စတုကၠပုဂၢလပညတ္-မွ...
သစ္ပင္ႏွင့္တူေသာ ပုဂၢိဳလ္ေလးေယာက္တို႔သည္ အဘယ္သည္ တို႔နည္း၊
သစ္ပင္တို႔သည္ ...
၁။ မိမိက အကာပင္ျဖစ္လ်က္ အႏွစ္ပင္တို႔ ဝုိင္းရံအပ္ေသာ သစ္ပင္၊
၂။ မိမိက အႏွစ္ပင္ျဖစ္လ်က္ အကာပင္တို႔ ဝိုင္းရံအပ္ေသာ သစ္ပင္၊
၃။ မိမိက အကာပင္ျဖစ္လ်က္ အကာပင္တို႔ ဝုိင္းရံအပ္ေသာ သစ္ပင္၊
၄။ မိမိက အႏွစ္ပင္ျဖစ္လ်က္ အႏွစ္ပင္တို႔ ဝိုင္းရံအပ္ေသာ သစ္ပင္တို႔ျဖစ္ၾကသည္၊
ဤအတူပင္လွ်င္ သစ္ပင္ေလးမ်ဳိးတို႔ႏွင့္ တူေသာ...
ပုဂၢိဳလ္ေလးေယာက္တို႔သည္ ဤေလာက၌ ထင္ရွားရွိကုန္၏၊
သစ္ပင္ေလးမ်ဳိးတို႔ႏွင့္ တူေသာ ပုဂၢိဳလ္ေလး ေယာက္တို႔ဟူသည္ အဘယ္တို႔နည္း၊
၁။ မိမိက အကာပင္ျဖစ္လ်က္ ...
အႏွစ္ပင္တို႔ ဝိုင္းရံအပ္ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္တူေသာ ပုဂၢိဳလ္၊
၂။ မိမိက အႏွစ္ပင္ျဖစ္လ်က္ ...
အကာပင္တို႔ ဝိုင္းရံအပ္ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္တူေသာ ပုဂၢိဳလ္၊
၃။ မိမိက အကာပင္ျဖစ္လ်က္ ...
အကာပင္တို႔ ဝုိင္းရံအပ္ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္တူေသာ ပုဂၢိဳလ္၊
၄။ မိမိက အႏွစ္ပင္ျဖစ္လ်က္ ...
အႏွစ္ပင္တို႔ ဝုိင္းရံအပ္ ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္တူေသာ ပုဂၢိဳလ္တို႔ျဖစ္ၾကသည္။
၁...
အဘယ္သို႔လွ်င္ ပုဂၢိဳလ္သည္ မိမိက အကာပင္ျဖစ္လ်က္ အႏွစ္ပင္တို႔ ဝိုင္းရံအပ္ ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္ တူသနည္း၊ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ သီလမရွိ၊ ယုတ္ညံ့ေသာ အက်င့္ရွိ၏၊ ထိုပုဂၢိဳလ္၏ ပရိသတ္သည္ကား သီလရွိ၏၊ ေကာင္း ေသာ အက်င့္ရွိ၏၊ ဤသို႔ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ မိမိက အကာပင္ ျဖစ္လ်က္ အႏွစ္ပင္ တို႔ ဝိုင္းရံအပ္ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္ တူ၏၊ ထိုသစ္ပင္သည္ မိမိက အကာပင္ျဖစ္လ်က္ အႏွစ္ပင္တို႔ ဝိုင္းရံသကဲ့သို႔ ဤပုဂၢိဳလ္ကုိ ထိုသစ္ပင္ႏွင့္ တူ၏ဟူ၍ မွတ္အပ္၏။
၂...
အဘယ္သို႔လွ်င္ ပုဂၢိဳလ္သည္ မိမိက အႏွစ္ပင္ျဖစ္လ်က္ အကာပင္တို႔ ဝိုင္းရံအပ္ ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္ တူသနည္း၊ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ သီလရွိ၏၊ ေကာင္းေသာ အက်င့္ရွိ၏၊ ထိုပုဂၢိဳလ္၏ ပရိသတ္သည္ကား သီလမရွိ၊ ယုတ္ညံ့ ေသာ အက်င့္ရွိ၏၊ ဤသို႔ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ မိမိက အႏွစ္ပင္ ျဖစ္လ်က္ အကာ ပင္တို႔ ဝိုင္းရံအပ္ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္ တူ၏၊ ထိုသစ္ပင္သည္ မိမိက အႏွစ္ပင္ျဖစ္ လ်က္ အကာပင္တို႔ ဝိုင္းရံသကဲ့သို႔ ဤပုဂၢိဳလ္ကုိ ထိုသစ္ပင္ႏွင့္ တူ၏ဟူ၍ မွတ္အပ္၏။
၃...
