ပုဂၢိဳလ္တို႔သည္ ငါးမ်ဳိးတို႔တည္း-
၁...
အခ်ဳိ႕ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ အာပတ္လည္း သင့္၏၊ ႏွလံုးမသာယာျခင္းလည္း ျဖစ္၏၊ အၾကင္ အရဟတၱဖုိလ္သို႔ ေရာက္၍ ထုိပုဂၢိဳလ္အား ျဖစ္ေပၚလာကုန္ ေသာ ယုတ္ညံ့ကုန္ေသာ ထုိအကုသုိလ္တရားတို႔သည္ အႂကြင္းမဲ့ ခ်ဳပ္ကုန္ ၏၊ စိတ္ျဖင့္ ကိေလသာမွ လြတ္ေျမာက္ေသာ, ပညာျဖင့္ ကိေလသာမွ လြတ္ေျမာက္ေသာ ထုိအရဟတၱဖိုလ္ကိုလည္း ဟုတ္တုိင္းမွန္စြာမသိ၊ ထုိ ပုဂၢိဳလ္သည္ ရွိ၏။
၂...
အခ်ဳိ႕ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ အာပတ္သင့္၏၊ ႏွလံုးမသာယာျခင္းကား မျဖစ္၊ အၾကင္ အရဟတၱဖုိလ္သို႔ ေရာက္၍ ထုိပုဂၢိဳလ္အား ျဖစ္ေပၚလာကုန္ေသာ ယုတ္ညံ့ကုန္ ေသာ ထုိ အကုသုိလ္တရားတို႔သည္ အႂကြင္းမဲ့ ခ်ဳပ္ကုန္၏၊ စိတ္ျဖင့္ ကိေလသာမွ လြတ္ေျမာက္ေသာ, ပညာျဖင့္ ကိေလသာမွ လြတ္ ေျမာက္ေသာ ထုိအရဟတၱဖိုလ္ ကိုလည္း ဟုတ္တုိင္းမွန္စြာ မသိ၊ ထုိပုဂၢိဳလ္ သည္ ရွိ၏။
၃...
အခ်ဳိ႕ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ အာပတ္ကား မသင့္၊ ႏွလံုးမသာယာျခင္း သေဘာ ကား ျဖစ္၏၊ အၾကင္ အရဟတၱဖုိလ္သို႔ ေရာက္၍ ထုိပုဂၢိဳလ္အား ျဖစ္ေပၚလာ ကုန္ေသာ ယုတ္ညံ့ကုန္ေသာ ထုိအကုသုိလ္ တရားတို႔သည္ အႂကြင္းမဲ့ ခ်ဳပ္ ကုန္၏၊ စိတ္ျဖင့္ ကိေလသာမွ လြတ္ေျမာက္ေသာ, ပညာျဖင့္ ကိေလသာမွ လြတ္ေျမာက္ေသာ ထုိအရဟတၱဖိုလ္ကို ဟုတ္တုိင္းမွန္စြာ မသိ၊ ထုိပုဂၢိဳလ္ သည္ ရွိ၏။
၄...
အခ်ဳိ႕ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ အာပတ္လည္း မသင့္၊ ႏွလံုးမသာယာျခင္းလည္း မျဖစ္၊ အၾကင္ အရဟတၱဖုိလ္သို႔ ေရာက္၍ ထုိပုဂၢိဳလ္အား ျဖစ္ေပၚလာ ကုန္ေသာ ယုတ္ညံ့ကုန္ေသာ ထုိအကုသုိလ္ တရားတို႔သည္ အႂကြင္းမဲ့ ခ်ဳပ္ကုန္၏၊ စိတ္ျဖင့္ ကိေလသာမွ လြတ္ေျမာက္ေသာ, ပညာျဖင့္ ကိေလ သာမွ လြတ္ေျမာက္ေသာ ထုိ အရဟတၱဖိုလ္ကိုလည္း မသိ၊ ထုိပုဂၢိဳလ္သည္ ရွိ၏။
၅...
အခ်ဳိ႕ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ အာပတ္လည္း မသင့္၊ ႏွလံုးမသာယာျခင္းလည္း မျဖစ္၊ အၾကင္ အရဟတၱဖုိလ္သို႔ ေရာက္သည္ရွိေသာ္ ထုိပုဂၢိဳလ္အား ျဖစ္ေပၚလာကုန္ေသာ ယုတ္ညံ့ကုန္ေသာ ထုိအကုသုိလ္ တရားတို႔သည္ အႂကြင္းမဲ့ ခ်ဳပ္ကုန္၏၊ စိတ္ျဖင့္ ကိေလသာမွ လြတ္ေျမာက္ေသာ, ပညာျဖင့္ ကိေလသာမွ လြတ္ေျမာက္ေသာ ထုိအရဟတၱဖိုလ္ကိုလည္း ဟုတ္တုိင္းမွန္ စြာ သိ၏၊ ထုိပုဂၢိဳလ္သည္ ရွိ၏။
၅ - ပၪၥကဥေဒၵသ-မွ၊ ပုဂၢလပညတ္ပါဠိေတာ္။ အဘိဓမၼပိဋက။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။