မွီဝဲအပ္ ဆည္းကပ္အပ္ေသာ ပုဂၢိဳလ္...
မွီဝဲအပ္ ဆည္းကပ္အပ္ ခ်ဥ္းကပ္အပ္ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ အဘယ္နည္း...
ဤေလာက၌ ...
အခ်ဳိ႕ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ သီလရွိ၏၊
ေကာင္းေသာ အက်င့္လည္း ရွိ၏၊
ဤသို႔ သေဘာရွိေသာ ပုဂၢိဳလ္ကုိ မွီဝဲအပ္၏၊ ဆည္းကပ္အပ္၏၊ ခ်ဥ္းကပ္အပ္၏။ ထိုသို႔ မွီဝဲအပ္သည္၏ အျဖစ္သည္ အဘယ့္ေၾကာင့္နည္း၊ ဤသို႔ သေဘာရွိေသာ ပုဂၢိဳလ္၏ အယူကုိ အစဥ္လုိက္ျခင္းသို႔ အကယ္၍ မေရာက္ျငားေသာ္လည္း...
ဤသူကား ...
ေကာင္းေသာ မိတ္ေဆြရွိ၏၊
ေကာင္းေသာ အေဖာ္သဟဲရွိ၏၊
ေကာင္းေသာ အေပါင္းအေဖာ္၌ ၫြတ္ကုိင္း၏'' ဟု ထိုပုဂၢိဳလ္၏ ေကာင္းေသာ သတင္းသည္ ပ်ံ႕ႏွံ႕၍ တက္၏၊ ထို႔ေၾကာင့္ ဤကဲ့သို႔ သေဘာရွိေသာ ပုဂၢိဳလ္ကုိ မွီဝဲအပ္၏၊ ဆည္းကပ္အပ္၏၊ ခ်ဥ္းကပ္အပ္၏။
၃ - တိကပုဂၢလပညတ္-ဂါထာ-၁၂၆၊ ပုဂၢလပညတ္ပါဠိေတာ္။ အဘိဓမၼပိဋက။
မွီဝဲအပ္ ဆည္းကပ္အပ္ ခ်ဥ္းကပ္အပ္ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ အဘယ္နည္း...
ဤေလာက၌ ...
အခ်ဳိ႕ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ သီလရွိ၏၊
ေကာင္းေသာ အက်င့္လည္း ရွိ၏၊
ဤသို႔ သေဘာရွိေသာ ပုဂၢိဳလ္ကုိ မွီဝဲအပ္၏၊ ဆည္းကပ္အပ္၏၊ ခ်ဥ္းကပ္အပ္၏။ ထိုသို႔ မွီဝဲအပ္သည္၏ အျဖစ္သည္ အဘယ့္ေၾကာင့္နည္း၊ ဤသို႔ သေဘာရွိေသာ ပုဂၢိဳလ္၏ အယူကုိ အစဥ္လုိက္ျခင္းသို႔ အကယ္၍ မေရာက္ျငားေသာ္လည္း...
ဤသူကား ...
ေကာင္းေသာ မိတ္ေဆြရွိ၏၊
ေကာင္းေသာ အေဖာ္သဟဲရွိ၏၊
ေကာင္းေသာ အေပါင္းအေဖာ္၌ ၫြတ္ကုိင္း၏'' ဟု ထိုပုဂၢိဳလ္၏ ေကာင္းေသာ သတင္းသည္ ပ်ံ႕ႏွံ႕၍ တက္၏၊ ထို႔ေၾကာင့္ ဤကဲ့သို႔ သေဘာရွိေသာ ပုဂၢိဳလ္ကုိ မွီဝဲအပ္၏၊ ဆည္းကပ္အပ္၏၊ ခ်ဥ္းကပ္အပ္၏။
၃ - တိကပုဂၢလပညတ္-ဂါထာ-၁၂၆၊ ပုဂၢလပညတ္ပါဠိေတာ္။ အဘိဓမၼပိဋက။
ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။