အဘယ္သို႔လွ်င္ ပုဂၢိဳလ္သည္ မိမိက အကာပင္ျဖစ္လ်က္ အကာပင္တို႔ ဝိုင္းရံအပ္ ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္ တူသနည္း၊ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ သီလမရွိ၊ ယုတ္ညံ့ေသာ အက်င့္ရွိ၏၊ ထိုပုဂၢိဳလ္၏ ပရိသတ္သည္လည္း အက်င့္သီလ မရွိ၊ ယုတ္ညံ့ေသာ အက်င့္ရွိ၏၊ ဤသို႔ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ မိမိက အကာပင္ျဖစ္လ်က္ အကာပင္တို႔ဝိုင္းရံအပ္ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္ တူ၏၊ ထိုသစ္ပင္သည္ မိမိက အကာပင္ ျဖစ္လ်က္ အကာပင္တို႔ ဝိုင္းရံသကဲ့သို႔ ဤပုဂၢိဳလ္ကုိ ထိုသစ္ပင္ႏွင့္ တူ၏ဟူ၍ မွတ္အပ္၏။
၄...
အဘယ္သို႔လွ်င္ ပုဂၢိဳလ္သည္ မိမိက အႏွစ္ပင္ျဖစ္လ်က္ အႏွစ္ပင္တို႔ ဝိုင္းရံအပ္ ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္ တူသနည္း၊ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ သီလရွိ၏၊ ေကာင္းေသာ အက်င့္ရွိ၏၊ ထိုပုဂၢိဳလ္၏ ပရိသတ္သည္လည္း သီလရွိ၏၊ ေကာင္း ေသာ အက်င့္ရွိ၏၊ ဤသို႔ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ မိမိက အႏွစ္ပင္ ျဖစ္လ်က္ အႏွစ္ပင္ တို႔ ဝိုင္းရံအပ္ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္ တူ၏၊ ထိုသစ္ပင္သည္ မိမိက အႏွစ္ပင္ျဖစ္လ်က္ အႏွစ္ပင္တို႔ ဝိုင္းရံသကဲ့သို႔ ဤပုဂၢိဳလ္ကုိ ထိုသစ္ပင္ႏွင့္ တူ၏ဟူ၍ မွတ္အပ္၏။
၄ - စတုကၠပုဂၢလပညတ္ မွ၊ နိေဒၵသ၊ ပုဂၢလပညတ္ပါဠိေတာ္။ 170
သစ္ပင္ႏွင့္တူေသာ ပုဂၢိဳလ္ေလးေယာက္တို႔သည္ အဘယ္သည္ တို႔နည္း၊
သစ္ပင္တို႔သည္ ...
၁။ မိမိက အကာပင္ျဖစ္လ်က္ အႏွစ္ပင္တို႔ ဝုိင္းရံအပ္ေသာ သစ္ပင္၊
၂။ မိမိက အႏွစ္ပင္ျဖစ္လ်က္ အကာပင္တို႔ ဝိုင္းရံအပ္ေသာ သစ္ပင္၊
၃။ မိမိက အကာပင္ျဖစ္လ်က္ အကာပင္တို႔ ဝုိင္းရံအပ္ေသာ သစ္ပင္၊
၄။ မိမိက အႏွစ္ပင္ျဖစ္လ်က္ အႏွစ္ပင္တို႔ ဝိုင္းရံအပ္ေသာ သစ္ပင္တို႔ျဖစ္ၾကသည္၊
ဤအတူပင္လွ်င္ သစ္ပင္ေလးမ်ဳိးတို႔ႏွင့္ တူေသာ...
ပုဂၢိဳလ္ေလးေယာက္တို႔သည္ ဤေလာက၌ ထင္ရွားရွိကုန္၏၊
သစ္ပင္ေလးမ်ဳိးတို႔ႏွင့္ တူေသာ ပုဂၢိဳလ္ေလး ေယာက္တို႔ဟူသည္ အဘယ္တို႔နည္း၊
၁။ မိမိက အကာပင္ျဖစ္လ်က္ ...
အႏွစ္ပင္တို႔ ဝိုင္းရံအပ္ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္တူေသာ ပုဂၢိဳလ္၊
၂။ မိမိက အႏွစ္ပင္ျဖစ္လ်က္ ...
အကာပင္တို႔ ဝိုင္းရံအပ္ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္တူေသာ ပုဂၢိဳလ္၊
၃။ မိမိက အကာပင္ျဖစ္လ်က္ ...
အကာပင္တို႔ ဝုိင္းရံအပ္ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္တူေသာ ပုဂၢိဳလ္၊
၄။ မိမိက အႏွစ္ပင္ျဖစ္လ်က္ ...
အႏွစ္ပင္တို႔ ဝုိင္းရံအပ္ ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္တူေသာ ပုဂၢိဳလ္တို႔ျဖစ္ၾကသည္။
၁...
