ေနာင္တခ်ိန္ လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ၾကပါေစရန္ တရားပံုမ်ား၏ comment တြင္ တရားစာမ်ားပါ ထဲ့ေပးထားပါသည္။






သူေတာ္ေကာင္းတရားမ်ား လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ရန္ ဤအ၀ိုင္းေလးမ်ား အတြင္းမွာ တရားစာမ်ား တရားပံုမ်ားကို သြပ္သြင္းထားပါတယ္ သင္တို႔ စိတ္တိုင္းၾက ကူးယူျဖတ္ေတာက္ လြတ္လပ္စြာ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။


Monday, September 29, 2008

ေစတနာကရဏီယသုတ္-

ေစတနာကရဏီယသုတ္၊
(ေစတနာ=ေစ့ေဆာ္ျခင္း၊ ကရဏီယ=ျပဳဖြယ္ကိစၥ)

ရဟန္းတို႔
သီလရွိသူ သီလျပည့္စံုသူအား ...
{{ငါ့အား ႏွလံုးသာရႊင္မႈျဖစ္ပါေစ}} ဟု ေစ့ေဆာ္၍ ျပဳဖြယ္ မရွိ၊
သီလရွိသူ သီလျပည့္စံုသူအား
ႏွလံုးသားရႊင္မႈျဖစ္ျခင္းသည္ ထံုးတမ္းစဥ္လာ သေဘာပင္တည္း။

ရဟန္းတို႔
ႏွလံုးသားရႊင္သူအား ...
{{ငါ့အား ၀မ္းေျမာက္မႈ ျဖစ္ပါေစ}} ဟုေစ့ေဆာ္၍ ျပဳဖြယ္ မရွိ၊
ႏွလံုးသားရႊင္သူအား ...
၀မ္းေျမာက္မႈျဖစ္ျခင္းသည္ ထံုးတမ္းစဥ္လာ သေဘာပင္တည္း။

ရဟန္းတို႔
၀မ္းေျမာက္သူအား ...
{{ငါ့အား ႏွစ္သက္မႈျဖစ္ပါေစ}} ဟု ေစ့ေဆာ္၍ ျပဳဖြယ္မရွိ၊
၀မ္းေျမာက္သူအား ...
ႏွစ္သက္မႈျဖစ္ျခင္းသည္ ထံုးတမ္းစဥ္လာ သေဘာပင္တည္း။

ရဟန္းတို႔
ႏွစ္သက္ေသာစိတ္ ရွိသူအား ...
{{ငါ၏ ကုိယ္သည္ ၿငိမ္းခ်မ္း ပါေစ}} ဟု ေစ့ေဆာ္၍ ျပဳဖြယ္မရွိ၊
ႏွစ္သက္ေသာစိတ္ ရွိသူအား ...
ကိုယ္ၿငိမ္းခ်မ္းမႈသည္ ထံုးတမ္းစဥ္လာ သေဘာပင္တည္း။

ရဟန္းတို႔
ကုိယ္ၿငိမ္းခ်မ္းသူအား ...
{{ခ်မ္းသာကုိ ခံစားအံ့}} ဟု ေစ့ေဆာ္၍ ျပဳဖြယ္ မရွိ၊
ကိုယ္ၿငိမ္းခ်မ္းသူအား ...
ခ်မ္းသာကို ခံစားမႈသည္ ထံုးတမ္းစဥ္လာ သေဘာပင္တည္း။

ရဟန္းတို႔
ခ်မ္းသာသူအား...
{{ငါ၏စိတ္သည္ တည္ၾကည္ပါေစ}} ဟု ေစ့ေဆာ္၍ ျပဳဖြယ္ မရွိ၊
ရဟန္းတို႔ ခ်မ္းသာသူအား ...
စိတ္တည္ၾကည္မႈသည္ ထံုးတမ္းစဥ္လာ သေဘာပင္တည္း။

ရဟန္းတို႔
တည္ၾကည္သူအား ...
{{ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ သိအံ့ ျမင္အံ့}} ဟု ေစ့ေဆာ္၍ ျပဳဖြယ္မရွိ၊
တည္ၾကည္သူအား...
ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ သိမႈျမင္မႈသည္ ထံုးတမ္းစဥ္လာ သေဘာပင္တည္း။

ရဟန္းတို႔
ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ သိသူျမင္သူအား ...
{{ၿငီးေငြ႕အံ့}} ဟုေစ့ေဆာ္၍ ျပဳဖြယ္ မရွိ၊
ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ သိသူျမင္သူအား...
ၿငီးေငြ႕မႈသည္ ထံုးတမ္းစဥ္လာ သေဘာ ပင္တည္း။

