ဒုကပုဂၢလပညတ္၊ နိေဒၵသ မွ...၆၂
အယူပ်က္စီးေသာ ပုဂၢိဳလ္-
ထုိစကား၌ အယူပ်က္စီးျခင္း {ဒိ႒ိ၀ိပတၱိ}ဟူသည္ အဘယ္နည္း၊
အလွဴ၏ အက်ဳိးသည္ မရွိ၊
ပူေဇာ္ျခင္း၏ အက်ဳိးသည္ မရွိ၊
ပသျခင္း၏ အက်ဳိးသည္ မရွိ၊
ေကာင္းမႈကံ မေကာင္းမႈကံတို႔၏ အက်ဳိးရင္း အက်ဳိးဆက္သည္ မရွိ၊
ဤပစၥဳပၸန္ေလာကသည္ မရွိ၊ တမလြန္ေလာကသည္ မရွိ၊
အမိ၌ ေကာင္းစြာျပဳမႈ မေကာင္းသျဖင့္ ျပဳမႈ၏ အက်ဳိးသည္ မရွိ၊
အဖ၌ ေကာင္းစြာျပဳမႈ မေကာင္းသျဖင့္ ျပဳမႈ၏ အက်ဳိးသည္ မရွိ၊
(ငရဲစေသာ) ဥပပါတ္သတၱ၀ါသည္ မရွိ၊
ဤေလာကကုိ လည္းေကာင္း၊ တစ္ပါးေသာ ေလာကကုိ လည္းေကာင္း ကုိယ္တုိင္ ထူးေသာဉာဏ္ျဖင့္သိ၍ မ်က္ေမွာက္ျပဳကာ ေဟာၾကားႏုိင္ကုန္ေသာ ေျဖာင့္မွန္ ေသာ အရိယမဂ္သို႔ ေရာက္ကုန္ေသာ သမဏျဗာဟၼဏတို႔သည္ ေလာက၌ မရွိကုန္ဟု ဤသို႔ သေဘာရွိေသာ ...
အယူမွားျခင္း၊
အယူမွားေသာအျဖစ္၊
အယူမွားတည္းဟူေသာ ေတာအုပ္၊
အယူမွားတည္းဟူေသာ ခရီးခဲ၊
အယူမွားတည္းဟူေသာ ေျငာင့္တံက်င္၊
အယူမွားတည္းဟူေသာ တုန္လႈပ္ျခင္း၊
အယူမွား (ဒိ႒ိ) တည္းဟူေသာ သံေယာဇဥ္၊
အယူမွားကုိယူျခင္း၊
အယူမွားကုိ အဖန္ဖန္ ယူျခင္း၊
မွားေသာအားျဖင့္ ႏွလံုးသြင္းျခင္း၊
မွားေသာအားျဖင့္ သံုးသပ္ျခင္း၊
မေကာင္းေသာခရီး၊
မွားေသာ ခရီး၊
ေဖာက္ျပန္ေသာအျဖစ္၊
အယူမွားတည္းဟူေသာ ဆိပ္၌ တည္ျခင္း၊
ေဖာက္ျပန္သျဖင့္ ယူျခင္းသည္ ရွိ၏၊
ဤသေဘာစုကုိ အယူပ်က္စီးျခင္း {ဒိ႒ိ၀ိပတၱိ} ဟူ၍ ဆုိအပ္၏၊
အလံုးစံုေသာ မိစၧာဒိ႒ိသည္လည္း အယူပ်က္စီးျခင္း {ဒိ႒ိ၀ိပတိၱ} မည္၏၊
ဤပ်က္စီးျခင္းႏွင့္ ျပည့္စံုေသာသူကုိ အယူပ်က္စီးေသာ ပုဂၢိဳလ္ဟူ၍ ဆုိအပ္၏။
ဒုကနိေဒၵသ၊ ပုဂၢလပညတ္ပါဠိေတာ္၊ အဘိဓမၼာပိဋကတ္။
Monday, August 18, 2008
အယူပ်က္စီးေသာ ပုဂၢိဳလ္-
Labels:
ပုဂၢလပညတ္ပါဠိေတာ္