အဘယ္သို႔လွ်င္ ပုဂၢိဳလ္သည္ မိမိက အကာပင္ျဖစ္လ်က္ အႏွစ္ပင္တို႔ ဝိုင္းရံအပ္ ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္ တူသနည္း၊ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ သီလမရွိ၊ ယုတ္ညံ့ေသာ အက်င့္ရွိ၏၊ ထိုပုဂၢိဳလ္၏ ပရိသတ္သည္ကား သီလရွိ၏၊ ေကာင္း ေသာ အက်င့္ရွိ၏၊ ဤသို႔ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ မိမိက အကာပင္ ျဖစ္လ်က္ အႏွစ္ပင္ တို႔ ဝိုင္းရံအပ္ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္ တူ၏၊ ထိုသစ္ပင္သည္ မိမိက အကာပင္ျဖစ္လ်က္ အႏွစ္ပင္တို႔ ဝိုင္းရံသကဲ့သို႔ ဤပုဂၢိဳလ္ကုိ ထိုသစ္ပင္ႏွင့္ တူ၏ဟူ၍ မွတ္အပ္၏။
၂...
အဘယ္သို႔လွ်င္ ပုဂၢိဳလ္သည္ မိမိက အႏွစ္ပင္ျဖစ္လ်က္ အကာပင္တို႔ ဝိုင္းရံအပ္ ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္ တူသနည္း၊ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ သီလရွိ၏၊ ေကာင္းေသာ အက်င့္ရွိ၏၊ ထိုပုဂၢိဳလ္၏ ပရိသတ္သည္ကား သီလမရွိ၊ ယုတ္ညံ့ ေသာ အက်င့္ရွိ၏၊ ဤသို႔ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ မိမိက အႏွစ္ပင္ ျဖစ္လ်က္ အကာ ပင္တို႔ ဝိုင္းရံအပ္ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္ တူ၏၊ ထိုသစ္ပင္သည္ မိမိက အႏွစ္ပင္ျဖစ္ လ်က္ အကာပင္တို႔ ဝိုင္းရံသကဲ့သို႔ ဤပုဂၢိဳလ္ကုိ ထိုသစ္ပင္ႏွင့္ တူ၏ဟူ၍ မွတ္အပ္၏။
၃...
အဘယ္သို႔လွ်င္ ပုဂၢိဳလ္သည္ မိမိက အကာပင္ျဖစ္လ်က္ အကာပင္တို႔ ဝိုင္းရံအပ္ ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္ တူသနည္း၊ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ သီလမရွိ၊ ယုတ္ညံ့ေသာ အက်င့္ရွိ၏၊ ထိုပုဂၢိဳလ္၏ ပရိသတ္သည္လည္း အက်င့္သီလ မရွိ၊ ယုတ္ညံ့ေသာ အက်င့္ရွိ၏၊ ဤသို႔ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ မိမိက အကာပင္ျဖစ္လ်က္ အကာပင္တို႔ဝိုင္းရံအပ္ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္ တူ၏၊ ထိုသစ္ပင္သည္ မိမိက အကာပင္ ျဖစ္လ်က္ အကာပင္တို႔ ဝိုင္းရံသကဲ့သို႔ ဤပုဂၢိဳလ္ကုိ ထိုသစ္ပင္ႏွင့္ တူ၏ဟူ၍ မွတ္အပ္၏။
၄...
အဘယ္သို႔လွ်င္ ပုဂၢိဳလ္သည္ မိမိက အႏွစ္ပင္ျဖစ္လ်က္ အႏွစ္ပင္တို႔ ဝိုင္းရံအပ္ ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္ တူသနည္း၊ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ သီလရွိ၏၊ ေကာင္းေသာ အက်င့္ရွိ၏၊ ထိုပုဂၢိဳလ္၏ ပရိသတ္သည္လည္း သီလရွိ၏၊ ေကာင္း ေသာ အက်င့္ရွိ၏၊ ဤသို႔ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ မိမိက အႏွစ္ပင္ ျဖစ္လ်က္ အႏွစ္ပင္ တို႔ ဝိုင္းရံအပ္ေသာ သစ္ပင္ႏွင့္ တူ၏၊ ထိုသစ္ပင္သည္ မိမိက အႏွစ္ပင္ျဖစ္လ်က္ အႏွစ္ပင္တို႔ ဝိုင္းရံသကဲ့သို႔ ဤပုဂၢိဳလ္ကုိ ထိုသစ္ပင္ႏွင့္ တူ၏ဟူ၍ မွတ္အပ္၏။
၄ - စတုကၠပုဂၢလပညတ္ မွ၊ နိေဒၵသ၊ ပုဂၢလပညတ္ပါဠိေတာ္။ 170
ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။