ေနာင္တခ်ိန္ လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ၾကပါေစရန္ တရားပံုမ်ား၏ comment တြင္ တရားစာမ်ားပါ ထဲ့ေပးထားပါသည္။






သူေတာ္ေကာင္းတရားမ်ား လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ရန္ ဤအ၀ိုင္းေလးမ်ား အတြင္းမွာ တရားစာမ်ား တရားပံုမ်ားကို သြပ္သြင္းထားပါတယ္ သင္တို႔ စိတ္တိုင္းၾက ကူးယူျဖတ္ေတာက္ လြတ္လပ္စြာ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။


Tuesday, March 24, 2009

သာသနာပ ပရိဗိုဇ္တို႔အား ေမးရန္ ၁၀-ခ်က္...

ပဌမ မဟာပဥႇာသုတ္ -မွ ...

တစ္ခုေသာေနရာ၌ ထုိင္ကုန္ေသာ ထုိရဟန္းတို႔အား ...
သာသနာေတာ္မွ တစ္ပါးေသာ အယူရွိၾကသည့္ ပရိဗိုဇ္တို႔သည္
ဤသို႔ ေျပာဆိုကုန္၏ -

ငါ့သွ်င္တို႔ ရဟန္းေဂါတမသည္ သာဝကတို႔အား ''ရဟန္းတို႔ သင္တို႔လာကုန္ေလာ့၊ တရား အားလံုးကို သိကုန္ေလာ့၊ တရားအားလံုးကို သိ၍ ေနကုန္ေလာ့''ဟု ဤသို႔ တရားေဟာ၏။

ငါ့သွ်င္တို႔ ငါတို႔သည္လည္း သာဝကတို႔အား ''ငါ့သွ်င္တို႔ သင္တို႔ လာကုန္ေလာ့၊ တရားအားလံုးကို သိကုန္ေလာ့၊ တရားအားလံုးကို သိ၍ ေနကုန္ေလာ့'' ဟု ဤသို႔ တရားကို ေဟာကုန္၏။

ငါ့သွ်င္တို႔ ဤငါတို႔ တရားေဟာရာ၌ ရဟန္းေဂါတမႏွင့္ ငါတို႔၏ တရား ေဟာပံုခ်င္း ဆံုးမပံုခ်င္း အဘယ္သို႔ ထူးသနည္း၊ အဘယ္သို႔ပိုလြန္သနည္း အဘယ္သို႔ ျခားနား သနည္း (ဟုေျပာဆိုၾကကုန္၏)။

ထုိအခါ ထုိရဟန္းတို႔သည္ ထုိသာသနာေတာ္မွ တစ္ပါးေသာ အယူရွိၾကသည့္ ပရိဗိုဇ္တို႔၏ စကားကို မႏွစ္သက္ကုန္ မတားျမစ္ကုန္၊ မႏွစ္သက္ကုန္ မတားျမစ္ ကုန္ဘဲ ေနရာမွထကာ ...

''ျမတ္စြာဘုရား၏အထံ၌ ထုိစကား၏ အနက္ အဓိပၸါယ္ကို သိရကုန္အံ့''

ျမတ္စြာဘုရားအား ေလွ်ာက္ၾကကုန္ေသာ္...

ရဟန္းတို႔ ...
သာသနာေတာ္မွ-
တစ္ပါးေသာ အယူရွိၾကသည့္ ပရိဗိုဇ္တို႔ကို ဤသို႔ ေျပာဆို ေမးျမန္းကုန္ရာ၏၊

