျဖစ္၍ ငါသည္ သူနာ၏ အေထာက္အပံ့ (အသက္၏) အရံအတား အေဆာက္အဦ ျဖစ္ေသာ ေဆးတို႔ကုိ ရသူ မဟုတ္ပေလ'' ဟူ၍ အမ်က္ထြက္၏၊ မႏွစ္သက္။ ငါ့သွ်င္ အမ်က္ထြက္ျခင္း 'ေကာပ' မႏွစ္သက္ျခင္း 'အပၸစၥယ' ဟူေသာ ဤႏွစ္မ်ဳိးလုံးသည္ အညစ္အေၾကး မည္၏။

ငါ့သွ်င္ ဤအညစ္အေၾကး ဟူေသာ အမည္သည္ ယုတ္ညံ့ ဆုိးရြား အကုသုိလ္ တရား ျဖစ္ကုန္ေသာ အလုိဆုိးေၾကာင့္ ျဖစ္သည့္ (ေကာပ, အပၸစၥယ) တရားတို႔၏ အမည္ေပတည္း။ 60

၅ - အနဂၤဏသုတ္၊ မွ၊ မူလပရိယာယ၀ဂ္၊ မူလပဏၰာသပါဠိေတာ္။




ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။

No comments: