အႏၲရာမလသုတ္-
ဤေဒသနာကို ဘုန္းေတာ္ႀကီးေသာ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ေဟာေတာ္မူ၏၊
ပူေဇာ္အထူးကို ခံေတာ္မူထုိက္ေသာ ျမတ္စြာဘုရား ေဟာေတာ္မူ၏ဟု အကြၽႏု္ပ္ ၾကားနာခဲ့ရပါသည္-
ရဟန္းတို႔ ဤသံုးပါးတို႔သည္ ...
စိတ္၏ အညစ္အေၾကး
စိတ္၏ မိတ္ေဆြပ်က္
စိတ္၏ ရန္သူ
စိတ္၏ သူသတ္သမား
စိတ္၏ ဆန္႔က်င္ဘက္သားတို႔ ျဖစ္ကုန္၏၊
အဘယ္သံုးပါးတို႔နည္း-
ရဟန္းတို႔ ေလာဘသည္ ...
စိတ္၏ အညစ္အေၾကး၊ စိတ္၏ မိတ္ေဆြပ်က္၊ စိတ္၏ ရန္သူ၊ စိတ္၏ သူသတ္ သမား၊ စိတ္၏ ဆန္႔က်င္ဘက္သား ျဖစ္၏၊
ရဟန္းတို႔ ေဒါသသည္ ...
စိတ္၏ အညစ္အေၾကး၊ စိတ္၏ မိတ္ေဆြပ်က္၊ စိတ္၏ ရန္သူ၊ စိတ္၏ သူသတ္ သမား၊ စိတ္၏ ဆန္႔က်င္ဘက္သား ျဖစ္၏၊
ရဟန္းတို႔ ေမာဟသည္ ...
စိတ္၏ အညစ္အေၾကး၊ စိတ္၏ မိတ္ေဆြပ်က္၊ စိတ္၏ ရန္သူ၊ စိတ္၏ သူသတ္ သမား၊ စိတ္၏ ဆန္႔က်င္ဘက္သား ျဖစ္၏၊
ရဟန္းတို႔ ဤသံုးပါးတို႔သည္ စိတ္၏ အညစ္အေၾကး စိတ္၏ မိတ္ေဆြပ်က္ စိတ္၏
ရန္သူ စိတ္၏ သူသတ္သမား စိတ္၏ ဆန္႔က်င္ဘက္သား ျဖစ္၏၊ ဤအနက္ သေဘာကို ျမတ္စြာဘုရား ေဟာေတာ္မူ၏၊
ထုိသုတ္ ၌ ဤအနက္သေဘာကို -
ေလာဘသည္ ...
အက်ဳိးမဲ့ကိုျဖစ္ေစတတ္၏၊ ေလာဘသည္ စိတ္ကိုေခ်ာက္ခ်ားေစတတ္၏၊ အတြင္း စိတ္၌ ျဖစ္ေသာ ထုိေလာဘဟူေသာ ေဘးကို လူအေပါင္းသည္ မသိႏိုင္။ တပ္ မက္ေသာသူသည္ အက်ဳိးကိုမသိ၊ တပ္မက္ေသာသူသည္ တရားကိုမျမင္၊ အၾကင္ အခါ၌ ေလာဘသည္ လူကို လႊမ္းမိုးဖိစီး၏၊ ထုိအခါ၌ အမိုက္တုိက္သဖြယ္ ျဖစ္၏။
အၾကင္သူသည္ ေလာဘကို ပယ္ႏိုင္ေသာေၾကာင့္ တပ္မက္ဖြယ္ ႐ူပါ႐ံုစသည္၌ မတပ္မက္၊ ေရေပါက္သည္ ၾကာရြက္မွ ေလွ်ာက်ဘိ သကဲ့သို႔ ထုိသူ၏ ေလာဘ သည္ ထုိတပ္မက္ဖြယ္ အာ႐ံုမွ ကင္းေပ်ာက္၏။
ေဒါသသည္ ...
အက်ဳိးမဲ့ကို ျဖစ္ေစတတ္၏၊ ေဒါသသည္ စိတ္ကို ေခ်ာက္ခ်ားေစတတ္၏၊ အတြင္း စိတ္၌ ျဖစ္ေသာ ထုိေဒါသဟူေသာ ေဘးကို လူအေပါင္းသည္ မသိႏိုင္။ အမ်က္ ထြက္ေသာသူသည္ အက်ဳိးကို မသိ၊ အမ်က္ထြက္ေသာ သူသည္ တရားကို မျမင္၊ အၾကင္အခါ၌ ေဒါသသည္ လူကို လႊမ္းမိုးဖိစီး၏၊ ထုိအခါ၌ အမိုက္တုိက္သဖြယ္ ျဖစ္၏။
အၾကင္သူသည္ ေဒါသကို ပယ္ေသာေၾကာင့္ အမ်က္ထြက္ဖြယ္ ႐ူပါ႐ံုစသည္၌ အမ်က္မထြက္၊ ထန္းသီးမွည့္သည္ အညႇာမွ ေႂကြက်ရ သကဲ့သို႔ ထုိသူ၏ ေဒါသ သည္ ထုိအမ်က္ထြက္ဖြယ္ အာ႐ံုမွ ကင္းေပ်ာက္၏။
ေမာဟသည္ ...
အက်ဳိးမဲ့ကို ျဖစ္ေစတတ္၏၊ ေမာဟသည္ စိတ္ကို ေခ်ာက္ခ်ားေစတတ္၏၊ အတြင္း စိတ္၌ ျဖစ္ေသာ ေမာဟဟူေသာ ေဘးကို လူအေပါင္းသည္ မသိႏိုင္။ ေတြေဝသူ သည္ အက်ဳိးကိုမသိ၊ ေတြေဝသူသည္ တရားကိုမျမင္၊ အၾကင္အခါ၌ ေမာဟသည္ လူကို လႊမ္းမိုးဖိစီး၏၊ ထုိအခါ၌ အမိုက္တုိက္သဖြယ္ ျဖစ္၏။
အၾကင္သူသည္ ေမာဟကို ပယ္ေသာေၾကာင့္ ေတြေဝဖြယ္ ႐ူပါ႐ံုစသည္၌ မေတြ ေဝ၊ ထြက္ေပၚလာေသာ ေနမင္းသည္ အမိုက္တုိက္ကို ပယ္ေဖ်ာက္ သကဲ့သို႔ ထုိ သူသည္ အလံုးစံုေသာ ေမာဟကို အႂကြင္းမဲ့ ပယ္ေဖ်ာက္ႏိုင္၏'' ဟု ဤဂါထာျဖင့္ ဆိုအပ္၏။
ဤအနက္သေဘာကိုလည္း ...
ျမတ္စြာဘုရား ေဟာအပ္၏ဟု အကြၽႏု္ပ္ ၾကားနာခဲ့ရပါသည္။၈၈
၉ - အႏၲရာမလသုတ္၊ စတုတၳ၀ဂ္၊ ဣတိ၀ုတ္ပါဠိေတာ္။
ဤေဒသနာကို ဘုန္းေတာ္ႀကီးေသာ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ေဟာေတာ္မူ၏၊
ပူေဇာ္အထူးကို ခံေတာ္မူထုိက္ေသာ ျမတ္စြာဘုရား ေဟာေတာ္မူ၏ဟု အကြၽႏု္ပ္ ၾကားနာခဲ့ရပါသည္-
ရဟန္းတို႔ ဤသံုးပါးတို႔သည္ ...
စိတ္၏ အညစ္အေၾကး
စိတ္၏ မိတ္ေဆြပ်က္
စိတ္၏ ရန္သူ
စိတ္၏ သူသတ္သမား
စိတ္၏ ဆန္႔က်င္ဘက္သားတို႔ ျဖစ္ကုန္၏၊
အဘယ္သံုးပါးတို႔နည္း-
ရဟန္းတို႔ ေလာဘသည္ ...
စိတ္၏ အညစ္အေၾကး၊ စိတ္၏ မိတ္ေဆြပ်က္၊ စိတ္၏ ရန္သူ၊ စိတ္၏ သူသတ္ သမား၊ စိတ္၏ ဆန္႔က်င္ဘက္သား ျဖစ္၏၊
ရဟန္းတို႔ ေဒါသသည္ ...
စိတ္၏ အညစ္အေၾကး၊ စိတ္၏ မိတ္ေဆြပ်က္၊ စိတ္၏ ရန္သူ၊ စိတ္၏ သူသတ္ သမား၊ စိတ္၏ ဆန္႔က်င္ဘက္သား ျဖစ္၏၊
ရဟန္းတို႔ ေမာဟသည္ ...
စိတ္၏ အညစ္အေၾကး၊ စိတ္၏ မိတ္ေဆြပ်က္၊ စိတ္၏ ရန္သူ၊ စိတ္၏ သူသတ္ သမား၊ စိတ္၏ ဆန္႔က်င္ဘက္သား ျဖစ္၏၊
ရဟန္းတို႔ ဤသံုးပါးတို႔သည္ စိတ္၏ အညစ္အေၾကး စိတ္၏ မိတ္ေဆြပ်က္ စိတ္၏
ရန္သူ စိတ္၏ သူသတ္သမား စိတ္၏ ဆန္႔က်င္ဘက္သား ျဖစ္၏၊ ဤအနက္ သေဘာကို ျမတ္စြာဘုရား ေဟာေတာ္မူ၏၊
ထုိသုတ္ ၌ ဤအနက္သေဘာကို -
ေလာဘသည္ ...