ငါ့သွ်င္တို႔ ...
ျပႆနာတစ္ခုရည္ၫႊန္းခ်က္တစ္ခု ေျဖဆိုခ်က္တစ္ခု၊
ျပႆနာႏွစ္ခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ႏွစ္ခု ေျဖဆိုခ်က္ႏွစ္ခု၊
ျပႆနာသံုးခု ရည္ၫႊန္းခ်က္သံုးခု ေျဖဆိုခ်က္သံုးခု၊
ျပႆနာေလးခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ေလးခု ေျဖဆိုခ်က္ေလးခု၊
ျပႆနာငါးခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ငါးခု ေျဖဆိုခ်က္ငါးခု၊
ျပႆနာေျခာက္ခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ေျခာက္ခု ေျဖဆိုခ်က္ေျခာက္ခု၊
ျပႆနာခုနစ္ခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ခုနစ္ခု ေျဖဆိုခ်က္ခုနစ္ခု၊
ျပႆနာရွစ္ခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ရွစ္ခု ေျဖဆိုခ်က္ရွစ္ခု၊
ျပႆနာကိုးခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ကိုးခု ေျဖဆိုခ်က္ကိုးခု၊
ျပႆနာဆယ္ခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ဆယ္ခု ေျဖဆိုခ်က္ဆယ္ခု'' ဟု
ဤသို႔ ေျပာဆို ေမးျမန္းကုန္ရာ၏။

ရဟန္းတို႔ ...
သာသနာေတာ္မွ တစ္ပါးေသာ အယူရွိၾကသည့္ ပရိဗိုဇ္တို႔သည္ ဤသို႔ အေမးခံၾက ရသည္ရွိေသာ္ က်က်နန ျပည့္ျပည့္စုံစုံ ေျဖဆိုႏိုင္ၾကလိမ့္မည္ မဟုတ္ကုန္၊ အလြန္ ပင္ပန္းျခင္းသို႔လည္း ေရာက္ၾကကုန္လိမ့္မည္၊ ထုိသို႔ ျဖစ္ျခင္းသည္ အဘယ္ ေၾကာင့္နည္း၊ ရဟန္းတို႔ အရာ မဟုတ္ေသာေၾကာင့္တည္း။

ရဟန္းတို႔ ...
နတ္ မာရ္နတ္ ျဗဟၼာႏွင့္တကြေသာ နတ္ေလာကႏွင့္ သမဏျဗာဟၼဏ မင္းမ်ား လူမ်ားႏွင့္တကြေသာ လူေလာက၌ ျမတ္စြာဘုရားကို လည္းေကာင္း၊ ျမတ္စြာ ဘုရား၏ တပည့္ကို လည္းေကာင္း ဤသာသနာေတာ္မွ ၾကားနာရ၍ (ေျပာဆိုသူ ကိုလည္းေကာင္း) ၾကဥ္ထား၍ ဤျပႆနာတို႔ကို ေျဖဆိုျခင္းျဖင့္ စိတ္ကို ႏွစ္သိမ့္ ေစႏိုင္မည့္ အျခားသူကို ငါမျမင္။

၁...
''ျပႆနာတစ္ခု ရည္ၫႊန္းခ်က္တစ္ခု ေျဖဆိုခ်က္တစ္ခု'' ဟု ဆိုခဲ့ေသာ ထုိစကား ကို အဘယ္ကိုစြဲ၍ ဆိုအပ္သနည္း။ ရဟန္းတို႔ တရားတစ္ခု၌ ရဟန္းသည္ ေကာင္းစြာ ၿငီးေငြ႕သည္ ေကာင္းစြာ တပ္ျခင္းကင္းသည္ ေကာင္းစြာ လြတ္ေျမာက္ သည္ ေကာင္းစြာ အဆံုး အပိုင္းအျခားကို ႐ႈေလ့ ရွိသည္ျဖစ္၍ အနက္သေဘာကို ေကာင္းစြာ သိၿပီးလွ်င္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ပင္ ဒုကၡအဆံုးကို ျပဳ၏။

အဘယ္တရားတစ္ခုနည္း...
သတၱဝါအားလံုးတို႔သည္ အာဟာရလွ်င္ တည္ရာရွိကုန္၏။

ရဟန္းတို႔ ဤ(အာဟာရ) တရားတစ္ခု၌ ရဟန္းသည္ ေကာင္းစြာ ၿငီးေငြ႕သည္ ေကာင္းစြာ တပ္ျခင္းကင္းသည္ ေကာင္းစြာ လြတ္ေျမာက္သည္ ေကာင္းစြာ အဆံုး အပိုင္းအျခားကို ႐ႈေလ့ရွိသည္ ျဖစ္၍ အနက္သေဘာကို ေကာင္းစြာ သိၿပီးလွ်င္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ပင္ ဒုကၡအဆံုးကို ျပဳ၏။ ''ျပႆနာတစ္ခု ရည္ၫႊန္းခ်က္တစ္ခု ေျဖဆိုခ်က္တစ္ခု'' ဟု ဆိုခဲ့ေသာ ထုိစကားကို ဤသည္ကို စြဲ၍ ဆိုအပ္၏။

၂...
''ျပႆနာႏွစ္ခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ႏွစ္ခု ေျဖဆိုခ်က္ႏွစ္ခု'' ဟု ဆိုခဲ့ေသာ ထုိစကားကို အဘယ္ကိုစြဲ၍ ဆိုအပ္သနည္း။ ရဟန္းတို႔ တရားႏွစ္မ်ဳိးတို႔၌ ရဟန္းသည္ ေကာင္း စြာ ၿငီးေငြ႕သည္ ေကာင္းစြာ တပ္ျခင္း ကင္းသည္ ေကာင္းစြာ လြတ္ေျမာက္သည္ ေကာင္းစြာ အဆံုးအပိုင္းအျခားကို ႐ႈေလ့ရွိသည္ျဖစ္၍ အနက္သေဘာကို ေကာင္း စြာ သိၿပီးလွ်င္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ပင္ ဒုကၡအဆံုးကို ျပဳ၏။

အဘယ္ႏွစ္မ်ဳိးတို႔နည္း...
႐ုပ္၊ နာမ္တို႔တည္း။

ရဟန္းတို႔ ဤ (႐ုပ္၊ နာမ္) တရားႏွစ္မ်ဳိးတို႔၌ ရဟန္းသည္ ေကာင္းစြာ ၿငီးေငြ႕သည္ ေကာင္းစြာ တပ္ျခင္း ကင္းသည္ ေကာင္းစြာ လြတ္ေျမာက္သည္ ေကာင္းစြာ အဆံုး အပိုင္းအျခားကို ႐ႈေလ့ရွိသည္ျဖစ္၍ ေကာင္းစြာ အနက္သေဘာကို သိၿပီးလွ်င္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ပင္ ဒုကၡအဆံုးကို ျပဳ၏။ ''ျပႆနာႏွစ္ခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ႏွစ္ခု ေျဖဆိုခ်က္ႏွစ္ခု'' ဟု ဆိုခဲ့ေသာ ထုိစကားကို ဤသည္ကို စြဲ၍ ဆိုအပ္၏။

၃...
''ျပႆနာသံုးခု ရည္ၫႊန္းခ်က္သံုးခု ေျဖဆိုခ်က္သံုးခု'' ဟု ဆိုခဲ့ေသာ ထုိစကားကို အဘယ္ကိုစြဲ၍ ဆိုအပ္သနည္း။ ရဟန္းတို႔ တရားသံုးမ်ဳိးတို႔၌ ရဟန္းသည္ ေကာင္း စြာ ၿငီးေငြ႕သည္ ေကာင္းစြာ တပ္ျခင္းကင္းသည္ ေကာင္းစြာ လြတ္ေျမာက္သည္ ေကာင္းစြာ အဆံုးအပိုင္းအျခားကို ႐ႈေလ့ရွိသည္ျဖစ္၍ ေကာင္းစြာ အနက္သေဘာ ကို သိၿပီးလွ်င္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ပင္ ဒုကၡအဆံုးကို ျပဳ၏။