ရဟန္းတို႔
ၿငီးေငြ႕သူအား
{{တပ္စြန္းမႈကင္းအံ့}} ဟုေစ့ေဆာ္၍ ျပဳဖြယ္ မရွိ၊
ၿငီးေငြ႕သူအား...
တပ္စြန္းျခင္း ကင္းမႈသည္ ထံုးတမ္းစဥ္လာ သေဘာ ပင္တည္း။

ရဟန္းတို႔
တပ္စြန္းျခင္း ကင္းသူအား ...
လြတ္ေျမာက္မႈ၀ိမုတၱိႏွင့္ လြတ္ေျမာက္မႈကို သိေသာ ဉာဏ္အျမင္ကို မ်က္ေမွာက္ ျပဳအံ့}}ဟုေစ့ေဆာ္၍ ျပဳဖြယ္မရွိ၊
တပ္စြန္းျခင္း ကင္းသူအား ...
လြတ္ေျမာက္မႈႏွင့္ လြတ္ေျမာက္မႈကိုသိေသာ ဉာဏ္အျမင္ကို မ်က္ေမွာက္ျပဳျခင္း သည္ ထံုးတမ္းစဥ္လာ သေဘာ ပင္တည္း။

ရဟန္းတို႔ ဤသို႔လွ်င္ ...
တပ္စြန္းျခင္းကင္းမႈသည္ လြတ္ေျမာက္မႈႏွင့္ လြတ္ေျမာက္မႈကုိ သိေသာ ဉာဏ္ အျမင္ အက်ဳိးရွိ၏၊ လြတ္ေျမာက္မႈႏွင့္လြတ္ေျမာက္မႈကုိ သိေသာ ဉာဏ္အျမင္ အာနိသင္ ရွိ၏။ ၿငီးေငြ႕မႈသည္ တပ္စြန္းျခင္း ကင္းမႈအက်ဳိး ရွိ၏၊ တပ္စြန္းျခင္း ကင္းမႈအာနိသင္ ရွိ၏။ ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ သိျမင္မႈသည္ ၿငီးေငြ႕မႈအက်ဳိး ရွိ၏၊ ၿငီးေငြ႕မႈအာနိသင္ ရွိ၏၊ တည္ၾကည္မႈသည္ ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ သိျမင္မႈ အက်ဳိး ရွိ၏၊ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ သိျမင္မႈ အာနိသင္ ရွိ၏။ ခ်မ္းသာမႈသည္ တည္ၾကည္မႈ အက်ဳိး ရွိ၏၊ တည္ၾကည္မႈအာနိသင္ ရွိ၏၊ ၿငိမ္းေအးမႈသည္ ခ်မ္းသာမႈအက်ဳိး ရွိ၏၊ ခ်မ္းသာမႈအာနိသင္ ရွိ၏။ ႏွစ္သက္မႈသည္ ၿငိမ္းေအးမႈအက်ဳိး ရွိ၏၊ ၿငိမ္းေအးမႈ အာနိသင္ ရွိ၏။ ၀မ္းေျမာက္မႈသည္ ႏွစ္သက္မႈအက်ဳိး ရွိ၏၊ ႏွစ္သက္မႈအာနိသင္ ရွိ၏။ ႏွလံုးသာရႊင္မႈသည္ ၀မ္းေျမာက္မႈ အက်ဳိးရွိ၏၊ ၀မ္းေျမာက္မႈ အာနိသင္ ရွိ၏။ အျပစ္ ကင္းေသာ သီလတို႔သည္ ႏွလံုးသာရႊင္မႈအက်ဳိး ရွိကုန္၏၊ ႏွလံုးသာရႊင္မႈ အာနိသင္ ရွိကုန္၏။

ရဟန္းတို႔ ဤသို႔လွ်င္ ဤဘက္ကမ္း၀ဋ္ဆင္းရဲမွ ထိုဘက္ကမ္း(နိဗၺာန္)သို႔ ေရာက္ ျခင္းငွါ (အျပစ္ မရွိေသာ သီလ အစရွိေသာ) တရားတို႔သည္ (ႏွလံုးသာရႊင္ျခင္း အစရွိေသာ) တရားတို႔ကုိ ျဖစ္ေစကုန္၏၊ (အျပစ္မရွိေသာ သီလအစရွိေသာ) တရားတို႔သည္ (ႏွလံုးသာရႊင္ျခင္းအစရွိေသာ) တရားတို႔ႏွင့္ ျပည့္စံုေစကုန္၏ ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။

၂ - ေစတနာကရဏီယသုတ္၊ နိႆယ၀ဂ္၊ အဂၤုတၱိဳရ္ပါဠိေတာ္။