အက်ဳိးမဲ့ကိုျဖစ္ေစတတ္၏၊ ေလာဘသည္ စိတ္ကိုေခ်ာက္ခ်ားေစတတ္၏၊ အတြင္း စိတ္၌ ျဖစ္ေသာ ထုိေလာဘဟူေသာ ေဘးကို လူအေပါင္းသည္ မသိႏိုင္။ တပ္ မက္ေသာသူသည္ အက်ဳိးကိုမသိ၊ တပ္မက္ေသာသူသည္ တရားကိုမျမင္၊ အၾကင္ အခါ၌ ေလာဘသည္ လူကို လႊမ္းမိုးဖိစီး၏၊ ထုိအခါ၌ အမိုက္တုိက္သဖြယ္ ျဖစ္၏။
အၾကင္သူသည္ ေလာဘကို ပယ္ႏိုင္ေသာေၾကာင့္ တပ္မက္ဖြယ္ ႐ူပါ႐ံုစသည္၌ မတပ္မက္၊ ေရေပါက္သည္ ၾကာရြက္မွ ေလွ်ာက်ဘိ သကဲ့သို႔ ထုိသူ၏ ေလာဘ သည္ ထုိတပ္မက္ဖြယ္ အာ႐ံုမွ ကင္းေပ်ာက္၏။
ေဒါသသည္ ...
အက်ဳိးမဲ့ကို ျဖစ္ေစတတ္၏၊ ေဒါသသည္ စိတ္ကို ေခ်ာက္ခ်ားေစတတ္၏၊ အတြင္း စိတ္၌ ျဖစ္ေသာ ထုိေဒါသဟူေသာ ေဘးကို လူအေပါင္းသည္ မသိႏိုင္။ အမ်က္ ထြက္ေသာသူသည္ အက်ဳိးကို မသိ၊ အမ်က္ထြက္ေသာ သူသည္ တရားကို မျမင္၊ အၾကင္အခါ၌ ေဒါသသည္ လူကို လႊမ္းမိုးဖိစီး၏၊ ထုိအခါ၌ အမိုက္တုိက္သဖြယ္ ျဖစ္၏။
အၾကင္သူသည္ ေဒါသကို ပယ္ေသာေၾကာင့္ အမ်က္ထြက္ဖြယ္ ႐ူပါ႐ံုစသည္၌ အမ်က္မထြက္၊ ထန္းသီးမွည့္သည္ အညႇာမွ ေႂကြက်ရ သကဲ့သို႔ ထုိသူ၏ ေဒါသ သည္ ထုိအမ်က္ထြက္ဖြယ္ အာ႐ံုမွ ကင္းေပ်ာက္၏။
ေမာဟသည္ ...
အက်ဳိးမဲ့ကို ျဖစ္ေစတတ္၏၊ ေမာဟသည္ စိတ္ကို ေခ်ာက္ခ်ားေစတတ္၏၊ အတြင္း စိတ္၌ ျဖစ္ေသာ ေမာဟဟူေသာ ေဘးကို လူအေပါင္းသည္ မသိႏိုင္။ ေတြေဝသူ သည္ အက်ဳိးကိုမသိ၊ ေတြေဝသူသည္ တရားကိုမျမင္၊ အၾကင္အခါ၌ ေမာဟသည္ လူကို လႊမ္းမိုးဖိစီး၏၊ ထုိအခါ၌ အမိုက္တုိက္သဖြယ္ ျဖစ္၏။
အၾကင္သူသည္ ေမာဟကို ပယ္ေသာေၾကာင့္ ေတြေဝဖြယ္ ႐ူပါ႐ံုစသည္၌ မေတြ ေဝ၊ ထြက္ေပၚလာေသာ ေနမင္းသည္ အမိုက္တုိက္ကို ပယ္ေဖ်ာက္ သကဲ့သို႔ ထုိ သူသည္ အလံုးစံုေသာ ေမာဟကို အႂကြင္းမဲ့ ပယ္ေဖ်ာက္ႏိုင္၏'' ဟု ဤဂါထာျဖင့္ ဆိုအပ္၏။
ဤအနက္သေဘာကိုလည္း ...
ျမတ္စြာဘုရား ေဟာအပ္၏ဟု အကြၽႏု္ပ္ ၾကားနာခဲ့ရပါသည္။၈၈
၉ - အႏၲရာမလသုတ္၊ စတုတၳ၀ဂ္၊ ဣတိ၀ုတ္ပါဠိေတာ္။
ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။