အဘယ္သံုးမ်ဳိးတို႔နည္း...
ေဝဒနာ သံုးမ်ဳိးတို႔တည္း။

ရဟန္းတို႔ ဤ (ေဝဒနာ) တရားသံုးမ်ဳိးတို႔၌ ရဟန္းသည္ ေကာင္းစြာ ၿငီးေငြ႕သည္ ေကာင္းစြာ တပ္ျခင္း ကင္းသည္ ေကာင္းစြာ လြတ္ေျမာက္သည္ ေကာင္းစြာ အဆံုး အပိုင္း အျခားကို ႐ႈေလ့ ရွိသည္ျဖစ္၍ အနက္သေဘာကို ေကာင္းစြာ သိၿပီးလွ်င္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ပင္ ဒုကၡအဆံုးကို ျပဳ၏။ ''ျပႆနာသံုးခု ရည္ၫႊန္းခ်က္သံုးခု ေျဖဆိုခ်က္သံုးခု'' ဟု ဆိုခဲ့ေသာ ထုိစကားကို ဤသည္ကို စြဲ၍ ဆိုအပ္၏။

၄...
''ျပႆနာေလးခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ေလးခု ေျဖဆိုခ်က္ေလးခု'' ဟု ဆိုခဲ့ေသာ ထုိ စကားကို အဘယ္ကို စြဲ၍ ဆိုအပ္သနည္း။ ရဟန္းတို႔ တရားေလးမ်ဳိးတို႔၌ ရဟန္း သည္ ေကာင္းစြာ ၿငီးေငြ႕သည္ ေကာင္းစြာ တပ္ျခင္းကင္းသည္ ေကာင္းစြာ လြတ္ ေျမာက္သည္ ေကာင္းစြာ အဆံုးအပိုင္းအျခားကို ႐ႈေလ့ရွိသည္ျဖစ္၍ အနက္ သေဘာကို ေကာင္းစြာ သိၿပီးလွ်င္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ပင္ ဒုကၡအဆံုးကိုျပဳ၏။

အဘယ္ တရားေလးမ်ဳိးတို႔နည္း ...
အာဟာရေလးမ်ဳိးတို႔တည္း။

ရဟန္းတို႔ ဤ(အာဟာရ)တရားေလးမ်ဳိးတို႔၌ ရဟန္းသည္ ေကာင္းစြာ ၿငီးေငြ႕သည္ ေကာင္းစြာ တပ္ျခင္း ကင္းသည္ ေကာင္းစြာ လြတ္ေျမာက္သည္ ေကာင္းစြာ အဆံုး အပိုင္းအျခားကို ႐ႈေလ့ ရွိသည္ျဖစ္၍ အနက္သေဘာကို ေကာင္းစြာ သိၿပီးလွ်င္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ပင္ ဒုကၡအဆံုးကို ျပဳ၏။ ''ျပႆနာေလးခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ေလးခု ေျဖဆိုခ်က္ေလးခု'' ဟု ဆိုခဲ့ေသာ ထုိစကားကို ဤသည္ကို စြဲ၍ ဆိုအပ္၏။

၅...
''ျပႆနာငါးခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ငါးခု ေျဖဆိုခ်က္ငါးခု'' ဟု ဆိုခဲ့ေသာ ထုိစကားကို အဘယ္ကိုစြဲ၍ ဆိုအပ္သနည္း။ ရဟန္းတို႔ တရားငါးမ်ဳိးတို႔၌ ရဟန္းသည္ ေကာင္း စြာၿငီးေငြ႕သည္ ေကာင္းစြာ တပ္ျခင္းကင္းသည္ ေကာင္းစြာ လြတ္ေျမာက္သည္ ေကာင္းစြာ အဆံုးအပိုင္းအျခားကို ႐ႈေလ့ရွိသည္ျဖစ္၍ အနက္သေဘာကို ေကာင္း စြာ သိၿပီးလွ်င္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ပင္ ဒုကၡ အဆံုးကို ျပဳ၏။

