ေနာင္တခ်ိန္ လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ၾကပါေစရန္ တရားပံုမ်ား၏ comment တြင္ တရားစာမ်ားပါ ထဲ့ေပးထားပါသည္။






သူေတာ္ေကာင္းတရားမ်ား လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ရန္ ဤအ၀ိုင္းေလးမ်ား အတြင္းမွာ တရားစာမ်ား တရားပံုမ်ားကို သြပ္သြင္းထားပါတယ္ သင္တို႔ စိတ္တိုင္းၾက ကူးယူျဖတ္ေတာက္ လြတ္လပ္စြာ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။


Thursday, April 30, 2009

ပရိတ္သတ္တို႔သည္ ဤႏွစ္မ်ိဳးတို႔တည္း...

ပရိသ၀ဂ္-မွ...

ရဟန္းတို႔ ပရိတ္သတ္တို႔သည္ ဤႏွစ္မ်ိဳးတို႔တည္း။

အဘယ္ႏွစ္မ်ိဳး တို႔နည္း ဟူမူ-

အဆုံးအမခက္ေသာ ေမးျမန္း၍ မဆုံးမအပ္ေသာ ပရိသတ္လည္းေကာင္း ေမးျမန္း ၍ ဆုံးမအပ္ေသာ အဆုံးအမ မခက္ေသာ ပရိသတ္ လည္းေကာင္းတို႔တည္း။ ရဟန္းတို႔ ဆုံးမခက္ေသာ ေမးျမန္း၍ ဆုံးမအပ္ေသာ ပရိသတ္ဟူသည္ အဘယ္ နည္း၊

ဤသာသနာေတာ္ဝယ္ အၾကင္ပရိသတ္၌ ရဟန္းတို႔သည္ ဘုရားေဟာျဖစ္ကုန္ နက္နဲကုန္ နက္နဲေသာ အနက္ရွိေသာ ေလာကထက္ လြန္ျမတ္ေသာ အနက္ကို ျပတတ္ကုန္ သတၱမွ ဆိတ္သုဥ္းျခင္းႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ သုတ္တို႔ကို ေဟာၾကား အပ္ ကုန္သည္ရွိေသာ္ ေကာင္းစြာ မနာယူကုန္၊ နားမစိုက္ကုန္၊ သိရန္ စိတ္မဝင္ စားကုန္၊ ထိုတရားတို႔ကို နာယူအပ္ သင္ၾကားအပ္ပါ၏ဟုလည္း မထင္မွတ္ကုန္၊ ကဗ်ာဆရာတို႔ ျပဳအပ္ကုန္၊ ကဗ်ာဆရာတို႔ ဖြဲ႔ႏြဲ႔သီကုံးအပ္ကုန္၊ ဆန္းၾကယ္ေသာ အကၡရာရွိကုန္၊ ဆန္းၾကယ္ေသာ သဒၵါရွိကုန္၊ သာသနာေတာ္မွ အပ ျဖစ္ကုန္ သာသနာေတာ္မွ အပ ျဖစ္သူတို႔၏ တပည့္တို႔ ေဟာၾကားအပ္ကုန္ေသာ သုတ္တို႔ ကို ေဟာၾကားအပ္ကုန္သည္ရွိေသာ္ ေကာင္းစြာ နာယူၾကကုန္၏၊ ေကာင္းစြာ နား စိုက္ကုန္၏၊ သိရန္ စိတ္ဝင္စားၾကကုန္၏၊ ထိုသုတ္တို႔ကို နာယူအပ္ သင္ၾကား အပ္၏ဟု မွတ္ထင္ကုန္၏၊ ထိုရဟန္းတို႔သည္ ထုိသုတ္တရားတို႔ကို သင္ၾကား၍ အခ်င္းခ်င္း ေမးလည္း မေမးျမန္းၾကကုန္၊ ''ဤသုတ္ကား အဘယ္သို႔နည္း၊ ဤ သုတ္၏၊ အနက္အဓိပၸာယ္ကား အဘယ္သို႔နည္း'' ဟု ေမးျမန္းျခင္းငွါ (ပညာရွိမ်ား ရွိရာအရပ္သို႔) မလွည့္လည္ကုန္၊ ထိုရဟန္းတို႔သည္ မပြင့္လင္းသည္ကိုလည္း ပြင့္ လင္းေအာင္ မျပဳကုန္၊ မေပၚလြင္သည္ကိုလည္း ေပၚလြင္ေအာင္ မျပဳကုန္၊ မ်ားစြာ ေသာ ယုံမွားေၾကာင္း တရားတို႔၌လည္း ယုံမွားျခင္းကို မပယ္ေဖ်ာက္ကုန္။ ရဟန္း တို႔ ဤပရိသတ္ကို ဆုံးမခက္ေသာ ေမးျမန္း၍ မဆုံးမအပ္ေသာ ပရိသတ္ဟု ဆို အပ္၏။

