ေနာင္တခ်ိန္ လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ၾကပါေစရန္ တရားပံုမ်ား၏ comment တြင္ တရားစာမ်ားပါ ထဲ့ေပးထားပါသည္။






သူေတာ္ေကာင္းတရားမ်ား လြယ္ကူစြာ ေလ့လာႏိုင္ရန္ ဤအ၀ိုင္းေလးမ်ား အတြင္းမွာ တရားစာမ်ား တရားပံုမ်ားကို သြပ္သြင္းထားပါတယ္ သင္တို႔ စိတ္တိုင္းၾက ကူးယူျဖတ္ေတာက္ လြတ္လပ္စြာ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။


Friday, April 17, 2009

သင္း မျပဳလုပ္ဝံ့ေသာ အကုသိုလ္ဟူသည္ မရွိၿပီ..




အမၺလ႒ိကရာဟုေလာဝါဒသုတ္-


ရာဟုလာ ဥပမာေသာ္ကား ...

ရထား လွည္းသန္ႏွင့္ အလားတူ အစြယ္ရွိေသာ စစ္ေျမျပင္သို႔ ဝင္ဖူးေသာ ထြားက်ဳိင္း၍ အမ်ဳိးေကာင္းေသာ မင္းစီးဆင္သည္ စစ္ေျမျပင္သို႔ ေရာက္ေသာ္ ေရွ႕ေျခတို႔ျဖင့္လည္း အမႈ ကိစၥကို ျပဳ၏၊ ေနာက္ေျခတို႔ျဖင့္လည္း အမႈ ကိစၥကို ျပဳ၏၊ ေရွ႕ကိုယ္ျဖင့္လည္း အမႈ ကိစၥကိုျပဳ ၏၊ ေနာက္ကိုယ္ျဖင့္လည္း အမႈ ကိစၥကို ျပဳ၏၊ ဦးေခါင္းျဖင့္လည္း အမႈ ကိစၥကို ျပဳ၏၊ နားရြက္တို႔ျဖင့္လည္း အမႈ ကိစၥကို ျပဳ၏၊ အစြယ္တို႔ျဖင့္လည္း အမႈ ကိစၥကို ျပဳ၏၊ အၿမီးျဖင့္လည္း အမႈ ကိစၥကို ျပဳ၏၊ သို႔ရာတြင္ ႏွာေမာင္းကိုမူ ေစာင့္ေရွာက္သည္ သာတည္း။

ထိုဆင္ ျပဳလုပ္ေသာ အရာ၌ ဆင္စီးသူရဲအား ဤသို႔ေသာ အၾကံသည္ ျဖစ္၏-

''ရထား လွည္းသန္ႏွင့္အလားတူ အစြယ္ ရွိေသာ စစ္ေျမျပင္သို႔ ဝင္ဖူးေသာ ထြားက်ဳိင္း၍
အမ်ဳိးေကာင္းေသာ ဤမင္းစီးဆင္သည္ စစ္ေျမျပင္သို႔ ေရာက္ေသာ္ ေရွ႕ေျခတို႔ျဖင့္လည္း အမႈကိစၥကို ျပဳ၏၊ နာက္ေျခတို႔ျဖင့္လည္း အမႈ ကိစၥကို ျပဳ၏။ပ။ အၿမီးျဖင့္လည္း အမႈကိစၥကို ျပဳ၏။ သို႔ရာတြင္ ႏွာေမာင္းကိုမူ ေစာင့္ ေရွာက္သည္ သာတည္၊ မင္းစီးဆင္သည္ အသက္ကိုမူကား မစြန္႔ႏိုင္ေသးေခ်'' ဟု(အၾကံ ျဖစ္၏)။

ရာဟုလာ အၾကင္အခါ၌ကား ရထား လွည္းသန္ႏွင့္ အလားတူ အစြယ္ ရွိေသာ စစ္ေျမျပင္သို႔ ဝင္ဖူးေသာ ထြားက်ဳိင္း၍ အမ်ဳိးေကာင္းေသာ မင္းစီးဆင္သည္ စစ္ေျမျပင္သို႔ေရာက္ေသာ္ ေရွ႕ေျခတို႔ျဖင့္လည္း အမႈကိစၥကိုျပဳ၏၊ ေနာက္ေျခတို႔ ျဖင့္လည္း အမႈ ကိစၥကို ျပဳ၏။ပ။ အၿမီးျဖင့္လည္း အမႈကိစၥကို ျပဳ၏၊ ႏွာေမာင္းျဖင့္ လည္း အမႈ ကိစၥကို ျပဳ၏၊ ထိုဆင္ ျပဳလုပ္ေသာ အရာ၌ ဆင္စီးသူရဲအား ဤသို႔ေသာ အၾကံသည္ ျဖစ္၏-

''ရထား လွည္းသန္ႏွင့္ အလားတူ အစြယ္ ရွိေသာ စစ္ေျမျပင္သို႔ ဝင္ဖူးေသာ ထြားက်ဳိင္း၍ အမ်ဳိးေကာင္းေသာ ဤမင္းစီးဆင္သည္ စစ္ေျမျပင္သို႔ ေရာက္ေသာ္ ေရွ႕ေျခတို႔ျဖင့္လည္း အမႈ ကိစၥကို ျပဳ၏၊ ေနာက္ေျခတို႔ျဖင့္လည္း အမႈ ကိစၥကို ျပဳ၏၊ ေရွ႕ကိုယ္ျဖင့္လည္း အမႈ ကိစၥကို ျပဳ၏၊ ေနာက္ကိုယ္ျဖင့္လည္း အမႈ ကိစၥကို ျပဳ၏၊ ဦးေခါင္းျဖင့္လည္း အမႈ ကိစၥကို ျပဳ၏၊ နားရြက္တို႔ျဖင့္လည္း အမႈ ကိစၥကို ျပဳ၏၊ အစြယ္တို႔ျဖင့္လည္း အမႈ ကိစၥကို ျပဳ၏၊ အၿမီးျဖင့္လည္း အမႈ ကိစၥကို ျပဳ၏၊ ႏွာေမာင္းျဖင့္လည္း အမႈ ကိစၥကို ျပဳ၏၊ မင္းစီးဆင္သည္
အသက္ကိုပင္ စြန္႔လႊတ္ထားၿပီ...။ ယခုအခါ၌ မင္းစီးဆင္ မျပဳလုပ္ေသာ အမႈမည္သည္ တစ္စံု တစ္ခုမွ် မရွိေတာ့ၿပီ'' ဟု (အၾကံ ျဖစ္၏)။

ရာဟုလာ ဤဥပမာအတူ သာလွ်င္ မုသား 'သိလ်က္ ခြၽတ္ယြင္းေသာ' စကားကို ေျပာဆိုရာ၌ အရွက္ မရွိေသာ မည္သည့္ ရဟန္းအားမဆို မျပဳလုပ္ဝံ့ေသာ အကု သိုလ္ မေကာင္းမႈသည္လည္း တစ္စံု တစ္ခုမွ် မရွိၿပီ ဟူ၍ ငါေဟာ၏၊ ရာဟုလာ ထို႔ေၾကာင့္ ဤမုသာဝါဒ၌ ''ရယ္ရႊင္ ျမဴးထူးလို၍ မွ်လည္း ခြၽတ္ယြင္းေသာ စကားကို မဆိုအံ့'' ဟု ဤသို႔လွ်င္ သင္သည္ က်င့္ရမည္။108

၁ - အမၺလ႒ိကရာဟုေလာဝါဒသုတ္-မွ၊ ဘိကၡဳ၀ဂ္၊ မဇၥ်ိမပဏၰာသပါဠိေတာ္။


ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။