အဘယ္ငါးမ်ဳိးတို႔နည္း...
ဥပါဒါနကၡႏၶာ ငါးမ်ဳိးတို႔တည္း။

ရဟန္းတို႔ ဤ (ဥပါဒါနကၡႏၶာ) တရား ငါးမ်ဳိးတို႔၌ ရဟန္းသည္ ေကာင္းစြာ ၿငီးေငြ႕ သည္ ေကာင္းစြာ တပ္ျခင္း ကင္းသည္ ေကာင္းစြာ လြတ္ေျမာက္သည္ ေကာင္းစြာ အဆံုး အပိုင္းအျခားကို ႐ႈေလ့ရွိသည္ျဖစ္၍ အနက္သေဘာကို ေကာင္းစြာ သိၿပီး လွ်င္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ပင္ ဒုကၡ အဆံုးကို ျပဳ၏။ ''ျပႆနာငါးခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ ငါးခု ေျဖဆိုခ်က္ငါးခု'' ဟု ဆိုခဲ့ေသာ ထုိစကားကို ဤသည္ကို စြဲ၍ ဆိုအပ္၏။

၆...
''ျပႆနာေျခာက္ခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ေျခာက္ခု ေျဖဆိုခ်က္ေျခာက္ခု'' ဟု ဆိုခဲ့ေသာ ထုိစကားကို အဘယ္ကို စြဲ၍ ဆိုအပ္သနည္း။ ရဟန္းတို႔ တရားေျခာက္မ်ဳိးတို႔၌ ရဟန္းသည္ ေကာင္းစြာ ၿငီးေငြ႕သည္ ေကာင္းစြာ တပ္ျခင္း ကင္းသည္ ေကာင္းစြာ လြတ္ေျမာက္သည္ ေကာင္းစြာ အဆံုးအပိုင္းအျခားကို ႐ႈေလ့ရွိသည္ျဖစ္၍ အနက္ သေဘာကို ေကာင္းစြာ သိၿပီးလွ်င္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ပင္ ဒုကၡအဆံုးကို ျပဳ၏။

အဘယ္ေျခာက္မ်ဳိးတို႔နည္း ...
အတြင္း 'အဇၩတၱိက' အာယတန ေျခာက္မ်ဳိးတို႔ တည္း။

ရဟန္းတို႔ ဤ (အဇၩတၱိကအာယတန) တရားေျခာက္မ်ဳိးတို႔၌ ရဟန္းသည္ ေကာင္း စြာ ၿငီးေငြ႕သည္ ေကာင္းစြာတပ္ျခင္းကင္းသည္ ေကာင္းစြာ လြတ္ေျမာက္သည္ ေကာင္းစြာ အဆံုး အပိုင္းအျခားကို ႐ႈေလ့ ရွိသည္ျဖစ္၍ အနက္သေဘာကို ေကာင္းစြာသိၿပီးလွ်င္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ပင္ ဒုကၡအဆံုးကို ျပဳ၏။ ''ျပႆနာ ေျခာက္ခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ ေျခာက္ခု ေျဖဆိုခ်က္ေျခာက္ခု'' ဟု ဆိုခဲ့ေသာ ထုိစကား ကို ဤသည္ကို စြဲ၍ ဆိုအပ္၏။

၇...
''ျပႆနာခုနစ္ခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ခုနစ္ခု ေျဖဆိုခ်က္ခုနစ္ခု'' ဟု ဆိုခဲ့ေသာ ထုိစကားကို အဘယ္ကို စြဲ၍ ဆိုအပ္သနည္း။ ရဟန္းတို႔ တရားခုနစ္မ်ဳိးတို႔၌ ရဟန္းသည္ ေကာင္းစြာ ၿငီးေငြ႕သည္ ေကာင္းစြာ တပ္ျခင္း ကင္းသည္ ေကာင္းစြာ လြတ္ေျမာက္သည္ ေကာင္းစြာ အဆံုး အပိုင္းအျခားကို ႐ႈေလ့ ရွိသည္ျဖစ္၍ အနက္သေဘာကို ေကာင္းစြာ သိၿပီးလွ်င္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ပင္ ဒုကၡ အဆံုးကိုျပဳ၏။

အဘယ္ခုနစ္မ်ဳိးတို႔နည္း...
ဝိညာဏ္၏ တည္ရာ 'ဝိညာဏ႒ိတိ' ခုနစ္မ်ဳိးတို႔တည္း။

ရဟန္းတို႔ ဤ (ဝိညာဏ႒ိတိ)တရားခုနစ္မ်ဳိးတို႔၌ ရဟန္းသည္ ေကာင္းစြာ ၿငီးေငြ႕ သည္ ေကာင္းစြာတပ္ျခင္းကင္းသည္ ေကာင္းစြာ လြတ္ေျမာက္သည္ ေကာင္းစြာ အဆံုး အပိုင္းအျခားကို ႐ႈေလ့ ရွိသည္ျဖစ္၍ အနက္သေဘာကို ေကာင္းစြာ သိၿပီးလွ်င္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ပင္ ဒုကၡအဆံုးကို ျပဳ၏။ ''ျပႆနာခုနစ္ခု ရည္ၫႊန္း ခ်က္ ခုနစ္ခု ေျဖဆိုခ်က္ ခုနစ္ခု'' ဟု ဆိုခဲ့ေသာ ထုိစကားကို ဤသည္ကို စြဲ၍ ဆိုအပ္၏။

၈...
''ျပႆနာရွစ္ခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ရွစ္ခု ေျဖဆိုခ်က္ရွစ္ခု'' ဟု ဆိုခဲ့ေသာ ထုိစကားကို အဘယ္ကို စြဲ၍ ဆိုအပ္သနည္း။ ရဟန္းတို႔ တရားရွစ္မ်ဳိးတို႔၌ ရဟန္းသည္ ေကာင္းစြာ ၿငီးေငြ႕သည္ ေကာင္းစြာ တပ္ျခင္းကင္းသည္ ေကာင္းစြာ လြတ္ေျမာက္ သည္ ေကာင္းစြာ အဆံုး အပိုင္းအျခားကို ႐ႈေလ့ ရွိသည္ျဖစ္၍ အနက္သေဘာကို ေကာင္းစြာ သိၿပီးလွ်င္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ပင္ ဒုကၡအဆံုးကို ျပဳ၏။

အဘယ္ရွစ္မ်ဳိးတို႔နည္း...
ေလာကဓံတရား ရွစ္မ်ဳိးတို႔တည္း။

ရဟန္းတို႔ ဤ(ေလာကဓံ)တရားရွစ္မ်ဳိးတို႔၌ ရဟန္းသည္ ေကာင္းစြာ ၿငီးေငြ႕သည္ ေကာင္းစြာ တပ္ျခင္း ကင္းသည္ ေကာင္းစြာ လြတ္ေျမာက္သည္ ေကာင္းစြာ အဆံုး အပိုင္းအျခားကို ႐ႈေလ့ ရွိသည္ျဖစ္၍ အနက္သေဘာကို ေကာင္းစြာ သိၿပီးလွ်င္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ပင္ ဒုကၡ အဆံုးကို ျပဳ၏။ ''ျပႆနာရွစ္ခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ရွစ္ခု ေျဖဆိုခ်က္ရွစ္ခု'' ဟု ဆိုခဲ့ေသာ ထုိစကားကို ဤသည္ကို စြဲ၍ ဆိုအပ္၏။

၉...
''ျပႆနာကိုးခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ကိုးခု ေျဖဆိုခ်က္ကိုးခု'' ဟု ဆိုခဲ့ေသာ ထုိစကားကို အဘယ္ကို စြဲ၍ ဆိုအပ္သနည္း။ ရဟန္းတို႔ တရားကိုးမ်ဳိးတို႔၌ ရဟန္းသည္ ေကာင္းစြာ ၿငီးေငြ႕သည္ ေကာင္းစြာ တပ္ျခင္းကင္းသည္ ေကာင္းစြာ လြတ္ေျမာက္ သည္ ေကာင္းစြာ အဆံုး အပိုင္းအျခားကို ႐ႈေလ့ ရွိသည္ ျဖစ္၍ အနက္သေဘာကို ေကာင္းစြာ သိၿပီးလွ်င္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ပင္ ဒုကၡအဆံုးကို ျပဳ၏။

အဘယ္ကိုးမ်ဳိးတို႔နည္း...
သတၱဝါတို႔၏ တည္ရာ 'သတၱာဝါသ' ကိုးမ်ဳိးတို႔တည္း။

ရဟန္းတို႔ ဤ(သတၱာဝါသ) တရားကိုးမ်ဳိးတို႔၌ ရဟန္းသည္ ေကာင္းစြာ ၿငီးေငြ႔ သည္ ေကာင္းစြာ တပ္ျခင္း ကင္းသည္ ေကာင္းစြာ လြတ္ေျမာက္သည္ ေကာင္းစြာ အဆံုး အပိုင္းအျခားကို ႐ႈေလ့ ရွိသည္ျဖစ္၍ အနက္သေဘာကို ေကာင္းစြာ သိၿပီး လွ်င္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ပင္ ဒုကၡအဆံုးကို ျပဳ၏။ ''ျပႆနာကိုးခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ ကိုးခု ေျဖဆိုခ်က္ကိုးခု'' ဟု ဆိုခဲ့ေသာ စကားကို ဤသည္ကို စြဲ၍ ဆိုအပ္၏။

၁၀...
''ျပႆနာဆယ္ခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ဆယ္ခု ေျဖဆိုခ်က္ဆယ္ခု'' ဟု ဆိုခဲ့ေသာ ထုိစကားကို အဘယ္ကို စြဲ၍ ဆိုအပ္သနည္း။ ရဟန္းတို႔ တရားဆယ္မ်ဳိးတို႔၌ ရဟန္းသည္ ေကာင္းစြာ ၿငီးေငြ႕သည္ ေကာင္းစြာ တပ္ျခင္း ကင္းသည္ ေကာင္းစြာ လြတ္ေျမာက္သည္ ေကာင္းစြာ အဆံုး အပိုင္းအျခားကို ႐ႈေလ့ ရွိသည္ျဖစ္၍ အနက္သေဘာကို ေကာင္းစြာသိၿပီးလွ်င္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ပင္ ဒုကၡအဆံုးကို ျပဳ၏။

အဘယ္ဆယ္မ်ဳိးတို႔နည္း...
အကုသုိလ္ကမၼပထဆယ္မ်ဳိးတို႔တည္း။

ရဟန္းတို႔ ဤ(အကုသလကမၼပထ) တရားဆယ္မ်ဳိးတို႔၌ ရဟန္းသည္ ေကာင္းစြာ ၿငီးေငြ႕သည္ ေကာင္းစြာ တပ္ျခင္း ကင္းသည္ ေကာင္းစြာ လြတ္ေျမာက္သည္ ေကာင္းစြာ အဆံုး အပိုင္းအျခားကို ႐ႈေလ့ ရွိသည္ျဖစ္၍ အနက္သေဘာကို ေကာင္းစြာ သိၿပီးလွ်င္ မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ပင္ ဒုကၡအဆံုးကို ျပဳ၏။ ''ျပႆနာ ဆယ္ခု ရည္ၫႊန္းခ်က္ဆယ္ခု ေျဖဆိုခ်က္ဆယ္ခု'' ဟု ဆိုခဲ့ေသာ ထုိစကားကို ဤ သည္ကို စြဲ၍ ဆိုအပ္၏ ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။ ၂၇

၇ - ပဌမ မဟာပဥႇာသုတ္-မွ၊ မဟာ၀ဂ္၊ န၀ကနိပါတ္၊ အဂၤုတၱိဳရ္။


ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။