ရဟန္းတို႔ ေမးျမန္း၍ ဆုံးမအပ္ေသာ အဆုံးအမ မခက္ေသာ ပရိသတ္ဟူသည္ အဘယ္နည္း၊ ရဟန္းတို႔ ဤသာသနာေတာ္ဝယ္ အၾကင္ ပရိသတ္၌ ရဟန္းတို႔ သည္ ကဗ်ာဆရာတို႔ ျပဳအပ္ကုန္ ကဗ်ာဆရာတို႔ ဖြဲ႔ႏြဲ႔သီကုံးအပ္ကုန္ ဆန္းၾကယ္ ေသာ အကၡရာရွိကုန္ ဆန္းၾကယ္ေသာ သဒၵါရွိကုန္ သာသနာေတာ္မွအပ ျဖစ္ကုန္ သာသနာေတာ္မွ အပျဖစ္ကုန္ေသာ သူတို႔၏ တပည့္သာဝကတို႔ ေဟာၾကား အပ္ ကုန္ေသာ သုတ္တို႔ကို ေဟာၾကားအပ္ ကုန္သည္ရွိေသာ္ မနာယူရန္ နားမစိုက္ ကုန္၊ သိရန္ စိတ္မဝင္စားကုန္၊ ထိုတရားတို႔ကို နာယူအပ္ သင္ၾကားအပ္၏ဟု မထင္မွတ္ကုန္၊ ဘုရားေဟာ ျဖစ္ကုန္ နက္နဲကုန္ နက္နဲေသာ အနက္ရွိကုန္ ေလာကထက္ လြန္ျမတ္ေသာ အနက္ကို ျပတတ္ကုန္ သတၱမွ ဆိတ္သုဥ္းျခင္းႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ တရားတို႔ကို ေဟာၾကားအပ္ကုန္သည္ ရွိေသာ္ ေကာင္းစြာ နာယူ ကုန္၏၊ ေကာင္းစြာ နားစိုက္ကုန္၏၊ သိရန္ စိတ္ဝင္စားကုန္၏၊ ထိုတရားတို႔ ကိုလည္း နာယူအပ္၏ဟု မွတ္ထင္ကုန္၏။ ထိုရဟန္းတို႔သည္ သင္ၾကား၍ အခ်င္း ခ်င္း ေမးျမန္းၾကကုန္၏၊ ''ဤသုတ္ကား အဘယ္သို႔နည္း၊ ဤသုတ္ကား အဘယ္ သို႔နည္း၊ ဤသုတ္၏ အနက္အဓိပၸါယ္ကား အဘယ္သို႔နည္း'' ဟု ေမးျမန္ျခင္းငွာ (ပညာရွိမ်ားရွိရာအရပ္သို႔) လွည့္လည္ကုန္၏၊ ထိုရဟန္းတို႔သည္ မပြင့္လင္းသည္ ကိုလည္း ပြင့္လင္းေအာင္ ျပဳကုန္၏၊ မေပၚလြင္သည္ကိုလည္း ပယ္ေဖ်ာက္ကုန္၏။ ရဟန္းတို႔ ဤပရိသတ္ကို ေမးျမန္း၍ ဆုံးမအပ္ေသာ အဆုံးအမ မခက္ေသာ ပရိတ္သတ္ဟု ဆိုအပ္၏။ ရဟန္းတို႔ ပရိသတ္တု႔ိသည္ ဤႏွစ္မ်ိဳးတို႔ေပတည္း။ ရဟန္းတို႔ ဤႏွစ္မ်ိဳးေသာ ပရိသတ္တို႔တြင္ အၾကင္ ေမးျမန္း၍ ဆုံးမအပ္ေသာ အဆုံးအမ မခက္ေသာ ပရိတ္သတ္သည္ရွိ၏၊ ထုိပရိတ္သတ္သည္ ျမတ္ေပသ တည္း ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။ 6

ပရိသ၀ဂ္-မွ၊ ဒုကနိပါတ္၊ အဂုၤတၱိဳရ္ပါဠိေတာ္။ 48

ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။

No comments: